Kui on õppimisraskused ja kerged hood ka päevasel ajal (vaatamata ravimite kasutamisele), siis kindlasti väiksema klassiga kooli (aka erivajadustega laste koolid), kus õpetajal on aega vajadusel puudujäänud osa uuesti seletada.
Õpetatakse seal riikliku kava alusel, samu asju nagu tavakoolis aga õpetajal on rohkem võimalik läheneda individuaalselt ja sellest ka paremad tulemused. Pluss õpetajatel on väljaõpe näha, mis lapsega toimub. Tegelikult on ka kerge hoog kõrvaltvaatajale, kes teab, mida otsida, kenasti nähtav.
Meie poiss käib küll tavakoolis praegu (7.kl) (algkoolis hoogusid ei olnud, algasid hiljem) kuid kaalume võimalust panna ta erivajadustega laste kooli, sest kogu aeg tekib väga palju \”lünki\” – õpetaja on midagi tunnis rääkinud, tema sellest kerge hoo tõttu ei tea, sellest segadus ja järeltööd jmt. Enne oli viieline, pärast hoogude teket (ja ravimite pealesaamist) napilt-napilt venitab neljad välja. Aga selleks teeb viimasel ajal järjest metsikumalt tööd.