Esileht Ajaviite- ja muud jutud Millise auto?

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 76 )

Teema: Millise auto?

Postitas:
Kägu

Mismoodi see BMW “puuduseks” on, et kui poes näitab ostja pigem diislile kui bensukale näpuga ja ütleb, et tahan seda?

Ostja ei käitu alati kõige mõistlikumalt. Diislil on puudusi rohkem kui eeliseid. Diisel saastab loodust rohkem, diiselmootori remont on kallim, enamusel vanema diiselmootoriga auto omanikel käib remont üle jõu ja diiselmootoriga autod tossavad ja haisevad. Diiselmootor soojeneb kauem, diiselmootor teeb rohkem müra jne. Rämps, noh. Ainuke suurem eelis, et mootor tarbib vähem kütust.

Uus ja korras diiselmootor ei saasta, tossa ega haise.

+10
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

või miks sa lihtsalt autoabi ei kutsu? ütled, mitu inimest autos on ja tuleb vajalik transport, kui oma autot kohe sõidukorda ei saa.

Kutsungi autoabi, viimane kord tuli autoabi 4 h sinna metsa, sõitis kõigepealt valesse kohta, sest kommunikatsioon käis läbi kolmanda inimese. Ja autoabi pole kunagi pakkunud võimalust veel nelja inimese jaoks lisaautot saata, ma pole osanud küsida ka. Lisaks kuna elan ka metsas, siis auto viiakse linna rehviparandusse, mis alles tööpäevadel avatakse aga lastega on vaja koju saada, ühistransport tänapäeval meil peaaegu puudub. Litriga ei soovitata ka väga pikalt sõita, mina aga jälle 150 km kodust. Puhtalt ajakulu mõttes on varuratas minu eluviisi puhul tunduvalt mõistlikum valik.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ja praegu on viimane aeg osta uus BMW, sest disain vaatab järjest rohkem Aasia turu poole (iX, uus 4. seeria) ja kunagisest omanäolisest automargist on saamas suvaline aasialane, millele võiks ükskõik millise logo peale virutada. Pange tähele, praegused lähevad veel hinda.

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul on kasko tingimustest meeles, et Autoabi veab auto valitud remondikohta ja kõik reisijad reisi sihtkohta.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul on kasko tingimustest meeles, et Autoabi veab auto valitud remondikohta ja kõik reisijad reisi sihtkohta.

või koju, kui reis katkeb.

aga loomulikult, kui elada metsas kümnete kilomeetrite kaugusel lähimast rehvitöökojast ja sõidetakse ka põhiliselt metsas, siis on mõistlik hankida endale lausa täismõõdus varuratas. samas pädeb see soovitus siiski ikka sarnastes oludes ehk et üheksa uue auto ostjat kümnest selliste raskustega mitu korda suve jooksul rinda pistma ei pea.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Põhjendan BMW ostusoovimatust: olen ka oma elus paraku olude sunnil sõitunud erinevate mudelitega. Esimene kogemus jääb ca 2006 a kanti, kui ema soetas paar aastat vana 5-seeria mudeli. Hästi liikus edasi, muud positiivset asja ei olnud. Uue töökohaga kaasnes ka ametiauto ja eelnev juht oli bemmimees. Ligi 5 aastat vana 5-seeria bemm oli rohkem teeninduses kui sõidus. Küll oli viga mootoris, siis elektroonikas ja lõpuks jättis see auto mu öösel Lätti teepeale. Sain õnneks öösel rendika ja rohkem seda BMWd ei ma ei soovinud näha. Sõidumugavus- mersul on parem. Ei iial enam ei anna võimalust mitte ühelegi bemmile. Audi, Mersu on palju paremad.

Peugeot on täiesti ok auto nagu ka uus Rav4 või VW Tiguan. Maitse asi. 20 000 euro eest ei saa uut premium klassi autot.

Mulle jääb mu arvamus ja ma ei anna enam BMWle võimalust. Mitte kunagi

+3
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

20 tuh maksab auto eest vaid inimene, kes oma raha peale tige on.

jah, oleks olnud võimalik osta sellise hinnaga või isegi 3x kallima, aga ostsime just pere teiseks autoks hoopis 1000€ eest kasutatud Citroneni. Selle raha eest päris viisakas auto, üllatuseks sai kohe peale ostu ka puhtalt ülevaatuselt läbi.  Hea väike ja ökonoomne, lühikesteks linnasõitudeks.

Esimese 5 kuu kulud sellele autole (peale ülevaatuse, kindlustuse ja bensiini) vaid uued kojamehed, kuna vanad olid liiga kulunud.

+3
-12
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

20 tuh maksab auto eest vaid inimene, kes oma raha peale tige on.

Praeguseks on kogemus päris mitme autoga, nii endal kui vanematel, ostetud vanuses 3 – 10 aastat, ja järgmise ostan salongist uuena (kui just ei satu 10-20 000 sõitnud hea pakkumise otsa, millesse eriti ei usu).

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Lisaks kuna elan ka metsas,

Inimene, MIKS sa ei osta siis omale sinna metsa sobivat autot?

Osta omale selline auto ja sõida sellega metsas või metsa taga põllul, vahetki pole. Lisaks ühele varurattale (mis on kasti põhja all) võid kasti kinnitada veel teisegi.

Sul on umbes sama jutt nagu mõnel nö. autoajakirjanikul, kes käib väikest linnaautot testimas ja toob siis oma artiklis “olulise puudusena” välja, et “pikal mehel on taga vähe ruumi”.
No johhaidii, peabki olema ju, see ongi väikesel autol asja mõte.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Uutel autodel on enamasti minu jaoks paar ületamatut disainiviga: puudub tagavararatas

No mis viga see on ka? See on ju pluss. Enamus naisi ja isegi tänapäeva lõdinäppudest mehi niikuinii ei saa auto ratta vahetamisega hakkama!

Juhtus lihtsalt nii, et ühe suve jooksul suutsin kolmel korral kusagil pärapõrgus metsavahel naela rehvi sõita ja nii hullusti, et mingi nööriga parandamine ei tulnud kõne allagi. Auto oli lapsi täis.

Ehk oleks aeg omale prillid hankida?

Masendav kobakäplus!

+1
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ehk oleks aeg omale prillid hankida?
Masendav kobakäplus!

Noh, ega naela või kruvi ei näe tee peal ka prillidega mitte.
Aga ilma varurattata auto puhul võiks nööriga rehvi remondi omale tõepoolest pisut paremini selgeks teha.
Ja ka väikest kompressorit kaasas kanda.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

20 tuh maksab auto eest vaid inimene, kes oma raha peale tige on. jah, oleks olnud võimalik osta sellise hinnaga või isegi 3x kallima, aga ostsime just pere teiseks autoks hoopis 1000€ eest kasutatud Citroneni.

Iial ei usu ma, et inimene, kellel oleks 20 000 vaba raha auto peale kulutada, ostaks endale 15 aastat vana Citroeni 😀 See on ainult tsiteeritud käo unistus, et tal on 20 000 auto ostmiseks 😛

+8
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Põhjendan BMW ostusoovimatust: olen ka oma elus paraku olude sunnil sõitunud erinevate mudelitega. Esimene kogemus jääb ca 2006 a kanti, kui ema soetas paar aastat vana 5-seeria mudeli. Hästi liikus edasi, muud positiivset asja ei olnud. Uue töökohaga kaasnes ka ametiauto ja eelnev juht oli bemmimees. Ligi 5 aastat vana 5-seeria bemm oli rohkem teeninduses kui sõidus. Küll oli viga mootoris, siis elektroonikas ja lõpuks jättis see auto mu öösel Lätti teepeale. Sain õnneks öösel rendika ja rohkem seda BMWd ei ma ei soovinud näha. Sõidumugavus- mersul on parem. Ei iial enam ei anna võimalust mitte ühelegi bemmile. Audi, Mersu on palju paremad.

Selge, vähemalt kogemus. Aga võin väita, et nüüd, 10-15 aastat hiljem, on olukord kardinaalselt teine. Olen oma bmw-ga sõitnud üle 100 000. Hoolduskulud madalad, mitte ühtegi tehnilist probleemi pole ette tulnud – täiesti pommikindel auto. Peale selle muidugi mugav sõita ja ökonoomne. Ja mersul võrreldav vaid e-klass, alla selle ei ole sõidumugavus parem. Audist ei oska midagi rääkida, olen sõitnud vaid A4-ga ja see oli paras käru. Aga 5-seeri bmw-d oleks ausam võrrelda A6-ga.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Iial ei usu ma, et inimene, kellel oleks 20 000 vaba raha auto peale kulutada, ostaks endale 15 aastat vana Citroeni 😀 See on ainult tsiteeritud käo unistus, et tal on 20 000 auto ostmiseks 😛

Selgitan.

Kui ma töötan valdkonnas, kus sisuliselt 2020a märtsist peale pole saanud tööd teha (üksikud lühiperioodid suvel ja septembris) ja keegi ei tea, kui kaua see olukord veel kestab (palka eriti ei saa, on vaja elada säästudest), siis ma ei pidanud mõistlikuks aastakümnetega kogunenud sääste auto ostuks ära kulutada, sest võibolla pean neist säästudest veel terve 2021a ja võibiolla kauemgi oma peret ülal pidama (20 tuh = ühe terve aasta elamisraha meie perele)

+2
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Iial ei usu ma, et inimene, kellel oleks 20 000 vaba raha auto peale kulutada, ostaks endale 15 aastat vana Citroeni 😀 See on ainult tsiteeritud käo unistus, et tal on 20 000 auto ostmiseks 😛

Selgitan.

Kui ma töötan valdkonnas, kus sisuliselt 2020a märtsist peale pole saanud tööd teha (üksikud lühiperioodid suvel ja septembris) ja keegi ei tea, kui kaua see olukord veel kestab (palka eriti ei saa, on vaja elada säästudest), siis ma ei pidanud mõistlikuks aastakümnetega kogunenud sääste auto ostuks ära kulutada, sest võibolla pean neist säästudest veel terve 2021a ja võibiolla kauemgi oma peret ülal pidama (20 tuh = ühe terve aasta elamisraha meie perele)

Aga siis sul järelikult ei olnudki 20 000€ auto peale võimalik kulutada.

+8
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

jah, oleks olnud võimalik osta sellise hinnaga või isegi 3x kallima, aga ostsime just pere teiseks autoks hoopis 1000€ eest kasutatud Citroneni.

Jaa kindlasti. Oleks võimalik osta luksusautot, aga hoopis see on teie unistuste auto. Viinamarjad on hapud, öeldakse selle peale.

Selgitus on veel nõmedam, muidugi pole mõttekas aastatega kogunenud sääste auto peale laiaks lüüa, kui ise praktiliselt töötu ollakse. Teile jõukohane auto ongi see 1000 eurone. Milleks siis rääkida, et oleks olnud võimalik osta seda ja teist. Ei oleks.

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Iial ei usu ma, et inimene, kellel oleks 20 000 vaba raha auto peale kulutada, ostaks endale 15 aastat vana Citroeni 😀 See on ainult tsiteeritud käo unistus, et tal on 20 000 auto ostmiseks 😛

Selgitan.

Kui ma töötan valdkonnas, kus sisuliselt 2020a märtsist peale pole saanud tööd teha (üksikud lühiperioodid suvel ja septembris) ja keegi ei tea, kui kaua see olukord veel kestab (palka eriti ei saa, on vaja elada säästudest), siis ma ei pidanud mõistlikuks aastakümnetega kogunenud sääste auto ostuks ära kulutada, sest võibolla pean neist säästudest veel terve 2021a ja võibiolla kauemgi oma peret ülal pidama (20 tuh = ühe terve aasta elamisraha meie perele)

Aga siis sul järelikult ei olnudki 20 000€ auto peale võimalik kulutada.

isegi ilma töökaotuseta, olgem ausad, inimene, kes kogub aastakümnetega 20000€, ei peaks seda raha küll uue auto ostmise peale kulutama. hea, et see plaan teil ei realiseerunud.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

[/quote]

Bmw omanikud on enamasti väga margitruud, mis räägib iseenda eest. Iialgi ei teki mul enam küsimust, millist marki eelistada peale seda, kui olen 5 aastat bmw-ga sõitnud.

Nii ongi. Viisteist aastat kogemust ja mingi teise margi vastu vahetaksin ainult juhul, kui majanduslik olukord ei lubaks enam BMW-d osta. Või ostaks siis juba kasutatud ja odavama, aga ikka BMW.

 

+4
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Edukad ärihaid räägivad, et auto maksumus võiks olla 10% inimese säästude suurusest (peetakse siis silmas raha mis on pangaarvel, mitte kinnisvara või aktsiaid vms). Ühesõnaga, kui sul on pangas 10 000, siis auto väärtus võiks olla 1000.

+1
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Edukad ärihaid räägivad, et auto maksumus võiks olla 10% inimese säästude suurusest (peetakse siis silmas raha mis on pangaarvel, mitte kinnisvara või aktsiaid vms). Ühesõnaga, kui sul on pangas 10 000, siis auto väärtus võiks olla 1000.

Eestis käib nii, et 10 000 on pangas, siis võtan veel 30 000 laenu ja ostan auto. Seda siis maksan kõhu kõrvalt viis aastat kinni.

+3
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sõidumugavus- mersul on parem. Ei iial enam ei anna võimalust mitte ühelegi bemmile. Audi, Mersu on palju paremad.

Selle väite paikapidavust ma ei usu. Ei tundu loogiline. Kõik need on saksa autod ja suure tõenäosusega valmivad osad samades tehastes. Samuti kuuleb nii Audi kui ka Mercedese kohta igasugused negatiivseid lugusid.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kõik need on saksa autod ja suure tõenäosusega valmivad osad samades tehastes.

No nii rumalat juttu ei kannata vist isegi naiste ajaviitefoorum välja.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kõik need on saksa autod ja suure tõenäosusega valmivad osad samades tehastes.

No nii rumalat juttu ei kannata vist isegi naiste ajaviitefoorum välja.

Ma mõtlesin osasi, millest autod koostatakse.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Lisaks kuna elan ka metsas,

Inimene, MIKS sa ei osta siis omale sinna metsa sobivat autot?

Osta omale selline auto ja sõida sellega metsas või metsa taga põllul, vahetki pole. Lisaks ühele varurattale (mis on kasti põhja all) võid kasti kinnitada veel teisegi.

Sul on umbes sama jutt nagu mõnel nö. autoajakirjanikul, kes käib väikest linnaautot testimas ja toob siis oma artiklis “olulise puudusena” välja, et “pikal mehel on taga vähe ruumi”.

No johhaidii, peabki olema ju, see ongi väikesel autol asja mõte.

Täiesti mõttetu ost minu meelst, minu tavaautoga, mille ostu- ja ülalpidamiskulud on kordades väiksemad, saab täiesti normaalselt metsas liigelda, mul ei ole vaja kusagil traktorirööbastes sõita, paarsada meetrit võin jala ka käia.  Minu väikesele autole sai kenasti paigaldada varuratta, isegi koht selleks oli olemas ja nüüdseks on probleem lahendatud. Ma lihtsalt ei saa sellest tänapäeva loogikast aru, miks enam üldse varurattaid autodele kaasa ei panda. Ei ole just kuigi keskkonnasõbralik pelgalt katkise rehvi pärast suure autoabi masinaga edasi-tagasi pikki vahemaid kärutada.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma mõtlesin osasi, millest autod koostatakse.

No mingid sharniirid, piduriosad, klaasid, elektroonika või genekad jne tehakse tõepoolest kohati kattuvates allhankija tehastes valmis, aga see selleks.
Kered, mis on autol põhiosa, tehakse siiski kohapeal ja ise. Olen käinud ka mõne tehase tegemisi läbi klaasi ka kohapeal vaatamas…

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

#3649520: BMW? See on väga halb otsus. Kas oskad põhjendada?

Meie peres on praegugi lisaks minu autole kaks BMWd. Mõlemad üsna uued, üks isegi 2020 hübriid. Minu meelest on BMWd ülehinnatud, kuid samas mingitest odavatest Poola-Tšehhi elektroonikakomponentidest kokku mätsitud riistspuud. Hea on seal ainult teel püsivus ja kiirusetunnet(amat)us, kogu ekektroonika on ebamugav kasutada ja tundub odav, salongi paigutus on suboptimaalne – seda isegi Kiaga võrreldes. Või tuleks suisa öelda eriti Kiaga võrreldes. Kõige ebameeldivam aga on see, et hooldus, remont ja varuosad on megakallid. Ja probleeme neil juba jagub, eriti suvaliste jaapanlastega võrreldes.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Põhjendan BMW ostusoovimatust: olen ka oma elus paraku olude sunnil sõitunud erinevate mudelitega. Esimene kogemus jääb ca 2006 a kanti, kui ema soetas paar aastat vana 5-seeria mudeli. Hästi liikus edasi, muud positiivset asja ei olnud. Uue töökohaga kaasnes ka ametiauto ja eelnev juht oli bemmimees. Ligi 5 aastat vana 5-seeria bemm oli rohkem teeninduses kui sõidus. Küll oli viga mootoris, siis elektroonikas ja lõpuks jättis see auto mu öösel Lätti teepeale. Sain õnneks öösel rendika ja rohkem seda BMWd ei ma ei soovinud näha. Sõidumugavus- mersul on parem. Ei iial enam ei anna võimalust mitte ühelegi bemmile. Audi, Mersu on palju paremad. Peugeot on täiesti ok auto nagu ka uus Rav4 või VW Tiguan. Maitse asi. 20 000 euro eest ei saa uut premium klassi autot. Mulle jääb mu arvamus ja ma ei anna enam BMWle võimalust. Mitte kunagi

Mina samas sõidan viimased 25 aastat BMW-dega ja mingit muud autot ei soovi.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Edukad ärihaid räägivad, et auto maksumus võiks olla 10% inimese säästude suurusest (peetakse siis silmas raha mis on pangaarvel, mitte kinnisvara või aktsiaid vms). Ühesõnaga, kui sul on pangas 10 000, siis auto väärtus võiks olla 1000.

Ära valeta. Ükski ärihai ei hoia raha kontol niisama seismas, selle loogika järgi  saaks auto maksta mõnisada eurot. Ometi sõidavad edukamad inimesed vähemalt 50+ tuhat autodega. Miks ma miljonärina peaks sõitma 400 eurose autoga, sest pole nii loll, et kontol raha tühja hoida 😀

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Edukad ärihaid räägivad, et auto maksumus võiks olla 10% inimese säästude suurusest (peetakse siis silmas raha mis on pangaarvel, mitte kinnisvara või aktsiaid vms). Ühesõnaga, kui sul on pangas 10 000, siis auto väärtus võiks olla 1000.

Ära valeta. Ükski ärihai ei hoia raha kontol niisama seismas, selle loogika järgi saaks auto maksta mõnisada eurot. Ometi sõidavad edukamad inimesed vähemalt 50+ tuhat autodega. Miks ma miljonärina peaks sõitma 400 eurose autoga, sest pole nii loll, et kontol raha tühja hoida 😀

Selge on see, et igaüks sõidab sellise autoga millisega soovib (mida suudab endale lubada)  ning selge on ka see, et miljonäril/miljardäril on pangakontol rohkem raha, kui 4000 (vastavalt siis sinu pakutud variandile, et ta peaks 400  eurose autoga sõitma).

Siiski valetamises pole mind mõtet süüdistada. Käi koolis, loe raamatuid, kuula loenguid, siis avardub maailmapilt ning saad teadmisi, millest siiani veel kuulnudki pole (ning loomulikult naudi turvalist  autosõitu).

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Selge on see, et igaüks sõidab sellise autoga millisega soovib (mida suudab endale lubada)  ning selge on ka see, et miljonäril/miljardäril on pangakontol rohkem raha, kui 4000 (vastavalt siis sinu pakutud variandile, et ta peaks 400  eurose autoga sõitma). Siiski valetamises pole mind mõtet süüdistada. Käi koolis, loe raamatuid, kuula loenguid, siis avardub maailmapilt ning saad teadmisi, millest siiani veel kuulnudki pole (ning loomulikult naudi turvalist  autosõitu).

Koolid lõpetatud, miljonär olen viimased  9 aastat, aga pangakontol raha niisama ei hoia. Oskad äkki öelda, milleks võiks see vajalik olla?

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 76 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Millise auto?