Esileht Ajaviite- ja muud jutud MyFitness grupitreeningud

Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )

Teema: MyFitness grupitreeningud

Postitas:
Kägu

Kas keegi oskaks kommenteerida, millised Tartus sobiksid täiesti nõrgale algajale?

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kommentaar eemaldatud.
3.1. Oodatud on arendav ja konstruktiivne arutelu.

Perekooli Moderaator

+1
-13
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga millist trenni sa teha tahaksid – tantsida, lihaseid pumbata, rahulikult joogatada, poksida? Kui sa ammu trennis käinud pole, siis esimesed korrad on rasked nii või teisiti, aga kui järjepidevalt trennis käid, siis läheb tavaliselt kiiresti lihtsamaks. Nii et vali lihtsalt midagi enda maitse/eesmärkide järgi.

+8
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Käi ja proovi lihtsalt erinevaid. Üldiselt annab treener tihtipeale harjutustest natuke erinevaid variante või saad kasutada kergemaid raskuseid/teha ilma (BodyPump’is näiteks). Lisaks on raske soovitada veel seetõttu, et samanimelist treeningut teevad erinevad treenerid üsna erinevalt. Näiteks Kõht Selg Tuhar võib erinevate treeneritega olla väga erineva koormusega. Kolmandaks, väga osav treener kohandab kava raskusastet saalis olevate inimestega treeningu käigus jooksvalt.

Ja alati võid ju vahepeal seisma jääda, hinge tõmmata. Keegi ei käsi end rihmaks tõmmata. Inimesi on väga erineva treenituse astmega, pole sa kindlasti kõige nõrgem ja algajam.

Mina olen järjepidevalt treeninud ja võhma on, aga samas zumbasse ma ei lähe enam vist kunagi, sest koordinatsiooniga ja tantsimisega kehvasti 🙂 Leia endale sobiv ja meeldiv. Ilma proovimiseta teada ei saa.

Edit: kui üldse algul võhma ei ole, siis BodyBalance ja Pilates on mõnusad. Käin ka ise endiselt mõlemas vahelduseks jõutreeningutele.

+10
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ei ole küll selle spordiklubi liige, kuid nende tunniplaani vaadates, pakuks et Kõhtselgtuhar45 oleks alguseks midagi sulle. Aitab sisse elada ja kui julgem, siis edasi vaadata, kas midagi jõulisemat või tantsulisemat või midagi vahepealset (Step, Bosu vms). Selline treening nagu Toning või Bodybalance ka sobivad, aga ma ei saanud aru, kas hetkel seda pakuvad (Annelinn).

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Brazil butt ei ole ka keeruline ja saab teha lihtsamaid variante (treener näitab). Äge trenn on Mybeat.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

„Naine“ on ka selline lihtsamat sorti

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mis su eesmärk on?

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mis su eesmärk on?

Eesmärk on 15 kilo alla võtta.
Olen 44-aastane, 167 cm pikk ja kaalun 73-75 kilo.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Oii, mulle rühmatrennid meeldivad. Tunniplaanis on erinevad värvid, mina käin ainult nendes, mis on jõutreeningu värviga märgitud. Sa võid käia ka teistes, kuid minu arvates kaalulangusele aitab kaasa kõige rohkem jõutrenn, mis ei tähenda, et teised kahju teeksid. Ma arvan, et kõige lihtsam on Bodypump. Pane alguses mõlemale poole 1kg raskused ja võta enda juurde 2 ketast, millest mõlemad on 2.5kg. Ilmselt juba järgmine kord suurendas raskust. Lisaks võta 1kg ja 2kg hantlid (mõlemad 2tk). Teiste raskusi ära vaata – sa ei tea, kui kaua nad trenni on teinud ja tihti meestel on sellised raskused, mida ma ei jõuaks ütleski tõsta. Kui harjutused kangiga liiga raskeks lähevad, saad need alati vahetada hantlite vastu välja või kui väga vaja siis teha ka ilma raskusteta. Ma arvan, et Bodypump on juba sellepärast väga hea, et seal pole hüppamist ja jooksmist, mis võivad ülekaalu puhul liiga teha. Samuti on BB harjutused lollikindlad – kui ma esimest korda käisin Zumba tantsutrennis, siis ma ei osanud midagi kaasa teha, kõik liigutused vahetusid nii kiirelt ja ega võhma ka ei olnud, seega sellega võrreldes on BB kangi lihtne üles-alla liigutada. Esimese Zumba lõpuks oli keskmine pulss 100 ja kadunud sama palju kaloreid (keskmine pulss võiks olla nüüd mul 130 ja ca 500 kalorit läinud). BB puhul jäta meelde, et kükke tehes põlved ei läheks üle varvaste ehk nö istud tahapoole. Osad BB harjutused on ka selili stepipingil, nende ajal saad kangi enda kõhu peale toetada, kui enam ei jõua. Küsi, kui veel midagi arusaamatut on, hea meelega vastan, ma nii suur rühmatrennide ja spordiklubide entusiast.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mis su eesmärk on?

Eesmärk on 15 kilo alla võtta.

Olen 44-aastane, 167 cm pikk ja kaalun 73-75 kilo.

Siis kõigepealt nälgid ja võtad 10 kg alla. Seejärel võtad paar korda eratreeneri ja teed jõusaali.

+1
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mis su eesmärk on?

Eesmärk on 15 kilo alla võtta.

Olen 44-aastane, 167 cm pikk ja kaalun 73-75 kilo.

Siis kõigepealt nälgid ja võtad 10 kg alla. Seejärel võtad paar korda eratreeneri ja teed jõusaali.

Nälgima just ei pea, aga ses mõttes on eelkirjutajal õigus, et alla võtmiseks tuleb toitumisest alustada. Ainult trennidega kaal kahjuks väga ei alane.
Trennidest soovitaksin minagi jõulisemaid lihastrenne. Jõusaal koos treeneriga muidugi parim, aga body pump alguseks ka ok.

+3
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mis su eesmärk on?

Eesmärk on 15 kilo alla võtta.

Olen 44-aastane, 167 cm pikk ja kaalun 73-75 kilo.

Siis kõigepealt nälgid ja võtad 10 kg alla. Seejärel võtad paar korda eratreeneri ja teed jõusaali.

Nälgima just ei pea, aga ses mõttes on eelkirjutajal õigus, et alla võtmiseks tuleb toitumisest alustada. Ainult trennidega kaal kahjuks väga ei alane.

Trennidest soovitaksin minagi jõulisemaid lihastrenne. Jõusaal koos treeneriga muidugi parim, aga body pump alguseks ka ok.

Nälgimine on see koht, et kui soovitad kuu teha 1300 kalorit päevas toitumist, peetakse seda nälgimiseks. Ja siis tullakse 2500 pealt 2400 peale ja imestatakse, et eriti alla ei võta.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

mina, täiesti treenimata, alustasin rohelistest trennidest. ei saa öelda, et needki mulle algul mõnusad olid. esimesed kuud oli ikka pidev lihasvalu ja ega trenn ei läinud kergemaks enesetunde järgi. painduvamaks muutusin küll.
siis läksin lisaks mustadesse trennidesse. mu lemmiks on neist body pump. ennast teistega võrrelda ei maksa, et paned kangile nii palju kui teised. hea kui kiloiste raskustega hakkama saad. tähtis ongi õige tehnika. kui ikka lihas nõrk, siis suurem raskus tekitab vale tehnika. püüad küll aga lihases pole piisavalt jõudu. aasta neis käinuna, on hea käia nüüd rohelistes trennides.
punastesse ma pole julgenud veel minna. ma arvan, et ma juba poole trenni pealt heidan hinge.
kaalu alandamiseks peab söömist vist rohkem isegi jälgima, kui trenni.või lihtsalt rohkem kõndima. nagu trennina. tund järjest iga päev, kiiremas tempos, kui su tavapärane kõnd on. mina läksin trenni 55kilosena. praegu on mul kaalu juurde tulnud. lihaste arvelt, ma loodan. ma olen oma 60kg-ga rahul.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

mina, täiesti treenimata, alustasin rohelistest trennidest. ei saa öelda, et needki mulle algul mõnusad olid. esimesed kuud oli ikka pidev lihasvalu ja ega trenn ei läinud kergemaks enesetunde järgi. painduvamaks muutusin küll.

siis läksin lisaks mustadesse trennidesse. mu lemmiks on neist body pump. ennast teistega võrrelda ei maksa, et paned kangile nii palju kui teised. hea kui kiloiste raskustega hakkama saad. tähtis ongi õige tehnika. kui ikka lihas nõrk, siis suurem raskus tekitab vale tehnika. püüad küll aga lihases pole piisavalt jõudu. aasta neis käinuna, on hea käia nüüd rohelistes trennides.

punastesse ma pole julgenud veel minna. ma arvan, et ma juba poole trenni pealt heidan hinge.

kaalu alandamiseks peab söömist vist rohkem isegi jälgima, kui trenni.või lihtsalt rohkem kõndima. nagu trennina. tund järjest iga päev, kiiremas tempos, kui su tavapärane kõnd on. mina läksin trenni 55kilosena. praegu on mul kaalu juurde tulnud. lihaste arvelt, ma loodan. ma olen oma 60kg-ga rahul.

Naljanina. Loomulikult mitte. Pigem sööd pärast trenni rohkem.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Alusta toitumisest ja väikselt sporti ka selle kōrval. Need rühmatrennid on lammastele, kes ei suuda elus iseseisvalt hakkama saada. Sa ei pea spordi tegemise eest maksma. Saad käia jooksmas, rattaga sōitmas, rulluisutamas, rullsuusatamas jpm. sellist, mis paneb sind energiat kulutama ja llihaseid liigutama. Trenni on siis mōtet minna kui suudad 6 km sörkida ja sōbrannaga normaalselt ilma hingeldamata telefonis rääkida näiteks. Siis on sul normaalse inimese füüsiline tase käes ja vōid soovi korral raha eest jōutrennided ennast musklisemaks pumpama minna. Mida samas ka saab kodus peegli ees teha hantlite, ekspandrite jms. spordivahenditega.

+1
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Rattad, rullid ja hantlid tulid tasuta?

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud MyFitness grupitreeningud