Esileht Ilu Millist shampooni kasutate?

Näitan 13 postitust - vahemik 31 kuni 43 (kokku 43 )

Teema: Millist shampooni kasutate?

Postitas:
Kägu

Midagi sulfaadi- ja parabeenivaba. Peanahk ei kannata karme pesuaineid ja säilitusaineid. Hetkel kasutusel Sante apelsinišampoon.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Juuksur pole vist ammu käinud toidupoes? Toidupoodides müüakse neidsamu sarju, mis mingi aeg oldi väga eksklusiivsed ja saada ainult salongidest või tellides. Nt Tigi Bed head sari oli kunagi ikka ainult salongikaup või healjuhul Kaubamajast. Kas see sari muutus seetõttu kehvemaks, et läks müüki toidupoodi ehk laiendas sihtrühma? Vaevalt, aga kindlasti osade arvamus muutus (mis tegelikult ei muuda ju toote omadusi). Toidupoodides müüakse ka väga palju loduskosmeetikat, sh nt Nurme.

Lisaks tuleb arvestada, et pea kõikidel suurtel kosmeetikafirmadel on olemas kallid brändid ja odavad brändid – mis võib oma koostiselt isegi sama olla, aga bränding on erinev.

Kas mingit toodet müüakse apteegis, juuskurisalongis, ainult kuskil tellides või toidupoest – see on osa brändingust ja ei mõjuta toote kvaliteeti. See ei tähenda, et igasugune šampoon on hea, aga lihtsalt selle müügikoht ehk valitud sihtrühm ja bränding ei määra kvaliteeti. Nt on sama Eestis müüdava kahe imikute piimaseguga, – üks on odavam ja seetõttu mõnes ringkonnas kehva mainega ja teine on kallim ja justkui “kvaliteetsem”, reaalsus on aga see, et tootja ja koostis on 100% sama 😀

Küll aga soovitan sul tõesti šampooni vahetada ja leida selline, et võiksid piirduda ülepäeva pesemisega. Aga võibolla oled lihtsalt peeglisse vaadates liiga kriitiline oma juuste seisukorra osas?

Palun ära võta selles teemas sõna kui asjast midagi ei tea. Mina olen töötanud kosmeetikaäris (mitte kosmeetikuna vaid paari erineva välisfirma tootearendus team’is) ja tean seda maailma läbi ja lõhki.

Miks mõned ainult salongis või aapteegis müügil olnud tooted satuvad müügile toidupoodi, sellel on paar erinevat põhjust 1. algne tootjafirma müüb oma brändi teisele firmale, kes otsustab selle laiatarbesse suunata. 2. ühel firmal on 2 eri tasemega tooted – salongitooted (mis on üldiselt kontsentreeritumad ) ja lahjad laiatarbetooted. Vihmavarjureklaami tehakse brändile ehk massid ostavad poest aga teadlikum publik ostab ikka salongist paremat toodet. On küllaldaselt näiteid nii kosmeetika kui ka näiteks prilliklaaside brändide “mandumisest” ehk peale odavama versiooni laiatarbesse paiskamine odavama hinnaga mõjutab oluliselt salongides käijate eelistust ja/või loobuvad salongid brändist kui sellisest üldse.

Ja lihtsalt teadmiseks – enamus kosmeetikabrände (tuntuid siis) omab maailmas kokku võib-olla 3-5 firmat. hea näide näiteks Procter&Gamble – uuri järgi kui mitu brändi on nad aegade jooksul kokku ostnud.

Ja sinu nteisele kommentaarile – pesen pead keskmiselt iga 3 päeva tagant.

No muidugi on sulle su tööandja ajupesu teinud. Ja mis see siia puutub, kui tihti sa pead pesed? Tore on, ma pesen sama tihti. jJa nagu ise tood välja – enamus kosmeetikabrände on 3-5 firma toodetud, mis tõestab minu juttu 😀

Aga sa oled kindlasti see inimene, kes raseerimiseks julgeb kasutada ainult roosat värvi raseerijat sildiga “for women”, sest musta või halli raseerijat meeste riiulist valides juhtuks ju midagi hirmsat…

See teema on ikka rohkem turustajate, marketingi teema.

+2
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

<p style=”text-align: left;”>Pesen juukseid iga päev ja kasutan tavapoest ostetud shampooni. Nüüd vahetasin juuksurit, tuli juttu juuste pesemisest ja juuksur ütles, et paha-paha, et toidupoest ei peaks küll shampooni ostma, et seal on saast ja see rikub juukseid. Millist shampooni teie kasutate?</p>

Mina kasutan Nurme tahket šampooni. Juuksed pole aastaid nii ilusad olnud. Hoiavad ka paremini kui varem, tavaline šampoon tegi hästi libedaks. (tavalistes šampoonides on igasugu kahtlast keemiat, millest on küsitav, et kas sellega ikka peaks oma keha kokku tegema. Aga no ma olen muidu ka suht öko nii et.. 😀 )

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Toidupoest ei osta. Hetkel teine pudel Body Shopi ingverishampooni tundlikule nahale (pea ei sügele enam). Meedib selle firma keskkonnasõbralikumja  eetiline pool.

Sain kunagi siitsamast soovituse seda šampooni oma sügeleva peanahaga proovida ja sellest ajast ma midagi muud enam kasutanud ei ole. Mul sellest ökost on suht savi, aga see on ainuke šampoon, millega ma oma pead katki ei kratsi. Ma ei tea, mis ma oma eluga teen, kui see peaks tootmisest maha minema.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Juuksur pole vist ammu käinud toidupoes? Toidupoodides müüakse neidsamu sarju, mis mingi aeg oldi väga eksklusiivsed ja saada ainult salongidest või tellides. Nt Tigi Bed head sari oli kunagi ikka ainult salongikaup või healjuhul Kaubamajast. Kas see sari muutus seetõttu kehvemaks, et läks müüki toidupoodi ehk laiendas sihtrühma? Vaevalt, aga kindlasti osade arvamus muutus (mis tegelikult ei muuda ju toote omadusi). Toidupoodides müüakse ka väga palju loduskosmeetikat, sh nt Nurme.

Lisaks tuleb arvestada, et pea kõikidel suurtel kosmeetikafirmadel on olemas kallid brändid ja odavad brändid – mis võib oma koostiselt isegi sama olla, aga bränding on erinev.

Kas mingit toodet müüakse apteegis, juuskurisalongis, ainult kuskil tellides või toidupoest – see on osa brändingust ja ei mõjuta toote kvaliteeti. See ei tähenda, et igasugune šampoon on hea, aga lihtsalt selle müügikoht ehk valitud sihtrühm ja bränding ei määra kvaliteeti. Nt on sama Eestis müüdava kahe imikute piimaseguga, – üks on odavam ja seetõttu mõnes ringkonnas kehva mainega ja teine on kallim ja justkui “kvaliteetsem”, reaalsus on aga see, et tootja ja koostis on 100% sama 😀

Küll aga soovitan sul tõesti šampooni vahetada ja leida selline, et võiksid piirduda ülepäeva pesemisega. Aga võibolla oled lihtsalt peeglisse vaadates liiga kriitiline oma juuste seisukorra osas?

Palun ära võta selles teemas sõna kui asjast midagi ei tea. Mina olen töötanud kosmeetikaäris (mitte kosmeetikuna vaid paari erineva välisfirma tootearendus team’is) ja tean seda maailma läbi ja lõhki.

Miks mõned ainult salongis või aapteegis müügil olnud tooted satuvad müügile toidupoodi, sellel on paar erinevat põhjust 1. algne tootjafirma müüb oma brändi teisele firmale, kes otsustab selle laiatarbesse suunata. 2. ühel firmal on 2 eri tasemega tooted – salongitooted (mis on üldiselt kontsentreeritumad ) ja lahjad laiatarbetooted. Vihmavarjureklaami tehakse brändile ehk massid ostavad poest aga teadlikum publik ostab ikka salongist paremat toodet. On küllaldaselt näiteid nii kosmeetika kui ka näiteks prilliklaaside brändide “mandumisest” ehk peale odavama versiooni laiatarbesse paiskamine odavama hinnaga mõjutab oluliselt salongides käijate eelistust ja/või loobuvad salongid brändist kui sellisest üldse.

Ja lihtsalt teadmiseks – enamus kosmeetikabrände (tuntuid siis) omab maailmas kokku võib-olla 3-5 firmat. hea näide näiteks Procter&Gamble – uuri järgi kui mitu brändi on nad aegade jooksul kokku ostnud.

Ja sinu nteisele kommentaarile – pesen pead keskmiselt iga 3 päeva tagant.

No muidugi on sulle su tööandja ajupesu teinud. Ja mis see siia puutub, kui tihti sa pead pesed? Tore on, ma pesen sama tihti. jJa nagu ise tood välja – enamus kosmeetikabrände on 3-5 firma toodetud, mis tõestab minu juttu 😀

Aga sa oled kindlasti see inimene, kes raseerimiseks julgeb kasutada ainult roosat värvi raseerijat sildiga “for women”, sest musta või halli raseerijat meeste riiulist valides juhtuks ju midagi hirmsat…

See teema on ikka rohkem turustajate, marketingi teema.

Raseerimise kohta ei oska öelda, mina lasen vahatada salongis – seal vist ikka sama vaha meestele ja naistele 🙂

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Avatasin hiljaaegu oma kahustele ja pusastele juustele Paul Mitchelli Super Skinny sarja – juuksed on siledad, siidised. Juuksehari voolab takistusteta läbi juuste!

Varasemalt olin ka erinevaid salongi šampoone-palsameid kasutanud, olid nii enamvähem tooted kõik, erilist vaimustust ei olnud. Olaplex sari oli ka hea ja ükski värv enam Olaplexita pähe ei lähe.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vaadake sisaldus üle, hetkel ringleb see, kuidas paljud šampoonid sisaldavad teadaolevat juuksekadu põhjustavat keemilist elementi, kusagil oli ka suur galerii ja seal oli ka paar tigi toodet (küll USA turg, et koostisosad võivad olla erinevad meie turul)

https://www.snopes.com/fact-check/tresemme-shampoo-lawsuit/

contain DMDM hydantoin, a preservative known to release formaldehyde, which is a known carcinogen, and the products’ use of DMDM hydantoin can cause or contribute to hair loss and scalp irritation.

siin ka mingi list, aga meie turu koostised võivad natuke erineneda

https://www.ewg.org/skindeep/browse/ingredients/702196DMDM_HYDANTOIN_FORMALDEHYDE_RELEASER/?category=shampoo

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Avatasin hiljaaegu oma kahustele ja pusastele juustele Paul Mitchelli Super Skinny sarja – juuksed on siledad, siidised. Juuksehari voolab takistusteta läbi juuste!

Varasemalt olin ka erinevaid salongi šampoone-palsameid kasutanud, olid nii enamvähem tooted kõik, erilist vaimustust ei olnud. Olaplex sari oli ka hea ja ükski värv enam Olaplexita pähe ei lähe.

Skinny meeldib mullegi. Rohkelt silikoone 🙂

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Juuksur pole vist ammu käinud toidupoes? Toidupoodides müüakse neidsamu sarju, mis mingi aeg oldi väga eksklusiivsed ja saada ainult salongidest või tellides. Nt Tigi Bed head sari oli kunagi ikka ainult salongikaup või healjuhul Kaubamajast. Kas see sari muutus seetõttu kehvemaks, et läks müüki toidupoodi ehk laiendas sihtrühma? Vaevalt, aga kindlasti osade arvamus muutus (mis tegelikult ei muuda ju toote omadusi). Toidupoodides müüakse ka väga palju loduskosmeetikat, sh nt Nurme.

Lisaks tuleb arvestada, et pea kõikidel suurtel kosmeetikafirmadel on olemas kallid brändid ja odavad brändid – mis võib oma koostiselt isegi sama olla, aga bränding on erinev.

Kas mingit toodet müüakse apteegis, juuskurisalongis, ainult kuskil tellides või toidupoest – see on osa brändingust ja ei mõjuta toote kvaliteeti. See ei tähenda, et igasugune šampoon on hea, aga lihtsalt selle müügikoht ehk valitud sihtrühm ja bränding ei määra kvaliteeti. Nt on sama Eestis müüdava kahe imikute piimaseguga, – üks on odavam ja seetõttu mõnes ringkonnas kehva mainega ja teine on kallim ja justkui “kvaliteetsem”, reaalsus on aga see, et tootja ja koostis on 100% sama 😀

Küll aga soovitan sul tõesti šampooni vahetada ja leida selline, et võiksid piirduda ülepäeva pesemisega. Aga võibolla oled lihtsalt peeglisse vaadates liiga kriitiline oma juuste seisukorra osas?

Palun ära võta selles teemas sõna kui asjast midagi ei tea. Mina olen töötanud kosmeetikaäris (mitte kosmeetikuna vaid paari erineva välisfirma tootearendus team’is) ja tean seda maailma läbi ja lõhki.

Miks mõned ainult salongis või aapteegis müügil olnud tooted satuvad müügile toidupoodi, sellel on paar erinevat põhjust 1. algne tootjafirma müüb oma brändi teisele firmale, kes otsustab selle laiatarbesse suunata. 2. ühel firmal on 2 eri tasemega tooted – salongitooted (mis on üldiselt kontsentreeritumad ) ja lahjad laiatarbetooted. Vihmavarjureklaami tehakse brändile ehk massid ostavad poest aga teadlikum publik ostab ikka salongist paremat toodet. On küllaldaselt näiteid nii kosmeetika kui ka näiteks prilliklaaside brändide “mandumisest” ehk peale odavama versiooni laiatarbesse paiskamine odavama hinnaga mõjutab oluliselt salongides käijate eelistust ja/või loobuvad salongid brändist kui sellisest üldse.

Ja lihtsalt teadmiseks – enamus kosmeetikabrände (tuntuid siis) omab maailmas kokku võib-olla 3-5 firmat. hea näide näiteks Procter&Gamble – uuri järgi kui mitu brändi on nad aegade jooksul kokku ostnud.

Ja sinu nteisele kommentaarile – pesen pead keskmiselt iga 3 päeva tagant.

Sellele suurele tarkusele kommentaariks, et P&G ei oma ühtegi premium kosmeetika ja juuksehooldusbrändi.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Meil peres kolm liiget ja kahjuks kõigil hakkab pea sügelema, kui nö “tavalise” shampooniga  pesta. Olen üritanud erinevatega, aga ei sobi. Salongitoodetest olen, siis aja jooksul välja peilinud need, mis sobivad- Matrix, Rich (kui juuksed parajasti värvitud vms)  ning rootslaste XL Grazette volüümi shampoon. Siin, kus elan on salongitoodete outlet nii, et väga kallis ei tule. Tigi ajas pea sügelema. Pesen iga päev, kuna õhuke, lendlev ja rasune juus. Pereliikmed pesevad juuksed ca 2 korda nädalas.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Juuksur pole vist ammu käinud toidupoes? Toidupoodides müüakse neidsamu sarju, mis mingi aeg oldi väga eksklusiivsed ja saada ainult salongidest või tellides. Nt Tigi Bed head sari oli kunagi ikka ainult salongikaup või healjuhul Kaubamajast. Kas see sari muutus seetõttu kehvemaks, et läks müüki toidupoodi ehk laiendas sihtrühma? Vaevalt, aga kindlasti osade arvamus muutus (mis tegelikult ei muuda ju toote omadusi). Toidupoodides müüakse ka väga palju loduskosmeetikat, sh nt Nurme.

Lisaks tuleb arvestada, et pea kõikidel suurtel kosmeetikafirmadel on olemas kallid brändid ja odavad brändid – mis võib oma koostiselt isegi sama olla, aga bränding on erinev.

Kas mingit toodet müüakse apteegis, juuskurisalongis, ainult kuskil tellides või toidupoest – see on osa brändingust ja ei mõjuta toote kvaliteeti. See ei tähenda, et igasugune šampoon on hea, aga lihtsalt selle müügikoht ehk valitud sihtrühm ja bränding ei määra kvaliteeti. Nt on sama Eestis müüdava kahe imikute piimaseguga, – üks on odavam ja seetõttu mõnes ringkonnas kehva mainega ja teine on kallim ja justkui “kvaliteetsem”, reaalsus on aga see, et tootja ja koostis on 100% sama 😀

Küll aga soovitan sul tõesti šampooni vahetada ja leida selline, et võiksid piirduda ülepäeva pesemisega. Aga võibolla oled lihtsalt peeglisse vaadates liiga kriitiline oma juuste seisukorra osas?

Palun ära võta selles teemas sõna kui asjast midagi ei tea. Mina olen töötanud kosmeetikaäris (mitte kosmeetikuna vaid paari erineva välisfirma tootearendus team’is) ja tean seda maailma läbi ja lõhki.

Miks mõned ainult salongis või aapteegis müügil olnud tooted satuvad müügile toidupoodi, sellel on paar erinevat põhjust 1. algne tootjafirma müüb oma brändi teisele firmale, kes otsustab selle laiatarbesse suunata. 2. ühel firmal on 2 eri tasemega tooted – salongitooted (mis on üldiselt kontsentreeritumad ) ja lahjad laiatarbetooted. Vihmavarjureklaami tehakse brändile ehk massid ostavad poest aga teadlikum publik ostab ikka salongist paremat toodet. On küllaldaselt näiteid nii kosmeetika kui ka näiteks prilliklaaside brändide “mandumisest” ehk peale odavama versiooni laiatarbesse paiskamine odavama hinnaga mõjutab oluliselt salongides käijate eelistust ja/või loobuvad salongid brändist kui sellisest üldse.

Ja lihtsalt teadmiseks – enamus kosmeetikabrände (tuntuid siis) omab maailmas kokku võib-olla 3-5 firmat. hea näide näiteks Procter&Gamble – uuri järgi kui mitu brändi on nad aegade jooksul kokku ostnud.

Ja sinu nteisele kommentaarile – pesen pead keskmiselt iga 3 päeva tagant.

Sellele suurele tarkusele kommentaariks, et P&G ei oma ühtegi premium kosmeetika ja juuksehooldusbrändi.

& Guhttps://www.insider.com/companies-beauty-brands-connected-2017-5y

Tõesti – enamik shampoonimärke on Loreali all. Ja see on teada fakt, et toodete koostisi “taaskasutatakse” minimaalsete muudatustega. Enamasti paar aastat hiljem kui high-end toode välja tuleb, aga sellegipoolest tuleb teie Kerastase, Garnier ja Body Shop n-ö “samast torust”.

Tigi oli alguses Toni & Guy sari, aga ilmselt Unilever (kellel on, nagu näha, enamik marketibrändid), omandas ta mingil hetkel.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Juuksur pole vist ammu käinud toidupoes? Toidupoodides müüakse neidsamu sarju, mis mingi aeg oldi väga eksklusiivsed ja saada ainult salongidest või tellides. Nt Tigi Bed head sari oli kunagi ikka ainult salongikaup või healjuhul Kaubamajast. Kas see sari muutus seetõttu kehvemaks, et läks müüki toidupoodi ehk laiendas sihtrühma? Vaevalt, aga kindlasti osade arvamus muutus (mis tegelikult ei muuda ju toote omadusi). Toidupoodides müüakse ka väga palju loduskosmeetikat, sh nt Nurme.

Lisaks tuleb arvestada, et pea kõikidel suurtel kosmeetikafirmadel on olemas kallid brändid ja odavad brändid – mis võib oma koostiselt isegi sama olla, aga bränding on erinev.

Kas mingit toodet müüakse apteegis, juuskurisalongis, ainult kuskil tellides või toidupoest – see on osa brändingust ja ei mõjuta toote kvaliteeti. See ei tähenda, et igasugune šampoon on hea, aga lihtsalt selle müügikoht ehk valitud sihtrühm ja bränding ei määra kvaliteeti. Nt on sama Eestis müüdava kahe imikute piimaseguga, – üks on odavam ja seetõttu mõnes ringkonnas kehva mainega ja teine on kallim ja justkui “kvaliteetsem”, reaalsus on aga see, et tootja ja koostis on 100% sama 😀

Küll aga soovitan sul tõesti šampooni vahetada ja leida selline, et võiksid piirduda ülepäeva pesemisega. Aga võibolla oled lihtsalt peeglisse vaadates liiga kriitiline oma juuste seisukorra osas?

Palun ära võta selles teemas sõna kui asjast midagi ei tea. Mina olen töötanud kosmeetikaäris (mitte kosmeetikuna vaid paari erineva välisfirma tootearendus team’is) ja tean seda maailma läbi ja lõhki.

Miks mõned ainult salongis või aapteegis müügil olnud tooted satuvad müügile toidupoodi, sellel on paar erinevat põhjust 1. algne tootjafirma müüb oma brändi teisele firmale, kes otsustab selle laiatarbesse suunata. 2. ühel firmal on 2 eri tasemega tooted – salongitooted (mis on üldiselt kontsentreeritumad ) ja lahjad laiatarbetooted. Vihmavarjureklaami tehakse brändile ehk massid ostavad poest aga teadlikum publik ostab ikka salongist paremat toodet. On küllaldaselt näiteid nii kosmeetika kui ka näiteks prilliklaaside brändide “mandumisest” ehk peale odavama versiooni laiatarbesse paiskamine odavama hinnaga mõjutab oluliselt salongides käijate eelistust ja/või loobuvad salongid brändist kui sellisest üldse.

Ja lihtsalt teadmiseks – enamus kosmeetikabrände (tuntuid siis) omab maailmas kokku võib-olla 3-5 firmat. hea näide näiteks Procter&Gamble – uuri järgi kui mitu brändi on nad aegade jooksul kokku ostnud.

Ja sinu nteisele kommentaarile – pesen pead keskmiselt iga 3 päeva tagant.

Sellele suurele tarkusele kommentaariks, et P&G ei oma ühtegi premium kosmeetika ja juuksehooldusbrändi.

Teemaalgatus ei olnud ju premium klassi kosmeetikast. Poekosmeetikat omavad küll.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Joico

Joico tuleb ära lahjendada, ise lahjendan umbes 1:4 veega. Palsamit tuleb ka vähe panna ja ainult juustele mitte peanahale ja kohe loputan. Tulemus on suurepärane juba pikemat aega.

Veel kasutan Royal šampooni ja palsamit. Lihtsalt vaheldusena.

0
0
Please wait...

Näitan 13 postitust - vahemik 31 kuni 43 (kokku 43 )


Esileht Ilu Millist shampooni kasutate?