Esileht Ajaviite- ja muud jutud Naiste riided poes – kohutav!

Näitan 30 postitust - vahemik 151 kuni 180 (kokku 180 )

Teema: Naiste riided poes – kohutav!

Postitas:
Kägu

Kui soliidses eas naine ostab oma garderoobi Mohitost või Reservedist, siis see kohe päris kindlasti ei sobi vanusega kokku. Ning asi ei ole tingimata tegumoes – materjali ja töö odavus paistab kaugele, tahate seda tunnistada või mitte, teatud east tuleb oma välimusse rohkem investeerima hakata.

Et ikka kindlasti vanusele vastav välja näha?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mohito on pooled traditsioonilised ja ilusad kleidid,

Debenhams kannatab praegu allahindlustega ilusaid riideid osta. Esprit samuti nii kleidid kui riided mõistliku välimuse ja hetkel ilusad hinnad. Tom Tailor peaks ka hea valik olema.

H&M on ju traditsioonilisi kleite küll, aga seal istuvad vaid s suurus hästi. Leidsin head kleidileiud Reservedist. Olen kleidikandja ja kapis kindlat üle 50kleidi 20aasta jooksul pole suurus muutunud, aga mõned kleidid enam ei sobi vanusega kokku.

Kui soliidses eas naine ostab oma garderoobi Mohitost või Reservedist, siis see kohe päris kindlasti ei sobi vanusega kokku. Ning asi ei ole tingimata tegumoes – materjali ja töö odavus paistab kaugele, tahate seda tunnistada või mitte, teatud east tuleb oma välimusse rohkem investeerima hakata.

Siis tuleb roosa kleit osta 😀 Mida vanem eit, seda roosam kleit.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tere!

Aitäh kõigile, kes jagasid nõuandeid ja linke erinevate riiete kohta. Püüan harjuda mõttega, et äkki tulebki nüüd endale kaupa interneti teel tellida, samas lähen vaatan mõned Eesti poed läbi, mida siin on soovitatud.

Eile sai alustatud sellega, et läksin poodi Denim Dream. Ma olen seal ennegi käinud ja mulle need asjad meeldivad. Hinnad on krõbedad, kuid olen seda tüüpi, et kui leian endale tõesti sobiva asja, mis on ka kvaliteetne, olen nõus kõrgemat hinda maksma. Selleks aga tuleb otsida, et see sobiv leida. Eile siis hüppasin Denimisse sisse, et vaadata, mis seal head ja kvaliteetset on. Aga nagu eelmine kordki, kui ma seal käisin, peletas mind eemale Denimi veidi liika pealetükkiv müügitaktika.

Ma ei ütle müüjate kohta muidu midagi halba, väga kenad ja naeratavad teenindajad. Aga minu jaoks on see vastumeelne, kui minu vastuse peale, et vaatan esialgu ise läbi ja siis küsin, kui midagi on vaja, ei arvestata sellega, vaid hakatakse ikka uurima ja puurima, et mis see ikka on, mida ma otsin. Eelmine kord, kui niimoodi siis selle jutuga kaasa läksin, juhtus see, et mulle sisuliselt topiti selga üks jope, mis oli küll väga kena, kuid millel puudus kapuuts. Hind oli ka väga krõbe. Jope oli väga ilus, aga kokkuvõttes ta ei vastanud mu ootustele kapuutsi puudumise tõttu ja lõpuks oli kogu see poeskäik selles mõttes mõttetu, et ma ei jõudnud midagi muud sealt vaadata. Paha oli ju ka, kui teenindajad olid mind nii innukalt “aidanud” ja siis ma pidin ikkagi loobuma. Mulle meeldiks nii, et ma saan rahulikult ise asjad läbi vaada ja loogiline on see, et teenindaja on olemas, kui tema poole vaatan küsiva pilguga ja tema poole liigun, siis ma eeldan, et siis tegeletakse ja vastatakse peale minunpoolse küsimuse esitamist. Samas, kui esitatakse esialgu üks küsimus ja ma vastan sellele, et soovin esialgu ise vaadata ja ma ise küsin, kui vajan abi, siis on ikka äärmiselt pealetükkiv mitte arvestada sellega ja hakata ikka peale käima, et mida te otsite. See on minu jaoks naerataval näole tehtud agressiivne müük, mis kokkuvõttes ei ole meeldiv. Teenindajatel peaks olema ikka sellist hetkelist empaatiavõimelisust, et hinnata olukorda, kuidas kliendile läheneda. Minul igaljuhul väga isu sinna poodi minna ei ole pärast selliseid kogemusi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui soliidses eas naine ostab oma garderoobi Mohitost või Reservedist, siis see kohe päris kindlasti ei sobi vanusega kokku. Ning asi ei ole tingimata tegumoes – materjali ja töö odavus paistab kaugele, tahate seda tunnistada või mitte, teatud east tuleb oma välimusse rohkem investeerima hakata.

Et ikka kindlasti vanusele vastav välja näha?

Appi, ma olen vägagi soliidses eas ja isegi Croppist riideid ostnud. Need küll sellised igapäevased retuusid ja T-särgid. Mis nüüd küll saab?
Soliidsemas eas inimene peab kandma igavaid mutijakke ja poolde säärde seelikuid?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Soliidsemas eas inimene peab kandma igavaid mutijakke ja poolde säärde seelikuid?

Absoluutselt mitte, aga kui on neid vaja siis sellised soliidsed asjad peavad paraku kapis leiduma.
Sõltub näiteks tööst. Mina käin ärikohtumistel kus on rahvast erinevatest riikidest. Kui tegu on suurte ja rahvusvaheliste rahadega, siis on see ärimaailm jube konservatiivne. T-särkides ja retuusides esindajat sõltumata soost ei võeta tõsiselt.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Soliidsemas eas inimene peab kandma igavaid mutijakke ja poolde säärde seelikuid?

Absoluutselt mitte, aga kui on neid vaja siis sellised soliidsed asjad peavad paraku kapis leiduma.

Sõltub näiteks tööst. Mina käin ärikohtumistel kus on rahvast erinevatest riikidest. Kui tegu on suurte ja rahvusvaheliste rahadega, siis on see ärimaailm jube konservatiivne. T-särkides ja retuusides esindajat sõltumata soost ei võeta tõsiselt.

Kui sa ärikohtumistel käid ja “rahvusvaheliste rahadega” toimetad, siis peaks ikka nii palju oidu ja finantse olema, et käi mööda Eesti odavpoode ja ei otsi omale sealt hilpe. Lendad korraks Stockholmi või Londonisse ja on soliidne garderoob olemas.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui sa ärikohtumistel käid ja “rahvusvaheliste rahadega” toimetad, siis peaks ikka nii palju oidu ja finantse olema, et käi mööda Eesti odavpoode ja ei otsi omale sealt hilpe. Lendad korraks Stockholmi või Londonisse ja on soliidne garderoob olemas.

Kus ma sellest rääkisin, et ma neis odavpoodides käin? Vastasin eelmisele käole 09:06 kes nurises kas soliidsemas eas naine peabki ainult neid “mutiriideid” kasutama.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teenindajatel peaks olema ikka sellist hetkelist empaatiavõimelisust, et hinnata olukorda, kuidas kliendile läheneda. Minul igaljuhul väga isu sinna poodi minna ei ole pärast selliseid kogemusi.

Teenindaja ei saa olla normaalne, sest neid lastakse pidevalt kontrollida kas on ikka piisavalt pealetükkivad. Kontrollijal käib veel omakorda kontroll taga.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

teatud east tuleb oma välimusse rohkem investeerima hakata.

Miski uus seadus vastu võetud?

Ei, see on common sense.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui soliidses eas naine ostab oma garderoobi Mohitost või Reservedist, siis see kohe päris kindlasti ei sobi vanusega kokku. Ning asi ei ole tingimata tegumoes – materjali ja töö odavus paistab kaugele, tahate seda tunnistada või mitte, teatud east tuleb oma välimusse rohkem investeerima hakata.

Et ikka kindlasti vanusele vastav välja näha?

Jah, vanusele vastav heas mõttes – loe: kvaliteetsetes riietes, mitte kiira-käära kokku vuristatud polüestris.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Appi, ma olen vägagi soliidses eas ja isegi Croppist riideid ostnud. Need küll sellised igapäevased retuusid ja T-särgid. Mis nüüd küll saab?
Soliidsemas eas inimene peab kandma igavaid mutijakke ja poolde säärde seelikuid?

Poolde säärde seelikud on praegu need kõige moodsamad, muide. Igavad mutid käivad Cropi stiilis hilpudega.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teenindajatel peaks olema ikka sellist hetkelist empaatiavõimelisust, et hinnata olukorda, kuidas kliendile läheneda. Minul igaljuhul väga isu sinna poodi minna ei ole pärast selliseid kogemusi.

Teenindaja ei saa olla normaalne, sest neid lastakse pidevalt kontrollida kas on ikka piisavalt pealetükkivad.

See on kuidagi jabur. Kes seda siis nõuab, et teenindaja peab olema pealetükkiv? Ettevõtte omanik, kes tahab võimalikult palju kasumist saada? Aga mis kasu sellest siis on, mind näiteks peletab see eemale. Kui ma saaksin rahulikult valida ja mõelda seal poes, siis kindlasti leiaksin endale sealt midagi ja ostaksin ka ära, aga nüüd ma ju ei lähe üldse sinna ega osta sealt midagi. Seega, mis kasu saab omanik, kes nõuab pealetükkivust teenindajatelt?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mitte ükski ärikohtumine ega rahvusvaheline raha ega poolde säärde mood ei saa sundida mind midagi sellist selga panema, et mind ‘tõsiselt võetaks’. Olgen’d ikka normaalsed ka.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTbVQ3Iymur_YCX5226dgQZRaWIDYg7WYNxT-bRSoXIxG-pITaf

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

ärimaailm jube konservatiivne. T-särkides ja retuusides esindajat sõltumata soost ei võeta tõsiselt.

no siin ei ole asi ju selles, et inimene on “soliidses eas” ja seetõttu peab valima, et materjal oleks kvaliteetne ja väljanägemine konservatiivne. See, kui töö on selline, kus tuleb teatud reegleid järgida tähendab seda, et isegi kui sa oled otse ülikoolist tulnud noor, ikka pead neidsamu reegleid järgima, mitte siis kui 45 ette kukub, siis alles hakkad vaatama, et oi see polüestrist H&M särk enam ei sobi.

Vabal ajal võivad ka ärimaailmas tegutsevad inimesed kanda t-särki ja retuuse, või on neil mingi salakaamera, et siis ka ei tohi? :O

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

See on kuidagi jabur. Kes seda siis nõuab, et teenindaja peab olema pealetükkiv? Ettevõtte omanik, kes tahab võimalikult palju kasumist saada? Aga mis kasu sellest siis on, mind näiteks peletab see eemale. Kui ma saaksin rahulikult valida ja mõelda seal poes, siis kindlasti leiaksin endale sealt midagi ja ostaksin ka ära, aga nüüd ma ju ei lähe üldse sinna ega osta sealt midagi. Seega, mis kasu saab omanik, kes nõuab pealetükkivust teenindajatelt?

Sind peletab eemale, aga kümnele teisel kliendile õnnestub kaup pähe määrida.
Enamikel poodidel on uksel kliendiloendur- ehk oled näinud, kuidas müüjad ise poodi sisenedes kummarduvad? Vot selle põhjal tehaksegi järeldusi- poodi tuli 500 inimest päevas, aga ostuga lahkus vaid 50. Miks nii ja miks ei õnnestunud ülejäänud 450-le midagi maha müüa? Müüja peab vastust andma ja loomulikult teeb ta edaspidi kõik, et müük edeneks.

Ostujõulisemad inimesed (nt. venelased, soomlased) tahavad poputamist- suhtlemist, rääkimist ja näitamist. Senti veeretav eestlane näpib pool tundi mingeid pükse ja läheb ikka vingus näoga H&M-i aleriiuli juurde.
Rahulikult mõeldes ja valides ei osta sa midagi, teed vaid proovikabiinis hinnasiltidest pildi ja otsid netist sama kauba poole odavamalt. Müüki saab teha vaid agressiivselt lähendes, nii et kliendil pole aega mõelda ja kaaluda. Inimesed lähtuvad emotsioonist, müüja soovitusest ja komplimendist ja see, kui ostjad pärast kodus pettunud on, pole enam poe asi. Nagunii unustavad oma pettumuse varsti ära ja tulevad uuesti poodi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

No pisut pika rõivatüki lühemaks tegemine pole raketiteadus.
Mõnle sobib põlvepikkune kleit v seelik, minust teeb just see pikkus matsakas mammi ja sobiv ongi kas poolddereide mini v pooldesäärde midi. Mõni maksilõige ka.
Rosinaküpsisega nõus, et sekkaritest leiab lahedaid asju, netisekkaritest olen saanud suht soodsalt ka moegurude tooteid ja naturaalseid materjale.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Palun andke heade netisekkarite linke.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

No pisut pika rõivatüki lühemaks tegemine pole raketiteadus.

Mõnle sobib põlvepikkune kleit v seelik, minust teeb just see pikkus matsakas mammi ja sobiv ongi kas poolddereide mini v pooldesäärde midi. Mõni maksilõige ka.

Rosinaküpsisega nõus, et sekkaritest leiab lahedaid asju, netisekkaritest olen saanud suht soodsalt ka moegurude tooteid ja naturaalseid materjale.

Sekkaritega ajab hinge hirmsasti täis kui saadaval alguses igati ilus ja sobiv asi, aga number ikka ei sobi küll. Mulle kipuvad liiga laiad ja pikad olema või siis jälle päris väikesed. Hakata neid ümber tegema nõuab omakorda lisakulutusi ja lõpptulemus ei pruugi üldse sama asi olla mis esialgu meeldis.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

See on kuidagi jabur. Kes seda siis nõuab, et teenindaja peab olema pealetükkiv? Ettevõtte omanik, kes tahab võimalikult palju kasumist saada? Aga mis kasu sellest siis on, mind näiteks peletab see eemale. Kui ma saaksin rahulikult valida ja mõelda seal poes, siis kindlasti leiaksin endale sealt midagi ja ostaksin ka ära, aga nüüd ma ju ei lähe üldse sinna ega osta sealt midagi. Seega, mis kasu saab omanik, kes nõuab pealetükkivust teenindajatelt?

Sind peletab eemale, aga kümnele teisel kliendile õnnestub kaup pähe määrida.

Enamikel poodidel on uksel kliendiloendur- ehk oled näinud, kuidas müüjad ise poodi sisenedes kummarduvad? Vot selle põhjal tehaksegi järeldusi- poodi tuli 500 inimest päevas, aga ostuga lahkus vaid 50. Miks nii ja miks ei õnnestunud ülejäänud 450-le midagi maha müüa? Müüja peab vastust andma ja loomulikult teeb ta edaspidi kõik, et müük edeneks.

Ostujõulisemad inimesed (nt. venelased, soomlased) tahavad poputamist- suhtlemist, rääkimist ja näitamist. Senti veeretav eestlane näpib pool tundi mingeid pükse ja läheb ikka vingus näoga H&M-i aleriiuli juurde.

Rahulikult mõeldes ja valides ei osta sa midagi, teed vaid proovikabiinis hinnasiltidest pildi ja otsid netist sama kauba poole odavamalt. Müüki saab teha vaid agressiivselt lähendes, nii et kliendil pole aega mõelda ja kaaluda. Inimesed lähtuvad emotsioonist, müüja soovitusest ja komplimendist ja see, kui ostjad pärast kodus pettunud on, pole enam poe asi. Nagunii unustavad oma pettumuse varsti ära ja tulevad uuesti poodi.

Olen paljuga su jutust nõus, aga mitte sellega: “Rahulikult mõeldes ja valides ei osta sa midagi, teed vaid proovikabiinis hinnasiltidest pildi ja otsid netist sama kauba poole odavamalt” – ei vasta tõele. Ei pildista ma mingeid hinnasilte ja siiamaani pole ma ühtegi riietust endale netist üldse tellinud. Mina just rahulikult mõeldes ja kaaludes saan kätte enda positiivse shoppingu emotsiooni ja sealt pinnalt teen ka vajadusel investeeringu, kui leian ilusa ja kvaliteetse asja.

“Müüki saab teha vaid agressiivselt lähendes, nii et kliendil pole aega mõelda ja kaaluda.” Minu puhul ei toimi ja hindan sellist suhtumist rumaluseks.

“Ostujõulisemad inimesed (nt. venelased, soomlased) tahavad poputamist- suhtlemist, rääkimist ja näitamist.” Ei saa nõustuda, mul on olemas ostujõud ja soov investeerida heasse rõivasse – ma ei ole ei venelane ega soomalne, ega vaja selliste ninnu-nännutamist ja suhtlemist, oskan ja soovin ise ka mõelda. See ost jääb ära just sellise suhtumise tõttu. Kui teenindaja oleks tark, siis ta läheneks kliendile vastavalt tema soovidele (kas klient soovib ise vaadata v soovib suhtlemist), seda on võimalik tuvastada juba esimese küsimuse vastusest – aga ei, surutakse ikka oma taktikat peale.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teiseks ei ela suur osa perekoolikaid mitte Tallinnas, kus vbl on mingeid normaalseid suuri kaltsukaid. Paljud elavad väikelinnades jne, oled mõnes Jõgeva või Võru kaltsukas käinud? See on jube, mis urkad.

Humana ei erine küll asukohast mitte millegi poolest, pole vahet kas Tallinnas, mägedel või Võrus. Kunagi sai käidud Mustamäel ühes kaltsukas, mille nime ei mäleta, vot sellist pimedat, suurt ja külma ruumi pole isegi väikelinnades näinud, hindadest ei hakka üldse rääkima.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei pildista ma mingeid hinnasilte ja siiamaani pole ma ühtegi riietust endale netist üldse tellinud.

See on pigem üleüldine probleem, millest on poepidajad isegi artikleid kirjutanud- eestlased kasutavad tavapoode proovikabiinidena ja tellivad siis kauba välismaistest netipoodidest. Eriti on sellise asjaga “hädas” spordipoed ja seesam DD, sest nende müüdavat kaupa saab netist 50-70% odavamalt, kui Eesti poodides. Reisides muidugi veelgi odavamalt.
Ja miks mitte nii teha? Igati mõistlik tarbimine ja arukas raha kulutamine minu meelest.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ei saa nõustuda, mul on olemas ostujõud ja soov investeerida heasse rõivasse

Enamik teemast räägib siiski sellest, kuidas saada ilusaid, stiilseid, soliidseid ja viisakaid riideid hinnaga kuni 50 eurot. Vaata kasvõi teemaalgataja muret.
Kui sul rahaprobleemi pole, siis miks üldse sinna DD-sse minna? Guessi ostma? Vanalinn on täis kallite ja viisakate riiete butiike, kindlasti leiad midagi ka Stockmannist ja Kaubamajst. Keegi ei tüüta, müüjad on tagsihoidlikud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ei pildista ma mingeid hinnasilte ja siiamaani pole ma ühtegi riietust endale netist üldse tellinud.

See on pigem üleüldine probleem, millest on poepidajad isegi artikleid kirjutanud- eestlased kasutavad tavapoode proovikabiinidena ja tellivad siis kauba välismaistest netipoodidest. Eriti on sellise asjaga “hädas” spordipoed ja seesam DD, sest nende müüdavat kaupa saab netist 50-70% odavamalt, kui Eesti poodides. Reisides muidugi veelgi odavamalt.

Ja miks mitte nii teha? Igati mõistlik tarbimine ja arukas raha kulutamine minu meelest.

See on muidugi üllatus minu jaoks, et nii tehakse.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

59-70 protsenti saab odavamalt netist? Imelik, et nende eesti ärid siis üldse püsti püsivad. Kui ametlikke kohti vaadata, siis samal kaubal nii suurt erinevust küll ei ole. Vahel pole üldse erinevust, kui saatekulu ka juurde panna. Aga võibolla ma vaatan liiga kalleid või odavaid mudeleid või kohti ja mingi kauba puhul ongi selline erinevus. Mina ei kasuta poode proovikabiinidena, ma enamasti ei lähegi poodi, vaid ostangi netist. Seal ei pea nii palju otsima, aga muidugi oleks kergem valida, kui minna veel poodi, leida sealt sama asi, proovida ja siis uuesti netti tellima minna. Ma lihtsalt ei viitsi niimoodi jamada. Ostan netist, kui poodi ei viitsi tuiama minna, ja kui olen juba vaeva näinud ja poest sobiva leidnud, ostan selle ära. Aga muidugi tekib küsimus, miks, kui 70% odavamalt saab sama toote netist kätte. Mul sellist kogemust pole lihtsalt, et netis täpselt sama kaup nii palju odavam oleks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

59-70 protsenti saab odavamalt netist? Imelik, et nende eesti ärid siis üldse püsti püsivad. Kui ametlikke kohti vaadata, siis samal kaubal nii suurt erinevust küll ei ole.

Mis siin imestada, kui lõhnadega on ju samamoodi. Tead sa tänapäeval mõnda inimest, kes parfüümi Eestis POEST ostaks? Peale nende meeste muidugi, kes on nagu kuu pealt kukkunud ja ostavad kallimale kingituseks, need vist ostavad poest, muud moodi ei oska.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

59-70 protsenti saab odavamalt netist? Imelik, et nende eesti ärid siis üldse püsti püsivad. Kui ametlikke kohti vaadata, siis samal kaubal nii suurt erinevust küll ei ole.

Eesti spordipoodidel on kombeks müüa 1-2 aastat vanu asju uue kollektsiooni pähe. Need tossud ja dressid, mis siin praegu müügile saabuvad, on nt. Rootsi või Saksa e-poodides juba alla hinnatud. DD müüb kaubamärke, mis mujal on pigem odavama otsa tooted- Guess, CK, TH. Võimalik, et tuuaksegi kuskilt USA või Saksa outlettidest asju ja jälle “uus kollektsioon” olemas. Ilmselt saadakse kaup siiski kuskilt ladudest, kus hinnad veel odavamad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Vist suht tüüpiline näide: tellisin paar aastat tagasi netioutletist vabaajajalatsid. Olin neid juba aastakese kandnud, kui nägin täpselt sama mudelit Eestis (selle brändi poes!) kirjaga “Uus!”… 2,5 korda kõrgema hinnaga mõistagi ka.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jäin mõtlema, et mis on need puhtad ja säravad toonid, mida poest ei leia? Hiljuti hulkusin natuke ringi ja jäi silma punaseid, kollaseid, rohelisi, siniseid toone sügiskollektsioonides. Loomulikult nende variatsoone ja ka pruune, musti, beeže jms.
Mina olen 172 cm pikk ja enamus praeguseid seelikuid katavad mul põlve ära. Minu jaoks väga hea pikkus. On pihta rõhutava lõikega seelikuid, klassikalisi n.ö kontoriseelikuid, erinevaid jakke ja pintsakuid, pluuse jms. Mu meelest nagu valikut on ja igasugusele kehatüübile ning ka hinnaklassile. Arvestades, et ma olen ise üsna minimalistlik ning valivmja ei armasta erksaid toone ega lillelisi kangaid, siis ennastki üllatas, et on, mida valida. Ja ma ei osta igal hooajal ju uut garderoobi, vaid kombineerin üksikuid esemeid olemasolevate lemmikutega.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kes siin kommenteerivad, et saab lausa 50-70% vms odavamalt kõiki riideid ja parfüüme netist tellides… No ma ei tea, mis asju te ostate, aga selleks ma küll ei hakka laevaga sõitma või seal “igaks juhuks” ostma, et endale meeldiv parfüüm 10€ odavamalt saada,sest paraku odavamalt pole küll eales saanud ja see pole sugugi 50%). Ja veidi kallimate kaubamärkide riided (ja üldse ka muud kaubagrupid, nt kodusisustus) on enamasti ka netis sama kallid kui siin, kui tootja kodulehelt osta… Allahindlustega on küll nii, et netist võib palju odavamalt saada kui meie allahindlused ette näevad, aga ega iga kord ei saa ka neid alesid ära oodata. Suht kindel, et esmakordselt müügile tulles on asjad igal pool samas hinnaklassis. Võib-olla on tõesti mingid poed, kes pool või rohkem hinnast juurde panevad, aga ärge siis neid üldse külastage (Denim Dreamist pole ma niikuinii iialgi midagi meeldivat leidnud).

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

see DD teenindusetikett tekitab üpris naljakaid olukordi. käisin eile seal poes ja hakkasin stangesid läbi sortima. “Tere, kas olete sügiskleitide otsingul?”
Läksin järgmise stange juurde. “Tere, kas olete sügiskampsuni otsingul?”
Kolmanda stange juures tundis vist müüja mu juba ära ja enam sügisjopedest juttu ei teinud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 151 kuni 180 (kokku 180 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Naiste riided poes – kohutav!