Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Näitan 28 postitust - vahemik 241 kuni 268 (kokku 268 )

Teema: Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Postitas:
Mehike27

Ma olen prisma külastaja ja alati kasutan iseteeninduskassat seal. Ei saa aru, vahepeal lihtsalt keset piiksutamist lööb ette, palun oodake teenindajat. Pole teab, mis kaup tavaline toidukraam. See natuke häirib. Siis tuleb teenindaja ja teeb paar nupuvajutust. Milleks selline asi vajalik on ? Kas see on neil mingi ostukontroll süsteem? Mudu iseteenindust kasutan igalpool, kus võimalik. Kiire, mugav ja ei pea inimestega kokku puutuma. Eriti meeldivad mcdonaldsi iseteenindused. Vormistad tellimuse, saad numbri, toidu ja minek.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei saa aru, vahepeal lihtsalt keset piiksutamist lööb ette, palun oodake teenindajat. Pole teab, mis kaup tavaline toidukraam. See natuke häirib. Siis tuleb teenindaja ja teeb paar nupuvajutust. Milleks selline asi vajalik on ? Kas see on neil mingi ostukontroll süsteem?

EI, see on lihtsalt süsteemi viga. Väike kaaluerinevus, kaal hoopis natuke rikkis, liiga kiire piiksutamine, vms. Kaaluerinevusega probleeme on ka Rimis, ka seal peab klienditeenindaja tulema asja parandama.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mulle puldi süsteem ei meeldi,jumal teab kes seda pilti ennem näppinud on

Ostukorve näpivad kõik. Ka riiulites olev kaup on varem mitme inimese poolt näpitud.

Hea lahendus on ühekordsete kummikinnastega poes käimine. Aga eks neid ole ka enne tehases näpitud…

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kasutan Rimi ja Prisma iseteeninduskassasid. Probleeme ei ole ette tulnud. Selveri puldisüsteem mulle ei meeldi, lisaks satun peaaegu iga kord sinna kontrolli, kuigi kõik on alati korras olnud. Seda kasutasin viimati suve alguses, kuna mees tahis proovida, aga mulle ikkagi ei meeldi. Seega edaspidi ei kasuta. Miks ma vahel tavakassas seisan? Sest näiteks pole kaarti kaasas ja on sularaha.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Elan Viljandis. Nö kodupood on Coop, kus iseteenindus puudub. Käin Selveris ca 1 x nädalas ühte kindlat toodet ostmas – kiitus Selveri kokkadele! Haruharva, kui sealt midagi enamat kaasa haaran. Aga ostukontrollis olen üle korra. Ja nii ma selle ühe tootega lähen kontrolli kogu aeg. Ca aasta jooksul juba.
Ei mõista, ausalt.
Ei ole kunagi poest varastanud, ausõna. Ent on küll tunne, et minu nimele on x põhjusel märgis tehtud.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Elan Viljandis. Nö kodupood on Coop, kus iseteenindus puudub. Käin Selveris ca 1 x nädalas ühte kindlat toodet ostmas – kiitus Selveri kokkadele! Haruharva, kui sealt midagi enamat kaasa haaran. Aga ostukontrollis olen üle korra. Ja nii ma selle ühe tootega lähen kontrolli kogu aeg. Ca aasta jooksul juba.

Ei mõista, ausalt.

Ei ole kunagi poest varastanud, ausõna. Ent on küll tunne, et minu nimele on x põhjusel märgis tehtud.

Aga äkki ei ole inimene märgistatud, vaid toode. Et see ostukorv, milles sisaldub su lemmiktoode sealt poest, on ostukontrolli nimekirjas.

Please wait...
Postitas:
Kägu

müüja kontrollis minu kaupa 9 minutit (mul oli kiire ja seepärast põrnitsesin kella terve aja). Kõik oli mul piiksutatud ja sain kiita, aga siis pidin uuesti oma kraami ära pakkima ja edasi kiirustama

No just. Kui mina sattusin ostukontrolli, siis see ümberladumine kestis ikka 5-15 mintutit+hilisem pakendamine.

Mul üks teooria on, miks mina kümneid kordi olen täiskontrolli sattunud ja tõesti palju kümneid kordi (ja alati on kõik õige olnud) – ma kiirustan poes. Läbin poe praktiliselt pooljoostes-kiirkõnnil, laveerides jalutajatest mööda, haaran riiulist vajalik, piiksutan kõnni pealt, panen kotti jne jne. St ma kunagi ei seisa ja ei vali ja ei vaata koostisaineid – ma vaatan nö pikalt ette mööda riiulit, mis heeringa ma võtan ja selleni jõudes haaran selle sammu aeglustamata, piiksutan edasi liikudes. Sik-sakitades, et kellelegi mitte otsa sõita ja kiiremini edasi liikuda. Võibolla see jätab turvakaamerates sellise äreva mulje.

Mu arvamust toetab ka see, et kui mul mees käib Selveris, tema satub enda sõnul täiskontrolli alati siis, kui tal on tulikiire ja praktiliselt jookseb läbi poe, piiksutades kotti napid 10 ostu.

Ja mida rohkem ma kiirkõnnil poes siksakitasin st kiiremini ostud kottidesse ja kärudesse (teinekordki 2) sain, seda sagedamini tuli mul pärast 10-15 min veeta täiskontrollis, kus kõik see kraam liigse tempota välja võeti, kõik üle kontrolliti ja siis kas nemad või mina kõik need kaks kärutäit tagasi pdid laduma.

Tavakassas ma panen asju kottidesse ju 1 kord. Juba sealt on ajavahe, rääkimata sellest, kui alkopudelitelt vms on turvaelemente vaja maha võtta.

Igatahes minusugune suurte ostukärudega ootamisevihkaja ja ajasäästja võidab tavakassas aega rohkesti, muidugi mitte tingimata siis, kui järjekorras on 8+ inimest.

Inimesel, kel on aega ja vajadust poes pikalt jalutada, valida, otsustada, ümber otsustada, tagasi eelmisse vahesse liikuda, veel mõelda jms, on muidugi iseteeninduskassas mugavam. Aega on.

Kel aga kiire ja ees vaid paar-neli inimest ja tal on ka turvaelementidega tooteid, neil pole aega selle ootamatu 15 min kulu peale, mida see ostukontroll kaasa toob. Iseteenindus on nende lõbu, kel aega on.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja kuidas see turvamees seal teisel pool ekraani teab, mis su nimi on, et just sinu pult pärast kontrolli saata? Või jälgib pingsalt, millisesse auku sa oma puldi paned pärast ja siis kuidagi läbi selle saadab sind ostukontrolli? Vaevalt. Pigem ikka arvutiprogramm, mis teatud asjade (varasem ostukäitumine, poes käimise tihedus, juhuslikkus vms) järgi valib just sinu Partnerkaardi välja. Keegi ei kiusa sind personaalselt, usu mind.

Please wait...
Postitas:
Kägu

müüja kontrollis minu kaupa 9 minutit (mul oli kiire ja seepärast põrnitsesin kella terve aja). Kõik oli mul piiksutatud ja sain kiita, aga siis pidin uuesti oma kraami ära pakkima ja edasi kiirustama

No just. Kui mina sattusin ostukontrolli, siis see ümberladumine kestis ikka 5-15 mintutit+hilisem pakendamine.

Mul üks teooria on, miks mina kümneid kordi olen täiskontrolli sattunud ja tõesti palju kümneid kordi (ja alati on kõik õige olnud) – ma kiirustan poes. Läbin poe praktiliselt pooljoostes-kiirkõnnil, laveerides jalutajatest mööda, haaran riiulist vajalik, piiksutan kõnni pealt, panen kotti jne jne. St ma kunagi ei seisa ja ei vali ja ei vaata koostisaineid – ma vaatan nö pikalt ette mööda riiulit, mis heeringa ma võtan ja selleni jõudes haaran selle sammu aeglustamata, piiksutan edasi liikudes. Sik-sakitades, et kellelegi mitte otsa sõita ja kiiremini edasi liikuda. Võibolla see jätab turvakaamerates sellise äreva mulje.

Mu arvamust toetab ka see, et kui mul mees käib Selveris, tema satub enda sõnul täiskontrolli alati siis, kui tal on tulikiire ja praktiliselt jookseb läbi poe, piiksutades kotti napid 10 ostu.

Ja mida rohkem ma kiirkõnnil poes siksakitasin st kiiremini ostud kottidesse ja kärudesse (teinekordki 2) sain, seda sagedamini tuli mul pärast 10-15 min veeta täiskontrollis, kus kõik see kraam liigse tempota välja võeti, kõik üle kontrolliti ja siis kas nemad või mina kõik need kaks kärutäit tagasi pdid laduma.

Tavakassas ma panen asju kottidesse ju 1 kord. Juba sealt on ajavahe, rääkimata sellest, kui alkopudelitelt vms on turvaelemente vaja maha võtta.

Igatahes minusugune suurte ostukärudega ootamisevihkaja ja ajasäästja võidab tavakassas aega rohkesti, muidugi mitte tingimata siis, kui järjekorras on 8+ inimest.

Inimesel, kel on aega ja vajadust poes pikalt jalutada, valida, otsustada, ümber otsustada, tagasi eelmisse vahesse liikuda, veel mõelda jms, on muidugi iseteeninduskassas mugavam. Aega on.

Kel aga kiire ja ees vaid paar-neli inimest ja tal on ka turvaelementidega tooteid, neil pole aega selle ootamatu 15 min kulu peale, mida see ostukontroll kaasa toob. Iseteenindus on nende lõbu, kel aega on.

ei ole reegel, mina väidan jälle vastupidist, iseteenindus neile, kel aega vähe (nagu mul)….nii et mõttetu vaidlus

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja kuidas see turvamees seal teisel pool ekraani teab, mis su nimi on, et just sinu pult pärast kontrolli saata?

Eee..ma sisestan ju oma partnerkaardi esimese asjana nii enne puldi võtmist kui ka iseteeninduskassasse saabudes 🙂 Teab nii pult, turvamees kui ka terve süsteem, et see olen mina.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja kuidas see turvamees seal teisel pool ekraani teab, mis su nimi on, et just sinu pult pärast kontrolli saata?

Eee..ma sisestan ju oma partnerkaardi esimese asjana nii enne puldi võtmist kui ka iseteeninduskassasse saabudes 🙂 Teab nii pult, turvamees kui ka terve süsteem, et see olen mina.

Turvamees teab ainult sel juhul, kui ta sind jälgib kaardi registreerimise hetkel. Niisama saalis märgates ei tea ju.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja kuidas see turvamees seal teisel pool ekraani teab, mis su nimi on, et just sinu pult pärast kontrolli saata? Või jälgib pingsalt, millisesse auku sa oma puldi paned pärast ja siis kuidagi läbi selle saadab sind ostukontrolli? Vaevalt. Pigem ikka arvutiprogramm, mis teatud asjade (varasem ostukäitumine, poes käimise tihedus, juhuslikkus vms) järgi valib just sinu Partnerkaardi välja. Keegi ei kiusa sind personaalselt, usu mind.

Tundub loogiline.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

värsked errori-kogemus rimi iseteeninduskassast:

1 kabatšokk – kuna pikkus ületas kassaala laiuse, siis tekkis probleem selle kaalumisel, oli vaja kutsuda abi

2 baklažaani – kuna ei suutnud neid vasakult poolt korraga haarata ja asetada korraga kaalule täpselt samal sekundimurdosal, siis läks punane tuluke põlema.

kilekotti pakendatud värske kalaga on probleeme ca 9 juhul 10st, st kalaleti koode ei taha iseteeninduskassad eriti lugeda, vaja müüa abi koodi sisstamisel vöötkoodilt numberhaaval.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eee..ma sisestan ju oma partnerkaardi esimese asjana nii enne puldi võtmist kui ka iseteeninduskassasse saabudes 🙂 Teab nii pult, turvamees kui ka terve süsteem, et see olen mina.

Ei, turvamees küll ei tea, kui sa just poes ainus puldikasutaja ei ole. Tema näeb ühel hektel, et keegi kiirustab poes, aga ta ei suuda ju tagurpidi kerida, kes just selle kiirustaja käes oleva puldi võttis. Süsteemil võib muidugi põhimõtteliselt olla tõesti sisse ehitatud, mingi loogika, kaua võiks olla puldi võtmise ja ärapanemise vahel aega võrreldes kauba kogusega. Et nt kui vahe on alla 5 minuti ja samal ajal on 10 kaubaartiklit võetud, siis tuleb kontrollida.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eee..ma sisestan ju oma partnerkaardi esimese asjana nii enne puldi võtmist kui ka iseteeninduskassasse saabudes 🙂 Teab nii pult, turvamees kui ka terve süsteem, et see olen mina.

Ei, turvamees küll ei tea, kui sa just poes ainus puldikasutaja ei ole. Tema näeb ühel hektel, et keegi kiirustab poes, aga ta ei suuda ju tagurpidi kerida, kes just selle kiirustaja käes oleva puldi võttis. Süsteemil võib muidugi põhimõtteliselt olla tõesti sisse ehitatud, mingi loogika, kaua võiks olla puldi võtmise ja ärapanemise vahel aega võrreldes kauba kogusega. Et nt kui vahe on alla 5 minuti ja samal ajal on 10 kaubaartiklit võetud, siis tuleb kontrollida.

Hea küll. Kunagi oli küll nii, et põmst tururvakabiinis oli näha, kes mida piiksutab. Jälgiti, et mis pult kus liigub ja oli iga puldi piiksud näha. Ma ei saa väita, et selveris – minu kogemus on Skandinaavia riigist, kus mu poe oli turva. Ju sul on õigus, nõustun, kui sa väidad, et Eestis nii ei ole.

Aga turvakontrolli ei otsusta enamasti ju turvamees vaid süsteem. Süsteem teab, et see olen mina.

Ja jah, seda ma just ju kirjtasin, et ju turvasüsteem (on see siis inimestest või programmidest) arvab, et ma olen liiga kahtlane, kui läbin poe liiga kiiresti.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Hea küll. Kunagi oli küll nii, et põmst tururvakabiinis oli näha, kes mida piiksutab. Jälgiti, et mis pult kus liigub ja oli iga puldi piiksud näha. Ma ei saa väita, et selveris – minu kogemus on Skandinaavia riigist, kus mu poe oli turva. Ju sul on õigus, nõustun, kui sa väidad, et Eestis nii ei ole.

Võimalik, et ta tõesti näeb, kes mida piiksuab, aga suures poes selle inimsilmaga haldamine ja kiirustaja isiku kindlakstegemine tundub ikka väga keeruline. No näeb, et Peeter, Jüri ja Mart piikustasid kodujuustu üsna samal hetkel. Siis mingi hetk hiljem piiskutavad nad jälle midagi, võimalik, et ikka veel lähestikku asuvat kaupa, ei saa endiselt ekraanipilti ja piiksutaja isikut siduda. Samal ajal on poes veel kümneid puldikasutajaid, no ühe konkreetse kindlakstegemine tundub liiga keeruline. Nii et süsteemipoolne kontroll tundub mulle loogilisem.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kasutan Rimi ja Prisma iseteeninduskassasid. Probleeme ei ole ette tulnud. Selveri puldisüsteem mulle ei meeldi, lisaks satun peaaegu iga kord sinna kontrolli, kuigi kõik on alati korras olnud. Seda kasutasin viimati suve alguses, kuna mees tahis proovida, aga mulle ikkagi ei meeldi. Seega edaspidi ei kasuta. Miks ma vahel tavakassas seisan? Sest näiteks pole kaarti kaasas ja on sularaha.

Kuidas te siis oma asju hoiate? Tavaliselt käib suaraha ja pangakaardid rahakotis. Ja poodi minnes on ju rahakott igal juhul kaasas? Miks peaks ühte või teist vahepeal rahakotist välja tõstma?

Ja jätkuvalt imestan, et inimestel on niiii palju koguaeg seda sularaha vaja. Mul läheb sularaha reaalselt vaja vast kolm korda aastas – siis ka väga väikestes summades. Nüüd suvel näiteks kuskil maapiirkonna väikesi muuseume või vaatetorne külastades. Mujal saab ju igal pool kaardiga maksta. Isegi turul saab pea kõikides kohtades kaardiga maksta. Neid on üksikuid, kes sularahatavad. Kas tõesti keegi võtab automaadist sularaha välja ja siis siirdub poodi oste tegema? Kas see peaks kuidagi mugav olema?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Selveris on olemas m-tasku. Telefoniga võtad puldi, telefoniga maksad. Aega läheb loetud sekundid. Raha, pangakaarti ega partnerkaarti ei pea kaasas olema. Soovitan!

Siin kindlasti on selliseid inimesi ka, kes mitte kunagi telefoni kaasas ei vea. : D Aga teistel on ikka enamasti olemas.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ja jah, seda ma just ju kirjtasin, et ju turvasüsteem (on see siis inimestest või programmidest) arvab, et ma olen liiga kahtlane, kui läbin poe liiga kiiresti.

Täpne olles mainisid sa oma teooria kirjeldamisel küll konkreetselt turvakaameraid, mis viitas ikka inimese poolsele ostukontrolli määramisele.
Aga jah, ega me siin täpselt ei tea tõesti, kuidas sellega on.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

No just. Kui mina sattusin ostukontrolli, siis see ümberladumine kestis ikka 5-15 mintutit+hilisem pakendamine.

Mul üks teooria on, miks mina kümneid kordi olen täiskontrolli sattunud ja tõesti palju kümneid kordi (ja alati on kõik õige olnud) – ma kiirustan poes. Läbin poe praktiliselt pooljoostes-kiirkõnnil, laveerides jalutajatest mööda, haaran riiulist vajalik, piiksutan kõnni pealt, panen kotti jne jne. St ma kunagi ei seisa ja ei vali ja ei vaata koostisaineid – ma vaatan nö pikalt ette mööda riiulit, mis heeringa ma võtan ja selleni jõudes haaran selle sammu aeglustamata, piiksutan edasi liikudes. Sik-sakitades, et kellelegi mitte otsa sõita ja kiiremini edasi liikuda. Võibolla see jätab turvakaamerates sellise äreva mulje.

Mu arvamust toetab ka see, et kui mul mees käib Selveris, tema satub enda sõnul täiskontrolli alati siis, kui tal on tulikiire ja praktiliselt jookseb läbi poe, piiksutades kotti napid 10 ostu.

Ja mida rohkem ma kiirkõnnil poes siksakitasin st kiiremini ostud kottidesse ja kärudesse (teinekordki 2) sain, seda sagedamini tuli mul pärast 10-15 min veeta täiskontrollis, kus kõik see kraam liigse tempota välja võeti, kõik üle kontrolliti ja siis kas nemad või mina kõik need kaks kärutäit tagasi pdid laduma.

Tavakassas ma panen asju kottidesse ju 1 kord. Juba sealt on ajavahe, rääkimata sellest, kui alkopudelitelt vms on turvaelemente vaja maha võtta.

Igatahes minusugune suurte ostukärudega ootamisevihkaja ja ajasäästja võidab tavakassas aega rohkesti, muidugi mitte tingimata siis, kui järjekorras on 8+ inimest.

Inimesel, kel on aega ja vajadust poes pikalt jalutada, valida, otsustada, ümber otsustada, tagasi eelmisse vahesse liikuda, veel mõelda jms, on muidugi iseteeninduskassas mugavam. Aega on.

Kel aga kiire ja ees vaid paar-neli inimest ja tal on ka turvaelementidega tooteid, neil pole aega selle ootamatu 15 min kulu peale, mida see ostukontroll kaasa toob. Iseteenindus on nende lõbu, kel aega on.

Paraku on nii, et ka täisostukontrolli sattudes läheb asi kiiremini kui tavakassas, kus sa esialgu seisad selle 15 minutit (halvemal juhul veel kauem) järjekorras, millele järgnevad kõik muud tegevused.

Ja sellest ma muidugi ka aru ei saa, et mis vahet sel on, kas laod asju lindile kärust või kotist. Palun selgita, mis moodi kotist lindile ladumine ajakulukam on?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kasutan Rimi ja Prisma iseteeninduskassasid. Probleeme ei ole ette tulnud. Selveri puldisüsteem mulle ei meeldi, lisaks satun peaaegu iga kord sinna kontrolli, kuigi kõik on alati korras olnud. Seda kasutasin viimati suve alguses, kuna mees tahis proovida, aga mulle ikkagi ei meeldi. Seega edaspidi ei kasuta. Miks ma vahel tavakassas seisan? Sest näiteks pole kaarti kaasas ja on sularaha.

Kuidas te siis oma asju hoiate? Tavaliselt käib suaraha ja pangakaardid rahakotis. Ja poodi minnes on ju rahakott igal juhul kaasas? Miks peaks ühte või teist vahepeal rahakotist välja tõstma?

Ja jätkuvalt imestan, et inimestel on niiii palju koguaeg seda sularaha vaja. Mul läheb sularaha reaalselt vaja vast kolm korda aastas – siis ka väga väikestes summades. Nüüd suvel näiteks kuskil maapiirkonna väikesi muuseume või vaatetorne külastades. Mujal saab ju igal pool kaardiga maksta. Isegi turul saab pea kõikides kohtades kaardiga maksta. Neid on üksikuid, kes sularahatavad. Kas tõesti keegi võtab automaadist sularaha välja ja siis siirdub poodi oste tegema? Kas see peaks kuidagi mugav olema?

Sa räägid vist Tallinna turust. Mujal Eestis ei ole turul mingil moel võimalik kaardiga maksta. Naabritädilt mune ja tomateid ostes ostes ei ole ka võimalik kaardiga maksta. Laste õpetajad ja lapsi on kolm), soovivad iga natukese aja tagant mingi etenduse, õppepäeva vms. jaoks raha ja väiksemate summade tarvis öpetaja arvele maksmise varianti ei paku. Kui ostan hulga lapsevanemate peale mingi kingi õpetajale, saadetakse raha reeglina pigem sularahana kui kantakse arvele ja jällegi on mul rahakotis sularaha. Väikeettevõtjatel tekib samuti sularaha ja odavam on see endale palgaks maksta, kui käia veel seda arvele panemas.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Väga hea, et ei kasuta. Muidu peaks seal ka järjekorras passima. Praegu lähed selveris teed oma piiksud ära, vudinal kassasse ja kõik. Pärnus ainult 3 automaat kassat selveris ja kui kõik neid kasutaksid tekiks ka sinna järjekord.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Pigem tahaks, et kõike ei roniks sinna iseteenindusse. Need, kellel on suur korvitäis kaupu ja need, kes on jube uinamuinad ja ühe toote läbilöömine kulgeb teokiirusega.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Allusin Perekooli survele ja proovisin Selveri iseteenindust. Oli tõesti lihtne ja kiire, puldi panin korvi, et käsi vaba oleks.
Neli korda olen nüüd käinud, ostukontrolli pole sattunud.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kuidas te siis oma asju hoiate? Tavaliselt käib suaraha ja pangakaardid rahakotis. Ja poodi minnes on ju rahakott igal juhul kaasas? Miks peaks ühte või teist vahepeal rahakotist välja tõstma?

Ja jätkuvalt imestan, et inimestel on niiii palju koguaeg seda sularaha vaja. Mul läheb sularaha reaalselt vaja vast kolm korda aastas – siis ka väga väikestes summades. Nüüd suvel näiteks kuskil maapiirkonna väikesi muuseume või vaatetorne külastades. Mujal saab ju igal pool kaardiga maksta. Isegi turul saab pea kõikides kohtades kaardiga maksta. Neid on üksikuid, kes sularahatavad. Kas tõesti keegi võtab automaadist sularaha välja ja siis siirdub poodi oste tegema? Kas see peaks kuidagi mugav olema?

Tead mõned inimesed isegi elavad maapiirkonnas. Ja kasutavadki sularaha. Käid marjul ja müüd naabrile – arveldus tihti sularahas. Ostad kurke, ploome, tomateid teiselt naabrilt – jälle sularaha enamasti. Turul ei saa kaugeltki igal pool kaardiga maksta. Meil on enamus turumüüjaid kaardimakseta.
Mul on sageli pangakaart rahakotist eraldi – näiteks kui lähen sportima, siis vahel võtan kaasa ainult pangakaardi, siis sörkimise lõppedes kalpsan ka poest läbi. Teinekord jälle võtan lihtsalt 2 eurose mündi taskusse. Seega pole sugugi alati poodi minnes rahakotti kaasas. Rahakotiga sörkimine oleks kaunis ebamugav.
Laps läheb sünnipäevale – ikka sularaha ümbrikusse, mitte kaardimakse.
Ja püüa sa kaardimaksega suvalises kohas peldikusse pääseda. Seal võib sularaha puudus suisa saatuslikuks saada.

Mind ikka hämmastab, et mõnede arvates ei ole võimalik teistsugused olukorrad kui need, mis neil endal on.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma kasutangi võimalusel ainult iseteenindust. Ei paku järjekorras vahtimine ja tüdinud müüjaga teretamine mingit pinget. Korraga ostan nkn max 1 kärutäie kaupa ja pole probleemi ise läbi piiksutada. Sularaha ei kasuta ja saangi ruttu oma ostud tehtud 🤷

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tead mõned inimesed isegi elavad maapiirkonnas. Ja kasutavadki sularaha. Käid marjul ja müüd naabrile – arveldus tihti sularahas. Ostad kurke, ploome, tomateid teiselt naabrilt – jälle sularaha enamasti.

Ja kuskil kauges maakonna keskuses sularahal järel käia on mugavam, kui teha naabrinaisele ülekanne?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kõik, kes tihti ostukontrollis käivad, kas te elate väiksemates kohtades? Mina elan Tallinnas, käin erinevates suurtes poodides ning ostukontrolli satun ehk korra poolaasta jooksul. Käin poes nii aeglaselt kui väga kiiresti, ostan kord rohkem, kord vaid ühe asja. Kui väiksemates kohtades on vähem inimesi, siis oleks ju loogiline, et satutakse kontrolli tihedamini.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt
Näitan 28 postitust - vahemik 241 kuni 268 (kokku 268 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?