Esileht Tööelu, raha ja seadused. Mis kell helistate n.ö. tööasjus?

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 158 )

Teema: Mis kell helistate n.ö. tööasjus?

Postitas:
Kägu

kui ma siinseid postitusi loen, siis paljude kirjutajate puhul imestan tööandjana, et miks neid inimesi ometi juba lahti pole lastud.

nt olukorrad, kui asutus ei saa hommikul tööd alustada ja asutuses uksi avada, sest töötaja lihtsalt ei ilmu tööle ja ei teata sellest enne “helistamiseks sobiva kellaaja tekkimist”. või tahab töötaja küll teatada oma haiglasse sattumisest, aga ei saa, sest ei juhtkond ega kolleegid ei võta telefonitoru.

Sul ei ole mingit oigust lasta inimest lahti selle eest, et ta valjaspool tooaega toru ei votnud. Kaotajaks pooleks jaad siin sina.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

kui ma siinseid postitusi loen, siis paljude kirjutajate puhul imestan tööandjana, et miks neid inimesi ometi juba lahti pole lastud.

nt olukorrad, kui asutus ei saa hommikul tööd alustada ja asutuses uksi avada, sest töötaja lihtsalt ei ilmu tööle ja ei teata sellest enne “helistamiseks sobiva kellaaja tekkimist”. või tahab töötaja küll teatada oma haiglasse sattumisest, aga ei saa, sest ei juhtkond ega kolleegid ei võta telefonitoru.

Kolleeg ei pea vastama ja tegelikult pole haigestunud töötaja mure endale asendaja leida.

Puudumisest/haigusest teavitamine on kokku lepitud töölepingus. Tööandja ei ole kolleeg. Oleneb ka töötaja ametikohast, kas selle tõttu jäävadki tõesti uksed avamata või ei. Kui ei, siis tihti on kokku lepitud, et sobib ka kirjalikult meili teel haigusest teavitamine, või kui tööandja ei vasta siis saata nt ka sms.

+7
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Et kui nt haiglast /võõras number/ kell 10 õhtu helistatkase, et su ema/isa sai insuldi ja on sinna viidud, siis põhimõtteliselt ei võta toru vastu.

saad aru, ma ei saa seda kõnet vastu võtta ka siis, kui olen kinos-teatris-kontserdil, ujumas, levist väljas, koosolekul, lennukis, jne. kõiki asju siin maailmas ei saa kindla peale teha.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Et kui nt haiglast /võõras number/ kell 10 õhtu helistatkase, et su ema/isa sai insuldi ja on sinna viidud, siis põhimõtteliselt ei võta toru vastu.

sama ka lastega. olen korra olnud klassijuhatajana tõelises hädas, kui laps jäi koolimaja ees auto alla ja ei saanud kuidagi lapsevanemale õnnetusest teatada.

kui on “paanikaosakond” ja keegi vastu ei võta, siis saadad sõnumi, et “on toimunud õnnetus ja palun kiirelt tagasi helistada”. mul näiteks koosolekul on telefon vaikse peal, aga pika koosoleku käigus ma aegajalt heidan pilgu sinna ja kui sellist paanikasõnumit näen, siis muidugi torman uksest välja ja helistan tagasi, endal üks jalg juba gaasipedaalil. aga ega midagi teha pole, kui ma olen näiteks lennukis.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Et kui nt haiglast /võõras number/ kell 10 õhtu helistatkase, et su ema/isa sai insuldi ja on sinna viidud, siis põhimõtteliselt ei võta toru vastu.

Mina just nimelt vastan kuna eeldan, et sellisel ajal tehtud kõne on seotud mingi hädaolukorraga.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Et kui nt haiglast /võõras number/ kell 10 õhtu helistatkase, et su ema/isa sai insuldi ja on sinna viidud, siis põhimõtteliselt ei võta toru vastu.

Sina siis elad terve elu telefon öösiti sees, igaks juhuks ema-isa infarkti oodates?

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Et kui nt haiglast /võõras number/ kell 10 õhtu helistatkase, et su ema/isa sai insuldi ja on sinna viidud, siis põhimõtteliselt ei võta toru vastu.

Sina siis elad terve elu telefon öösiti sees, igaks juhuks ema-isa infarkti oodates?

Öösel une ajal ei helista ka ei haigla, ei politsei. Aga kell 10 õhtu veel võivad ja ongi helistatud mulle.

0
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

kui ma siinseid postitusi loen, siis paljude kirjutajate puhul imestan tööandjana, et miks neid inimesi ometi juba lahti pole lastud.

nt olukorrad, kui asutus ei saa hommikul tööd alustada ja asutuses uksi avada, sest töötaja lihtsalt ei ilmu tööle ja ei teata sellest enne “helistamiseks sobiva kellaaja tekkimist”. või tahab töötaja küll teatada oma haiglasse sattumisest, aga ei saa, sest ei juhtkond ega kolleegid ei võta telefonitoru.

Eee, siis saadetakse email või sõnum personaliosakonda ja/või ülemusele. Haige inimene ei ketra hommikul kell 7 telefoni.

+5
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Öösel une ajal ei helista ka ei haigla, ei politsei. Aga kell 10 õhtu veel võivad ja ongi helistatud mulle.

Helistavad küll.

nt politsei autoomanikule siis, kui on kortermajade piirkonnas avastanud, et autosse on kas sisse murtud või on nt läpakakott ununenud autosse nähtavasse kohta.

PERHist on mulle helistatud kell 4 öösel, et tulge isale nüüd järgi . ja kell 2 öösel, et jätame teie ema ööseks sisse. mõlemal korral on eakas vanem õhtupoolikul EMO kaudu kiirabiga haiglasse viidud.

Surmateatega on helistatud kahe erineva linna haiglast, mõlemal juhul täpselt kell 7 hommikul.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Öösel une ajal ei helista ka ei haigla, ei politsei. Aga kell 10 õhtu veel võivad ja ongi helistatud mulle.

Helistavad küll.

nt politsei autoomanikule siis, kui on kortermajade piirkonnas avastanud, et autosse on kas sisse murtud või on nt läpakakott ununenud autosse nähtavasse kohta.

PERHist on mulle helistatud kell 4 öösel, et tulge isale nüüd järgi . ja kell 2 öösel, et jätame teie ema ööseks sisse. mõlemal korral on eakas vanem õhtupoolikul EMO kaudu kiirabiga haiglasse viidud.

Surmateatega on helistatud kahe erineva linna haiglast, mõlemal juhul täpselt kell 7 hommikul.

Minule helistati ka hooldekodust surmateatega kell 7 hommikul ehk kohe peale selle avastamist. Pean seda täiesti normaalseks.

Olen üksikettevõtja, vaba tööajaga ja ma ei vasta enamasti üldse töökõnedele, kõik asjad saab minu alal meiliga korraldada. Kui keegi helistab, siis reeglina on see stiilis – saatsin meili, kas oled juba näinud? Ja see kõne tehakse vahetult peale “saada” vajutamist. Mõnikord pole kiri veel kohalegi jõudnud. Ajuvaba käitumine tegelikult.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sina siis elad terve elu telefon öösiti sees, igaks juhuks ema-isa infarkti oodates?

Miks ei või telefon ööseti sees olla? Jah, mul on tõesti telefonil öösel hääl peal, neti teavitusi sees ei ole. Mul ei ole mitte ühtegi tuttavat, kes seda kuritarvitaks ja nalja pärast keset ööd helistab või sõnumeid saadab.  Kui tõesti öösel mingi kõne või sõnum tuleb, siis on see ka vajalik öösel kätte saada. Mõned korrad elus on seda juhutnud. Niisama nalja pärast üles ajamisi on üks kord elus juhtunud, selle inimese numbri ma lihtsalt blokeerisin, ei olnud oluline inimene.

 

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

kui ma siinseid postitusi loen, siis paljude kirjutajate puhul imestan tööandjana, et miks neid inimesi ometi juba lahti pole lastud.

nt olukorrad, kui asutus ei saa hommikul tööd alustada ja asutuses uksi avada, sest töötaja lihtsalt ei ilmu tööle ja ei teata sellest enne “helistamiseks sobiva kellaaja tekkimist”. või tahab töötaja küll teatada oma haiglasse sattumisest, aga ei saa, sest ei juhtkond ega kolleegid ei võta telefonitoru.

Kas sa midagi sõnumite saatmisest või e-kirjast oled kuulnud?  Ja käidki hommikul telefon näpus mööda elamist? Ma lähen suviti hommikul aeda, ujun bassus, teen kasvuhoone lahti, kastan, joon õues kohvi. Telefon võib vabalt olla magamistoas hääletu peal. Ülemusel on ka minu abikaasa telefon ja kui on väga SOS olukord siis helistab sinna. Kui jäin haigeks – siis saatsin ülemusele sõnumi näiteks öösel, sest kui on viirus – siis võtan rohud sisse ja üritan pikalt magada (seega on telefon hääletu peal). Jah, ülemus ei ole kedagi meist lahti lasknud põhjusel, et me ei ole 24 tundi kättesaadavad.

+6
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sina siis elad terve elu telefon öösiti sees, igaks juhuks ema-isa infarkti oodates?

Mina ei oota kellegi infarkti, aga ei lülita küll telefoni kunagi ööseks välja. 25+ aasta jooksul on mulle tulnud täpselt 3 kõnet võõralt numbrilt keset ööd ja kõik 3 olen ka vastu võtnud. Mis hullu siis sellest on? Üks oli tõesti valeühendus, võtsin vastu, magasin edasi. Teine oli ema surmateade hooldushaiglast kell 6 hommikul, kolmas kõne politseist kella 3 paiku öösel, kes ütles, et mu parkivale autole on just külge sõidetud, süüdlane ootab maja ees.

Vahel käib ka mees öösiti tööl, paar korda on lastel abi vaja olnud, muidugi on telefon alati sees. Pole ju midagi hullu, kui keegi ka öösel helistab, ju siis on tõesti väga vaja.  Pidevalt ei tee seda ju keegi, ikka erandkorras.

+3
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

kui ma siinseid postitusi loen, siis paljude kirjutajate puhul imestan tööandjana, et miks neid inimesi ometi juba lahti pole lastud.

nt olukorrad, kui asutus ei saa hommikul tööd alustada ja asutuses uksi avada, sest töötaja lihtsalt ei ilmu tööle ja ei teata sellest enne “helistamiseks sobiva kellaaja tekkimist”. või tahab töötaja küll teatada oma haiglasse sattumisest, aga ei saa, sest ei juhtkond ega kolleegid ei võta telefonitoru.

Eee, siis saadetakse email või sõnum personaliosakonda ja/või ülemusele. Haige inimene ei ketra hommikul kell 7 telefoni.

Miks? Kui ma koroonasse jäin, siis see selgus saabus hommikupoole ööd. Mõistagi teatasin kell 7 ülemusele ja enda asendajale, et nad teaksid kl 8 algavaks tööpäevaks sellega arvestada. Helistasin, sest õlemale oli tarvis mingi kiiret arutamist vajav asi ka meelde tuletada (üks kliendikohtumine tuli muuta või mind seal asendada). Enamiku haiguste algfaasis käed siiski töötavad ja viisakus võiks säilida.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tavalist mutrikest niimoodi kiusata on sigadus. Isegi kui kontor polema laheb, mida tema teha saab?

Huvitavalt ükskõikne inimene!

Mina tahaksin küll teada ka kell 4 öösel, et kella poole üheksaks mul pole kontorisse asja, sest see põles maha koos sisustusega ja avariiohuga ning veekahjustustega seoses on kontormajja sisenemine keelatud. Tahaksin võimalikult vara teada, kas ja kuidas ja KUS me järgmine päev töötame, kas kõik on terved, kas töövahendid, näiteks arvutid ja serverid, ka hävisid. Kui mulle kägude meelest viisakal ajal, st kell 8.01 teatatakse, on kübe hilja mul hakata MITTE tööle minema ja väga hilja on hakata päeva ümber planeerima, ka näiteks sobivat töökohta ja arvutit otsima. Kui ma saan teada kohe, siis saame kohe ka hakata ülemuse ja töökollektiiviga töökorraldust paika panema. Jah, pigem öösel kell 3 kui hommikul kell 8.30 hakata alles nuputama, mida küll pinevalt tööpäeva algusest alates helistavate ja kirjutavate klientidega teha, kui me näiteks oma meiliserverit(reid) enam kasutada ei saa.

+2
-10
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina vastan tööalastele kõnedele alati,  ka neile, mis tulevad minu puhkuse ajal või väljaspool tööaega. Meil on asjalikud inimesed, helistatakse ikka olulistes ja tööalastes küsimustes, mitte n.ö “mis sa seal teed”  ja “kas tead, kui vinge õhtu mul eile oli” teemadel.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tavalist mutrikest niimoodi kiusata on sigadus. Isegi kui kontor polema laheb, mida tema teha saab?

Huvitavalt ükskõikne inimene!

Mina tahaksin küll teada ka kell 4 öösel, et kella poole üheksaks mul pole kontorisse asja, sest see põles maha koos sisustusega ja avariiohuga ning veekahjustustega seoses on kontormajja sisenemine keelatud. Tahaksin võimalikult vara teada, kas ja kuidas ja KUS me järgmine päev töötame, kas kõik on terved, kas töövahendid, näiteks arvutid ja serverid, ka hävisid. Kui mulle kägude meelest viisakal ajal, st kell 8.01 teatatakse, on kübe hilja mul hakata MITTE tööle minema ja väga hilja on hakata päeva ümber planeerima, ka näiteks sobivat töökohta ja arvutit otsima. Kui ma saan teada kohe, siis saame kohe ka hakata ülemuse ja töökollektiiviga töökorraldust paika panema. Jah, pigem öösel kell 3 kui hommikul kell 8.30 hakata alles nuputama, mida küll pinevalt tööpäeva algusest alates helistavate ja kirjutavate klientidega teha, kui me näiteks oma meiliserverit(reid) enam kasutada ei saa.

Oi kui tubli.

 

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Miks? Kui ma koroonasse jäin, siis see selgus saabus hommikupoole ööd. Mõistagi teatasin kell 7 ülemusele ja enda asendajale, et nad teaksid kl 8 algavaks tööpäevaks sellega arvestada. Helistasin, sest õlemale oli tarvis mingi kiiret arutamist vajav asi ka meelde tuletada (üks kliendikohtumine tuli muuta või mind seal asendada). Enamiku haiguste algfaasis käed siiski töötavad ja viisakus võiks säilida.

See, mis on viisakas, sõltub ju töökohast. Minu tööl oleks küll väga ebaviisakas ülemusele kell 7 helsitada, et talle oma  haigusest teatada. Minu poolt läheb e-mail ülemusele ja neile kollegidele, kellega koos hetkel töötan. Saavad teada siis, kui hommikul meile loevad, sellest piisab täiesti. Ekstra asendajat ei otsita niikuinii, tavalisel kontoritööl ei ole kuskil mingit hulka inimesi ootel, et tulevad tööle siis, kui keegi asendamist vajab. Kõik on tavalisel tööajal tööl ja kriitilised ülesanded võetakse jooksvalt üle. Mis nii kriitiline  ei ole, jääb inimese tervekssaamist ootama. Kell  7  neile helistamine oleks  väga ebaviisakas  ja ebavajalik. Lisaks sellele, et kell 7 võivad osad kodukontori omad meil veel magada, on kirjaliku üleandmise eelis ka see, et siis panen kirja olulismead asjad, mis pooleli. On ikka vahe, kas haige kolleeg vuristab need kell 7 homikul poolmagavalae kolleegile ette või on need selgelt kirjas ja rahulikult üle võetavad.

Jah, loomulikult tuleb helistada, kui on selline töö, kus konkreetselt keegi tuleb asemele otisda, nt lasteaias mõni parajasti töövahetuses mitte olev õpetaja tööle kutsuda vmt. Aga kui sellist nüüd ja kohe otsin kellegi kuskilt asendama, ei ole, siis ei ole ka mingit vajadust kell 7 helistada ja sel juhul on selline helistamine isegi ebaviisakas.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina tahaksin küll teada ka kell 4 öösel, et kella poole üheksaks mul pole kontorisse asja, sest see põles maha koos sisustusega ja avariiohuga ning veekahjustustega seoses on kontormajja sisenemine keelatud.

Selleks ei ole ka vaja helistada. Helistada tuleb neile, kes konkreetselt lahenduse otsimisega tegelevad. Ülejäänutele saab ju saata SMS-i: Kontoris oli tulekahju. Anname esimesel võimalusel teada homse tööpäeva korralduses. Kuni järgmise teateni  ei ole vaja kontorisse tulla.

Mitte mingit kasu ei ole ju sellest, kui kõik töötajad kell 4 öösel üles ajada, ega nad kõik lahendust otsima ikka ei hakka.

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina tahaksin küll teada ka kell 4 öösel, et kella poole üheksaks mul pole kontorisse asja, sest see põles maha koos sisustusega ja avariiohuga ning veekahjustustega seoses on kontormajja sisenemine keelatud.

Selleks ei ole ka vaja helistada. Helistada tuleb neile, kes konkreetselt lahenduse otsimisega tegelevad. Ülejäänutele saab ju saata SMS-i: Kontoris oli tulekahju. Anname esimesel võimalusel teada homse tööpäeva korralduses. Kuni järgmise teateni ei ole vaja kontorisse tulla.

Mitte mingit kasu ei ole ju sellest, kui kõik töötajad kell 4 öösel üles ajada, ega nad kõik lahendust otsima ikka ei hakka.

Ongi noh. Kui ma just ei ole see juht, kes asju korraldama peab, siis ma võtan lihtsalt teadmiseks, et kontor põles maha ja ma olen vaba seni, kuni mulle uued töövahendid hangitakse.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oleneb töökohast. Ühes helistasime üksteisele suvalisel ajal. Teises töövälisel ajal ei helista, sest pole vajadust.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jah, loomulikult tuleb helistada, kui on selline töö, kus konkreetselt keegi tuleb asemele otisda, nt lasteaias mõni parajasti töövahetuses mitte olev õpetaja tööle kutsuda vmt.

Ja ma ju endast rääkisingi.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oi kui tubli.

Ei, lihtsalt inimene, kes hoolib oma klientidest, kolleegidest ja firmast ning kes tahab oma töö ära teha kvaliteetselt. Kas see on sinu jaoks tublidus? Minu jaoks elementaarne suhtumine oma töösse.

+1
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina tahaksin küll teada ka kell 4 öösel, et kella poole üheksaks mul pole kontorisse asja, sest see põles maha koos sisustusega ja avariiohuga ning veekahjustustega seoses on kontormajja sisenemine keelatud.

Selleks ei ole ka vaja helistada. Helistada tuleb neile, kes konkreetselt lahenduse otsimisega tegelevad. Ülejäänutele saab ju saata SMS-i: Kontoris oli tulekahju. Anname esimesel võimalusel teada homse tööpäeva korralduses. Kuni järgmise teateni ei ole vaja kontorisse tulla.

Mitte mingit kasu ei ole ju sellest, kui kõik töötajad kell 4 öösel üles ajada, ega nad kõik lahendust otsima ikka ei hakka.

Ongi noh. Kui ma just ei ole see juht, kes asju korraldama peab, siis ma võtan lihtsalt teadmiseks, et kontor põles maha ja ma olen vaba seni, kuni mulle uued töövahendid hangitakse.

Ahaa. Mina nii klientidesse ei suhtu. Inimestesse üldse suhtun paremini. Kui neil on mure, soov, vajadus, tarve, siis mina ja töökaaslased soovime, et need saaksid käsiteldud. Lõpuks on minu kui inimese renomee seotud kliendikogemustega, meie firma mainega. Mitte ma ei pühi hõbeniiti suunurgast ja ei keera sängis räntsti teist külge, sest ah mis ikka liigutada.

+3
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mitte mingit kasu ei ole ju sellest, kui kõik töötajad kell 4 öösel üles ajada, ega nad kõik lahendust otsima ikka ei hakka.

Miks nad ei hakka? Kõigil ju oma huvi mängus, et saaks pead kokku ja kuidagi klaaritud. Vähem vihaseid kliente = läikivam karv.

+2
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mitte mingit kasu ei ole ju sellest, kui kõik töötajad kell 4 öösel üles ajada, ega nad kõik lahendust otsima ikka ei hakka.

Miks nad ei hakka? Kõigil ju oma huvi mängus, et saaks pead kokku ja kuidagi klaaritud. Vähem vihaseid kliente = läikivam karv.

Ma võiks peale maksta, et ei peaks nii napakas asutuses töötama.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oi kui tubli.

Ei, lihtsalt inimene, kes hoolib oma klientidest, kolleegidest ja firmast ning kes tahab oma töö ära teha kvaliteetselt. Kas see on sinu jaoks tublidus? Minu jaoks elementaarne suhtumine oma töösse.

Ei, see ei ole tublidus. See on mingit sorti häire, mis vajaks psühhiaatrilist sekkumist.

Ja kui mõn klient ei saa aru, et kontor põles maha…no ma ei tea.

+9
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mitte mingit kasu ei ole ju sellest, kui kõik töötajad kell 4 öösel üles ajada, ega nad kõik lahendust otsima ikka ei hakka.

Miks nad ei hakka? Kõigil ju oma huvi mängus, et saaks pead kokku ja kuidagi klaaritud. Vähem vihaseid kliente = läikivam karv.

Ma võiks peale maksta, et ei peaks nii napakas asutuses töötama.

Ma maksaks peale, et mul sinu moodi ükskõikse suhtumisega töökaaslast ei oleks.

+1
-9
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina tahaksin küll teada ka kell 4 öösel, et kella poole üheksaks mul pole kontorisse asja, sest see põles maha koos sisustusega ja avariiohuga ning veekahjustustega seoses on kontormajja sisenemine keelatud.

Selleks ei ole ka vaja helistada. Helistada tuleb neile, kes konkreetselt lahenduse otsimisega tegelevad. Ülejäänutele saab ju saata SMS-i: Kontoris oli tulekahju. Anname esimesel võimalusel teada homse tööpäeva korralduses. Kuni järgmise teateni ei ole vaja kontorisse tulla.

Mitte mingit kasu ei ole ju sellest, kui kõik töötajad kell 4 öösel üles ajada, ega nad kõik lahendust otsima ikka ei hakka.

Ongi noh. Kui ma just ei ole see juht, kes asju korraldama peab, siis ma võtan lihtsalt teadmiseks, et kontor põles maha ja ma olen vaba seni, kuni mulle uued töövahendid hangitakse.

Ahaa. Mina nii klientidesse ei suhtu. Inimestesse üldse suhtun paremini. Kui neil on mure, soov, vajadus, tarve, siis mina ja töökaaslased soovime, et need saaksid käsiteldud. Lõpuks on minu kui inimese renomee seotud kliendikogemustega, meie firma mainega. Mitte ma ei pühi hõbeniiti suunurgast ja ei keera sängis räntsti teist külge, sest ah mis ikka liigutada.

Ja millega sa neid kliente seal käsitled, kui arvuti ja telefon ja üleüldse kõik maha põles? Paned varemete ette telgi üles ja hakkad seal vastuvõtte korraldama?

+8
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma maksaks peale, et mul sinu moodi ükskõikse suhtumisega töökaaslast ei oleks.

Jõudu lollide leidmisel.

+3
-1
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 158 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Mis kell helistate n.ö. tööasjus?