Uutel autodel on enamasti minu jaoks paar ületamatut disainiviga: puudub tagavararatas ja tagumisel istmel ei ole keskelt alla käivat osa, mis muudab nelja inimesega suusatama-kelgutama mineku ülimalt ebamugavaks.
Sellise valeinformatsiooni levitamine on küll seadusega lubatud (eriti perekoolis), kuid pole siiski soovitatav. :D.
Uutel autodel mitte ei puudu varuratas, vaid see ei kuulu enam automaatselt põhivarustuse hulka.
(nagu ka tuhatoos, veluurmatid, kaamerad jne)
Sest enamus tänapäevaseid autokasutajaid nagunii ei oska ise ratast vahetada + enamus e. 95% sõidab siiski asustatud punktides, kus maanteeabi on telefonikõne ja minutite kaugusel.
Huvi pärast vaatasin üht väga rahvalikku “pereautot” VW Passatit:
Lisavarustuse hinnakirjas on kõik olemas:
Originaalrehvi ja valuveljega tagavararatas, R17 – 307
Originaalrehvi ja valuveljega tagavararatas, R18 – 374
Originaalrehvi ja valuveljega tagavararatas, R19 – 318
Ruumi ja kaalu säästev varuratas – 52
Originaalrehvi ja plekkveljega tagavararatas, R16 – 52
Tööriistakomplekt ja tungraud – 16
Rehvirõhu kontrollsüsteem (otsene) – 176
(hinnad eurodes, kusjuures üliodavad)
Mingil ferrarile tõepoolest selliseid võimalusi ei pakuta, aga tegu pole ka pereautoga.
Tagaistme teemat ma ei hakka sama pikalt kommenteerima.
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 13.01 07:33; 13.01 09:20; 13.01 10:43; 13.01 11:42; 13.01 14:11; 13.01 14:40;