Esileht Tööelu, raha ja seadused. Mis kell helistate n.ö. tööasjus?

Näitan 30 postitust - vahemik 91 kuni 120 (kokku 158 )

Teema: Mis kell helistate n.ö. tööasjus?

Postitas:
Kägu

Telefon (mobiil, mitte lauakas) pole ometi nii suur asi, mida ei saaks sel perioodil kaasas kanda.

Mina näiteks duši alla, tööl ka vetsu ja koosolekule mobiili kaasa ei võta

..

Kui olen kodus, siis on telefon kuskil näiteks teise korruse magamistoas või siis köögis – ise võin vabalt olla õues. Ma leian, et ma ei peagi 24/7 oleme telefoni teel kättesaadav. Tobe arvamus on see, et mobiiltelefon peab olema ketiga kaelas, et saaksid alati vastu võtta.   Puhkuse ajal vedeleb see üldse kuskil öökapi sahtlis ja mõned korrad päevas vaatan, kes on helistanud.

+4
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mul on nutikell – sellega näen täpselt ära, kes helistab ja siis otsustan, kas vaja (kohe) vastata. Ei pea telefoni kaasas kandma ja samas võimalik ka kõne kinni panna.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kes räägin juhuslikest töötajates? Ikka neist, kelle töökoht on hävinud või töökoha kasutamine katkestatud.

Jajah  ja suuremas firmas saadetkase neile SMS, kui nad just otse kriisi lahendamisega tegelema ei pea. Enamus tavalisi töötajaid siiskiei pea. Nii et selline tavaline kontorimutrike, kelle töökoht  hävinud, ongi juhuslik töötaja, kellel mõistlik kriisilahendaja öösel ei helista vaid  annab sõnumiga teada, et on probleem ja ei ole vaja kontorisse  tulla.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nii et selline tavaline kontorimutrike, kelle töökoht  hävinud, ongi juhuslik töötaja, kellel mõistlik kriisilahendaja öösel ei helista vaid  annab sõnumiga teada, et on probleem ja ei ole vaja kontorisse  tulla.

Meie firmas siiski me alluvaid mutrikesteks ei pea. Kindlasti helistab otsene juht kõigile 8-15 alluvale isiklikult vimalikult varavaravara, et selgitada, mis toimus, mis saab edasi ja küsida, ega mingeid isiklikke olulisi asju kontorisse ei jäänud. Ning kuidas saaks abiks olla, kui see juhtus. Näiteks minul on pass alati tööl lauasahtlis mitmekordse signalisatsiooni taga, sest kuna elan 40 km töökohast, oleks isikut tõendav dokument mul võtta, kui lennukile minnes ID kaart koju lauanurgale või teise käekotti. Kuna lendan palju ja töökoht on lennujaamast 6 min, on see praktiline. Töökaaslane hoiab lõunasöögi sularahavaru sahtlis – ta elab koos joodikust ja vargast isaga. Abikaasal mul on auto varuvõtmed tööl. Kui ei jõua enne helistada, kui inimesed hakkavad end tööle sättima, siis emalt tõesti öösel SMS ja siis kõned otsa.

0
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meie firmas siiski me alluvaid mutrikesteks ei pea. Kindlasti helistab otsene juht kõigile 8-15 alluvale isiklikult vimalikult varavaravara, et selgitada, mis toimus, mis saab edasi ja küsida, ega mingeid isiklikke olulisi asju kontorisse ei jäänud. Ning kuidas saaks abiks olla, kui see juhtus. Näiteks minul on pass alati tööl lauasahtlis mitmekordse signalisatsiooni taga, sest kuna elan 40 km töökohast, oleks isikut tõendav dokument mul võtta, kui lennukile minnes ID kaart koju lauanurgale või teise käekotti. Kuna lendan palju ja töökoht on lennujaamast 6 min, on see praktiline. Töökaaslane hoiab lõunasöögi sularahavaru sahtlis – ta elab koos joodikust ja vargast isaga. Abikaasal mul on auto varuvõtmed tööl. Kui ei jõua enne helistada, kui inimesed hakkavad end tööle sättima, siis emalt tõesti öösel SMS ja siis kõned otsa.

Kui see pass, sularaha või varuvõtmed seal kontoris maha põlesid siis sama põlenud on nad ka kahe tunni pärast kui tööpäev algab ja helistada saaks. Või mis see kõne muutma peaks, et kellegi isiklikud asjad seal tööjuures on või mis hädajuhus see olema peaks, et keegi kellegi isiklikke asjade pärast töövälisel ajal muretsema hakkaks? Käisid vargad – siis samuti on asjad varguse korral paari tunni pärast sama kadunud. Kui sel hetkel põleb ja on vaja asju kiiresti välja viia siis keegi ei hakka helistama, et mis isiklikke asju (varupassid ja varuvõtmed) vaja päästma hakata, vaid viiakse ikka tööandja vara.

+8
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kindlasti ei helista enne üheksat ja tõenäoliselt mitte enne kümmet. Ja ka mitte peale kuut õhtul. Üldiselt meil firmasideselt üldse kasutatakse chatti paljudeks asjadeks. Õnneks meil selline töökultuur, et austatakse seda. Kui keegi mulle tööasjus puhkusel või muul töövälisel ajal helistab, siis peab sitt ikka ventikas olema ja reageerin vastavalt, muidu ei tülitata/tülita.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meie firmas siiski me alluvaid mutrikesteks ei pea. Kindlasti helistab otsene juht kõigile 8-15 alluvale isiklikult vimalikult varavaravara, et selgitada, mis toimus, mis saab edasi ja küsida, ega mingeid isiklikke olulisi asju kontorisse ei jäänud. Ning kuidas saaks abiks olla, kui see juhtus. Näiteks minul on pass alati tööl lauasahtlis mitmekordse signalisatsiooni taga, sest kuna elan 40 km töökohast, oleks isikut tõendav dokument mul võtta, kui lennukile minnes ID kaart koju lauanurgale või teise käekotti. Kuna lendan palju ja töökoht on lennujaamast 6 min, on see praktiline. Töökaaslane hoiab lõunasöögi sularahavaru sahtlis – ta elab koos joodikust ja vargast isaga. Abikaasal mul on auto varuvõtmed tööl. Kui ei jõua enne helistada, kui inimesed hakkavad end tööle sättima, siis emalt tõesti öösel SMS ja siis kõned otsa.

Kui see pass, sularaha või varuvõtmed seal kontoris maha põlesid siis sama põlenud on nad ka kahe tunni pärast kui tööpäev algab ja helistada saaks. Või mis see kõne muutma peaks, et kellegi isiklikud asjad seal tööjuures on või mis hädajuhus see olema peaks, et keegi kellegi isiklikke asjade pärast töövälisel ajal muretsema hakkaks? Käisid vargad – siis samuti on asjad varguse korral paari tunni pärast sama kadunud. Kui sel hetkel põleb ja on vaja asju kiiresti välja viia siis keegi ei hakka helistama, et mis isiklikke asju (varupassid ja varuvõtmed) vaja päästma hakata, vaid viiakse ikka tööandja vara.

Ma ei oska sulle vastata, ei ole selliseid suuri kogemusi, aga meie ülemused peavad töötajatest lugu. Näiteks kui pidime lendama mitmekesi komandeeringusse ja ülemus kui reisi tellija sai kell 24 teada, et meie kell 9.55 väljuma pidav lend väljub orienteeruvalt kell 15, siis ta helistas kohe öösel. Mitte ei oodanud kella kaheksani, kui inimesed osad juba lennujaama teel, teised pestud ja kammitud ja kohver näpus uksest väljumas.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meie firmas siiski me alluvaid mutrikesteks ei pea. Kindlasti helistab otsene juht kõigile 8-15 alluvale isiklikult vimalikult varavaravara, et selgitada, mis toimus, mis saab edasi ja küsida, ega mingeid isiklikke olulisi asju kontorisse ei jäänud. Ning kuidas saaks abiks olla, kui see juhtus. Näiteks minul on pass alati tööl lauasahtlis mitmekordse signalisatsiooni taga, sest kuna elan 40 km töökohast, oleks isikut tõendav dokument mul võtta, kui lennukile minnes ID kaart koju lauanurgale või teise käekotti. Kuna lendan palju ja töökoht on lennujaamast 6 min, on see praktiline. Töökaaslane hoiab lõunasöögi sularahavaru sahtlis – ta elab koos joodikust ja vargast isaga. Abikaasal mul on auto varuvõtmed tööl. Kui ei jõua enne helistada, kui inimesed hakkavad end tööle sättima, siis emalt tõesti öösel SMS ja siis kõned otsa.

Kui see pass, sularaha või varuvõtmed seal kontoris maha põlesid siis sama põlenud on nad ka kahe tunni pärast kui tööpäev algab ja helistada saaks. Või mis see kõne muutma peaks, et kellegi isiklikud asjad seal tööjuures on või mis hädajuhus see olema peaks, et keegi kellegi isiklikke asjade pärast töövälisel ajal muretsema hakkaks? Käisid vargad – siis samuti on asjad varguse korral paari tunni pärast sama kadunud. Kui sel hetkel põleb ja on vaja asju kiiresti välja viia siis keegi ei hakka helistama, et mis isiklikke asju (varupassid ja varuvõtmed) vaja päästma hakata, vaid viiakse ikka tööandja vara.

Ma ei oska sulle vastata, ei ole selliseid suuri kogemusi, aga meie ülemused peavad töötajatest lugu. Näiteks kui pidime lendama mitmekesi komandeeringusse ja ülemus kui reisi tellija sai kell 24 teada, et meie kell 9.55 väljuma pidav lend väljub orienteeruvalt kell 15, siis ta helistas kohe öösel. Mitte ei oodanud kella kaheksani, kui inimesed osad juba lennujaama teel, teised pestud ja kammitud ja kohver näpus uksest väljumas.

No tehke vahet tavakõnedel ja erakorralistel kõnedel. Ma olen ka hilisõhtul ja öösel kõnesid vastu võtnud ja kui need ei ole “paanikaosakond”, lõpetan kiirelt kõne ning ütlen, et räägime hommikul pärast 10 või mis iganes. Ja muidugi võtan kõne vastu hilisõhtul, kui Kati, kellega pidime hommikul koos lendama, helistab – tõenäoliselt on oluline. Aga kui Kati helistab ja ma olen vannis või kinos, siis ma ei saa seda kuidagi vastu võtta. Mis teha. Normaalne Kati saadab siis sõnumi, et “just sain teada, et lend hilineb/on tühistatud” või “ei saa tulla – koroona” ja mina vastan sõnumiga hiljem, näiteks kell 1 öösel, kui olen kuskilt kinost vabanenud, et “sain sõnumi kätte. arusaadav”.  Ja ma ei võta kõnet vastu hilisõhtul kelleltki Toomaselt, kes on klient ja kellel kindlalt ei saa olla eluohtlikku olukorda minuga seoses.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma ei oska sulle vastata, ei ole selliseid suuri kogemusi, aga meie ülemused peavad töötajatest lugu. Näiteks kui pidime lendama mitmekesi komandeeringusse ja ülemus kui reisi tellija sai kell 24 teada, et meie kell 9.55 väljuma pidav lend väljub orienteeruvalt kell 15, siis ta helistas kohe öösel. Mitte ei oodanud kella kaheksani, kui inimesed osad juba lennujaama teel, teised pestud ja kammitud ja kohver näpus uksest väljumas.

Ja mina olekjs väga pahane, kui ta öösel helistab! Ma tahan ööseti magada. Lugupidav juht saadab sellisel juhul SMS-i. Kui hommikul telefonil äratust kinni vajutan, jääb  SMS kohe silma, panen vajadusel uue äratuse peale ja magan edasi. Miks ma peaksin selleks nt 2 tundi enne äratust ülemuse kõne peale ärkama, et teada  saada, et äratust võib natuke edasi keerata? Täiesti absurne  arusaam inimeste austamisest on neid keset ööd pseudopõhjusel üles ajada. Kui SMS ajab asja ära, kasuta SMS-i. Kui SMS-sist ei piisa, sest vaja sinu kohest reaktsiooni (nt IT poissi sissehäkitud kodulehte parandama), siis helistad.

+8
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma tahan ööseti magada. Lugupidav juht saadab sellisel juhul SMS-i. Kui hommikul telefonil äratust kinni vajutan, jääb  SMS kohe silma, panen vajadusel uue äratuse peale ja magan edasi. Miks ma peaksin selleks nt 2 tundi enne äratust ülemuse kõne peale ärkama, et teada  saada, et äratust võib natuke edasi keerata?

Öösiti.
Mina näiteks küll tahaksin kohe teada. Äkki siis me ei peagi lapsi lasteaeda viima, äkki ma jõuan veel juuksurisse, kui salongi avamisel veel helistamise plaani võtan. Mis iganes.

Mis vahet sul on, kas ärkad kell 1 ülemuse kõne peale ja magad edasi või ärkad äratuskella peale kell 5.55, et lennukile minekuks valmistuda ja viimased asjad kaasa pakkuda ning näiteks laps sööta. Ja siis magad edasi. Kell 5.55 mina enam hästi magama ei jääks, teades, et kohe hakkavad lapsed kooli-lasteaeda sättima. Kell 1 magaksin edasi kui nott.

+1
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui hommikul telefonil äratust kinni vajutan, jääb  SMS kohe silma

Meil on selleks äratuskell. Telefoni ma ei vaata enamasti enne kui juba pestud, riides ja kohvitass näpus.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Öösiti. Mina näiteks küll tahaksin kohe teada. Äkki siis me ei peagi lapsi lasteaeda viima, äkki ma jõuan veel juuksurisse, kui salongi avamisel veel helistamise plaani võtan. Mis iganes. Mis vahet sul on, kas ärkad kell 1 ülemuse kõne peale ja magad edasi või ärkad äratuskella peale kell 5.55, et lennukile minekuks valmistuda ja viimased asjad kaasa pakkuda ning näiteks laps sööta. Ja siis magad edasi. Kell 5.55 mina enam hästi magama ei jääks, teades, et kohe hakkavad lapsed kooli-lasteaeda sättima. Kell 1 magaksin edasi kui nott.

No eks siis anna ülemustele teada, et sinule peab igasuguste hommikuste plaanide muutuse pärast helistama suvalisel ajal. Mina sellist asja ei taha ning õnneks ei ole mu ülemuste/tuttavate hulga ka neid, kes pseudoteemade pärast öösel helistaksid. Kõik on mõistlikud inimesed ja oskavad vajadusel ka sms-i saata. Loodan siiralt, et sina kunagi mu kolleegiks ei saa, äkki hakkadki mulle öösel helistama, et nt teatada, et sul on nohu või mõni  muu pisiprobleem, mille teadmiseks ei ole vaja  inimese und keset ööd segada.

+2
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja ma ei võta kõnet vastu hilisõhtul kelleltki Toomaselt, kes on klient ja kellel kindlalt ei saa olla eluohtlikku olukorda minuga seoses.

Aga mina kliendikõnesid võtan, sest töökohad on erinevad.
Aastal 1994, kui Estonia hukkus, sain ma öösel kõne kliendilt. Töötasin ühes praeguseks liitunud-kadunud internetiportaalis. Meil oli nende reklaamkampaania. See tuli mõistagi kohe katkestada, mida sain õnneks ühe kolleegi abiga tehtud.
Neid lugusid oli palju. Sarnaseid. Küll avastas keegi öösel, et südaööl ilmuma hakanud reklaam sisuga a la rongisõit on ajavõit, on rongi alla jäänud inimese kurvas uudises. Või muud taolist.

Kui restoranis töötasin, peakokana, siis sain paar korda äreva kõne adminnilt, kes küsis, kas köögis mingites roogades eelnenud õhtul kasutati seda või toda või mida erilist äkki köögis kasutati – mõne uue tarnija tooraine ehk – keegi oli EMOs variandina maininud, et äkki ta on millelegi allergiline nii, et isegi ei tea ja sõi seda restoranis.
Nüüd juba aastaid projekteerin veidi teisel alal teatud seadmeid ja tõesti-tõesti. Sain öösel telefonikõne, et keegi klientfirma töötajatest jäi juukseidpidi konveieri lindi vahele. Eluohtu polnud, kohutav ehmatus ja tööohutuse rikkumine, seade peatus. Siiski aga paluti minu abi kui projekteerija ja lepingule allkirja ja nime andnu abi selgitamaks, kas ja kuidas saab nüüd pea sealt lindi küljest kätte, kas juuksed maha või lint pooleks lõigata või kas saab. Muidugi sai. Manuaalis oli see ka kirjas, aga noh, seda on mureolukorras ehk palju tahta. Tore, et helistasid.Tore, et sain aidata.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Öösiti. Mina näiteks küll tahaksin kohe teada. Äkki siis me ei peagi lapsi lasteaeda viima, äkki ma jõuan veel juuksurisse, kui salongi avamisel veel helistamise plaani võtan. Mis iganes. Mis vahet sul on, kas ärkad kell 1 ülemuse kõne peale ja magad edasi või ärkad äratuskella peale kell 5.55, et lennukile minekuks valmistuda ja viimased asjad kaasa pakkuda ning näiteks laps sööta. Ja siis magad edasi. Kell 5.55 mina enam hästi magama ei jääks, teades, et kohe hakkavad lapsed kooli-lasteaeda sättima. Kell 1 magaksin edasi kui nott.

No eks siis anna ülemustele teada, et sinule peab igasuguste hommikuste plaanide muutuse pärast helistama suvalisel ajal. Mina sellist asja ei taha ning õnneks ei ole mu ülemuste/tuttavate hulga ka neid, kes pseudoteemade pärast öösel helistaksid. Kõik on mõistlikud inimesed ja oskavad vajadusel ka sms-i saata. Loodan siiralt, et sina kunagi mu kolleegiks ei saa, äkki hakkadki mulle öösel helistama, et nt teatada, et sul on nohu või mõni muu pisiprobleem, mille teadmiseks ei ole vaja inimese und keset ööd segada.

Nohu pärast keegi ei helista, aga kui su hommikune lend,mis nõuab kuke ajal ärkamist, nihkub sügavasse pärastlõunasse…ma arvan, et sa vaidled vaidlemise pärast. SMS jäägu sinuga.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nohu pärast keegi ei helista, aga kui su hommikune lend,mis nõuab kuke ajal ärkamist, nihkub sügavasse pärastlõunasse…ma arvan, et sa vaidled vaidlemise pärast. SMS jäägu sinuga.

No miks ei helista  nohu  pärast. Siin  eelpool keegi ju seletas, kuidas haigeks jäädes peab ka tingimata helistama, meil  või sms ei sobi. Et ikka kolleegid võimalikult vara teaksid, et sind homme tööl ei ole. Mis see varane teadmine  juurde  annab (juhul, kui keegi teine seepärast just varem või oma  vabal ajal  tööle minema ei pea), mina  aru ei saa, aga osade jaoks paistab see oluline olevat. Minu meelest on selline iga asja pärast helistamine  pigem tähelepanu puudus – minu infoon nii tähtis. No ei ole nii tähtis. Kui on nii tähtis, et just helistada vaja, siisi helistadki. Aga ainult siis.

+1
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Samas ma ei saa aru inimestest, kes ise provotseerivad selliseid situatsioone sellistele konedele vastates. Minul on telefon magamise ajal haaletu peal. Isegi kui keegi helistaks, ma ei kuuleks seda. Inimesel on oigus vabale ajale ja eraelule.

Muidugi on erandeid, nagu ministrid, president, asutuste juhid, voib-olla mingit tyypi arstid, jne. Neil on see  aga palga sees ja ette teada. Tavalist mutrikest niimoodi kiusata on sigadus.

Eks inimesed ongi erinevad – sina kasutad oma õigust vabale ajale ja eraelule ja pead end tavaliseks mutrikeseks, keda tööalane kõne väljaspool tööaega sigamoodi kiusab.

Teine tüüp inimesi on jälle need, kes ka vabal ajal suudavad tööalase kõne vastu võtta ja helistajaga vingumata suhelda. Ja sealjuures ei pea sellist helistamist ei inimõiguste rikkumiseks ega kiusuks.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Samas ma ei saa aru inimestest, kes ise provotseerivad selliseid situatsioone sellistele konedele vastates. Minul on telefon magamise ajal haaletu peal. Isegi kui keegi helistaks, ma ei kuuleks seda. Inimesel on oigus vabale ajale ja eraelule.

Muidugi on erandeid, nagu ministrid, president, asutuste juhid, voib-olla mingit tyypi arstid, jne. Neil on see aga palga sees ja ette teada. Tavalist mutrikest niimoodi kiusata on sigadus.

Eks inimesed ongi erinevad – sina kasutad oma õigust vabale ajale ja eraelule ja pead end tavaliseks mutrikeseks, keda tööalane kõne väljaspool tööaega sigamoodi kiusab.

Teine tüüp inimesi on jälle need, kes ka vabal ajal suudavad tööalase kõne vastu võtta ja helistajaga vingumata suhelda. Ja sealjuures ei pea sellist helistamist ei inimõiguste rikkumiseks ega kiusuks.

Sul ei ole lihtsalt muud väljundit.

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eks inimesed ongi erinevad – sina kasutad oma õigust vabale ajale ja eraelule ja pead end tavaliseks mutrikeseks, keda tööalane kõne väljaspool tööaega sigamoodi kiusab. Teine tüüp inimesi on jälle need, kes ka vabal ajal suudavad tööalase kõne vastu võtta ja helistajaga vingumata suhelda. Ja sealjuures ei pea sellist helistamist ei inimõiguste rikkumiseks ega kiusuks.

Jah, nõus. Inimesed ongi erinevad. Sinusugused tähelepanunäljas sildistajad on nt üks tüüp. Loodan, et ma sinuga kunagi koos töötama ei  pea.

Siin ei vaidle  sinuga mitte ainult üks kägu, vaid mitu. Sa vastasid kellelegi, kellega, ma olen samal nõul, aga mina see ei ole. Samas sõna mutrike tõin mina sisse, mitte tema. Jah, suures masinavärgis olemegi me kõik mutrikesed. Ja see ei tee meid sugugi ebaoluliseks.  Iga mutter on väga oluline. Aga selleks, et see suur masinavärk normaalselt töötaks, peab  iga mutrike ka puhata saama. Seega igasugused tähelepanunäljas tegelased, kes pisikeste põhjuste pärast kolleegidele öösel helsitavad, peavad  vähemalt meie organisatsioonis ruttu aru saama, et see ei ole OK. Seda ikka  selleks, et vajadusel oleks inimestel  jõudu ja jaksu tegutseda ka siis, kui ei ole tööaeg. Mina olen ka inimesele väljaspool tööaega helistanud. Oli selline olukord, kus oli väga hädasti vaja. Ükski sõnum ega meil ei olnd tol hetkel asenduseks võimalik. On ka mulle helistatud, see on normaalne.  Aga mitte pseudoprolbeemidega. Õnneks on mul normaalsed kolleegid.

Muideks, sinule, sildistajale võib üllatav tunduda, aga mina, mutrike, kelle ametlik tööaeg on E-R 8-17, olen nii mõnelgi korral töötanud ka õhtuti, vahel  isegi ööseti ja pole kunagi selle eest ületunnitasu küsinud. Kui on  vaja, siis on vaja.  Aga  seda, kui keegi hakkaks mulle öösel  helistama,  et  kuule, ma jäin haigeks ja hommetööle ei tule, ma tõesti normaalseks ei  pea. Saatku meil, saan selle hommikul kättte  ja meeskonnana vaatame üle, kes mis  osas asendada saab.

+2
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eks inimesed ongi erinevad – sina kasutad oma õigust vabale ajale ja eraelule ja pead end tavaliseks mutrikeseks, keda tööalane kõne väljaspool tööaega sigamoodi kiusab. Teine tüüp inimesi on jälle need, kes ka vabal ajal suudavad tööalase kõne vastu võtta ja helistajaga vingumata suhelda. Ja sealjuures ei pea sellist helistamist ei inimõiguste rikkumiseks ega kiusuks.

Jah, nõus. Inimesed ongi erinevad. Sinusugused tähelepanunäljas sildistajad on nt üks tüüp. Loodan, et ma sinuga kunagi koos töötama ei  pea.

Hinnang oli antud tsiteeritud kommentaari sõnastuses.  Ainus sildistamine on sinu enda kommentaari  esimeses  ja viimases lauses.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eks inimesed ongi erinevad – sina kasutad oma õigust vabale ajale ja eraelule ja pead end tavaliseks mutrikeseks, keda tööalane kõne väljaspool tööaega sigamoodi kiusab. Teine tüüp inimesi on jälle need, kes ka vabal ajal suudavad tööalase kõne vastu võtta ja helistajaga vingumata suhelda. Ja sealjuures ei pea sellist helistamist ei inimõiguste rikkumiseks ega kiusuks.

Jah, nõus. Inimesed ongi erinevad. Sinusugused tähelepanunäljas sildistajad on nt üks tüüp. Loodan, et ma sinuga kunagi koos töötama ei pea.

Siin ei vaidle sinuga mitte ainult üks kägu, vaid mitu. Sa vastasid kellelegi, kellega, ma olen samal nõul, aga mina see ei ole. Samas sõna mutrike tõin mina sisse, mitte tema. Jah, suures masinavärgis olemegi me kõik mutrikesed. Ja see ei tee meid sugugi ebaoluliseks. Iga mutter on väga oluline. Aga selleks, et see suur masinavärk normaalselt töötaks, peab iga mutrike ka puhata saama. Seega igasugused tähelepanunäljas tegelased, kes pisikeste põhjuste pärast kolleegidele öösel helsitavad, peavad vähemalt meie organisatsioonis ruttu aru saama, et see ei ole OK. Seda ikka selleks, et vajadusel oleks inimestel jõudu ja jaksu tegutseda ka siis, kui ei ole tööaeg. Mina olen ka inimesele väljaspool tööaega helistanud. Oli selline olukord, kus oli väga hädasti vaja. Ükski sõnum ega meil ei olnd tol hetkel asenduseks võimalik. On ka mulle helistatud, see on normaalne. Aga mitte pseudoprolbeemidega. Õnneks on mul normaalsed kolleegid.

Muideks, sinule, sildistajale võib üllatav tunduda, aga mina, mutrike, kelle ametlik tööaeg on E-R 8-17, olen nii mõnelgi korral töötanud ka õhtuti, vahel isegi ööseti ja pole kunagi selle eest ületunnitasu küsinud. Kui on vaja, siis on vaja. Aga seda, kui keegi hakkaks mulle öösel helistama, et kuule, ma jäin haigeks ja hommetööle ei tule, ma tõesti normaalseks ei pea. Saatku meil, saan selle hommikul kättte ja meeskonnana vaatame üle, kes mis osas asendada saab.

Nii kuri ja halvustav kommentaar inimesele, kes peale tööaega on valmis kõnele vastama.  Sinu suhtumisega inimesele ei julgeks ma ilmselt ka töö ajal helistada, lihtsam on saata kiri.

Kas kellelegi tõesti on öösel mõni kolleeg oma nohu pärast helistanud, nagu siin keegi väitis?  Meil helistatakse üldjuhul ikka konkreetsete tööküsimustega. Covidi tippajal oli küll kokkulepe,  et nii kui kellelgi haigustunnused tekivad, antakse sellest esimesel võimalusel töökaaslastele teada. Siis tulid jah mõnel korral nädalavahetusel ja hilisõhtul kõned a`la “olen positiivne, jälgi ennast ja kui oled vaximata, siis ära homme tööle mine”. Minu meelest on selline teavitamine väga OK, kuna kõik töökaaslased ei võta tööarvutit koju kaasa, et igal hetkel meili näeksid.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui hommikul telefonil äratust kinni vajutan, jääb SMS kohe silma

Meil on selleks äratuskell. Telefoni ma ei vaata enamasti enne kui juba pestud, riides ja kohvitass näpus.

Mul samamoodi. Ja SMSidega on mul veel see asi, et kuna ootan alatasa mingeid pakke ja Omniva ning Smart saadavad mõnikord teavitusi suht kummalistel aegadel, siis nendel päevadel, kui ma nagunii pakile järgi ei läheks,  ei reageeri ma  kohe ka SMSi saabumise märguandele.  Helistades on kindlam, et kõnele koheselt vastan.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nojah. Küll on hea, et see edasilükatud reisist teavitanud ülemus ei ole samasugune SMS-e põhimõtteliselt mittevaatav tüüp nagu siin mitu kägu on. Muidu oleksite terve selle reisiseltskonnaga tunde varem lennujaamas istunud. Sest ega lennufirma ka ei helista igat piletiostjat läbi, et teie lend hilineb. Nemad  saadavad lihtsalt teavtituse ja kui klient põhimõtteliselt talle tulnud teateid ei vaata, siis nii  ongi, ei saa lennu hilinemisest enne t eada, kui lennujaamas kohal on.

Ja loodame väga, et need SMS-ide mittevaatajad ise suuremale seltskonnale mingied lende  või asju ei organiseeeri. Nemad ei saa ju teistele võimalikust  lennu edasilükkamisest teada anda, sest nad ei loe teateid ja ei tea ise ka.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mul on tööstaaži üle 30 aasta ja kordki ei ole ükski ülemus pidanud öösel helistama, ei ole  asutuses tulekahju olnud ega lennuk hilinemisega väljunud. Ma arvan, et mõni vaidleb siin vaidlemise pärast ja on millegi pärast häiritud , et kõik ei võtagi öösel telefoni vastu.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mul on tööstaaži üle 30 aasta ja kordki ei ole ükski ülemus pidanud öösel helistama, ei ole asutuses tulekahju olnud ega lennuk hilinemisega väljunud. Ma arvan, et mõni vaidleb siin vaidlemise pärast ja on millegi pärast häiritud , et kõik ei võtagi öösel telefoni vastu.

Sama siin. Arvan, et tegu on trolliga, kes pastakast naiteid valja imeb. Just see on ebausutav, et peab helistama. Kujuta ette, et pere elab korteris voi vaikeses majas, ja siis mingi v…s ajab kova plarinaga keset ood terve pere yles, lapsed, jne. Hommikul saaksid ilmselt vaikese fyysilise noomituse sellise nalja eest, meeskolleegilt kindlasti.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kujuta ette, et pere elab korteris voi vaikeses majas, ja siis mingi v…s ajab kova plarinaga keset ood terve pere yles, lapsed, jne.

Mu abikaasa töö eeldabki ka öösiti telefonile vastamist – kujuta ette, ta oskab telefonihelinat nii vaikseks sättida küll, et keegi ei ärka. Vahel ma korraks ehk kuulen, aga nii harjunud, et eriti tähele ei pane.

+1
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

olen positiivne, jälgi ennast ja kui oled vaximata, siis ära homme tööle mine

Päris piinlik oleks töötada asutuses, kus kolleegide sõnavaras on “vaximata”.

+7
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Töökaaslane hoiab lõunasöögi sularahavaru sahtlis –

Selle pärast tasub tõesti mürglit teha ja inimene öösel üles kloppida.

+7
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Töökaaslane hoiab lõunasöögi sularahavaru sahtlis –

Selle pärast tasub tõesti mürglit teha ja inimene öösel üles kloppida.

Noojh, see töökaaslane hoiab sularaha sahtlis seetõttu, et koduste olude tõttu pole muudmoodi võimalik. Väga haige olukord ja ma ei näe küll, mismoodi siin tööandja peaks osalema. Siuke asi on ikka 100% inimese enda probleem, mitte tööandja oma. Sellisel juhul küll poleks vajalik keset ööd teavitada – ou kuule, su raha põles nüüd just meie sahtlis maha, ei tea, mis nüüd saab?

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Sellisel juhul küll poleks vajalik keset ööd teavitada – ou kuule, su raha põles nüüd just meie sahtlis maha, ei tea, mis nüüd saab?

Teised näited olid ju sama jaburad. Helistan, et su pass põles ära. No põles, siis põles, peab uue taotlema. Minu arust pole öösiti mõtet teatada asju, mis pole kiireloomulised ja mille osas ei saa mitte midagi ette võtta. Sa võid seda teada saada ka hommikul, midagi ei muutu.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Naljakas on ikka lugeda, kui keeruliseks inimesed oma elu elavad.

Kui töö sisu on klientidega suhtlemine või üldse palju väljaspoole oma ettevõtet suhtelmine, siis on minu arvates elementaarne kahe telefoninumbri olemasolu. Puhkuse ajaks suunad töönumbri asendajale edasi.

See teema on küll lappama läinud juba aga kui tõesti puhkusel olijale helistatakse tavapäraste tööasjadega, siis on lihtsalt antud ettevõttes väga kehv töökultuur. Loomulikult võib esineda olukordi, kus on vaja kiiret vastust aga see ei tohiks olla igapäevane harjumus.

Endal ettevõttest välja suhtlemist palju pole ning alati puhkuse ajaks võtan kõik tööga seotud teavitused maha. Samas meil keegi kunagi nagunii ei helista, kogu suhtlus on elektroonilistes kanalites.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 91 kuni 120 (kokku 158 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Mis kell helistate n.ö. tööasjus?