Esileht Koolilaps Mis kitsaskohad või probleemid distantsõppes veel jäänud?

Näitan 11 postitust - vahemik 61 kuni 71 (kokku 71 )

Teema: Mis kitsaskohad või probleemid distantsõppes veel jäänud?

Postitas:
Kägu

Ma olen siin sulle päris mitu ideed välja pakkunud, kas nende teostamine käiks sulle üle jõu? Miks sa siis üldse küsisid?

Et püüda aidata lahendada kitsaskohti. Sinu keevalisus ja isiklik arvamus ei huvita tõesti ja ei pea ju vastama, kui tundub sinu lapse ahistamisena. Mina arutlen teemat nii nagu mina seda näen ja tahan. See, et sulle see ei meeldi on sinu probleem.

Esiteks minu lapse ahistamine pole siin üldse teemaks, kui sa selle praegu sisse tood, siis on su peas midagi väga nihkes. Ole nii kena ja paranda oma loll viga.

Teiseks oled sa tagasi tõrjunud ka teiste inimeste poolt välja toodud kitsaskohtade nimetamised, öeldes, et nende lahendamine on kellegi teise – õpetaja, lapsevanema, kooli asi. Kui sa pea kõikide kitsaskohtade kohta ütled, et need kas pole üldse kitsaskohad või et nende lahendamine on kellegi teise asi, siis sul väga ilmselgelt ei ole mitte mingit huvi tegeliku elu vastu, tegelike kitsaskohtade vastu ja ammugi mitte nende lahendamise vastu. Kui sulle ei meeldi, et ma sellele SINU kitsaskohale osutan, siis on see sinu probleem. Kui sulle meeldib elada, pea liiva all, siis on see sinu probleem ja minu vastuste miinustamine sind siin ei aita.

Probleem on täielikult sinus ja sinu peas. MA EI tõrju midagi tagasi vaid annan tagasisidet mida saab mõnede probleemide puhul teha laosevanem või õpetaja või kooli IT. Lapsevanem peab ise pöörduma kooli poole ka ja sama probleemi kurtma ning saab abi. Õpetaja tagasid probleem on täielikult kooli ja õpetaja vaheline teema. Kui õpetajal oleks mis tahes rakendus või digilehe lahendus siis ta ei annaks ka siis tagasisidet, kui ei viitsi või pea vajalikuks.

Mis küsid siis kitsaskohtade kohta, kui ükski sulle ei sobi? Igapäevased kasutajad (õpilased, õpetajad, lapsevanemad) vast teavad kõige paremini, millega neil raskusi on. Ja sellest ei ole kasu, kui sa üled, et ei, sellega teil ei ole raskusi.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mõlemad neist saavad nõuda selle keskkonna kasutamist. Mis hetkest on Zuumi kasutamine koolis kohustuslik? Kes Käsib? See on hiinlaste süsteem ja tuleks võimaluses vältida selle kasutamist.

Sisuliselt kool käseb. Üldiselt on sellel õppeaastal paljud koolid pannud ametlikult paika, milliseid süsteeme tohib distansõppe korraldamiseks kasutada. See võimaldas sügisel keskkondade kasutamist harjutada ja tagada, et iga õpilane saab sisse, tal on vajalikud kontod jmt. Lisaks kasutavad paljud koolid mõistlike funktsioonide saamiseks platvormide tasulisi versioone ja ei ole võimalik kõiki platvorme kokku osta. Koolid, kus enne oli kasutatud G Suite, kasutavad Meet’i ja nüüd on lisandunud ka Zoomi integreerimise võimalus. Microsofti pilveteenust kasutavad koolidkasutavad Teamsi. Siiani pilveteenuseta hakkama saanud koolid on siis leiutanud, mis neile rohkem sobib, aga reaalselt on neid koole vähe ja kõigil on praeguseks fikseeritud süsteemid, mida kasutatakse.

Koolid on saanud ka juhiseid, mis on lubatud, Zoom on hetkel aktsepteeritav.

Noo arvata võib. Normaalne olekski kui kõigil koolidel oleks Microsoft leping ja Office 365 ja kõik ühes süsteemis. Peamiselt ju Microsofti kasutatakse edaspidiseks elus pea igal pool. Nii saaks põhikooli lõpuks kõik lapsed baasteadmised kätte tarkvarast ja põhilised kasutusoskused.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

1) Töölehtede digitaliseerimine, mis muidu on paberkandja. Õpilane võiks saada arvutis täita töölehte, mis muidu tuleb lihtsalt pildina.

Õpetajatele vihjeks – selleks on hea näiteks TeacherMade. Saab tasuta kasutada, kerge parandada, näeb õpilaste progressi jooksvalt töölehtede täitmise ajal.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mis küsid siis kitsaskohtade kohta, kui ükski sulle ei sobi?

Teemaalgataja otsib uut ideed idufirmale. Unistab miljonäriks saamisest, aga endal ühtegi ideed ei ole.

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma õpin hetkel ülikoolis IT-d ja minu suureks üllatuseks leidub ka seal vanakooli õppejõude, kelle jaoks zoomi kõne organiseerimine käib üle mõistuse. IT eriala õppejõul! Mis siis maakooli biloloogiõpetajalt veel tahta.

Miks sa arvad, et see maakooli õpetaja probleem on? Minu lapse koolis Tallinnas on õpetajaid, kes keelduvad üldse zoomiga tundi andmast. Hea veel, et stuudiumisse ülesanded kirja panevad.

Mulle on ka mulje jäänud, et maakoolide õpetajad on tugevamadki kui Tallinna omad. Maakoolide  õpetajate jaoks on palk arvestatav, Tallinnas on palgatasemed suuremad ja seal läheb õpetajaks äpu, kes mujal hakkama ei saa.  Kui maakooli õpetaja tunneb, et on millegagi ajale jalgu jäänud siis võtab koolituse ja teeb endale asjad selgeks. Linnakoolide omad ei viitsi, saab ju ilma ka.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Õpetajatele vihjeks – selleks on hea näiteks TeacherMade. Saab tasuta kasutada, kerge parandada, näeb õpilaste progressi jooksvalt töölehtede täitmise ajal.

Kas ja kuidas seal klassitäie õpilaste progressi nägemisega lood on, või on see mõeldud individuaalõppevahendina? Huvi pärast küsin, demo järgi ei saanud aru.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas ja kuidas seal klassitäie õpilaste progressi nägemisega lood on, või on see mõeldud individuaalõppevahendina? Huvi pärast küsin, demo järgi ei saanud aru.

Ülevaatena näeb seda, kes on avanud, kes teeb ja mitu % tehtud ja kes esitanud. Täpsemaks vaateks saab ülesanded ükshaaval läbi vaadata, aga nende vahel liikumine on noolega väga kerge.

Terve klassi progressi visualiseerib mu kogemuse põhjal kõige paremini Formative. Näeb ühest kohast ära, kellel mis ülesanne tehtud, kas õigesti või valesti (kui automaatkontrolli jaoks on õiged vastused lisatud) ja saab vaadata kõikide õpilaste vastuseid ühele küsimusele/ülesandele. Seal on aga piiratud võimalused olemasoelvate ülesannete digitaliseerimiseks, samas uute ülesannete loomisel on palju erinevaid võimalusi.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ülevaatena näeb seda, kes on avanud, kes teeb ja mitu % tehtud ja kes esitanud. Täpsemaks vaateks saab ülesanded ükshaaval läbi vaadata, aga nende vahel liikumine on noolega väga kerge. Terve klassi progressi visualiseerib mu kogemuse põhjal kõige paremini Formative. Näeb ühest kohast ära, kellel mis ülesanne tehtud, kas õigesti või valesti (kui automaatkontrolli jaoks on õiged vastused lisatud) ja saab vaadata kõikide õpilaste vastuseid ühele küsimusele/ülesandele. Seal on aga piiratud võimalused olemasoelvate ülesannete digitaliseerimiseks, samas uute ülesannete loomisel on palju erinevaid võimalusi.

Aitäh viite eest, näiteks meie haridustehnoloogid ei oska meile selliseid lahendusi välja pakkuda.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Meil on kasutusel mingi seesaw.me, ainult telefonis töötab ja mingit pikka teksti sinna tüütu kirjutada.

Keeleõpe kiratseb, eriti vene keele osas, soovitage lapsele vene keele õpetamise keskkondi – 5.klass, õpetaja õpetab vene keelt esimest aastat (varem oli algklasside õp) ja üldse ei edene.

Tundide osas – tegevudi tuleks kiiremini vaheldada kui klassiruumis ja ehk öelda ka ette, mis plaanis on. Vahel tunduvad need lapsele kui üks igav monoloog.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina ka soovin lapsele vene keele õppimise keskkonda. Õpetajapoolne juhatus veebi teel on peaaegu nullilähedane.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teemaalgataja otsib uut ideed idufirmale. Unistab miljonäriks saamisest, aga endal ühtegi ideed ei ole.

Miks ka mitte. Samas siit võib ükskõik kes selle idee võtta ja ise ära teha. Võidab see, kes esimesena valmis teeb ja maha müüb. Kui oleks endal ideed siis poleks ju teemat olnud vaja tehagi ja ma ei näe küll midagi halba selles, kui küsid kasutajatelt infot. Siit saad oluliselt kiiremini ja täpsema info kui mapp käes tänaval või koolis käies ja asja küsitluse vormis läbi viies.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Näitan 11 postitust - vahemik 61 kuni 71 (kokku 71 )


Esileht Koolilaps Mis kitsaskohad või probleemid distantsõppes veel jäänud?