Esileht Tööelu, raha ja seadused. Mis kell helistate n.ö. tööasjus?

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 158 )

Teema: Mis kell helistate n.ö. tööasjus?

Postitas:
Kägu

Mitte mingit kasu ei ole ju sellest, kui kõik töötajad kell 4 öösel üles ajada, ega nad kõik lahendust otsima ikka ei hakka.

Miks nad ei hakka? Kõigil ju oma huvi mängus, et saaks pead kokku ja kuidagi klaaritud. Vähem vihaseid kliente = läikivam karv.

Oleneb asutuse suurusest ka muidugi. Aga kui on suurem asutus, siis mingist  hetkest alates probleemi lahenduse kiirus on pöördvõrdeline lahendajate arvuga. Ehk jah 3-4-5 inimest  probleemi lahendama on optimaalne. Kogu asutuse kõiki töötajaid kokku kutsuda – kõik see neie helistamine, selgitamine jne on lihtsalt lisnduv aja- ja energiakulu probleemi lahendajatele.  Olen ise olnud see, kes ühte taolist kriisi lahendas olukorras, kus neid  töötajaid oli umbes  50-60. Elus ei oleks tahtnud oma aega raisata veel kõigile helistamise peale. Väike grupp tegutses, kui tuli konkreetne vajadus konkreetse inimese järgi, siis  tema ka kohale kutsuti. Aga selleks, et sina saaksid ennast asjaliku ja kasulikuna tunda, ei olnud küll vaja meie aega raisata ja sind kohale tuua.

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina tahaksin küll teada ka kell 4 öösel, et kella poole üheksaks mul pole kontorisse asja, sest see põles maha koos sisustusega ja avariiohuga ning veekahjustustega seoses on kontormajja sisenemine keelatud.

Selleks ei ole ka vaja helistada. Helistada tuleb neile, kes konkreetselt lahenduse otsimisega tegelevad. Ülejäänutele saab ju saata SMS-i: Kontoris oli tulekahju. Anname esimesel võimalusel teada homse tööpäeva korralduses. Kuni järgmise teateni ei ole vaja kontorisse tulla.

Mitte mingit kasu ei ole ju sellest, kui kõik töötajad kell 4 öösel üles ajada, ega nad kõik lahendust otsima ikka ei hakka.

Ongi noh. Kui ma just ei ole see juht, kes asju korraldama peab, siis ma võtan lihtsalt teadmiseks, et kontor põles maha ja ma olen vaba seni, kuni mulle uued töövahendid hangitakse.

Ahaa. Mina nii klientidesse ei suhtu. Inimestesse üldse suhtun paremini. Kui neil on mure, soov, vajadus, tarve, siis mina ja töökaaslased soovime, et need saaksid käsiteldud. Lõpuks on minu kui inimese renomee seotud kliendikogemustega, meie firma mainega. Mitte ma ei pühi hõbeniiti suunurgast ja ei keera sängis räntsti teist külge, sest ah mis ikka liigutada.

Ja millega sa neid kliente seal käsitled, kui arvuti ja telefon ja üleüldse kõik maha põles? Paned varemete ette telgi üles ja hakkad seal vastuvõtte korraldama?

Kui meie IT kutt, kes on ka kel 3 üles aetud, on selle korda teinud, Siis käsitlen neid muidugi kodust või kus on kontor kiiresti öösel kolitud. Me kliendid on arvuti või telefoni teel.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina tahaksin küll teada ka kell 4 öösel, et kella poole üheksaks mul pole kontorisse asja, sest see põles maha koos sisustusega ja avariiohuga ning veekahjustustega seoses on kontormajja sisenemine keelatud.

Selleks ei ole ka vaja helistada. Helistada tuleb neile, kes konkreetselt lahenduse otsimisega tegelevad. Ülejäänutele saab ju saata SMS-i: Kontoris oli tulekahju. Anname esimesel võimalusel teada homse tööpäeva korralduses. Kuni järgmise teateni ei ole vaja kontorisse tulla.

Mitte mingit kasu ei ole ju sellest, kui kõik töötajad kell 4 öösel üles ajada, ega nad kõik lahendust otsima ikka ei hakka.

Ongi noh. Kui ma just ei ole see juht, kes asju korraldama peab, siis ma võtan lihtsalt teadmiseks, et kontor põles maha ja ma olen vaba seni, kuni mulle uued töövahendid hangitakse.

Ahaa. Mina nii klientidesse ei suhtu. Inimestesse üldse suhtun paremini. Kui neil on mure, soov, vajadus, tarve, siis mina ja töökaaslased soovime, et need saaksid käsiteldud. Lõpuks on minu kui inimese renomee seotud kliendikogemustega, meie firma mainega. Mitte ma ei pühi hõbeniiti suunurgast ja ei keera sängis räntsti teist külge, sest ah mis ikka liigutada.

Ja millega sa neid kliente seal käsitled, kui arvuti ja telefon ja üleüldse kõik maha põles? Paned varemete ette telgi üles ja hakkad seal vastuvõtte korraldama?

Kui meie IT kutt, kes on ka kel 3 üles aetud, on selle korda teinud, Siis käsitlen neid muidugi kodust või kus on kontor kiiresti öösel kolitud. Me kliendid on arvuti või telefoni teel.

Me saame kõik aru, et sa lihtsalt teoretiseerid (vähemalt ei ole kuulda olnud, et mõni büroohoone oleks põlenud). Seda naljakam on su heietusi lugeda. Räägi siis, kui see tegelikult juhtub. Minu kontor jäi nt pronksiöö mäsu kätte ja mitte ükski riiklikult väljatöötatud riskimaandur ei toiminud. Mitte ükski.

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja kui tihti teil need asutused maha põlevad?

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui meie IT kutt, kes on ka kel 3 üles aetud, on selle korda teinud, Siis käsitlen neid muidugi kodust või kus on kontor kiiresti öösel kolitud. Me kliendid on arvuti või telefoni teel.

Jah. IT kutid on võlurid. Kell  3 öösel ülesaetuna võluvad nad natuke ja mahapõlenud arvuti ongi nipsust terve, andmebaasid taastatud ja kell 8 hakkab tavaline tööpäev. Ilmselge ju.

Usu mind, põlenud arvutit  ei saa lihtsalt  vaimujõuga terveks teha.  uued arvutid tuleb osta ja arvuteid kell 3 öösel ei ole võimalik kuskilt osta. Kui tööpäev hakkab, saab IT kutt heal juhul uued arvutid osta. Ja juhul, kui kuskil mittepõlevas kohas  on varukoopiad, siis  on ehk võimalik umbes päevaga  need uued arvutid töökorda saada – st tööks vajalik installeerida ja andmed koopiatest taastada.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja kui tihti teil need asutused maha põlevad?

Selleks, et mingi jama tööl ette tuleks, ei pea maja maha põlema. Piisab, kui tööstuses mõni põhimasin rikki läheb, et firma nädal aega seisaks ja ühtki töölist pole vaja. Mõned tormid ja pikem elektrikatkestus, või sama mure mõnel muul tehnilisel põhjusel – samuti töö seisab. Ega maailm ainult kontoritöötajatest ega kliendihalduritest koosne. On ka palju inimesi, kelle vahetus algabki 6.00 ja tööle stardivad nad juba varem. Igaüks ei hoia ka telefoni netis ega vaata enne arvutisse. Muidugi helistan, kui öise vahetuse ajal nt osa liinist rikki läks.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Me saame kõik aru, et sa lihtsalt teoretiseerid (vähemalt ei ole kuulda olnud, et mõni büroohoone oleks põlenud). Seda naljakam on su heietusi lugeda. Räägi siis, kui see tegelikult juhtub. Minu kontor jäi nt pronksiöö mäsu kätte ja mitte ükski riiklikult väljatöötatud riskimaandur ei toiminud. Mitte ükski.

Meil põles suures kontorihoones, nagu öeldud, maha kaks tuba ja fuajee. Veekahjustusi sai ka alumine korrus. Aasta oli ehk…2011 või 2012.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Jah. IT kutid on võlurid. Kell  3 öösel ülesaetuna võluvad nad natuke ja mahapõlenud arvuti ongi nipsust terve, andmebaasid taastatud ja kell 8 hakkab tavaline tööpäev. Ilmselge ju.

Tookord serveeriti meie firma e-mailid veel kümmekond päeva IT-kuti köögi laua all olevast serverist/arvutist, mille ta hommikuks kokku klopsis. Tööpäeva alguses olid olemas, aga aeglasemad. Kuna ma ei ole IT inimene, siis ei oska täpselt öelda, mida ta selleks pidi tegema.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Oleme mehega puhkusel ja  vahest helistatakse temale enne kell 8.

Miks sind häirivad mehele tulevad kõned? Ta on ju täiskasvanud inimene, ise otsustab, kas vastab nendele kõnedele või mitte.

+1
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Selleks, et mingi jama tööl ette tuleks, ei pea maja maha põlema. Piisab, kui tööstuses mõni põhimasin rikki läheb, et firma nädal aega seisaks ja ühtki töölist pole vaja.

Omniva sorteerimiskeskuses, vähemalt kui see veel Pallasti tänaval asus, algas ühe vahetuse töö kell 00.30 ja kestis kas 9 või 9.30ni.
Kui liin järjekordselt õhtul kell 21 kapitaalselt pekki läks ja oli näha, et niipea seda valvemehaanik korda ei saa, siis muidugi tehti ilmselgelt enne tööd und nägevale inimesele kell 22 kõne, et ära tule. Mitte ei saadetud e-kiri või sms, mida inimene võinuks kell 23.30 ärgates mitte märgata ja hakata siiski tööle minema. Ning sealt maruvihasena öösel tagasi koju reisima, kulutades asjatult paar tundi. Parem aeti ta korraks üles, et ta saaks pärast südamerahus hommikuni põõnata.

Osad käod siin ei oska oma ninaotsast kaugemale vaadata.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Miks sind häirivad mehele tulevad kõned? Ta on ju täiskasvanud inimene, ise otsustab, kas vastab nendele kõnedele või mitte.

Kas see vastus pole sulle ilmselge? Kas sind ei häiriks, kui sinust poole meetri kaugusel, mehe öökapil heliseb öösiti telefon ja tegemist pole mitte kriisiolukorraga?

Meenub kohe üks suvepidu, kus külalised pandi magama 14-inimese tuppa. Üks paarike magas nii, et kel 6.00 hakkas äratuskell helisema, see vajutati snooze-režiimile ja nii ta helises iga poole tunni tagant kuni kell 9.30 oli hommikusöök. Minu küsimusele öösel pärast 2-3 helinat, et miks te äratust ometi kinni ei pane, tuli vastuseks, et see polevat minu asi, nemad ise otsustavad, kuidas oma kella panevad. Kõlab nii sinu moodi 🙂

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Miks sind häirivad mehele tulevad kõned? Ta on ju täiskasvanud inimene, ise otsustab, kas vastab nendele kõnedele või mitte.

Kas see vastus pole sulle ilmselge? Kas sind ei häiriks, kui sinust poole meetri kaugusel, mehe öökapil heliseb öösiti telefon ja tegemist pole mitte kriisiolukorraga?

Mees saaks telefoni ka hääletu peale panna või üldse teise tuppa jätta. Järelikult ta on nõus, et need kõned tulevad ja ta need ka vastu võtab. Vaevalt, et ta magava naise juures kõvasti seletama hakka, ju läheb telefoniga ikka teise ruumi rääkima.

Ja ei, mind ei häiri minu mehele tulevad tööalased kõned. Häiriks vast siis, kui ma ei oleks veendunud, et tegemist on tööalase kõnega ja helistajaks nooremapoolse meeldiva häälega naisterahvas :):):)

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mees saaks telefoni ka hääletu peale panna või üldse teise tuppa jätta.

Siis ta ju ei kuuleks kõnesid, taevad hoidku 🙂 Aga vat TA mees tahab kuulda temale tulevaid kõnesid 🙂 Seega ka vastus vist sinu küsimusele, mis oli:

Miks sind häirivad mehele tulevad kõned?

SEST kui see oleks sinu mees, siis need sissetulevad need heliseksid sinu magamistoas. Kui sina naudiksid mõne korra nädalas või kuus öist helistamist, mispeale mees läheb teise tuppa rääkima ja sa isegi ei kuule, kas see on tööandja või noor naine, tore. TA aga ei naudi. Ilmselt ta taluks, kui teemaks oleks tõesti kriitiline telefonikõne.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Et kui nt haiglast /võõras number/ kell 10 õhtu helistatkase, et su ema/isa sai insuldi ja on sinna viidud, siis põhimõtteliselt ei võta toru vastu.

sama ka lastega. olen korra olnud klassijuhatajana tõelises hädas, kui laps jäi koolimaja ees auto alla ja ei saanud kuidagi lapsevanemale õnnetusest teatada.

Ja sama ka politseiga. Korrapidaja helistab ka mingilt võõralt suvakalt numbrilt, sageli kusjuures kasutatakse lauatelefoni. Mul on olnud juhus, kus võõras lauatelefon osutus politsei korrapidajaks, mees oli teinud avarii, ka poeg oli kaasas. On helistatud haigla lauatelefonilt õhtul hilja, kui ema sattus haiglasse ja palus sealt mulle helistada, sest tal oli koduloom üksi koju jäänud. On helistanud suvalisel nädalavahetuse öösel võõras mobiil, mis oli mu poja sõbra oma, poja telefoniga oli mingi jama ja oli mingit abi ka vaja. On helistanud reede kella 5 paiku pärastlõunal võõras lauatelefon, kus med õde teatas, et esmaspäeval jääb arsti vastuvõtt ära.

Täitsa tore inimene oleksin, kui kõik need kõned vastu võtmata jätaksin mingi lolli jäiga põhimõtte pärast, et kellaaeg või nädalapäev mulle sobi ja üldse, nagunii keegi tahab midagi müüa või on muidu pätt. Minul sellist foobiat ei ole. Loomulikult ma näen, kui helistatakse Hong Kongist, otse loomulikult seda ma vastu ei võta, kuid Eesti numbreid ma ei näe mingit hüsteerilist põhjust eirata.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

#4022816: Mees saaks telefoni ka hääletu peale panna või üldse teise tuppa jätta. Siis ta ju ei kuuleks kõnesid, taevad hoidku ???? Aga vat TA mees tahab kuulda temale tulevaid kõnesid ???? Seega ka vastus vist sinu küsimusele, mis oli:

Kui mees saabuvaid kõnesid kuulda tahab, kuid naine mitte, siis on probleem ju naises, mitte saabuvates kõnedes. Mingu teise tuppa magama või kasutagu kõrvatroppe.

+2
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja sama ka politseiga. Korrapidaja helistab ka mingilt võõralt suvakalt numbrilt, sageli kusjuures kasutatakse lauatelefoni.

Ma ise olen helistanud oma abikaasale öösel kella 1 paiku võõralt telefonilt. Täiesti absurdses kohas varastati minult käekott koos korrusmaja- ja korterivõtmetega, dokumentide, rahakoti ja telefoniga. Olin üksi sünnipäeval, mees lastega kodus. Palusin lauanaabrilt mobiili, et mehele öelda, et ta kas tuleks mulle järgi või passiks aknal, et 8. korruselt alla tulla, alt uks lahti teha ja mu taksoarve kinni maksta. Oleks mu mees nii lolli põhimõttega, et võõraid numbreid ei võta, pidanuks ma jala Nõmmelt Lasnamäele vantsima.

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Oleme mehega puhkusel ja vahest helistatakse temale enne kell 8.

Miks sind häirivad mehele tulevad kõned? Ta on ju täiskasvanud inimene, ise otsustab, kas vastab nendele kõnedele või mitte.

Kust sa seda väljaloed, et mind see häirib? Ma ei ole sõnagi öelnud, et kas mees võtab vastu, on hääletu peal jne. Ma toon lihtsalt näite, et helistatakse väga varakult. Samamoodi helistatakse ka minule, kuid ma jätan töötelefoni tööle. Seega oli minu küsimus suunatud sellele, kas on viisakas helistada töö asjus varahommikul (nii siis töökaaslaste, kui ka klientide poolt).

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja sama ka politseiga. Korrapidaja helistab ka mingilt võõralt suvakalt numbrilt, sageli kusjuures kasutatakse lauatelefoni.

Ma ise olen helistanud oma abikaasale öösel kella 1 paiku võõralt telefonilt. Täiesti absurdses kohas varastati minult käekott koos korrusmaja- ja korterivõtmetega, dokumentide, rahakoti ja telefoniga. Olin üksi sünnipäeval, mees lastega kodus. Palusin lauanaabrilt mobiili, et mehele öelda, et ta kas tuleks mulle järgi või passiks aknal, et 8. korruselt alla tulla, alt uks lahti teha ja mu taksoarve kinni maksta. Oleks mu mees nii lolli põhimõttega, et võõraid numbreid ei võta, pidanuks ma jala Nõmmelt Lasnamäele vantsima.

Tundub vahva seltskond kui keset üritust asjad rotti pannakse.

+1
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Oleme mehega puhkusel ja vahest helistatakse temale enne kell 8.

Miks sind häirivad mehele tulevad kõned? Ta on ju täiskasvanud inimene, ise otsustab, kas vastab nendele kõnedele või mitte.

Kust sa seda väljaloed, et mind see häirib?

Sinu enda tekstist. Muidu oleks ju piisanud ainult küsimusest helistamise kellaaegade kohta, ei pea sealjuures heietama, mis kell kellelegi helistatakse.

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tundub vahva seltskond kui keset üritust asjad rotti pannakse.

Jap. Nimetasingi seda absurdseks. Minu vennanaise sünnipäev, kus tundsin 45st 5-6 inimest.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

oli minu küsimus suunatud sellele, kas on viisakas helistada töö asjus varahommikul (nii siis töökaaslaste, kui ka klientide poolt).

Klientide poolt mobiilile mitte. Vähemalt tavaliselt, on harvaesinevaid erandeid, aga on. Töökaaslaste poolt erakorralistes situatsioonides küll. Niisama loramiseks mitte.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tookord serveeriti meie firma e-mailid veel kümmekond päeva IT-kuti köögi laua all olevast serverist/arvutist, mille ta hommikuks kokku klopsis. Tööpäeva alguses olid olemas, aga aeglasemad. Kuna ma ei ole IT inimene, siis ei oska täpselt öelda, mida ta selleks pidi tegema.

Nojah, pisike firma, siis saab nii. Ja siis on ka tõesti loogiline sellele IT-kutile öösel helstamine. Veidike suuremas firmas ei ole kellegi koduarvuti mingi variant. Jah, IT-tegelased on ikka need, keda vajadusel ka öösel üles aetakse, kui probleem on  selline, mida nemad lahendada suudavad. Seal on tegelikult valveaeg tööaja sees. St  nt pangas on monitooringu osakond. Ja kui netipank nt peaks maha kukkuma, siis monitooring märkab seda, helistab sellele adminnile, kes hetkel  valves on, et tema probleemi lahendaks. Ja  nii on kõikide pisutki suuremate  firmade  ja olulisemate  teenustega. On ette  teada, kellele  sel kriisi hetkel helistada. Aga sina oma väikefirma kogemusega muidugi ei suudagi eristada. Siis  seletadki, et suvalisel ajal helistamine on normaalne.

Sõnastaks siis  teema  vastuse nii.  Tööasjus helistada on normaalne ikka tööaegadel – sõltub asutusest, aga ütleme, et keskmiselt 9.00-17.00  esmaspäevast reedeni. Juhul, kui on mingi ootamatu olukord või kriis, võib helistada ka muul  ajal. Aga  seda ainult  siis, kui see muul ajal  helistamine annab mingi kasuteguri. St helistada ainult neile, kes seda kriisi lahendada suudavad (nt lasteaias asendusetöötaja leidmine või sissehäkitud veebilehe  korral selle parandmaine) ja kui on teada, et meil või  SMS ei ole sama  effektiivne. St kui kontoris on veeuputus või tulekahju, piisab  tavatöötajale SMS-ist.  Aga need,  kes kriisi lahendama hakkavad, saavad  kõne ja hakkavad kohe  tegelema. Tavalise kontoritöö korral (kus ei ole asendajaid niikuinii teisest vahtusest võtta), peaks  oma haigestumisest teada andma e-mailiga – aga see sõltub muidugi konkreetse  asutuse töökorraldusest. Kui ülemus on öelnud, et helistage mulle sel puhul, siis helistategi. Enamasti eelsitavad  ülemused  ise ka maili.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

#4022759: Tookord serveeriti meie firma e-mailid veel kümmekond päeva IT-kuti köögi laua all olevast serverist/arvutist, mille ta hommikuks kokku klopsis. Tööpäeva alguses olid olemas, aga aeglasemad. Kuna ma ei ole IT inimene, siis ei oska täpselt öelda, mida ta selleks pidi tegema. Nojah, pisike firma, siis saab nii. Ja siis on ka tõesti loogiline sellele IT-kutile öösel helstamine. Veidike suuremas firmas ei ole kellegi koduarvuti mingi variant. Jah, IT-tegelased on ikka need, keda vajadusel ka öösel üles aetakse, kui probleem on  selline, mida nemad lahendada suudavad.

Suhteliselt väike. 32 inimest, 100% internetipõhine teenus.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja  nii on kõikide pisutki suuremate  firmade  ja olulisemate  teenustega. On ette  teada, kellele  sel kriisi hetkel helistada. Aga sina oma väikefirma kogemusega muidugi ei suudagi eristada. Siis  seletadki, et suvalisel ajal helistamine on normaalne.

Kas Omniva on väikefirma?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja nii on kõikide pisutki suuremate firmade ja olulisemate teenustega. On ette teada, kellele sel kriisi hetkel helistada. Aga sina oma väikefirma kogemusega muidugi ei suudagi eristada. Siis seletadki, et suvalisel ajal helistamine on normaalne.

Kas Omniva on väikefirma?

Ei. Ja Omniva kindlasti ei helista juhuslikele töötajatele öösel kriisi ajal ega ei kasuta suvalise arvutipoisi koduarvutit ajutise meiliserverina, See oleks ju meeletu turvarisk. Lisaks on neil keskne meiliserver – st kasutjaid liiga palju, et suvaline koduarvui välja veaks. No ja kui Omnival ongi kunagi mõni väike  kohalik kontor maha põlenud (välistada ju ei saa), siis see kontor kohe kindlasti meiliserverit ei sisaldanud, meiliserver on kuskil keskses kohas, mitte igas kontrois eradli. Seega töötajad saavad oma meilidele ikka ligi, kui neil on olemas arvuti, mis keskse serveri külge ühendada. Kui need olid seal mahapõlenud kontoris, siis IT-poisi laua all olev arvuti neid  ei aitaks, vaja ikka uusi arvuteid, mida IT poiss öösel välja  ei võlu.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Maini ära ka, et olen alati öelnud, et telefoni teel olen kättesaadav 9-17, aga ei pruugi olla alati telefoni juures.

Olen kättesaadav, aga ei pruugi olla telefoni juures? Ehk siis see hetk ei ole sa ikkagi kättesaadav. Telefon (mobiil, mitte lauakas) pole ometi nii suur asi, mida ei saaks sel perioodil kaasas kanda.

Mina ei vasta enne kl 8 ja pärast kl 18 enam töökõnedele. Ndv ja puhkus on üldse välistatud, puhkuse teavituse panen nii meilile kui autom.vastajasse.
Abikaasa on ettevõtte omanik, tal vabam graafik, aga jälgib täpselt samamoodi kellaaegu.
Üldiselt saavad inimesed asjadest aru, aga eks muidugi leidub aegajalt keegi, jes arvab, et tema mure on kõige olulisem ning helistab suvalisel ajal.
Samuti leidub neid, kes palvega jutt meilile panna leiavad, et helistamine on parem mõte. Ei ole! Meilivestlusest jääb märk maha ja mulle on see oluline. Päris mitmel korral on segaduse vältimisejs vajalik olnud meilivestlusest tõmmideud teha. Olen sedasi nii mõnegi eriti enesekindla inimese maa peale toonud, et tegelikult oli asi teisiti või leppisime teistmoodi kokku. Telefonuga tahavad rohkem vanemad inimesed suhelda, aga on ka päris keskealisi ja nooremaidki.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Omniva kindlasti ei helista juhuslikele töötajatele

Kes räägin juhuslikest töötajates? Ikka neist, kelle töökoht on hävinud või töökoha kasutamine katkestatud.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Telefon (mobiil, mitte lauakas) pole ometi nii suur asi, mida ei saaks sel perioodil kaasas kanda.

Mina näiteks duši alla, tööl ka vetsu ja koosolekule mobiili kaasa ei võta
..

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ka eraelus pean normaalseks, et ette 8 hommikul ja peale 22 õhtul helistatakse vaid hädaolukorras.

Minu eraeluliste kõnede piir on vabal päeval 11.00-20.00. Tööpäeviti 09.00-20.00. Ainult pereliikmete (lapsed, abikaasa, vanemad) kõnedele reageerin võimalusel 24h.

Tjah, raudsed reeglid siis, vast ei juhtu sinu elus õnnetust või ettenägematut olukorda, kus vooras hea inimene annab teada juhtunud õnnetusest, millest su koer/ lähedane ise ei saa see hetk teada anda.

Mina olen õpetust saanud ja just need võõrad eesti numbrid on täielik alert mode ka keset ööd. Iga jumala kord olen olnud tänulik, et vooras inimene vaevus helistama.

Sina ole edasi oma reeglites kinni. Btw, 20.00 on ju lausa keset päeva, lähed juba magama?

+2
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Teema ei olnud ju sellest, mis kell on sobilik oma haigestumisest teatada. Pigem ikka selles, et puhkuse ajal tülitatakse töökõnedega. A’la ma ei saa seda arvet kinnitada või printer ei tööta. Sellised kergekäelised kõned on meil küll lubamatud, puhkust austatakse.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 158 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Mis kell helistate n.ö. tööasjus?