Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Näitan 30 postitust - vahemik 211 kuni 240 (kokku 311 )

Teema: Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Postitas:
Kägu

Pärast seda, kui ma Rimis valesti kaalutud puuvilja pärast müüja iroonilist näägutamist pidin taluma, enam iseteenindus kassas ei käi. Jäi mulje nagu oleks seda meelega teinud ja poodi mõnekümne sendiga röövida tahtnud, kuigi värvivahe kahel oli minimaalne.

+7
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Püüan ette kujutada inimest, keda häirib, et teised inimesed sabas seisavad ja ootavad.

Mind näiteks küll nad ei sega ja ma ei mõtle kunagi, et issand, miks nad seal seisavad. No kui tahavad, las seisavad siis.

Ausõna, mina ka mitte. Ja arvatavasti ei mõtle ka edaspidi. Kuigi mine tea, kui ma nüüd poodi lähen ja märkan pikas sabas seisjaid, võib tahtmatult mõte pähe tulla, et need on inimesed, kes ei saa hakkama piiksutamisega, kellel lihtsalt kukuvad kõik asjad kaalult maha, kes satuvad pidevalt terve igaviku kestvasse täiskontrolli, kellel on alalõpmata teenindaja abi vaja jne.

Käin Selveris väga tihti, ikka kord-paar nädalas, ja täiskontroll oli viimati vist mitu aastat tagasi, ma lausa ei mäleta seda enam. Viimaste aastate jooksul on olnud paar üksikut poolkontrolli. Ükskord vaatasin Balti jaama väikeses Selveris et mul on aega viis minutit rongini ja – plaks – ostukontroll! Needsin mõttes, et nüüd olen rongist maas, aga jõudsin. Lisan info mõttes, et tegu oli elektrirongiga linna sees, mis käivad tihti ja järgmise peale jäämine poleks olnud suur katastroof. Aga kontroll käib väga kiiresti.

Minu poolest seisku aga rõõmsalt edasi ja ma tõesti loodan, et mulle poes käies neid nähes ei meenu see teema siin. Sest tegelikult on inimestel ka täiesti normaalseid põhjusi seal sabas seista – lihtsalt meeldib kassiiriga kassa, soovivad midagi just sellest kassast osta, on vaja aega parajaks teha ja saba ei käi talle närvidele, on mõni suur kaup, mida ilma puldita kassas on kehv käsitleda, soovib sulas maksta või suuremat rahatähte lahti vahetada või pole tal näiteks Partner-kaarti. Mida iganes. Aga ma ei soovi teada, et ta ei saa hakkama! Pealtnäha on nad ju nii normaalsed kõik.

Kommentaar eemaldatud.
2.1. Kasutajal on kohustus käituda teiste suhtes viisakalt, lugupidavalt ning sõbralikult.
Perekooli Moderaator

+2
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Selver kontrollib siis kui oma koduselverist erinevat kasutad. Millegipärast nad arvavad, et vargile minnakse võõrasse poodi.

Nii see on. Kui lähen esimest korda mõnda Selverisse, on kontroll. Kuid paistab ka, et mingi reiting sul siiski on, kontrollid jäävad järjest harvemaks.

+2
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Pärast seda, kui ma Rimis valesti kaalutud puuvilja pärast müüja iroonilist näägutamist pidin taluma,

Müüjad on lihtsad inimesed. Ilmselt võtsid väga isiklikult seda, et ta püüdis sulle midagi õpetada. Sellepärast kohe nii haiget saada ja pool elu kassasabas passida? Õpi kaaluma lihtsalt. Miks sa valesti kaalusid? Sulle on eksimine lubatud, aga müüjad käigu nööri mööda ja tehku täpselt selliseid nägusid, nagu sulle meeldib?

+2
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Selver kontrollib siis kui oma koduselverist erinevat kasutad. Millegipärast nad arvavad, et vargile minnakse võõrasse poodi.

COOP teeb vist sama.

+2
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Selver kontrollib siis kui oma koduselverist erinevat kasutad. Millegipärast nad arvavad, et vargile minnakse võõrasse poodi.

Nii see on. Kui lähen esimest korda mõnda Selverisse, on kontroll. Kuid paistab ka, et mingi reiting sul siiski on, kontrollid jäävad järjest harvemaks.

mina seda teooriat ei usu, käin väga erinevates selverites, kuna kodupood puudub ja ringi sõites valin tee peal oleva poe, olen iseteenindaja aastaid, aga ostukontrolli on mul väga harva ette juhtunud

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kuigi mine tea, kui ma nüüd poodi lähen ja märkan pikas sabas seisjaid, võib tahtmatult mõte pähe tulla, et need on inimesed, kes ei saa hakkama piiksutamisega, kellel lihtsalt kukuvad kõik asjad kaalult maha, kes satuvad pidevalt terve igaviku kestvasse täiskontrolli, kellel on alalõpmata teenindaja abi vaja jne.

Oh taevas. Keegi on saanud selgeks nii lihtsa asja nagu nutikassade kasutamine ja nüüd naa uhke selle üle nagu tegu oleks raketiteadusega. Mu 80-le lähenev tädi käib ka end poodides pultidega lõbustamas, põnev kah ise müüja-kassapidaja olla. Kui tomatit-kurki ja apelsini vaja osta, saab kaalu vahet jalutada ja puha, tal aega küll.
Ma oma kärutäitega küll jahmerdada ei viitsi. Aga keerulist pole seal midagi, lihtsalt tüütu.

Aga ma ei soovi teada, et ta ei saa hakkama! Pealtnäha on nad ju nii normaalsed kõik.

Vau. See on tõesti põhjapanev avaldus.

+6
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Selver kontrollib siis kui oma koduselverist erinevat kasutad. Millegipärast nad arvavad, et vargile minnakse võõrasse poodi.

Nii see on. Kui lähen esimest korda mõnda Selverisse, on kontroll. Kuid paistab ka, et mingi reiting sul siiski on, kontrollid jäävad järjest harvemaks.

mina seda teooriat ei usu, käin väga erinevates selverites, kuna kodupood puudub ja ringi sõites valin tee peal oleva poe, olen iseteenindaja aastaid, aga ostukontrolli on mul väga harva ette juhtunud

mõni kägu teeb siin kaugeleulatuvaid järeldusi ainult oma kogemuse põhjal, ei muud. kõik ostukontrollid, mis mul eales olnud, on olnud mu oma koduselveris, mitte kunagi mõnes muus. coopis pole üldse kunagi ostukontrolli sattunud, aga käin coopi poodides muidugi ka kümneid kordi harvemini.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Oh taevas. Keegi on saanud selgeks nii lihtsa asja nagu nutikassade kasutamine ja nüüd naa uhke selle üle nagu tegu oleks raketiteadusega.

No seni ma ei arvanud, et tegu on raketiteadusega. Arvasin nagu sinagi, et lihtne on. Aga siinset teemat lugedes sain teada, et ongi raketiteadus.
Ma ei mõista, mis mõttes sa mind pilkad? Käod kirjeldavad ju lausa pikalt ja laialt, kui raske ja tülikas see protseduur on, ega ma seda õhust ei võtnud. Loe ise.
Piiksutajad ei tööta, koode ei leia üles, kaaluvad valesti ja saavad “sõimata”, asjad kukuvad aluselt maha, oma kotti kasutada ei saa, kassad jooksevad neil käes kokku, vajutavad valesid klahve … oh, lõputu nimekiri.
Nii et mulle on hakanud nüüd tunduma, et olengi ütlemata osav ja võimekas IT-spetsialist vist. Seni ei arvanud. Sorry.

Vau. See on tõesti põhjapanev avaldus.

Millise põhja see pani ja millele? Väljendasin omaenda isiklikku soovi, aga sulle pani see mingi põhja?

mina seda teooriat ei usu, käin väga erinevates selverites, kuna kodupood puudub ja ringi sõites valin tee peal oleva poe, olen iseteenindaja aastaid, aga ostukontrolli on mul väga harva ette juhtunud

Kui meenutama hakkan, siis jah, mitte alati, või jääb ka see aastatega harvemaks. Reiting on kahtlemata kuskil olemas, neil on minu teada mingi maatriks siiski, mis ostukäitumise järgi kontrollikordi arvestab. Kuidas see täpselt töötab, ei tea. Et algajaid kasutajaid sagedamini kontrollitakse, on kindlasti fakt.

+3
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

coopis pole üldse kunagi ostukontrolli sattunud, aga käin coopi poodides muidugi ka kümneid kordi harvemini.

Nüüd meenub ka mulle, et mul on täpselt samuti. Käin Coopis harva ja ostukontrolli pole kordagi sattunud. Ma järeldan sellest, et eri poekettidel on see arvestus erinev. Selver on ilmselgelt kõige innukam kontrollija.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Pärast seda, kui ma Rimis valesti kaalutud puuvilja pärast müüja iroonilist näägutamist pidin taluma,

Müüjad on lihtsad inimesed. Ilmselt võtsid väga isiklikult seda, et ta püüdis sulle midagi õpetada. Sellepärast kohe nii haiget saada ja pool elu kassasabas passida? Õpi kaaluma lihtsalt. Miks sa valesti kaalusid? Sulle on eksimine lubatud, aga müüjad käigu nööri mööda ja tehku täpselt selliseid nägusid, nagu sulle meeldib?

Asi ei olnud õpetamises, vaid eksisin puuvilja värvis. Selleks ei ole vaja hakata näägutama, piisab märkusest, et olen valesti sisestanud. Mind koheldi nagu ma oleks meelega teinud. Väga ebameeldiv tunne oli.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kasutan tihti Rimi iseteeninduskassat. Süsteem ei tõrgu ja muresid ei ole olnud.

Rimis tõrgub nende koodide piiksutamine, mida ise välja prindid nt. puuviljad, salatibaar. Kõiki muid koode piiksutavad need puldid ideaalselt, aga ise prinditud kleepse mitte. Ka siis on probleeme, kui kleeps on täiesti siledal pinnal nt. karbi kaanel. Prisma kassa ja Selveri pult loevad koode probleemideta, kas siis, kui need on kilekotil ja üldse mitte sirgelt kleebitud.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sina kallis ostleja, kes sa ei ole siiani üle saanud sellest, et sa kogemata vale puuvilja piiksutasid ja värvi sassi ajasid, ära võta elu nii tõsiselt. Kõigil võib juhtuda.

Just nimelt. Nii kui mingisugune üksainus tõrge tekib, nii on kõik, lõpp, läbi, ei iial enam, õudne!

+5
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Rate this item:Submit Rating+22-1
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda.

Mulle puldi süsteem ei meeldi,jumal teab kes seda pilti ennem näppinud on

0
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Täna tekkis mul küsimus, kas ostukontrolli “sattumine” on puhtjuhuslik või võib ostukontrolli võtta ka saalis ‘kahtlaselt käituvaid isikuid’.

Täna käisin poes kolme lapsega, ilge sagin, kõik piiksutavad kordam66da ja kaklevad puldi prast, ise panin juba piiksutatud markeri kohe käekotti, et see käru vahelt välja ei kukuks jne, ühesõnaga paras siblimine.

Mulle kunagi öeldi, et kontroll tuleb muuhulgas näiteks siis, kui oled midagi piiksutanud ja siis ostu tühistanud. Minu puhul vahel on see paika pidanud küll. 100% pole jälginud ja faktina seda ei esita. Aga on suur tõenäosus; võib läbi proovida või kõrvataha panna 😀

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Täna tekkis mul küsimus, kas ostukontrolli “sattumine” on puhtjuhuslik või võib ostukontrolli võtta ka saalis ‘kahtlaselt käituvaid isikuid’.

Täna käisin poes kolme lapsega, ilge sagin, kõik piiksutavad kordam66da ja kaklevad puldi prast, ise panin juba piiksutatud markeri kohe käekotti, et see käru vahelt välja ei kukuks jne, ühesõnaga paras siblimine.

Mulle kunagi öeldi, et kontroll tuleb muuhulgas näiteks siis, kui oled midagi piiksutanud ja siis ostu tühistanud. Minu puhul vahel on see paika pidanud küll. 100% pole jälginud ja faktina seda ei esita. Aga on suur tõenäosus; võib läbi proovida või kõrvataha panna 😀

Minu puhul ei vasta see tõele. Olen korduvalt mõne juba korvi pandud kauba kustutanud. Kontrolli ei ole mind sellepärast võetud.

Aga kas sel ongi mingit tähtsus, kas ja kui tihti neid kontrolle toimub? Aega see kontroll ju eriti ei võta ja kui just ei ole täiskontroll (mida mul, ülisagedasel iseteeninduse kasutajal on juhtunud aastate jooksul vaid üks kord), ei kaasne ka mitte mingit muud ebamugavust.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Aga kas sel ongi mingit tähtsus, kas ja kui tihti neid kontrolle toimub? Aega see kontroll ju eriti ei võta ja kui just ei ole täiskontroll (mida mul, ülisagedasel iseteeninduse kasutajal on juhtunud aastate jooksul vaid üks kord), ei kaasne ka mitte mingit muud ebamugavust.

Jah, nüüd on asi muutunud- nii Rimi kui Selver ei tee enam täielikku kontrolli st. ostude seast võetakse 3-4, enamasti pealmist, asja ja kontrollitakse neid. Veel aasta tagasi pidi kogu kauba letile laduma. Kui sul oli kaks kärutäit kaupa kottidesse pakitud, siis oli asi ikka häiriv. Seda enam, et need kontrollikassad on hoopis väiksemad, kui tavakassad ja kui müüja kõike seda kraami piiksutama kukkus, siis andsid kätele valu, et asjad uuesti kottidesse saaks. Ja loomulikult läheb kaup ju valesse järjekorda- kõigepealt võeti pealt kergemad asjad ja lõpuks alt raskemad. Ruumi midagi sorteerida või järjekorda muuta, ei ole.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

No eile just tehti Selveris täiskontroll, niiet ei saa öelda, nagu üldse ei tehtaks.
Mina olen pultide ja iseteeninduskassade ja müüjaga kassade poolt, las igaüks teeb nagu talle meeldib, miks see peaks teistel hambus olema. Vähem inisemist teiste kallal, kaaskodanikud, vaadake, et oma eluga heasti hakkama saate, las teised teevad nii nagu neile sobilikum tundub. Ongi kõigil toredam olla. Misiganes põhjused inimesel on seal kassapidajaga sabas seista, see on tema õigus. Päris ära need kassapidajaga kassad ei kao niipea, pigem oli poekettidel alati töökohtadest puudus, sest ega töötingimused (saad sõimata x korda päevas, sularahaga tegelemise pinge jne) pole päris igaühe jaoks.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Jah, nüüd on asi muutunud- nii Rimi kui Selver ei tee enam täielikku kontrolli st. ostude seast võetakse 3-4, enamasti pealmist, asja ja kontrollitakse neid. Veel aasta tagasi pidi kogu kauba letile laduma.

Juunikuus oli Selveris täiskontroll veel mul. See oli mu esimene ostukontroll. Ühtlasi ainus kord vist, kui mul oli poeskäiguga väga kiire ja olen kärsituks muutunud. Tuiskasin saalis ringi, piiksutasin ja panin asjad kohe kotti. Ja ostukontroll. Õnneks oli mul vaid 1 kotitäis kaupa, aga müüja võttis oma aega nendega, kaks korda käis puuviljaletis midagi kontrollimas ja tal ei olnud põrmugi kiire, ma lausa arvasin, et ta kõnnib meelega nii aeglaselt. Saan aru, et see pole müüja süü, et ma ostukontrolli sattusin, aga mina valisin oma kauba ja piiksutasin väga kiiresti, 3 minutit läks poodi sisenemisest terminalini jõudmiseks, aga müüja kontrollis minu kaupa 9 minutit (mul oli kiire ja seepärast põrnitsesin kella terve aja). Kõik oli mul piiksutatud ja sain kiita, aga siis pidin uuesti oma kraami ära pakkima ja edasi kiirustama. Šokolaadi ma küll ei saanud, vist pidin ise küsima, aga ega ma puudust ka ei tundnud.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Täna tekkis mul küsimus, kas ostukontrolli “sattumine” on puhtjuhuslik või võib ostukontrolli võtta ka saalis ‘kahtlaselt käituvaid isikuid’.

Täna käisin poes kolme lapsega, ilge sagin, kõik piiksutavad kordam66da ja kaklevad puldi prast, ise panin juba piiksutatud markeri kohe käekotti, et see käru vahelt välja ei kukuks jne, ühesõnaga paras siblimine.

Mulle kunagi öeldi, et kontroll tuleb muuhulgas näiteks siis, kui oled midagi piiksutanud ja siis ostu tühistanud. Minu puhul vahel on see paika pidanud küll. 100% pole jälginud ja faktina seda ei esita. Aga on suur tõenäosus; võib läbi proovida või kõrvataha panna 😀

ma olen palju kordi ostu tühistanud, tihtipeale vaatan hinda läbi piiksutades, kui need sildid on kõik üksteise kõrval järjest, ei viitsi otsida ja selle pärast pole kordagi kontrolli olnud

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kasutan tihti Rimi iseteeninduskassat. Süsteem ei tõrgu ja muresid ei ole olnud.

Rimis tõrgub nende koodide piiksutamine, mida ise välja prindid nt. puuviljad, salatibaar. Kõiki muid koode piiksutavad need puldid ideaalselt, aga ise prinditud kleepse mitte.

kas rimis saab ise puuvilju kaaluda või? ma olen kogu aeg arvanud, et kaalumine on kassas, vahet pole, kas kasutad siis tavalist või iseteeninduskassat.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt

Postitas:
Mehike27

Ma olen prisma külastaja ja alati kasutan iseteeninduskassat seal. Ei saa aru, vahepeal lihtsalt keset piiksutamist lööb ette, palun oodake teenindajat. Pole teab, mis kaup tavaline toidukraam. See natuke häirib. Siis tuleb teenindaja ja teeb paar nupuvajutust. Milleks selline asi vajalik on ? Kas see on neil mingi ostukontroll süsteem? Mudu iseteenindust kasutan igalpool, kus võimalik. Kiire, mugav ja ei pea inimestega kokku puutuma. Eriti meeldivad mcdonaldsi iseteenindused. Vormistad tellimuse, saad numbri, toidu ja minek.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ei saa aru, vahepeal lihtsalt keset piiksutamist lööb ette, palun oodake teenindajat. Pole teab, mis kaup tavaline toidukraam. See natuke häirib. Siis tuleb teenindaja ja teeb paar nupuvajutust. Milleks selline asi vajalik on ? Kas see on neil mingi ostukontroll süsteem?

EI, see on lihtsalt süsteemi viga. Väike kaaluerinevus, kaal hoopis natuke rikkis, liiga kiire piiksutamine, vms. Kaaluerinevusega probleeme on ka Rimis, ka seal peab klienditeenindaja tulema asja parandama.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mulle puldi süsteem ei meeldi,jumal teab kes seda pilti ennem näppinud on

Ostukorve näpivad kõik. Ka riiulites olev kaup on varem mitme inimese poolt näpitud.

Hea lahendus on ühekordsete kummikinnastega poes käimine. Aga eks neid ole ka enne tehases näpitud…

+11
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kasutan Rimi ja Prisma iseteeninduskassasid. Probleeme ei ole ette tulnud. Selveri puldisüsteem mulle ei meeldi, lisaks satun peaaegu iga kord sinna kontrolli, kuigi kõik on alati korras olnud. Seda kasutasin viimati suve alguses, kuna mees tahis proovida, aga mulle ikkagi ei meeldi. Seega edaspidi ei kasuta. Miks ma vahel tavakassas seisan? Sest näiteks pole kaarti kaasas ja on sularaha.

+5
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Elan Viljandis. Nö kodupood on Coop, kus iseteenindus puudub. Käin Selveris ca 1 x nädalas ühte kindlat toodet ostmas – kiitus Selveri kokkadele! Haruharva, kui sealt midagi enamat kaasa haaran. Aga ostukontrollis olen üle korra. Ja nii ma selle ühe tootega lähen kontrolli kogu aeg. Ca aasta jooksul juba.
Ei mõista, ausalt.
Ei ole kunagi poest varastanud, ausõna. Ent on küll tunne, et minu nimele on x põhjusel märgis tehtud.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Elan Viljandis. Nö kodupood on Coop, kus iseteenindus puudub. Käin Selveris ca 1 x nädalas ühte kindlat toodet ostmas – kiitus Selveri kokkadele! Haruharva, kui sealt midagi enamat kaasa haaran. Aga ostukontrollis olen üle korra. Ja nii ma selle ühe tootega lähen kontrolli kogu aeg. Ca aasta jooksul juba.

Ei mõista, ausalt.

Ei ole kunagi poest varastanud, ausõna. Ent on küll tunne, et minu nimele on x põhjusel märgis tehtud.

Aga äkki ei ole inimene märgistatud, vaid toode. Et see ostukorv, milles sisaldub su lemmiktoode sealt poest, on ostukontrolli nimekirjas.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

müüja kontrollis minu kaupa 9 minutit (mul oli kiire ja seepärast põrnitsesin kella terve aja). Kõik oli mul piiksutatud ja sain kiita, aga siis pidin uuesti oma kraami ära pakkima ja edasi kiirustama

No just. Kui mina sattusin ostukontrolli, siis see ümberladumine kestis ikka 5-15 mintutit+hilisem pakendamine.

Mul üks teooria on, miks mina kümneid kordi olen täiskontrolli sattunud ja tõesti palju kümneid kordi (ja alati on kõik õige olnud) – ma kiirustan poes. Läbin poe praktiliselt pooljoostes-kiirkõnnil, laveerides jalutajatest mööda, haaran riiulist vajalik, piiksutan kõnni pealt, panen kotti jne jne. St ma kunagi ei seisa ja ei vali ja ei vaata koostisaineid – ma vaatan nö pikalt ette mööda riiulit, mis heeringa ma võtan ja selleni jõudes haaran selle sammu aeglustamata, piiksutan edasi liikudes. Sik-sakitades, et kellelegi mitte otsa sõita ja kiiremini edasi liikuda. Võibolla see jätab turvakaamerates sellise äreva mulje.

Mu arvamust toetab ka see, et kui mul mees käib Selveris, tema satub enda sõnul täiskontrolli alati siis, kui tal on tulikiire ja praktiliselt jookseb läbi poe, piiksutades kotti napid 10 ostu.

Ja mida rohkem ma kiirkõnnil poes siksakitasin st kiiremini ostud kottidesse ja kärudesse (teinekordki 2) sain, seda sagedamini tuli mul pärast 10-15 min veeta täiskontrollis, kus kõik see kraam liigse tempota välja võeti, kõik üle kontrolliti ja siis kas nemad või mina kõik need kaks kärutäit tagasi pdid laduma.

Tavakassas ma panen asju kottidesse ju 1 kord. Juba sealt on ajavahe, rääkimata sellest, kui alkopudelitelt vms on turvaelemente vaja maha võtta.

Igatahes minusugune suurte ostukärudega ootamisevihkaja ja ajasäästja võidab tavakassas aega rohkesti, muidugi mitte tingimata siis, kui järjekorras on 8+ inimest.

Inimesel, kel on aega ja vajadust poes pikalt jalutada, valida, otsustada, ümber otsustada, tagasi eelmisse vahesse liikuda, veel mõelda jms, on muidugi iseteeninduskassas mugavam. Aega on.

Kel aga kiire ja ees vaid paar-neli inimest ja tal on ka turvaelementidega tooteid, neil pole aega selle ootamatu 15 min kulu peale, mida see ostukontroll kaasa toob. Iseteenindus on nende lõbu, kel aega on.

+7
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ja kuidas see turvamees seal teisel pool ekraani teab, mis su nimi on, et just sinu pult pärast kontrolli saata? Või jälgib pingsalt, millisesse auku sa oma puldi paned pärast ja siis kuidagi läbi selle saadab sind ostukontrolli? Vaevalt. Pigem ikka arvutiprogramm, mis teatud asjade (varasem ostukäitumine, poes käimise tihedus, juhuslikkus vms) järgi valib just sinu Partnerkaardi välja. Keegi ei kiusa sind personaalselt, usu mind.

+11
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

müüja kontrollis minu kaupa 9 minutit (mul oli kiire ja seepärast põrnitsesin kella terve aja). Kõik oli mul piiksutatud ja sain kiita, aga siis pidin uuesti oma kraami ära pakkima ja edasi kiirustama

No just. Kui mina sattusin ostukontrolli, siis see ümberladumine kestis ikka 5-15 mintutit+hilisem pakendamine.

Mul üks teooria on, miks mina kümneid kordi olen täiskontrolli sattunud ja tõesti palju kümneid kordi (ja alati on kõik õige olnud) – ma kiirustan poes. Läbin poe praktiliselt pooljoostes-kiirkõnnil, laveerides jalutajatest mööda, haaran riiulist vajalik, piiksutan kõnni pealt, panen kotti jne jne. St ma kunagi ei seisa ja ei vali ja ei vaata koostisaineid – ma vaatan nö pikalt ette mööda riiulit, mis heeringa ma võtan ja selleni jõudes haaran selle sammu aeglustamata, piiksutan edasi liikudes. Sik-sakitades, et kellelegi mitte otsa sõita ja kiiremini edasi liikuda. Võibolla see jätab turvakaamerates sellise äreva mulje.

Mu arvamust toetab ka see, et kui mul mees käib Selveris, tema satub enda sõnul täiskontrolli alati siis, kui tal on tulikiire ja praktiliselt jookseb läbi poe, piiksutades kotti napid 10 ostu.

Ja mida rohkem ma kiirkõnnil poes siksakitasin st kiiremini ostud kottidesse ja kärudesse (teinekordki 2) sain, seda sagedamini tuli mul pärast 10-15 min veeta täiskontrollis, kus kõik see kraam liigse tempota välja võeti, kõik üle kontrolliti ja siis kas nemad või mina kõik need kaks kärutäit tagasi pdid laduma.

Tavakassas ma panen asju kottidesse ju 1 kord. Juba sealt on ajavahe, rääkimata sellest, kui alkopudelitelt vms on turvaelemente vaja maha võtta.

Igatahes minusugune suurte ostukärudega ootamisevihkaja ja ajasäästja võidab tavakassas aega rohkesti, muidugi mitte tingimata siis, kui järjekorras on 8+ inimest.

Inimesel, kel on aega ja vajadust poes pikalt jalutada, valida, otsustada, ümber otsustada, tagasi eelmisse vahesse liikuda, veel mõelda jms, on muidugi iseteeninduskassas mugavam. Aega on.

Kel aga kiire ja ees vaid paar-neli inimest ja tal on ka turvaelementidega tooteid, neil pole aega selle ootamatu 15 min kulu peale, mida see ostukontroll kaasa toob. Iseteenindus on nende lõbu, kel aega on.

ei ole reegel, mina väidan jälle vastupidist, iseteenindus neile, kel aega vähe (nagu mul)….nii et mõttetu vaidlus

+4
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 211 kuni 240 (kokku 311 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?