Esileht Ajaviite- ja muud jutud Millise auto sa valiks?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 38 )

Teema: Millise auto sa valiks?

Postitas:
Kägu

Skoda oktavia (2014), Toyota Corolla (2013) või MB e220 (2011)? (Kõik sedaanid)

+1
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Skoda oktavia (2014), Toyota Corolla (2013) või MB e220 (2011)? (Kõik sedaanid)

Loomulikult selle, mis on kõige vähem sõitnud ja kõige paremas korras.

Neist kõige uuem, Skoda, võib olla vabalt 300 tuhat ja pluss sõitnud, siis vaataks neid teisi. (Millega võib olla kah sama jama.)
Kui nad saksast toodud on ja hooldusraamatud kadunud.
Eriti just diislid.
Ehk siis sellist küsimust ei saa esitada, kui näiteid pole.

Näiteks.
See Skoda on Eesti auto, tõenäoliselt keritud pole. Nii ja naa, vblla on isegi hea. Ainuke viga – mootorit tal pole.
Ja siis see MB – hooldusraamat kadunud, Prantsusest toodud ja 96% kindel, et keritud pisut tagasi.

Neist kahest … ei võtaks kumbagi. Skodal pole mootorit ja MB-l on suur läbisõit.
Pigem läheks vaatama hoopis Toyotat Link, Eesti auto, väike läbisõit. Kui see toyotakumin sõidu ajal ei häiri, siis võtaks selle.
70t läbisõitu ei tee talle midagi ja hea lihtne ning murevaba auto.
Sobib mitte-autopedele, ehk sellele, kes liigub odavalt ühest punktist teise ja käib vahel ka hoolduses.

Kuigi, MB on sellest kambast kõige ilusam (subjektiivne arvamus!) ja ka mugavam sõita.
Aga sellised vähesõitnud MB-d on tunduvalt kallimad, kui see 8-9000€.

+5
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

ühtegi neist ei ostaks, sest minu vajaduste põhiselt sedaan mulle ei sobi.

aga muidu töenäoliselt mersu praagiks kohe valikust välja siis ostustaks kahe ülejäänu vahel

+2
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Maksas väga heale autoremontijale, et ta tuleks autosid vaatama ja valima hakkaks alles peale autotundja heakskiitu. Ostes auto, ostad ka autoremondi. Välimus võib meeldida, aga kas meeldib istuda autoremondi töökojas ja oodata? Isegi kui sul rahast on ükskõik, siis kas sul ajast pole kahju, mis remondile hakkab kuluma. Arvuta välja kui palju sa auto raha eest taksoga sõita saaksid ja kas auto üldse tasub otstmist…Koroona paneb nagunii sõidud kõik kinni, poest hakkab kuller asju tooma, nii et mida sul kuhugi sõita ongi. Sellega peab ka arvestama. Aga teemasse ka, iial ei osta autot välimuse järgi, vaid selle järgi, palju mul hakkab tema peale pärast ostmist raha minema.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jumal küll , ütlesin ju eelmises teemas,et Ameerika auto vali. Millest sa aru ei saa?! Need jaapanlaste tsinkvannid ja sakslaste “luks”autod ei ole enam arvestatavad liikurid.

+2
-11
Please wait...

Postitas:
Kägu

mitte ühtegi. sõidan vaid maasturitega ja ei meeldi tikutopsid. viimased aastad olen truuks oma volvo xc90 jäänud. Kodiaq oli ka, arvamus – määääääh

+3
-9
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Saan aru, et on konkreetsed kolm autot välja valitud? Pane lingid siia?

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui kõik 3 oleks läbisõidu jms näitajate poolest võrdväärsed, siis valiks Toyota.

+5
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Toyota

+3
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Maksas väga heale autoremontijale,

Selline teenus on ju ka ametlikult täitsa olemas ja esindused teevad seda.
Asja nimi on “ostueelne kontroll”.
Maksab mingi 80 – 120€ sõltuvalt esinduse tunnihinnast.
Kus vaadatakse auto põhjalikult üle, kontrollitakse ehk ka läbisõidu ehtsust ja esitatakse kalkulatsioon selle kohta, et teha see auto täiesti korda.

Aga miskipärast vaid mingi max. 10% kasutatud autode ostjatest kasutab seda võimalust.
Sest kõik ostjad ikkagi oma selgrooga kuskilt otsast tunnetavad, et see ostetav auto ei ole hea ja esindus teeb selle maha. Ja siis nad on oma rahast lihtsalt ilma. Pole head autot, pole midagi.

Näiteks seda eelmises näites tood MB-d ei ole mingit mõtet Silberisse kontrolli viia, sest need seal saaks kohe aru, millega tegu ja parem on see auto silmad kinni kattes siiski ära osta ja … siis remontima hakata.
Väga hea autoremontija ei näe auto ajalugu ega tea täpselt ka varuosade hindu.

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See Skoda on Eesti auto, tõenäoliselt keritud pole. Nii ja naa, vblla on isegi hea. Ainuke viga – mootorit tal pole.

See on küll loll jutt. Pole kirjas, et tegemist ei oleks sõidukorras autoga. Täiesti normaalne auto paistab olevat. Ostsin hiljuti omale natuke kallimalt sama vana ja sama suure läbisõiduga BMW. Oleks kohe näinud seda autot, oleks ostnud selle Škoda.

+1
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minul on väga hea kogemus Toyota Corollaga. Ostsin neli aastat kasutatuna eraisikult Soovi kuulutuse peale. Vedas. Sõitsin 11 aastat. Erilist remonti ei teinud. Piduriklotsid vahetati ära korra. Täiesti uskumatu auto oli. Kui siis 15 aastat vana auto ülevaatusele viisin ja sain nimekirja vajaminevatest töödest 800 € peale, siis loobusin ka kohe.
Puhtalt selle positiivse kogemuse pealt võtaks Toyota.

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See Skoda on Eesti auto, tõenäoliselt keritud pole. Nii ja naa, vblla on isegi hea. Ainuke viga – mootorit tal pole.

See on küll loll jutt. Pole kirjas, et tegemist ei oleks sõidukorras autoga. Täiesti normaalne auto paistab olevat. Ostsin hiljuti omale natuke kallimalt sama vana ja sama suure läbisõiduga BMW. Oleks kohe näinud seda autot, oleks ostnud selle Škoda.

proovi nüüd uuesti lugeda. keegi pole öelnud, et kapotialune tühi oleks.

0
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

proovi nüüd uuesti lugeda. keegi pole öelnud, et kapotialune tühi oleks.

Mis sinna kapoti alla siis käib? Pildid on tehtud küll suletud kapotiga, kuid enamus inimesi siiski eeldab, et müüakse töökorras mootoriga autot. Võibolla ma pole kõige teravama mõistusega perekoolikas…

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

proovi nüüd uuesti lugeda. keegi pole öelnud, et kapotialune tühi oleks.

Mis sinna kapoti alla siis käib? Pildid on tehtud küll suletud kapotiga, kuid enamus inimesi siiski eeldab, et müüakse töökorras mootoriga autot. Võibolla ma pole kõige teravama mõistusega perekoolikas…

Mõeldi ilmselt seda, et mootor on nõrk, väikese võimsusega 😀

+5
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minuga näiteks juhtuski niimoodi, et prooviti ilma mootorita autot pähe määrida. Internetist piltide järgi valisin, läksin üle vaatama, piilusin ka kapoti alla – ja mootorit ei olnud! Teatasin müüjale valjuhäälselt, mida ma temasugusest arvan, ja jätsin ta teisi lolle otsima. Margiks oli kas Tesla või midagi sellist.

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See on küll loll jutt. Pole kirjas, et tegemist ei oleks sõidukorras autoga. Täiesti normaalne auto paistab olevat.

Kui sa autoteemades kasutatavatest väljenditest aru ei saa, siis ole parem vait.
Sest praegu oled sa ise loll ja mitte vähe.
“pole mootorit” tähendas siin kontekstis seda, et see 1.2 (77 kW) ei ole suurele autole sobilik mootor.
See on liiga nõrk. Ehk siis isegi maanteel pisut ohtlik.

Sest isegi mootorratastel on tänapäeval võimsamad mootorid: näide 7a vanast motikast, mille mootor on 1,3 ja võimsust ligi KAKS korda rohkem, kui sellel 1225 kg kaaluval autol.
Ära palun autoteemades rohkem postita, see pole lihtsalt sinu jaoks.
Lugeda võid, saad targemaks.

PS. Mul on sama mootoriga Golf 7 kunagi peres olnud. Linnas ei saanudki midagi aru, liikus täitsa normaalselt, DSG laksas juba 50-ga sõites 7. käigu sisse ja kõik oli ok.
Aga maanteel, et pikka möödasõitu teha, pidi teda ikka hoolega kräunutama; Octavia peal sama mootor on veel jõuetum.

+4
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minuga näiteks juhtuski niimoodi, et prooviti ilma mootorita autot pähe määrida. Internetist piltide järgi valisin, läksin üle vaatama, piilusin ka kapoti alla – ja mootorit ei olnud! Teatasin müüjale valjuhäälselt, mida ma temasugusest arvan, ja jätsin ta teisi lolle otsima. Margiks oli kas Tesla või midagi sellist.

IRRW!

No kuule, nii ei saa autot osta! Mis sa ostad nime ja aastaarvu või reaalset autot, isegi linke ei ole, et midagigigigi arvata võiks… Pole ime, et sa sellise küsimusega ei julge autofoorumisse minna, saaksid kohe teada, mis mehed nii lollist küsimusest arvavad.

See ostueelne kontroll on mõttekas küll, aga juba siis, kui sa oled ikka oma ostus juba väga kindel ja tahad ppa poole sõitma hakata, siis tasub üle vaadata.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

läksin üle vaatama, piilusin ka kapoti alla – ja mootorit ei olnud!

Teslal on ju mootor täitsa olemas: PILT

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

läksin üle vaatama, piilusin ka kapoti alla – ja mootorit ei olnud!

Teslal on ju mootor täitsa olemas: PILT

See mootor töötab ju gaasiga, mitte elektriga.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

PS. Mul on sama mootoriga Golf 7 kunagi peres olnud. Linnas ei saanudki midagi aru, liikus täitsa normaalselt, DSG laksas juba 50-ga sõites 7. käigu sisse ja kõik oli ok.
Aga maanteel, et pikka möödasõitu teha, pidi teda ikka hoolega kräunutama; Octavia peal sama mootor on veel jõuetum.

Ma esitaks siinkohal küsimused. Miks sul on vaja teha mingeid pikki möödasõite? Saab ju sõita liiklusvoolus. Meie trassidel reeglina puudub vajadus teha möödasõite. Kui oled juht, kellele meeldib rahulik sõit, kelle arvates jõuab sihtkohta ka kiirusega 90 km/h, mitte pole ilmtingimata vaja sõita 10+ km/h, siis antud Škoda sobib suurepäraselt.

Lisaks oleneb auto kiirendus ka nö koorma massist. Olen 10 aastat sõitnud autoga, millel oli mootori võimsus täpselt sama, mis sellel Škodal. Kui enamuse ajast sõidad üksi või kahekesi, siis 77 kW on täiesti piisav. Kui autos on sinule lisaks 3 100-kilost inimest + pagas, siis auto pole sama erk, kuid liigub ikka hästi.

+2
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma esitaks siinkohal küsimused. Miks sul on vaja teha mingeid pikki möödasõite?

Ma siinkohal võin ise vastata.
Sest vahel on nii, et Valgevene või Ukraina pikad rekkad sõidavad tihedalt üksteise sabas.
Sest üks nende juhtidest on tõsises joobes (see sabas sõitev) ja teine on kargelt napsune. (Ja see info on üllatus ainult sinusugusele eluvõõrale lumehelbekesele.)
Nad sõidavad 80-85km/tunnis, et mitte kohaliku politsei tähelepanu pälvida. Pisut vblla tuigerdavad, aga üldjuhul siiski on tegu proffidega, kes suudavad ka joobes peaga otse sõita.

Ja siis sinna sabasse oma 77kW autoga kolmandaks sattudes ongi sul vaid kaks võimalust: kas paned 112 numbril kitse VÕI sõidad neil pikka aega sabas.
125kW ja pluss autoga aga vajutad sirgel, hea nähtavusega kohas gaasi ja unustad kogu teema.

Mis see teine küsimus oli? Sest küsimuseD eeldab rohkemat kui üks küsimus.

+4
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Nad sõidavad 80-85km/tunnis, et mitte kohaliku politsei tähelepanu pälvida.

Miks sul on vaja 85 km/h liikuvast autost mööda sõita? Kui puudub soov rikkuda seadust, siis teoreetiliselt on võimalik mööda sõita küll, aga probleemiks ei kujune auto mootori võimsus, vaid hoopiski möödasõidu teekonna pikkus.

+1
-10
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Miks sul on vaja 85 km/h liikuvast autost mööda sõita?

Sest ma ei viitsi selle vänderdava rekka taga pool teed tiksuda.

+4
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sest ma ei viitsi selle vänderdava rekka taga pool teed tiksuda.

Tee siis väike peatus ja lase rekkal eest ära sõita.

Ma arvan, et pigem on probleem selles, et sa oled vanakooli Heino tüüpi mees. Kui keegi sõidab ees, siis viha läheb keema ja suust hakkab tulema sõnadevool: “Mis ta, kurat, muneb siin?!”, “Kindlasti on roolis eit!”, “Raisk, kohe ma näitan talle, kuidas tuleb sõita!”.

+4
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma arvan, et pigem on probleem selles, et sa oled vanakooli Heino tüüpi mees.

Tegu võib vabalt olla ka “uue kooli Heino tüüpi” mehega.
Kes, erinevalt sinust, teab suurepäraselt, et Ukraina numbritega rekka roolis kohe kindlasti EIT ei ole.
Naised küll on kaugsõidu autojuhid, aga seda mujal Euroopas, Saksamaal, UK-s jne.

+1
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minuga näiteks juhtuski niimoodi, et prooviti ilma mootorita autot pähe määrida. Internetist piltide järgi valisin, läksin üle vaatama, piilusin ka kapoti alla – ja mootorit ei olnud! Teatasin müüjale valjuhäälselt, mida ma temasugusest arvan, ja jätsin ta teisi lolle otsima. Margiks oli kas Tesla või midagi sellist.

sellised postitused teevad kohe terve päeva lõbusaks. ja kui see oli nali, siis pagana hea nali.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

“Mis ta, kurat, muneb siin?!”, “Kindlasti on roolis eit!”, “Raisk, kohe ma näitan talle, kuidas tuleb sõita!”.

Perekoolikas sattus pisut hoogu ja kukkus elavalt kirjeldama, mis sõnade saatel tema vanamehenässakas oma Moskvitshi roolis sõidab.
Muidu ju ei teaks sellist teksti.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Octavia vs Corolla puhul kipub Octavia erinevates testides võitma, aga vastupidavuse osas, ma usun, jääb Toyota peale.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Octavia vs Corolla puhul kipub Octavia erinevates testides võitma,

Testida sa võid uusi või siis võrdselt näiteks 50000km sõitnud autosid.
Teemaalgataja poolt pakutud variantidest üks on ju lausa 9a vana ja sa never ei ta, mida temaga selle 9a jooksul tehtud on.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 38 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Millise auto sa valiks?