Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Näitan 30 postitust - vahemik 181 kuni 210 (kokku 268 )

Teema: Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Postitas:
Kägu

Ostan palju ja sageli, suur pere, armastan kokata. Arve korraga ikka ca 70 eurot.

Armastan ka vahel ka veidi veini ja õlut osta.

Tarbin alati iseteeninduskassasid, nii Rimis kui ka Selveris.

Jumal tänatud, et need on!

Ma ise piiksutan asjad kiiremini läbi ja pakin juba eos, näiteks Selveris. Ostukontrolli pole sattunud juba aasta, sest eelmistel kordadel pole ma MITTE ÜHEGI asjaga eksinud. Null. Ainuke pahameel on mul olnud nende nn valurahašokolaadi üle, et ma ei taha seda, sest ei söö seda.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina küll kasutan iseteeninduskassasid enamasti, aga nt (vähemalt minu kodulinna) Maximas on küll pidevalt probleem nende kassadega. Varem ma käisin enamasti Maximas, nüüd liigun rohkem Selverist mööda ja võimalik, et Maximas on ka midagi muutunud, sest neid uuemaid kassasid on sinna juurde tekkinud, aga varasemalt oli sisuliselt iga kord süsteem erroris kui ma seal käisin, tuli ette kiri, et oodake teenindajat ja siis pidi ka ülikaua ootama. Samuti Maximas ajas närvi see, et valmistoidu letist tellides pandi alati mitu asja ühte pakendisse ja siis see süsteem ei lasknud läbi ja iga kord pidi teenindaja läbi lööma, ühe korra sain veel sõimata ka, et miks MA siis panen ühte pakendisse. Rimis on vähemalt paremini korraldatud, et saab ühte karpi pakendatud toodetel ise mitu silti läbi lüüa.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina tahan Selveri iseteeninduskassat kasutada, aga ei oska! Olen mõelnud, et lähen proovin, kui iseteendinuskassade juures vaiksem on, ja teenindaja appi saab tulla minusugusele äpule, aga teenindajal on seni seal alati väga kiire olnud. Registreerin partnerkaardi, võtan puldi, piiksutan ära, lähen kassasse, aga mis edasi? Kas ma pean panema selle piiksutaja sinna seina, kus on teised puldid vms? Või on iga kassa juures oma koht selleks? Kuidas kassa aru saab, mis minu ostud on, kui puldi ära panen?

Noh, lollid mured, ja vana pea, aga võtaks keegi ja näitaks, ja ma müüja juures ka enam ees ei töllerdaks.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina tahan Selveri iseteeninduskassat kasutada, aga ei oska! Olen mõelnud, et lähen proovin, kui iseteendinuskassade juures vaiksem on, ja teenindaja appi saab tulla minusugusele äpule, aga teenindajal on seni seal alati väga kiire olnud. Registreerin partnerkaardi, võtan puldi, piiksutan ära, lähen kassasse, aga mis edasi? Kas ma pean panema selle piiksutaja sinna seina, kus on teised puldid vms? Või on iga kassa juures oma koht selleks? Kuidas kassa aru saab, mis minu ostud on, kui puldi ära panen?

Noh, lollid mured, ja vana pea, aga võtaks keegi ja näitaks, ja ma müüja juures ka enam ees ei töllerdaks.

Paned puldi seinale, kus teised puldid on. Lähed kassa juured, registreerid seal oma kliendikaardi. Kuna sa pulti võttes oled ka kliendikaardi registreerinud, siis sellega seostabki ära just sinu ostudega. Edasi on juhised juba ekraanil, mis teha. Ei ole ldse keeruline, küll sa hakkama saad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina tahan Selveri iseteeninduskassat kasutada, aga ei oska! Olen mõelnud, et lähen proovin, kui iseteendinuskassade juures vaiksem on, ja teenindaja appi saab tulla minusugusele äpule, aga teenindajal on seni seal alati väga kiire olnud. Registreerin partnerkaardi, võtan puldi, piiksutan ära, lähen kassasse, aga mis edasi? Kas ma pean panema selle piiksutaja sinna seina, kus on teised puldid vms? Või on iga kassa juures oma koht selleks? Kuidas kassa aru saab, mis minu ostud on, kui puldi ära panen?

Noh, lollid mured, ja vana pea, aga võtaks keegi ja näitaks, ja ma müüja juures ka enam ees ei töllerdaks.

Paned puldi seinale, kus teised puldid on. Lähed kassa juured, registreerid seal oma kliendikaardi. Kuna sa pulti võttes oled ka kliendikaardi registreerinud, siis sellega seostabki ära just sinu ostudega. Edasi on juhised juba ekraanil, mis teha. Ei ole ldse keeruline, küll sa hakkama saad.

Just. Kusjuures puldi võid tagasi panna ükskõik kuhu- sinna, kust ta võtsid (jääb müüjal tassimise vaev ära) või suvalisse vabasse auku kassade juures. Ei pea panema selle ekraani/makseterminali juurde, mis vaba on ja mida hakkad kasutama. Kui oma kliendikaardi sisesta, tuleb kogu info just sellele ekraanile, mille juures asju ajad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

1. Kassa ei reageerinud kliendikaardile, pidin minema teise kassa juurde.
2. Ühe paari sokkide asemel oli läinud kaks. Ootasin teenindajat, et ta kassas paranduse teeks.
3. Kõrvalkassas maksnul hakkas väravaalarm tööle, sest mingi turvaelement oli peale jäänud, kuigi teenindaja käis seda just eemaldamas.
4. Pult luges koodi ainult ühe kindla kauguse ja kalde alt, nii et teenindajal tuli ka mitu korda proovida, enne kui õnnestus.

Kõik need asjad võivad juhtuda ka ju tavalises kassas. Üldse ei mõista, miks sa loetled neid iseteeninduse ebamugavateks eripäradeks?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ehk siis las müüjad olla üldse ilma tööta, kui et töötavad poes? Liiatigi tunnen nii mõndagi müüjat, kelle jaoks oleks katastroof, kui poes töötada ei saaks. Kusagil tootmises nad töötada ei taha. Ega see, kui madala kvalifikatsiooniga töökohad ära kaovad, ei tähenda, et inimesed hopsti kohe kõrge kvalifikatsiooni omandavad. Et täna olen kassapidaja, jään tööta, käin mõne töötukassa kursuse läbi ja asun tööle õpetaja või tõlgina. Pigem on ikka nii, et käin töötukassa kursuse läbi ja asun tööd otsima puhastusteenindajana. Uskuge mind, on palju karmimaid alamakstavaid kohti kui müüjatel.

Milleks selline rumal jutt? Poodidel on müüjatest puudus. Koguaeg on poeustel kuulutused üleval.

Täiesti väljaimetud, pseudohirm!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

kui üks teenindaja tuli inimesi kutsuma puldikassasse, et saab palju kiiremini, lubas õpetada kasutama.

Mindki tuli üks teenindaja abistama, et õpetab pulti kasutama. No ma lasin seda teha küll, sest sel päeval olid Selveris sabad ikka hullumeelselt pikad, polnud ammu nii vähe kassapidajaid tööl näinud. Tegelikult ma ikka oskan seda pulti kasutada ja vahel harva kasutangi, aga tavaliselt lihtsalt ei viitsi, kui palju kaupa korraga ostan. Ja seekord oli mul käru kuhjaga täis.
No siis see abistaja võttis kilekoti, piiksutas läbi ja hakkas kaupa sisse laduma. Võttis aga pealt ja pani kotti. Mul oli kaup kärusse pandud õiges järjekorras, õrnad asjad peale, tugevad alla. Sain ta siis pidama – no ei pane ju munakarpi ja sefiirikorvikesi ometi põhja! Ja mul oli vähemalt nelja koti jagu kaupa, igaühe jaoks tuli sortida, mis peale, mis põhja.
Abistaja mõistis, et asi jama, ei saagi niisama julmalt ja kiirelt laduda. Võttis kotte juurde, aga kuhu need paigutada? Läks teist käru otsima. Leidis käru, pani kotid sinna valmis, hakkas mu ostukärust altpoolt asju välja otsima, mis põhjapoole käiksid. Seega pidi pealtpoolt õrnemaid asju eest ära tõstma. No ja neid ka polnud kuhugi panna – pani põrandale 🙂
Ja siis ta sai aru, et see abistamine puldikassasse üle minemiseks polegi nii lihtne, kui käru kuhjaga täis. Aga ta oli väga tore tütarlaps ja äärmiselt sõbralik, seletas kogu aeg, et tegelikult pole üldse hullu.
Tegelesime selle kärutäiega ikka pikalt ja põhjalikult ja üüratu aja. Vahepeal läks miskit sassi ja sai parandatud ja korda tehtud ja piiksutatud.
Oh seda üllatust – kui kõik oli lõpuks valmis, sattusin kontrolli 😀
Veel ebameeldivam üllatus ootas kodus – kinkevutlaris ostetud konjakil oli turvaelement pudelikaelal. Poes ei reageerinud see kuidagi ja ei abistaja ega ostukontroll karpi lahti ei võtnud. Kuigi nad ometi pidanuks teadma, et nende poes turvatakse alkoholi ka pakendi sees.
Jääbki arusaamatuks, mis mõte sel turvajullal üldse on (olen ka ise ühe sellise karbi kingiks saanud, kus jublakas pudelikaelal).

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

kui üks teenindaja tuli inimesi kutsuma puldikassasse, et saab palju kiiremini, lubas õpetada kasutama.

Mindki tuli üks teenindaja abistama, et õpetab pulti kasutama. No ma lasin seda teha küll, sest sel päeval olid Selveris sabad ikka hullumeelselt pikad, polnud ammu nii vähe kassapidajaid tööl näinud. Tegelikult ma ikka oskan seda pulti kasutada ja vahel harva kasutangi, aga tavaliselt lihtsalt ei viitsi, kui palju kaupa korraga ostan. Ja seekord oli mul käru kuhjaga täis.

No siis see abistaja võttis kilekoti, piiksutas läbi ja hakkas kaupa sisse laduma. Võttis aga pealt ja pani kotti. Mul oli kaup kärusse pandud õiges järjekorras, õrnad asjad peale, tugevad alla. Sain ta siis pidama – no ei pane ju munakarpi ja sefiirikorvikesi ometi põhja! Ja mul oli vähemalt nelja koti jagu kaupa, igaühe jaoks tuli sortida, mis peale, mis põhja.

Abistaja mõistis, et asi jama, ei saagi niisama julmalt ja kiirelt laduda. Võttis kotte juurde, aga kuhu need paigutada? Läks teist käru otsima. Leidis käru, pani kotid sinna valmis, hakkas mu ostukärust altpoolt asju välja otsima, mis põhjapoole käiksid. Seega pidi pealtpoolt õrnemaid asju eest ära tõstma. No ja neid ka polnud kuhugi panna – pani põrandale 🙂

Ja siis ta sai aru, et see abistamine puldikassasse üle minemiseks polegi nii lihtne, kui käru kuhjaga täis. Aga ta oli väga tore tütarlaps ja äärmiselt sõbralik, seletas kogu aeg, et tegelikult pole üldse hullu.

Tegelesime selle kärutäiega ikka pikalt ja põhjalikult ja üüratu aja. Vahepeal läks miskit sassi ja sai parandatud ja korda tehtud ja piiksutatud.

Oh seda üllatust – kui kõik oli lõpuks valmis, sattusin kontrolli 😀

Veel ebameeldivam üllatus ootas kodus – kinkevutlaris ostetud konjakil oli turvaelement pudelikaelal. Poes ei reageerinud see kuidagi ja ei abistaja ega ostukontroll karpi lahti ei võtnud. Kuigi nad ometi pidanuks teadma, et nende poes turvatakse alkoholi ka pakendi sees.

Jääbki arusaamatuks, mis mõte sel turvajullal üldse on (olen ka ise ühe sellise karbi kingiks saanud, kus jublakas pudelikaelal).

Milleks selline pikk erijuhtumi kirjeldus? Täpselt samamoodi võib äpardusi ja tüütuid takistusi ju tavakassas ette tulla.

Puldi kasutamisel ongi ju oluliselt mugavam kaup KOHE läbi piiksutada ja kotti asetada. Kui poekäru on juba asju täis kuhjatud, ja alles siis hakata neid läbi piiksutama ja kottidesse laduma, on see suht kilplaslik ja ebamugav töö.

Mis õrnadesse asjadesse puutub, siis mõelda oskava inimese jaoks ei tohiks olukord ju keeruline olla. Neid ei pea ju kohe kotti panema, vaid võiks asetada esialgu käru põhja. Ja kui kogu ost koos, siis õrnad asjad kõige peale.

Mina vaatan ka alati imestusega neid pikki kassajärjekordi, kus inimesed mossis ja tülpinud näoga seisavad. Minu trajektoorile jääb Rapla Konsum, Rapla Selver ja Järve Selver. Siis, kui mina tavaliselt ostlema satun, on seal tavakassades alati pikad järjekorrad. Iga kord mõtlen, et mis neil inimstel ometi viga on, et nad tahavad seal järjekorras sitsida. Eriti hästi paistab see silma Rapla Selveris ja Konsumis. Neid tülpinuid nägusid vaadates ei tundu mulle sugugi, et inimene on tegelikult ka õnnelik, et saab seal järjekorras oma päeva mõtteid rahulikult läbi mõelda või et ta oleks suures ootusärevuses, et saab teenindajale “tere ja head aega” öelda. Rohkem jääb mulle mulje, et inimene ei tule selle pealegi, et on palju lihtsam ja kiirem võimalus toidupoe külastamiseks. Eks mingi seltskond on muidugi ka neid, et olen igaks juhuks kõige uue vastu või et kui mina kassasse ei lähe, siis vaene müüja jääb töötuks.

Minu isiklik eelis on just puldiga iseteeninduse süsteemid. Kõige parem on Coopil, sest see pult töötab peaaegu veatult. Loeb hästi koode ja on mugav ja kompaktne (kui on vaja pulti käes hoida – tavaliselt hoian seda siiski käru puldipesas). Selveri puldid on ka korralikult tööle hakanud. Varem ikka juhtus, et pidi enne mitu korda vajutama, kui reageerisid. Aga käes hoida on ebamugavam kui Coopi pulte.

Kasutan aktiivselt ka kaalusüsteemiga iseteeninduskassasid. Need on minu jaoks ebamugavamad kui puldisüsteemid, aga kuna ma järjekorras seista ei viitsi, siis seal saab alati kiiremini. Ka juhul, kui kaal mingit errorit annab. Kui kaaluga iseteenindustest pingerida teha, siis kõige ilgem on Maxima. Seal on tõesti vist pea iga kord vaja teenindaja abi. Samas, vaadates, millised üüratud sabad alati Rapla Maximas on, siis saab ikkagi iseteenindusest kiiremini läbi.

Puldiga iseteenindustes (mida kasutan kõige rohkem) satun ostukontrolli umbes 1 x poole aasta jooksul (seda kõikide poodide peale kokku). Teeninduskassade algusaastatel sagedamini. Kogu kotti pole veel kunagi pidanud ette näitama. Alati piiksutatakse koha peal 2-3 asja läbi, ja sellega asi piirdub. Hästi ruttu käib kõik. Õnneks ei ole mul enesehinnanguga ka mingeid probleeme, et ostukontroll põhjustaks minus pöörast häbi ja alandust nagu osadel inimestel.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Siis, kui mina tavaliselt ostlema satun, on seal tavakassades alati pikad järjekorrad. Iga kord mõtlen, et mis neil inimstel ometi viga on, et nad tahavad seal järjekorras sitsida.

Äkki tõesti tahavad ka suitsu osta, mida nutikassadest ei saa?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Äkki tõesti tahavad ka suitsu osta, mida nutikassadest ei saa?

Maxima ja Rimi nutikassade valmuril on sigarettide kapp kas käe juures või lausa nina all.
Seega, saab küll. Ja kui soovitud mark on otsas, siis jookseb ja tööb teisest kassast.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

1. Kassa ei reageerinud kliendikaardile, pidin minema teise kassa juurde.
2. Ühe paari sokkide asemel oli läinud kaks. Ootasin teenindajat, et ta kassas paranduse teeks.
3. Kõrvalkassas maksnul hakkas väravaalarm tööle, sest mingi turvaelement oli peale jäänud, kuigi teenindaja käis seda just eemaldamas.
4. Pult luges koodi ainult ühe kindla kauguse ja kalde alt, nii et teenindajal tuli ka mitu korda proovida, enne kui õnnestus.

Pole ühtegi niisugust probleemi olnud. Ise susserdad, et lööd mitu paari sokke läbi, siis peadki natuke ebameeldivust ära kannatama. Ole siis ise hoolsam.
Ja tõesti, need samad asjad võivad juhtuda ka tavakassas.

Please wait...
Postitas:
Kägu

1. Kassa ei reageerinud kliendikaardile, pidin minema teise kassa juurde.
2. Ühe paari sokkide asemel oli läinud kaks. Ootasin teenindajat, et ta kassas paranduse teeks.
3. Kõrvalkassas maksnul hakkas väravaalarm tööle, sest mingi turvaelement oli peale jäänud, kuigi teenindaja käis seda just eemaldamas.
4. Pult luges koodi ainult ühe kindla kauguse ja kalde alt, nii et teenindajal tuli ka mitu korda proovida, enne kui õnnestus.

Kõik need asjad võivad juhtuda ka ju tavalises kassas. Üldse ei mõista, miks sa loetled neid iseteeninduse ebamugavateks eripäradeks?

Miks eripärad? Küsiti, mis võib juhtuda, kirjeldasin, mis on juhtunud.
Kuid tavakassas oleks kõik olukorrad kiiremini lahenenud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Miks ei kasuta? Sest konservatiivsed on (mitte segi ajada poliitiliste vaadetega) 🙂

Mul on kodupoevalik Selver ja Rimi – kasutan praktiliselt eranditult Selverit just selle pärast, et puldiga tavaline poeskäik 20-30 euro ulatuses kuni kümmekond asja võtab 5 minutit – kott kärupõhja, asjad tee peal läbi piiksutada, kui on midagi õrna, siis alguses kärusse koti kõrvale, pärast kotti teiste asjade peale. Kui on rohkem asju, siis kaks kotti korraga kärusse, siis saab jooksvalt valida, mis põhja läheb. Saba ei ole puldikassas kunagi.

Sama sisuga ostu tegemine Rimis võtab minimaalselt 15 minutit, aga tavaliselt veel rohkem – ükskõik, kas seista sabas või piiksutada ise kõik kaubad ükshaaval läbi masina, mis võtab asjade ümbertõstmise ja kaalukaupade süsteemist otsimise tõttu rohkem aega kui puldiga piiksutamine. Lisaks on kaaluga iseteeninduskassade taga ka sageli järjekord (sest inimesed veedavad nende taga kordades rohkem aega ja piiksutavad ise aeglasemalt kui professionaalne kassapidaja) ja ei saa teha oste näiteks seljakotti, sest Rimi arusaam oma ostukotist peab olema väga väikese kaaluga – näiteks ei tohi sinna kaalule pandavas riidekotis olla sees ka vihmavarju vms. St osta muidugi võib, aga siis tuleb laduda kaup kõigepealt kaalule ja sealt eraldi kotti, mis on juba suurem ajakulu kui tavakassa.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma maksan sularahas enamasti ning meie väikelinnas üheski poes nutikassa seda ei võimalda – õigupoolest ongi need kassad vaid Selveris ja Coopis. Ja järjekorrad on siin suhteliselt lühikesed. Iseteeniduses on alati! olnud probleeme, küll ei saa kassa aru pakendatud kilohinnaga kaubast ja maitseainepakendi kergest kaalust, siis ei saa säästukaardiga maksta jne….

Please wait...
Postitas:
Kägu

St osta muidugi võib, aga siis tuleb laduda kaup kõigepealt kaalule ja sealt eraldi kotti, mis on juba suurem ajakulu kui tavakassa.

Kuidas see suurem ajakulu on? Et muidu tavakassas laod asju lindilt kotti ja maksad siis kui kassapidaja lõpetab? Aga kas arvestasid ka järjekorras seismise ooteaja sinna hulka?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kasutan iseteeninduskassasid pika hambaga, kui just tõesti tavakassad kõik suletud või ülipikk järjekord. Kui kotis juhtub olema vaid sularaha, siis ei olegi tihtipeale valikut, tuleb tavakassasse minna.

Põhiline probleem on, et iseteeninduses kulub oluliselt kauem aega. Müüja on harjunud, temal käib kaupade läbipiiksutamine välkkiirelt, kuid minu jaoks pole tegu igapäevase toiminguga. Keerutan kaupa käes, otsides triipkoodi taga, proovin nii- ja naapidi, kuni lõpuks kostab see kauaoodatud piiks. Püüan poeskäike minimeerida, seetõttu tuleb ostukäru enamasti alati kuhjaga kraami täis. Ja iga viimast kui vidinat siis keeruta käes, otsi koodi, ürita piiksutada, ja kui ei õnnestu, siis kutsu aga jälle teenindaja appi.

Teiseks ei tohi vähemalt selles kodupoes, kus mina käin, asetada läbipiiksutatud kaupa otse kotti (mis hoiaks meeletult aega kokku), vaid selle peab panema paljalt ruudulisele alale. Kui on tegemist suure poeskäiguga, siis ei mahu kogu kraam sinna alale ära, kukuvad maha jne. Aga kotti panna ju ei tohi.
Tavakassas käin tihtipeale koos mehe või lastega, üks laob kaupa lindile ja teine laob kassast läbilastud kaupa sealsamas kotti – aja kokkuhoid.

Please wait...
Postitas:
Kägu

puldiga poodides kasutan alati iseteenindust (Selver, Coop), teistes peaaegu mitte kunagi. Ei salli Prisma nõmedat süsteemi, nii suur pood ja iseteenindus selline mõtetu nikerdis.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma hakkasin seda teemat üle lugedes mõtlema, et miks mina KASUTAN iseteenindust ja jõudsin järeldusele, et mulle ei meeldi suhelda võõraste inimestega, kui ma seda vältida saan ja mulle ei meeldi oma kaubavalikuid võõraste (inimesed sabas, müüja) ette laotada. Meeldib omaette poes asju ajada: ise valin ostud, ise löön kassas läbi, maksan masinale ja lähen koju. Vahet pole, milline iseteeninduse variant poes on, ma valin alati selle.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teiseks ei tohi vähemalt selles kodupoes, kus mina käin, asetada läbipiiksutatud kaupa otse kotti (mis hoiaks meeletult aega kokku), vaid selle peab panema paljalt ruudulisele alale.

mis pood see selline on? olen omateada kõigi kettide iseteeninduskassasid kasutanud ja kõigis saab mitte lihtsalt asju kotti panna, vaid ka oma kotti kasutada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

olen omateada kõigi kettide iseteeninduskassasid kasutanud ja kõigis saab mitte lihtsalt asju kotti panna, vaid ka oma kotti kasutada.

Usutavasti võivad süsteemid ka samas ketis olla erinevad.
Olen käinud Maximas (Tartus), kus täpselt nagu eelkirjeldatud, ei saa oma kotti kasutada, vaid asjad tuleb panna ruudulisele alale “paljalt”.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Saad ikka. Vald algul valiku oma kott või Rimi kott ja siis vastavalt kas paned oma tühja koti pakkimisalale või siis võtad rimi koti, piiksutad läbi ja paned pakkimisalale ja asjad laod sinna sisse. Ma ei kasuta Rimi iseteendindust tihti, aga kui kasutan, siis pakkimisalal laon küll asjad kohe kotti.

Oma kotti sinna panna ei saa, jookseb kinni.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

1. Kassa ei reageerinud kliendikaardile, pidin minema teise kassa juurde.

2. Ühe paari sokkide asemel oli läinud kaks. Ootasin teenindajat, et ta kassas paranduse teeks.

3. Kõrvalkassas maksnul hakkas väravaalarm tööle, sest mingi turvaelement oli peale jäänud, kuigi teenindaja käis seda just eemaldamas.

4. Pult luges koodi ainult ühe kindla kauguse ja kalde alt, nii et teenindajal tuli ka mitu korda proovida, enne kui õnnestus.

Kõik need asjad võivad juhtuda ka ju tavalises kassas. Üldse ei mõista, miks sa loetled neid iseteeninduse ebamugavateks eripäradeks?

Miks eripärad? Küsiti, mis võib juhtuda, kirjeldasin, mis on juhtunud.

Kuid tavakassas oleks kõik olukorrad kiiremini lahenenud.

ma kasutan ainult iseteenindust, kunagi, kui valisin mingi kassajärjekorra, jutus minuga väga tihti olukord, kus kassapidaja kimas kassast minema erinevatel põhjustel (kaaluma, hinda vaatama vms) ja minul isiklikult läheb iseteenindusega kiiremini kui tavakassas s.t olen ka arvamusel, et tavakassas on neid ebamugavaid eripärasid küllaga

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

olen omateada kõigi kettide iseteeninduskassasid kasutanud ja kõigis saab mitte lihtsalt asju kotti panna, vaid ka oma kotti kasutada.

Usutavasti võivad süsteemid ka samas ketis olla erinevad.

Olen käinud Maximas (Tartus), kus täpselt nagu eelkirjeldatud, ei saa oma kotti kasutada, vaid asjad tuleb panna ruudulisele alale “paljalt”.

maximas ei ole küll oma koti nuppu valikutes, kuid teenindaja abiga saab oma kotti siiski kasutada, teen seda pidevalt. paned koti pakkimisalale ja teenindaja nö kiidab selle heaks.

poest ostetud koti puhul pole üdlse küsimustki, piiksutad koti läbi ja hakkad asju kotti laduma. nii et jutt mingist paljalt kaalumisest ei päde.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

maximas ei ole küll oma koti nuppu valikutes, kuid teenindaja abiga saab oma kotti siiski kasutada, teen seda pidevalt. paned koti pakkimisalale ja teenindaja nö kiidab selle heaks.

Hea, et ütlesid. Kust tavaline poekülastaja seda peaks teadma? Jälle üks ebamugavus selle iseteeninduskassaga. Ja ma pole kindel, kas see on siiski kõigis Maximates nö ametlikult lubatud praktika. See tähendab, et massiliselt peaks lubama kaaluerinevusi (teenindaja ei luba ju konkreetselt oma koti kasutamist, vaid kinnitab kaaluerinevuse)

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Põhiline probleem on, et iseteeninduses kulub oluliselt kauem aega. Müüja on harjunud, temal käib kaupade läbipiiksutamine välkkiirelt, kuid minu jaoks pole tegu igapäevase toiminguga. Keerutan kaupa käes, otsides triipkoodi taga, proovin nii- ja naapidi, kuni lõpuks kostab see kauaoodatud piiks. Püüan poeskäike minimeerida, seetõttu tuleb ostukäru enamasti alati kuhjaga kraami täis. Ja iga viimast kui vidinat siis keeruta käes, otsi koodi, ürita piiksutada, ja kui ei õnnestu, siis kutsu aga jälle teenindaja appi.
Teiseks ei tohi vähemalt selles kodupoes, kus mina käin, asetada läbipiiksutatud kaupa otse kotti (mis hoiaks meeletult aega kokku), vaid selle peab panema paljalt ruudulisele alale. Kui on tegemist suure poeskäiguga, siis ei mahu kogu kraam sinna alale ära, kukuvad maha jne. Aga kotti panna ju ei tohi.

Jumal küll. Mina tavakassades käijaid üldiselt küll mingi teise pilguga pole kunagi vaadanud – ju neil siis vaja on -, aga siit neid põhjendusi lugedes küll hakkan vaatama. Selline lausa fenomenaalne saamatus, uskumatu! Sellised seal sabas siis tõesti seisavad, kes lihtsalt EI SUUDA triipkoodi leida, piiksutada ei õnnestu, väikese haridusega põlatud teenindaja peab tulema ja talle selle koodi ära piiksutama, mõnel lausa terve kärutäie kaupa ära skaneerima … Ei suuda vajutada kassaaparaadil “oma taara” nuppu, ei suuda ise kaaluda, kõik läheb kogu aeg segi ja hirmus keeruline kõik. Mul tekib küsimus, kas töötuabiraha või invaliidsuspensionie eest saab tõesti kärutäite kaupa kraami osta või mees maksab? Ega te jumala pärast autoga ei sõida?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma hakkasin seda teemat üle lugedes mõtlema, et miks mina KASUTAN iseteenindust ja jõudsin järeldusele, et mulle ei meeldi suhelda võõraste inimestega, kui ma seda vältida saan ja mulle ei meeldi oma kaubavalikuid võõraste (inimesed sabas, müüja) ette laotada. Meeldib omaette poes asju ajada: ise valin ostud, ise löön kassas läbi, maksan masinale ja lähen koju. Vahet pole, milline iseteeninduse variant poes on, ma valin alati selle.

Mina jälle lihtsalt vihkan järjekordi ja keeldun neis seismast.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma hakkasin seda teemat üle lugedes mõtlema, et miks mina KASUTAN iseteenindust ja jõudsin järeldusele, et mulle ei meeldi suhelda võõraste inimestega, kui ma seda vältida saan ja mulle ei meeldi oma kaubavalikuid võõraste (inimesed sabas, müüja) ette laotada. Meeldib omaette poes asju ajada: ise valin ostud, ise löön kassas läbi, maksan masinale ja lähen koju. Vahet pole, milline iseteeninduse variant poes on, ma valin alati selle.

Mina jälle lihtsalt vihkan järjekordi ja keeldun neis seismast.

Mina ka. See ongi peamine. Isekassasid on väga erineva mugavusastmega, Coopi puldid tõesti kõige sujuvamad, ilmselt sellepärast, et need on kõige uuemad, aga enne lähen Maxima või Rimi suht käkerdisse selvekassasse kui et seisan mingis sabas. Kui saba pole, siis on ilma puldita poodides tõesti mugavam mehitatud kassasse minna. Aga saba on alati. Tänu sellele teemale on ka teada, kes seal sabas seisavad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Püüan poeskäike minimeerida, seetõttu tuleb ostukäru enamasti alati kuhjaga kraami täis.

Iseteeninduskassad, kus pead ise kaaluma ja piiksutama, ei olegi mõeldud kärutäie asjade ostmiseks. Puldiga ja otse kotti, see oleks veel mõttekas suurema hulga puhul. Aga suure hulga kaubaga peaks ikkagi tavakassast läbi käima.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

maximas ei ole küll oma koti nuppu valikutes, kuid teenindaja abiga saab oma kotti siiski kasutada, teen seda pidevalt. paned koti pakkimisalale ja teenindaja nö kiidab selle heaks.

Hea, et ütlesid. Kust tavaline poekülastaja seda peaks teadma? Jälle üks ebamugavus selle iseteeninduskassaga. Ja ma pole kindel, kas see on siiski kõigis Maximates nö ametlikult lubatud praktika.

tavaline poekülastaja pöördub esimesel vajadusel teenindaja poole ja küsib, et kas teil ei saagi oma kotti kasutada? nii tegin ka mina.

mis puudutab mingit ühe poe isetegevust maxima ketis, siis võid kindel olla, et seda ei ole olemas.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 181 kuni 210 (kokku 268 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?