Esileht Ajaviite- ja muud jutud Millise auto?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 76 )

Teema: Millise auto?

Postitas:
Kägu

Autoteemad lähevad tihti tuliseks, aga proovime ilma teisi maha tegemata.

Millise (pere)auto valiksite praegu, kui vaja osta uus ja hinnapiiriks u 20 000?

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

2kõmmend 000 eurot? selle eest saab ikka mitu pereaotut juba.aga see selleks.

kas te tahate tuttuue osta?

+1
-14
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ja “pere” on mina ju mu kuldkala, või mina, mees, kaks paari vanavanemaid ja 8 last?

+19
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ostaks Chrysleri. Ruumikas, mugav, ei kuluta oluliselt rohkem kui muud sarnase mahuga liikurid.

+1
-9
Please wait...

Postitas:
Kägu

<p style=”text-align: left;”>Selle raha eest saad tutika Dacia Dusteri koos kõigi kellade ja viledega.</p>
Minu oma on nüüdseks 3 aastat vana ja väga rahul olen.

+2
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma ostaks kasutataud BMW.

+5
-11
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma ostaks kasutatud Volvo. Ma ei ostaks ühtegi sellist autot, mida 20000 euro eet uuena antakse.

+14
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

ŠKODA muidugi, kodiaq ei saa aga mõne odavama peaks saama. Hinna ja lisa varustuse suhe parim.

+4
-8
Please wait...

Postitas:
Kägu

Autoteemad lähevad tihti tuliseks, aga proovime ilma teisi maha tegemata.
Millise (pere)auto valiksite praegu, kui vaja osta uus ja hinnapiiriks u 20 000?

Lähevad muidugi tuliseks, sest need teemad on pea alati valesti ja ebaloogiliselt püstitatud.

Täpselt nagu sinagi.
– Kui suur on see “pere”? – Ilmselt suurem riigisaladus, kui Porto F laenuintress.
– Miks on VAJA osta poest uus auto, mis juba numbrid külge saades ja saalist välja sõites kaotab kuni 20% oma hinnast, aga samal ajal on pere eelarve suht piiratud? (20k eest saad uue VW Polo, mis ei sobi pereautoks või siis uue Dacia, mis ei ole auto, vaid liiklusvahend)

Minul, kui mul oleks 20000€ ei oleks tingimata VAJA osta uut autot.
Ma ostaks mingi sellise käki PEREautoks (https://www.auto24.ee/used/3416044) ja sellega oleks probleem lahendatud.
Ja pealegi, kui teda ntx sügisel müüma peaks, siis ta ei maksa poole vähem, vaid enam vähem sama palju.

Veel selliseid käkke: 1, 2 jne.
Daciat ei ostaks, mingi mõnu peab isegi perekäkiga sõites olema, D-ga see puudub.

+6
-12
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

RAV4

+1
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

või siis uue Dacia, mis ei ole auto, vaid liiklusvahend

Kuule, pereauto  ei peagi enamat olema kui liiklusvahend.

Kui olulisimaks on karja lapsi sinna ja tänna sõidutada, siis ma ostaks kasvõi trollibussi.

+5
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nissan Qashqai, Renault Grandtour’i või Kia Ceed’i.

Uutel autodel on enamasti minu jaoks paar ületamatut disainiviga: puudub tagavararatas ja tagumisel istmel ei ole keskelt alla käivat osa, mis muudab nelja inimesega suusatama-kelgutama mineku ülimalt ebamugavaks.

+1
-8
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma ostaks kasutataud BMW.

Sama siin, kuigi 20 000 eest on see ilmselt juba päris suure läbisõiduga. Samas tegu väga kvaliteetse ja vastupidava autoga.

+5
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

väga nõus vastajaga, kes ostaks volvo. ostsin xc 60 ja olen väga rahul. olen ostnud ka uue škoda ja peaaegu uue toyota ja need on olnud väga halvad ostud, nõudnud palju investeeringuid ja peaaegu inimelu – pisike pukats on ekstreemsete teeolude korral tõeline surmalõks. hullemini lagunevat autot, kui toyota avensis, ei ole ma varem ega hiljem kohanud.

+8
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

BMW? See on väga halb otsus.

Paar aastat vana Peugeot 3008, Škoda Kodiaq, Rav 4. Valikuid on palju. Sõltub kas elad linnas või maal, palju aastas sõidad, kui suur on pere jne. Suusatama minnes saab ka katuseboxi rentida, selleks ei pea olema universaalkerega auto.

+2
-11
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Uutel autodel on enamasti minu jaoks paar ületamatut disainiviga: puudub tagavararatas ja tagumisel istmel ei ole keskelt alla käivat osa, mis muudab nelja inimesega suusatama-kelgutama mineku ülimalt ebamugavaks.

Sellise valeinformatsiooni levitamine on küll seadusega lubatud (eriti perekoolis), kuid pole siiski soovitatav. :D.

Uutel autodel mitte ei puudu varuratas, vaid see ei kuulu enam automaatselt põhivarustuse hulka.
(nagu ka tuhatoos, veluurmatid, kaamerad jne)
Sest enamus tänapäevaseid autokasutajaid nagunii ei oska ise ratast vahetada + enamus e. 95% sõidab siiski asustatud punktides, kus maanteeabi on telefonikõne ja minutite kaugusel.

Huvi pärast vaatasin üht väga rahvalikku “pereautot” VW Passatit:
Lisavarustuse hinnakirjas on kõik olemas:

Originaalrehvi ja valuveljega tagavararatas, R17 – 307
Originaalrehvi ja valuveljega tagavararatas, R18 – 374
Originaalrehvi ja valuveljega tagavararatas, R19 – 318
Ruumi ja kaalu säästev varuratas – 52
Originaalrehvi ja plekkveljega tagavararatas, R16 – 52
Tööriistakomplekt ja tungraud – 16
Rehvirõhu kontrollsüsteem (otsene) – 176
(hinnad eurodes, kusjuures üliodavad)

Mingil ferrarile tõepoolest selliseid võimalusi ei pakuta, aga tegu pole ka pereautoga.
Tagaistme teemat ma ei hakka sama pikalt kommenteerima.

+6
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ostaks universaalkerega auto, et saaks taha panna lapsekäru, koera, kelgud ja muud sada üks asja.

Eks igaüks kiidab seda, millega endal on hea kogemus, ja laidab halva kogemuse allikat. Olen sõitnud kümme aastat Toyotaga, korra lasin vahetada piduriklotsid. Muidu teenis mind ustavalt, kuni üks hetk auto 14 aasta vanuses oli remontivajavate tööde nimekiri tuhande euro ligi. Siis saatsin Toyota auga väljateenitud pensionile.

+8
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Väiksema perega Honda, suurema perega Chrysler Voyager. Mõlemad väga vastupidavad.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

BMW? See on väga halb otsus.

Kas oskad põhjendada?

Mul on olnud igasuguseid erinevaid automarke (min 5 erinevat) ja bmw on neist peajagu üle nii vastupidavuselt kui sõidumugavuselt. Bmw omanikud on enamasti väga margitruud, mis räägib iseenda eest. Iialgi ei teki mul enam küsimust, millist marki eelistada peale seda, kui olen 5 aastat bmw-ga sõitnud.

+6
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ja “pere” on mina ju mu kuldkala, või mina, mees, kaks paari vanavanemaid ja 8 last?

Tavaliselt juba esimese lapsega hakatakse paaniliselt mingisugust pereautot otsima. Võiks selgeks teha, mis se pereauto siis täpsemalt tähendab!

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas oskad põhjendada?

Vaevalt, et ta oskab, tal lihtsalt puudub kogemus.

Kui aga sellisele inimesele näiteks kuuks ajaks anda sõitmiseks/proovimiseks kavõi SEE 5a vana auto, siis pärast seda kuuajalist katseperioodi enam üldse muid automarke peale bemmi ei oska nimetada.
On praktikas juhtunud.
Ja ta mäletab edaspidi vaid seda, et Peugeot toodab väga ilusaid soolatoose.
Mis muidugi on Peu suhtes ülekohtune, sest nad endiselt teevad väga edukalt ka autosid.

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Meil on hetkel Nissan Qashqai+2, 2013 a. Ostsime ta 2015 ja siiani on ainult kiidusõnad selle auto kohta. Võtab vähe kütust, lagunenud pole, roostet pole, käivitub iga ilmaga .

Meil on 4 last aga ainult harva on kuskile vaja minna kõik koos ühe autoga. Seega sobib see ka ema-isa igapäevaseks töölkäimiseks.

Hetkel vaatame Skoda Kodiaqi  7-kohalist. 2 aastat vana Kodiaq jääb juba 20 000 kanti (automaat) ning uue saab umbes 30 000. Kodiaq meenutab samuti Nissanit, lihtsalt see on uuem ja natuke mahukam kui Qashqai.

 

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Meie pere on jäänud Toyota juurde pidama. Vastupidavad, parandama pole oma kasutusperioodide jooksul oluliselt pidanud, kui aga vaja on, siis jupid on kohe saadaval, mitte ei pea pikalt ootama, hooldus on tasemel (enamikes kohtades). Oleme ostnud otse esindusest 2-3 aastat vanad autod. Uhiuuel ei näe mõtet.

+5
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Uutel autodel on enamasti minu jaoks paar ületamatut disainiviga: puudub tagavararatas

No mis viga see on ka? See on ju pluss. Enamus naisi ja isegi tänapäeva lõdinäppudest mehi niikuinii ei saa auto ratta vahetamisega hakkama!

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul on olnud igasuguseid erinevaid automarke (min 5 erinevat) ja bmw on neist peajagu üle nii vastupidavuselt kui sõidumugavuselt. Bmw omanikud on enamasti väga margitruud, mis räägib iseenda eest. Iialgi ei teki mul enam küsimust, millist marki eelistada peale seda, kui olen 5 aastat bmw-ga sõitnud.

Mul pole palju kogemusi erinevate markidega, kui esimest korda BMW-sse istudes olin pigem üllatunud. Täiesti normaalne auto, arusaamatul põhjusel halva mainega. Ilmselt pole halva maine põhjuseks auto ise, vaid teatud inimgrupp, kes seda marki eelistab. Seetõttu olekski vaja, et ka normaalsemad inimesed ostaks omale BMW.

Kui jälgida uudiseid liiklusõnnetustest, siis pigem on Audi just see, mille roolist võib leida jobu.

BMW-de suureks puuduseks on, et 90% müüdavatest autodest on diiselmootoriga. Diiselmootor on tänapäeval traktoristide valik.

+3
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Uutel autodel on enamasti minu jaoks paar ületamatut disainiviga: puudub tagavararatas

No mis viga see on ka? See on ju pluss. Enamus naisi ja isegi tänapäeva lõdinäppudest mehi niikuinii ei saa auto ratta vahetamisega hakkama!

Mis seal hakkama saada, mina võtan manuaali ette ja järgin punkt – punktilt juhiseid. Ei ole keeruline. Meie oma autole ostsime ise tungraua ja varuratta. Õnneks oli autos siiski koht, kuhu see mahutada. Juhtus lihtsalt nii, et ühe suve jooksul suutsin kolmel korral kusagil pärapõrgus metsavahel naela rehvi sõita ja nii hullusti, et mingi nööriga parandamine ei tulnud kõne allagi. Auto oli lapsi täis. Kui auto parandusse transporditi, pidin ikka lastele transpordi leidma. Palju vähem aega oleks kulunud, kui oleks saanud lihtsalt rehvi ära vahetada.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Auto oli lapsi täis. Kui auto parandusse transporditi, pidin ikka lastele transpordi leidma. Palju vähem aega oleks kulunud, kui oleks saanud lihtsalt rehvi ära vahetada.

Miks sa run-flat rehve ei kasuta, kui tagavararatast pole?

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

BMW-de suureks puuduseks on, et 90% müüdavatest autodest on diiselmootoriga.

Mismoodi see BMW “puuduseks” on, et kui poes näitab ostja pigem diislile kui bensukale näpuga ja ütleb, et tahan seda?

Aga reaalses elus nii ei ole. Pigem on hoopis nii, et need kasutatud autod, mis saksast siia taritakse ja tagsi keritakse, on enamuses diislid, kuna diislit on Eestis palju lihtsam müüa.
Eks sama kehtib ka mersude, Audide jne markide kohta. Ja mis seal salata, bemm oskab diisleid ka hästi teha.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Auto oli lapsi täis. Kui auto parandusse transporditi, pidin ikka lastele transpordi leidma. Palju vähem aega oleks kulunud, kui oleks saanud lihtsalt rehvi ära vahetada.

Miks sa run-flat rehve ei kasuta, kui tagavararatast pole?

või miks sa lihtsalt autoabi ei kutsu? ütled, mitu inimest autos on ja tuleb vajalik transport, kui oma autot kohe sõidukorda ei saa.

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mismoodi see BMW “puuduseks” on, et kui poes näitab ostja pigem diislile kui bensukale näpuga ja ütleb, et tahan seda?

Ostja ei käitu alati kõige mõistlikumalt. Diislil on puudusi rohkem kui eeliseid. Diisel saastab loodust rohkem, diiselmootori remont on kallim, enamusel vanema diiselmootoriga auto omanikel käib remont üle jõu ja diiselmootoriga autod tossavad ja haisevad. Diiselmootor soojeneb kauem, diiselmootor teeb rohkem müra jne. Rämps, noh. Ainuke suurem eelis, et mootor tarbib vähem kütust.

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 76 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Millise auto?