Esileht Ajaviite- ja muud jutud Mökud liiklejad meil Eestis

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 59 )

Teema: Mökud liiklejad meil Eestis

Postitas:
Kägu

https://m.delfi.ee/eesti/article.php?id=87679965
Rüütelmaa vihjest vōib aru saada, et liikuril sai kütus otsa! Täiesti jabur käitumine sōidukijuhi poolt ja kaasliiklejad ei saanud siis minna ja autot niipalju nihutada, et tramm saaks edasi sōita. Isegi kui oli automaatkastiga vōib ju 10 m seda edasi nihutada ja liiklusrajad vabastada. See ei teeks sellele automaatkastiga sōidukile mitte midagi. Ilmselt oleks ka paar meetrise nihutamisega hakkama saanud.
Kohutav milliste ignorantide ja egoistidega peab ilmaruumi jagama.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ee… misasja? Mis sa siin nüüd pahandad? Olukord lahendati ju ära lõpuks. Milles need kaasliiklejad nüüd äkki süüdi on? Ignorandid, egoistid… aga mille poolest sina parem oled kui sa siin foorumis haugud? Kes sa siis oled? Sadist? Näiteks.

Olid sa seal kohal või? Jumala vabalt võib ette kujutada olukorda, kus auto jääb trammiteele stoppama ja kuna ummik tekib nii ette kui taha, ei saa seda autot sealt ka mitte üheski suunas enam liigutada lihtsalt seetõttu, et ruumi enam pole.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ee… misasja? Mis sa siin nüüd pahandad? Olukord lahendati ju ära lõpuks. Milles need kaasliiklejad nüüd äkki süüdi on? Ignorandid, egoistid… aga mille poolest sina parem oled kui sa siin foorumis haugud? Kes sa siis oled? Sadist? Näiteks.

Olid sa seal kohal või? Jumala vabalt võib ette kujutada olukorda, kus auto jääb trammiteele stoppama ja kuna ummik tekib nii ette kui taha, ei saa seda autot sealt ka mitte üheski suunas enam liigutada lihtsalt seetõttu, et ruumi enam pole.

Eeee, kuidas see veel vōimalik oleks? Sa ei ole kunagi autoliiklusteed näinud?
Need on selliselt tehtud, et kaks erinevat sōidusuunda,masinad liiguvad üksteisest mööda aga mitte samal liikumissuunal. Ehk siis auto seiskumisel ühel liikumissuunal jääb auto ette alati vaba ruumi, kus on kohta teda nihutada ja teeääres on piisava laiusega, et liiklusvahend sōiduradadelt eemaldada nii, et ta kedagi ei segaks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sa ei ole kunagi autoliiklusteed näinud?

Ja sina pole mitte kunagi näinud kurvi või ristmikku? Ega liiklusummikus rübelejate käitumist? Ega teeremondi piirkonda? Mine vaata mõnda, võib päris harivalt mõjuda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

kas tõesti ainult Eestis?

Please wait...
Postitas:
Kägu

kas tõesti ainult Eestis?

Ole nüüd!
Nii mõneski riigis peetakse kütuse lõppemist hoolimatuks juhtimiseks ning politsei teeb silmagi pilgutamata sadu eurosid trahve. Isegi tuhandeid (kohus), kui seoses sellega põhjustasid suuremat sorti jama.
Seega on pretsedendid mujal juba ammu olemas. Ilmselgelt väga fataalsete tagajärgedega, et autojuht lausa kohtusse antakse.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Nii mõneski riigis peetakse kütuse lõppemist hoolimatuks juhtimiseks ning politsei teeb silmagi pilgutamata sadu eurosid trahve. Isegi tuhandeid (kohus), kui seoses sellega põhjustasid suuremat sorti jama.

Jah, olen ka seda meelt, et kui tõesti kütus lõppes (ja kütusenäidik ei olnud katki) ning sellega oli väga paljude inimeste elu väga häiritud, võiks järgneda vähemalt kopsakas trahv.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Nii mõneski riigis peetakse kütuse lõppemist hoolimatuks juhtimiseks ning politsei teeb silmagi pilgutamata sadu eurosid trahve. Isegi tuhandeid (kohus), kui seoses sellega põhjustasid suuremat sorti jama.

Jah, olen ka seda meelt, et kui tõesti kütus lõppes (ja kütusenäidik ei olnud katki) ning sellega oli väga paljude inimeste elu väga häiritud, võiks järgneda vähemalt kopsakas trahv.

Aga kui auto näiteks foori tagant enam paigalt võtta ei suuda, välja sureb, kas siis on ka trahv? Hoolimatu juht pole ju autot remontinud?
Oot, aga keda me siis trahvime, kui näiteks veoautol koormast midagi mõnel ringteel eraldub ning liiklus seepärast takistub? Autojuhti, koorma tegijat või juhatuse esimeest?

Andke minna, trahvida on ju nii vahva.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Aga kui auto näiteks foori tagant enam paigalt võtta ei suuda, välja sureb, kas siis on ka trahv? Hoolimatu juht pole ju autot remontinud?

Jah, kui on tuvastatav, et autojuht teadlikult sõitis vigase autoga või näiteks autoga, millel puudus ülevaatus. Kui see ei ole tuvastatav, siis on see õnnetusjuhtum.

Oot, aga keda me siis trahvime, kui näiteks veoautol koormast midagi mõnel ringteel eraldub ning liiklus seepärast takistub? Autojuhti, koorma tegijat või juhatuse esimeest?

Seda, kes vastutab koorma püsimise eest loomulikult. Kui ametlikult ei ole paika pandud seda, kes vastutab (kujutan ette, et mingites veoettevõtetes võibolla isegi on mingid koormategijad, kelle vastutusel see on), siis on vastutajaks autojuht. See on tõsine asi ju, eriti kui mõelda, et midagi koormast eralduda võib näiteks ka vastu kellegi pead.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Aga kui auto näiteks foori tagant enam paigalt võtta ei suuda, välja sureb, kas siis on ka trahv? Hoolimatu juht pole ju autot remontinud?

Jah, kui on tuvastatav, et autojuht teadlikult sõitis vigase autoga või näiteks autoga, millel puudus ülevaatus. Kui see ei ole tuvastatav, siis on see õnnetusjuhtum.

Oot, aga keda me siis trahvime, kui näiteks veoautol koormast midagi mõnel ringteel eraldub ning liiklus seepärast takistub? Autojuhti, koorma tegijat või juhatuse esimeest?

Seda, kes vastutab koorma püsimise eest loomulikult. Kui ametlikult ei ole paika pandud seda, kes vastutab (kujutan ette, et mingites veoettevõtetes võibolla isegi on mingid koormategijad, kelle vastutusel see on), siis on vastutajaks autojuht. See on tõsine asi ju, eriti kui mõelda, et midagi koormast eralduda võib näiteks ka vastu kellegi pead.

Oo, sul paistab perfektne trahvisüsteem täiesti olemas olevat. Ainult kerge nõrkusehoog paistis sul selle tuvastamatu tahtluse osas rikkis autoga sõitmisel – ei mingeid vabandusi, kui auto läks rikki, on omanik süüdi ja maksku aga! Lased ühes kohas nõrkusehetke sisse, kohe läheb mujalt ka kiiva – näiteks siis ei saa enam koormategijat ka trahvida, tal polnud see ju ka tahtlik …
Nii äge, kui inimene on leidnud omale eneseteostuse – täita maa trahvidega!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eeee, kuidas see veel vōimalik oleks? Sa ei ole kunagi autoliiklusteed näinud?
Need on selliselt tehtud, et kaks erinevat sōidusuunda,masinad liiguvad üksteisest mööda aga mitte samal liikumissuunal. Ehk siis auto seiskumisel ühel liikumissuunal jääb auto ette alati vaba ruumi, kus on kohta teda nihutada ja teeääres on piisava laiusega, et liiklusvahend sōiduradadelt eemaldada nii, et ta kedagi ei segaks.

Tipptunnil on näiteks suurtel ristmikel väga hästi näha, et kui keegi olukorda valesti hindab ja keset ristmikku toppama jääb (sage nähtus näiteks Tartu maanteel Sikupilli Keskuse juures kui lennujaama suunal on avarii või foorid ei tööta), siis sõidavad teised autod ristmiku ikka nii kapitaalselt kinni et mitte kuskile kedagi nihutada ei annaks, keegi ei saa ei edasi ega tagasi. Teeääri keset ristmikku ei ole.

Veider tõesti, et keegi ei tulnud appi autot eest ära lükkama, et tramm saaks mööda. Sealt läheb ju kesklinna poole kaks sõidurada. Nii et süüdi on nii hooletu autojuht, kes kütusetaset ei kontrollinud kui ka hoolimatud kaasliiklejad, kes istuvad pigem ummikus kui autost välja appi lähevad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Oo, sul paistab perfektne trahvisüsteem täiesti olemas olevat. Ainult kerge nõrkusehoog paistis sul selle tuvastamatu tahtluse osas rikkis autoga sõitmisel – ei mingeid vabandusi, kui auto läks rikki, on omanik süüdi ja maksku aga! Lased ühes kohas nõrkusehetke sisse, kohe läheb mujalt ka kiiva – näiteks siis ei saa enam koormategijat ka trahvida, tal polnud see ju ka tahtlik …
Nii äge, kui inimene on leidnud omale eneseteostuse – täita maa trahvidega!

Nojah, see piir, millest alates hooletust karistama hakata, on tihtipeale mõnevõrra udune küll. Aga üldiselt kohtud saavad sellega hakkama, trahvimine on sellega võrreldes lihtne ja odav võimalus inimesi veidi suuremale vastutustundele motiveerida. Kui näiteks see inimene, kellele autokastist puuhalg pähe kukub, autojuhi kohtusse kaebab, ei saa enam nii odavalt hakkama. Ja selliste suurte ummikute puhul on kindlasti arvukalt kannatajaid – kes jäi lennukist maha, kes ei jõudnud tööle (millel olid omakorda laiemad tagajärjed, näiteks ärajäänud operatsioonid jms.). Ma ei usu, et neil oleks õigus see ummiku põhjustaja kohtusse kaevata, aga trahvi korral see tüüp ja ehk mõnigi teine vähemalt vaevuks ehk järgmine kord enne sõitma minekut bensiininäidikut kontrollima ja sellist jama ei tuleks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Isegi kui oli automaatkastiga vōib ju 10 m seda edasi nihutada ja liiklusrajad vabastada. See ei teeks sellele automaatkastiga sōidukile mitte midagi.

????
Ma olen automaatkastiga autot 40km nööri otsas vedanud, mitte midagi ei juhtunud temaga. Lihtsalt kihutada ei tohi, vedada võib kiirusega 40km tunnis, juhul kui autol mootor ei tööta ja kasti õlipump seetõttu seisab.

Aga see, et keegi appi lükkma ei tulnud, on eestlaste teema.
See loll käib enne jala, kui teise eestlase autot tuleb appi lükkama. Lükanud ta teeserva ära ja rahu oleks maa peal olnud.

Mondeot lükkab tugev mees vabalt ka üksinda, aga ju siis roolis ei olnud Kirt ega ka Kanter mitte.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sa ei ole kunagi autoliiklusteed näinud?

Ja sina pole mitte kunagi näinud kurvi või ristmikku? Ega liiklusummikus rübelejate käitumist? Ega teeremondi piirkonda? Mine vaata mõnda, võib päris harivalt mõjuda.

Kommentaar eemaldatud.
3.2. Vältida tuleb pahatahtliku ja halvustava arutelu algatamist ning jätkamist.

Perekooli Moderaator

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sa ei ole kunagi autoliiklusteed näinud?

Ja sina pole mitte kunagi näinud kurvi või ristmikku? Ega liiklusummikus rübelejate käitumist? Ega teeremondi piirkonda? Mine vaata mõnda, võib päris harivalt mõjuda.

Kommentaar eemaldatud.

Ei, mina ei olnud see probleem. Sina oled probleem, kui sa iga väikese asja pärast hüsteeriasse lähed. Mu oma poeg ootas seal ummikus teiste taga ja mulle ei meeldi, et sa teda täiesti ilmaasjata ignorandiks ja egoistiks sõimad. Veel kord – milles küll need kaasreisijad süüdi on? Talitse oma keelt. Sellise sõimamise eest võiks küll trahvi teha.
Sinusugused hüsteerikud peaks oma load muidugi nii kauaks arsti kätte hoiule anda, kuniks närvid ravitud, sest rikkis närvidega liikleja on liikluses ohtlik ka teistele.

PS: enne oma hüsteeria kordamist võiksid läbi lugeda, mida sulle vastati. Funktsionaalne lugemisoskus tuleb kasuks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Nii et süüdi on nii hooletu autojuht, kes kütusetaset ei kontrollinud kui ka hoolimatud kaasliiklejad, kes istuvad pigem ummikus kui autost välja appi lähevad.

Nii et trahvime siis kaasliiklejaid ka? Nii tore, saab jälle kedagi trahvida!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Talupojamõistusega kaaskodanikud võinuks ju selle auto sealt aidata eest lükata.
Kas meie talupojamõistus hakkab kaduma? inimesed ootavad ummikus, kohale jõuab politsei ja meedia.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Talupojamõistusega kaaskodanikud võinuks ju selle auto sealt aidata eest lükata.

Kas meie talupojamõistus hakkab kaduma? inimesed ootavad ummikus, kohale jõuab politsei ja meedia.

Tähendab… Veel kord? Kas kaasliiklejad on juhtunus süüdi? Mismoodi?
Artiklis on kirjas, et Mupo läks kohale, reguleeris, tramm tagurdas ja siis sai liikluse jälle käima. Kas te arvate, et Mupo poleks saanud kedagi appi autot ära lükkama, kui see oleks olnud õige lahendus?
Jätke need kaasliiklejad rahule ükskord. Te muide isegi ei tea, kas keegi seal pakkus oma abi või mitte, ainult lahmite.

Lisaks on artiklis kirjas “rikkega auto”. Seega on üsna meelevaldne teha järeldus, et asi oli üksnes kütuse lõppemises.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Talupojamõistusega kaaskodanikud võinuks ju selle auto sealt aidata eest lükata.

Kas meie talupojamõistus hakkab kaduma? inimesed ootavad ummikus, kohale jõuab politsei ja meedia.

Tähendab… Veel kord? Kas kaasliiklejad on juhtunud süüdi? Mismoodi?

Artiklis on kirjas, et Mupo läks kohale, reguleeris, tramm tagurdas ja siis sai liikluse jälle käima. Kas te arvate, et Mupo poleks saanud kedagi appi autot ära lükkama, kui see oleks olnud õige lahendus?

Jätke need kaasliiklejad rahule ükskord. Te muide isegi ei tea, kas keegi seal pakkus oma abi või mitte, ainult lahmite.

Ma üldsegi ei lahmi. Ma lihtsalt vaid mõtlen, et vanasti oleks nii tehtud.
aga kui eedasi mõelda… pole seadusega lubatud olla teel, kui see pole ülekäigurada. kuhu auto lükata. haljasalale pole lubatud. liikluse reguleerimiseks on politsei jne.
ja tekibki lahendamatu olukord seniks, kuni tulevad liikluse reguleerijad. Talupojamõstusega lahendamine selliste olukordade puhul on saates” võmalik vaid venemaal”

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Nii et trahvime siis kaasliiklejaid ka? Nii tore, saab jälle kedagi trahvida!

Kust sa välja lugesid, et tahan kedagi trahvida? “Trahvi” said ju kõik, kes seal ummikus ootama pidid. Kui keegi teeb vea, siis võiks selle eest ju ka vastutada, või kuidas? Inimestele, kel vabandussõnad kuidagi üle huulte tulla ei taha, olekski avalik vabandamine trahviks. Ühiskonnaliikmetel on ju nii õigused kui ka kohustused, nii meie ühiskond ju toimibki.

Aga artiklis ei olnud täpsustatud, et automaatkastiga autol lõppes kütus ning see lukustus parkimisele. Seetõttu ei olnud võimalik seda ka eest ära lükata. Pidasingi seda liiga veidraks, et kõik olid nagu nõus hea meelega ummikus istuma selle asemel, et midagi ette võtta. Tegelikult ei saanudki enne midagi ette võtta kui muponaudid kohale jõudsid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Talupojamõistusega kaaskodanikud võinuks ju selle auto sealt aidata eest lükata.

Kas meie talupojamõistus hakkab kaduma? inimesed ootavad ummikus, kohale jõuab politsei ja meedia.

Ma kuulsin, et see oli selline auto millel läheb mootori välja surres käigukast automaatselt parking asendisse ja kui mootor rohkem käima ei lähe siis saab seda liigutada ainult sellise treileriga mis auto ühe otsa üles tõstab. Käigukasti remont ülemäärase jõu kasutamisel ca 10 000 eur.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma kuulsin, et see oli selline auto millel läheb mootori välja surres käigukast automaatselt parking asendisse ja kui mootor rohkem käima ei lähe siis saab seda liigutada ainult sellise treileriga mis auto ühe otsa üles tõstab. Käigukasti remont ülemäärase jõu kasutamisel ca 10 000 eur.

Mis rahvajutt see nüüd on?
Kui kahveltõstukiga treilat pole kohe käepärast, siis tavalise plate peale sellist vintsiga vedada ei tohigi?
Enamus treilasid on siiski platega.

Teine asi on see ülemäärase jõu saunajutt.
Pane oma automaatkastiga autol umbes 40km/h kiirusel kast parkingu peale ja vaata, mis saab.
Mitte midagi ei saa, lihtsalt tirinal jääb seisma.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Pane oma automaatkastiga autol umbes 40km/h kiirusel kast parkingu peale ja vaata, mis saab.

See on eriliselt loll soovitus. Sa parem pane ise oma 2 tonni kaaluval automaatkastiga autol kast parkingu peale ja seejärel lohista teda slepis 100 meetrit, või siis kiirenda kiiruseni 40 kmh. Ning kõik maailma automaatkastid on ühesugused, eks ole.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

See on eriliselt loll soovitus. Sa parem pane ise oma 2 tonni kaaluval automaatkastiga autol kast parkingu peale ja seejärel lohista teda slepis 100 meetrit, või siis kiirenda kiiruseni 40 kmh. Ning kõik maailma automaatkastid on ühesugused, eks ole.

Kle, ära hüppa.
Loomulikult ma olen seda teinud. Auto kaal ei oma tähtsust, parkingu lukusti on kõigil kastidel lihtne teatud pingsusega vedruga julla.

Kui parkingu peal automaati nullist hakata tasakesi lohistama, siis ta lukustit lahti ei lase, rattad lihtsalt töllerdavad edasi tagasi ja lohisevad. Testitud nii kaheveolise, kui pideva nelikuga.

Sa oma haukumise vahepeal unustasid (ilmselt erutusest) lausa selle trammile ette jäänud auto margi ja aasta kirja panna.
Tee seda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Nii et trahvime siis kaasliiklejaid ka? Nii tore, saab jälle kedagi trahvida!

Kust sa välja lugesid, et tahan kedagi trahvida? “Trahvi” said ju kõik, kes seal ummikus ootama pidid. Kui keegi teeb vea, siis võiks selle eest ju ka vastutada, või kuidas? Inimestele, kel vabandussõnad kuidagi üle huulte tulla ei taha, olekski avalik vabandamine trahviks. Ühiskonnaliikmetel on ju nii õigused kui ka kohustused, nii meie ühiskond ju toimibki.

Aga artiklis ei olnud täpsustatud, et automaatkastiga autol lõppes kütus ning see lukustus parkimisele. Seetõttu ei olnud võimalik seda ka eest ära lükata. Pidasingi seda liiga veidraks, et kõik olid nagu nõus hea meelega ummikus istuma selle asemel, et midagi ette võtta. Tegelikult ei saanudki enne midagi ette võtta kui muponaudid kohale jõudsid.

Kaheksa normaalses konditsioonis meest vōttes autol rattakoobastest kinni tōstavad auto niisamag maast lahti ja liigutavad vabalt paar meetrit kōrvale sōidutee äärde. Isegi 6 si saaks hakkama. Eest tagant ja rattakoobastest kinni ja minek.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sa ei ole kunagi autoliiklusteed näinud?

Ja sina pole mitte kunagi näinud kurvi või ristmikku? Ega liiklusummikus rübelejate käitumist? Ega teeremondi piirkonda? Mine vaata mõnda, võib päris harivalt mõjuda.

Kommentaar eemaldatud.

Ei, mina ei olnud see probleem. Sina oled probleem, kui sa iga väikese asja pärast hüsteeriasse lähed. Mu oma poeg ootas seal ummikus teiste taga ja mulle ei meeldi, et sa teda täiesti ilmaasjata ignorandiks ja egoistiks sõimad. Veel kord – milles küll need kaasreisijad süüdi on? Talitse oma keelt. Sellise sõimamise eest võiks küll trahvi teha.

Sinusugused hüsteerikud peaks oma load muidugi nii kauaks arsti kätte hoiule anda, kuniks närvid ravitud, sest rikkis närvidega liikleja on liikluses ohtlik ka teistele.

PS: enne oma hüsteeria kordamist võiksid läbi lugeda, mida sulle vastati. Funktsionaalne lugemisoskus tuleb kasuks.

Kahjuks keegi rumalate seast(vōibolla lumehelbeke) kaotas mu kommentaari aga kui su poeg nii tupsununnukene on miks ta siis ei läinud hädas kaasliiklejat aitama? Eks see näita millise koduse kasvatuse pojuke on kaasa saanud. Sōimamisest on sul muidugi väga kummaline arusaam aga ilmselt oled siis üls nendest lumehelbekeste liikumise esindajaTest, kellele ka tavaline arutelu tundub ründava sōimuna.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Nii et trahvime siis kaasliiklejaid ka? Nii tore, saab jälle kedagi trahvida!

Kust sa välja lugesid, et tahan kedagi trahvida? “Trahvi” said ju kõik, kes seal ummikus ootama pidid. Kui keegi teeb vea, siis võiks selle eest ju ka vastutada, või kuidas? Inimestele, kel vabandussõnad kuidagi üle huulte tulla ei taha, olekski avalik vabandamine trahviks. Ühiskonnaliikmetel on ju nii õigused kui ka kohustused, nii meie ühiskond ju toimibki.

Aga artiklis ei olnud täpsustatud, et automaatkastiga autol lõppes kütus ning see lukustus parkimisele. Seetõttu ei olnud võimalik seda ka eest ära lükata. Pidasingi seda liiga veidraks, et kõik olid nagu nõus hea meelega ummikus istuma selle asemel, et midagi ette võtta. Tegelikult ei saanudki enne midagi ette võtta kui muponaudid kohale jõudsid.

Kaheksa normaalses konditsioonis meest vōttes autol rattakoobastest kinni tōstavad auto niisamag maast lahti ja liigutavad vabalt paar meetrit kōrvale sōidutee äärde. Isegi 6 si saaks hakkama. Eest tagant ja rattakoobastest kinni ja minek.

Just nii tehaksegi, pole mingit probleemi. Juba 50 aastat tagasi tegime. Pole oluline üldse mis käigukast, hoopis käsipidur tuleb just enne peale veel tõmmata, et ei hakkaks veerema ise (veeremine teeks tõstmise just ohtlikuks). Siis esiteks meestekamp üheskoos hoogu võttes õõtsutab auto ühte otsa üles-alla ning ühise märguande peale saadab selle ühe auotootsa poole meetri või meetri jagu kõrvale suunda (antud juhul sinna kõnniteele). Edasi siis kordamööda ühest ja teisest otsast samamoodi õõtsutades hoogu võttes sammhaaval edasi kõrvale. Mõne minutiga asi tehtud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja kui oleks olnud auto, mida saaks edasi lükata (kasvõi natuke), siis oleks seda saanud teha ka trammi abil (kui seal tõesti mehi peale lumehelbekeste võtta polnud). Sellel trammil ei olnud etteulatuvat haakeseadet, oli sile tugev bumper-paneel. Lastes trammi üliaeglase käiguga vaikselt auto taguotsa vastu (asetades nende vahele kriimustuste vältimiseks ka miskit kättejuhtuvat pehmet, näiteks autojuhi püksid), saab ilma mõlkimata selle auto edasi suruda, väikese hoo andmisega. Piisab ehk 10 meetrit, kuniks autojuht saab auto selle väikese hooga kasvõi kõrvalrajale roolida, nii et trammitee vabaneb.

NB! Tramm ei tohi iseseisvalt oma ühe juhiga mitte kusagil tagurdada. Trammi tagurdamise käik on küll olemas, kuid siis on nõutav teine vaatlev trammijuht või liikluskorraldaja lisaks ka trammi tagaotsas.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Hea küll, kütus sai otsa aga aku ju ikka töötas või siis üldse midagi ei töötanud? Minu automaatkastiga autol saab küll nii teha, et esimesena vool sisse ja alles siis käivitumiseks süüde sisse. Kui ainult vool on sees (tänu akule), saab ka käigu neutraali peale panna ja autot ise edasi lükata.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu automaatkastiga autol saab küll nii teha, et esimesena vool sisse ja alles siis käivitumiseks süüde sisse.

Ma pakun, et kõikidel saab.

Aga see siin on perekool ja neil mingi selline kast välja mõelda, mis rattad mootori seiskumisel kohe blokeerib, pole mitte mingi probleem.
Isegi oma lolli leiutise kaitsmiseks vaidlema hakata pole probleem.
Mootor võib ju seiskuda ka sajal muul põhjusel, kui kütus, ja ükski tootja ei tekitaks sellist olukorda, kus sa maanteel mingi kasvõi küünlavea/halva kütuse jne tõttu äkkipidurduse teed.

Elektriline käsipidur võib küll mõningal juhul rikke korral peale jääda, aga see juhtub ainult autot parkides.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 59 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Mökud liiklejad meil Eestis