Juuksur pole vist ammu käinud toidupoes? Toidupoodides müüakse neidsamu sarju, mis mingi aeg oldi väga eksklusiivsed ja saada ainult salongidest või tellides. Nt Tigi Bed head sari oli kunagi ikka ainult salongikaup või healjuhul Kaubamajast. Kas see sari muutus seetõttu kehvemaks, et läks müüki toidupoodi ehk laiendas sihtrühma? Vaevalt, aga kindlasti osade arvamus muutus (mis tegelikult ei muuda ju toote omadusi). Toidupoodides müüakse ka väga palju loduskosmeetikat, sh nt Nurme.
Lisaks tuleb arvestada, et pea kõikidel suurtel kosmeetikafirmadel on olemas kallid brändid ja odavad brändid – mis võib oma koostiselt isegi sama olla, aga bränding on erinev.
Kas mingit toodet müüakse apteegis, juuskurisalongis, ainult kuskil tellides või toidupoest – see on osa brändingust ja ei mõjuta toote kvaliteeti. See ei tähenda, et igasugune šampoon on hea, aga lihtsalt selle müügikoht ehk valitud sihtrühm ja bränding ei määra kvaliteeti. Nt on sama Eestis müüdava kahe imikute piimaseguga, – üks on odavam ja seetõttu mõnes ringkonnas kehva mainega ja teine on kallim ja justkui “kvaliteetsem”, reaalsus on aga see, et tootja ja koostis on 100% sama 😀
Küll aga soovitan sul tõesti šampooni vahetada ja leida selline, et võiksid piirduda ülepäeva pesemisega. Aga võibolla oled lihtsalt peeglisse vaadates liiga kriitiline oma juuste seisukorra osas?
Palun ära võta selles teemas sõna kui asjast midagi ei tea. Mina olen töötanud kosmeetikaäris (mitte kosmeetikuna vaid paari erineva välisfirma tootearendus team’is) ja tean seda maailma läbi ja lõhki.
Miks mõned ainult salongis või aapteegis müügil olnud tooted satuvad müügile toidupoodi, sellel on paar erinevat põhjust 1. algne tootjafirma müüb oma brändi teisele firmale, kes otsustab selle laiatarbesse suunata. 2. ühel firmal on 2 eri tasemega tooted – salongitooted (mis on üldiselt kontsentreeritumad ) ja lahjad laiatarbetooted. Vihmavarjureklaami tehakse brändile ehk massid ostavad poest aga teadlikum publik ostab ikka salongist paremat toodet. On küllaldaselt näiteid nii kosmeetika kui ka näiteks prilliklaaside brändide “mandumisest” ehk peale odavama versiooni laiatarbesse paiskamine odavama hinnaga mõjutab oluliselt salongides käijate eelistust ja/või loobuvad salongid brändist kui sellisest üldse.
Ja lihtsalt teadmiseks – enamus kosmeetikabrände (tuntuid siis) omab maailmas kokku võib-olla 3-5 firmat. hea näide näiteks Procter&Gamble – uuri järgi kui mitu brändi on nad aegade jooksul kokku ostnud.
Ja sinu nteisele kommentaarile – pesen pead keskmiselt iga 3 päeva tagant.
No muidugi on sulle su tööandja ajupesu teinud. Ja mis see siia puutub, kui tihti sa pead pesed? Tore on, ma pesen sama tihti. jJa nagu ise tood välja – enamus kosmeetikabrände on 3-5 firma toodetud, mis tõestab minu juttu 😀
Aga sa oled kindlasti see inimene, kes raseerimiseks julgeb kasutada ainult roosat värvi raseerijat sildiga “for women”, sest musta või halli raseerijat meeste riiulist valides juhtuks ju midagi hirmsat…
See teema on ikka rohkem turustajate, marketingi teema.
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 12.01 15:56; 14.01 13:42;