Esileht Koolilaps Mis kitsaskohad või probleemid distantsõppes veel jäänud?

Näitan 9 postitust - vahemik 61 kuni 69 (kokku 69 )

Teema: Mis kitsaskohad või probleemid distantsõppes veel jäänud?

Postitas:

1) Töölehtede digitaliseerimine, mis muidu on paberkandja. Õpilane võiks saada arvutis täita töölehte, mis muidu tuleb lihtsalt pildina.

Õpetajatele vihjeks – selleks on hea näiteks TeacherMade. Saab tasuta kasutada, kerge parandada, näeb õpilaste progressi jooksvalt töölehtede täitmise ajal.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 08.03 13:08; 08.03 13:25; 08.03 16:40;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mis küsid siis kitsaskohtade kohta, kui ükski sulle ei sobi?

Teemaalgataja otsib uut ideed idufirmale. Unistab miljonäriks saamisest, aga endal ühtegi ideed ei ole.

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 08.03 10:08; 08.03 15:12;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma õpin hetkel ülikoolis IT-d ja minu suureks üllatuseks leidub ka seal vanakooli õppejõude, kelle jaoks zoomi kõne organiseerimine käib üle mõistuse. IT eriala õppejõul! Mis siis maakooli biloloogiõpetajalt veel tahta.

Miks sa arvad, et see maakooli õpetaja probleem on? Minu lapse koolis Tallinnas on õpetajaid, kes keelduvad üldse zoomiga tundi andmast. Hea veel, et stuudiumisse ülesanded kirja panevad.

Mulle on ka mulje jäänud, et maakoolide õpetajad on tugevamadki kui Tallinna omad. Maakoolide  õpetajate jaoks on palk arvestatav, Tallinnas on palgatasemed suuremad ja seal läheb õpetajaks äpu, kes mujal hakkama ei saa.  Kui maakooli õpetaja tunneb, et on millegagi ajale jalgu jäänud siis võtab koolituse ja teeb endale asjad selgeks. Linnakoolide omad ei viitsi, saab ju ilma ka.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.03 22:54; 07.03 22:59; 08.03 16:19;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Õpetajatele vihjeks – selleks on hea näiteks TeacherMade. Saab tasuta kasutada, kerge parandada, näeb õpilaste progressi jooksvalt töölehtede täitmise ajal.

Kas ja kuidas seal klassitäie õpilaste progressi nägemisega lood on, või on see mõeldud individuaalõppevahendina? Huvi pärast küsin, demo järgi ei saanud aru.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 08.03 08:24; 08.03 09:23; 08.03 10:00; 08.03 11:45; 08.03 16:24; 08.03 16:44; 08.03 16:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas ja kuidas seal klassitäie õpilaste progressi nägemisega lood on, või on see mõeldud individuaalõppevahendina? Huvi pärast küsin, demo järgi ei saanud aru.

Ülevaatena näeb seda, kes on avanud, kes teeb ja mitu % tehtud ja kes esitanud. Täpsemaks vaateks saab ülesanded ükshaaval läbi vaadata, aga nende vahel liikumine on noolega väga kerge.

Terve klassi progressi visualiseerib mu kogemuse põhjal kõige paremini Formative. Näeb ühest kohast ära, kellel mis ülesanne tehtud, kas õigesti või valesti (kui automaatkontrolli jaoks on õiged vastused lisatud) ja saab vaadata kõikide õpilaste vastuseid ühele küsimusele/ülesandele. Seal on aga piiratud võimalused olemasoelvate ülesannete digitaliseerimiseks, samas uute ülesannete loomisel on palju erinevaid võimalusi.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 08.03 13:08; 08.03 13:25; 08.03 16:40;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ülevaatena näeb seda, kes on avanud, kes teeb ja mitu % tehtud ja kes esitanud. Täpsemaks vaateks saab ülesanded ükshaaval läbi vaadata, aga nende vahel liikumine on noolega väga kerge. Terve klassi progressi visualiseerib mu kogemuse põhjal kõige paremini Formative. Näeb ühest kohast ära, kellel mis ülesanne tehtud, kas õigesti või valesti (kui automaatkontrolli jaoks on õiged vastused lisatud) ja saab vaadata kõikide õpilaste vastuseid ühele küsimusele/ülesandele. Seal on aga piiratud võimalused olemasoelvate ülesannete digitaliseerimiseks, samas uute ülesannete loomisel on palju erinevaid võimalusi.

Aitäh viite eest, näiteks meie haridustehnoloogid ei oska meile selliseid lahendusi välja pakkuda.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 08.03 08:24; 08.03 09:23; 08.03 10:00; 08.03 11:45; 08.03 16:24; 08.03 16:44; 08.03 16:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil on kasutusel mingi seesaw.me, ainult telefonis töötab ja mingit pikka teksti sinna tüütu kirjutada.

Keeleõpe kiratseb, eriti vene keele osas, soovitage lapsele vene keele õpetamise keskkondi – 5.klass, õpetaja õpetab vene keelt esimest aastat (varem oli algklasside õp) ja üldse ei edene.

Tundide osas – tegevudi tuleks kiiremini vaheldada kui klassiruumis ja ehk öelda ka ette, mis plaanis on. Vahel tunduvad need lapsele kui üks igav monoloog.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina ka soovin lapsele vene keele õppimise keskkonda. Õpetajapoolne juhatus veebi teel on peaaegu nullilähedane.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 08.03 08:24; 08.03 09:23; 08.03 10:00; 08.03 11:45; 08.03 16:24; 08.03 16:44; 08.03 16:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teemaalgataja otsib uut ideed idufirmale. Unistab miljonäriks saamisest, aga endal ühtegi ideed ei ole.

Miks ka mitte. Samas siit võib ükskõik kes selle idee võtta ja ise ära teha. Võidab see, kes esimesena valmis teeb ja maha müüb. Kui oleks endal ideed siis poleks ju teemat olnud vaja tehagi ja ma ei näe küll midagi halba selles, kui küsid kasutajatelt infot. Siit saad oluliselt kiiremini ja täpsema info kui mapp käes tänaval või koolis käies ja asja küsitluse vormis läbi viies.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt 07.03 16:08; 07.03 20:58; 07.03 21:01; 07.03 21:57; 07.03 23:53; 08.03 00:27; 08.03 08:36; 08.03 08:49; 08.03 09:19; 08.03 09:46; 08.03 10:43; 08.03 10:55; 08.03 12:53; 08.03 13:24; 08.03 22:16;
To report this post you need to login first.
Näitan 9 postitust - vahemik 61 kuni 69 (kokku 69 )


Esileht Koolilaps Mis kitsaskohad või probleemid distantsõppes veel jäänud?