Esileht Ajaviite- ja muud jutud Negatiivne kogemus Aliexpressist tellides poega Dotefil

Näitan 21 postitust - vahemik 1 kuni 21 (kokku 21 )

Teema: Negatiivne kogemus Aliexpressist tellides poega Dotefil

Postitas:
tavakasutaja

Hoiatan! Negatiivne kogemus Aliexpressist tellides poega Dotefil. Nimelt tellisin sealt kunagi septembris niisama huvi pärast mingi paarieurose sõrmuse. Sellele ei ilmunud iial track koodi. Muudkui ootasin, vahepeal kirjutasin, sain automaatvastuseid ja kui nüüd 3 kuud täis sai, siis tegin dispuudi, et raha tagasi saada. Ei saanud ühesõnaga iial seda pakki kätte.

Samaaegselt selle tellimusega tellisin ühest teisest poest nänni, mille sain 2 nädalat hiljem juba kätte, samuti oli sellel koheselt track code küljes ja kõik oli väga ok.

Lisaks sellele, et kaupa ei saabunudki viimaks, häiris väga suhtlus müüjaga, kellelt ma peale automaatvastuste (mis saabusid vaheldumisi erinevate reklaamidega poe kohta) ainsat normaalset vastust ei saanud. Kui ma kirjutasin, et pole pakki saanud ja uurisin kus see olla võiks ja miks track koodi pole jne, et kohe saab 3 kuud täis, siis tuli u vastuseks, et tellimus on teile kohale jõudnud ja samal ajal soovitati mingil .ru lehel surfata v mingil Venemaa telefonil helistada .. Ülimalt masendav.

Noh, eks nüüd näis kui kaua selle dispuudiga veel aega läheb, aga üldiselt peaks vist see olema ikkagi Aliexpressi kontrolli all ja 5 päevaga lahenema.

Aga sellest poest tõesti soovitan eemale hoida.

 

+1
-24
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
UunoR

Oleks mul sinu mured.

+9
-2
Please wait...

Postitas:
tiigertungel

No siia pole küll mõtet kaevata. Aliexpressis on sadu tuhandeid poode/müüjaid, enamik kuskilt Aasiast. Meie küll aidata ei saa.

Mis jälgimiskoodi sa ikka paarieurose asjaga ootad, see on ju kõige odavama postiteenusega saadetud. Enamasti saab valida ka kalli ja usaldusväärse postiteenuse.

+13
-3
Please wait...

Postitas:
Hazel

Sellepärast see toode maksiski nii vähe, sest hoitakse kokku kvaliteedi ja klienditeeninduse pealt, lisaks orjapalk sellele vaesele inimesele, kes selle toote kuskil tehases tegi.

+4
-1
Please wait...

Postitas:
karmauhh

Tänan hoiatamast. Nüüd on kõik käod hoiatatud niisama huvi pärast Hiinast paarieurost nänni mitte tellima.

Aa, ja su jullakas võib muideks millalgi tulla ka veel. Iial ei tea, mis Hiinast tulla võib.

+10
0
Please wait...

Postitas:
Mätas

Kes on see inimene, kes tellib hiinast mingi paarieurose julla, siis peab mingeid pikki läbirääkimidi sel teemal ja lõpuks teeb sellest veel absoluutselt kõige igavsma teema perekooli

+19
0
Please wait...

Postitas:
tavakasutaja

Kes on see inimene, kes tellib hiinast mingi paarieurose julla, siis peab mingeid pikki läbirääkimidi sel teemal ja lõpuks teeb sellest veel absoluutselt kõige igavsma teema perekooli

A kes on see inimene, kes selle megaigava loo läbi loeb ja vaevub seda kommenteerima, saamata aru, et küsimus pole paaris euros vaid põhimõttes?

+1
-11
Please wait...

Postitas:
macarena

Neil on ühes kvartalis ca 150 miljonit klienti ja sa kurdad, et ei saanud soovitud klienditeenindust? Täiesti loogiline, et mõni paari eurone saast võib kaotsi minna, sellega tulebki arvestada. Mängid lolle mänge, võidad lolle auhindu.

 

+9
-2
Please wait...

Postitas:
tavakasutaja

Neil on ühes kvartalis ca 150 miljonit klienti ja sa kurdad, et ei saanud soovitud klienditeenindust? Täiesti loogiline, et mõni paari eurone saast võib kaotsi minna, sellega tulebki arvestada. Mängid lolle mänge, võidad lolle auhindu.

Mind see absoluutselt ei huvita mitu klienti neil kvartalis on ja see pole ka relevantne asja juures.

0
-12
Please wait...

Postitas:
Kaegu513

Nii jaburat teemat pole enne nåinud. Esimest korda tellisid Alist?

+11
-1
Please wait...

Postitas:
Tõutäkk

Aga mul oli täna negatiivne kogemus ühe Raplamaa tanklaga. Tankisin autol paagi täis, klienditeenindaja ütles, et kas tasuta kohvijooki soovite. Ma ehmusin lausa, pisut kogununa ütlesin, et hea küll, kui te just peale käite.

Loo mõte on aga see, et unustasin välja võtmata kliendikaardi ja seetõttu jäi mul saamata püsikliendi hinnaale, paar eurot, ehk siis sama suur katastroof minu rahakotile, nagu teema-algataja aliexpressi kogemus.

+10
-6
Please wait...

Postitas:
maarjaline

Neil on ühes kvartalis ca 150 miljonit klienti ja sa kurdad, et ei saanud soovitud klienditeenindust? Täiesti loogiline, et mõni paari eurone saast võib kaotsi minna, sellega tulebki arvestada. Mängid lolle mänge, võidad lolle auhindu.

ja siis need 150 miljonit ei saa teenindust, kaupa ega raha tagasi, hea teenistus…..lihtsalt arutlen, muud miagi

+1
-7
Please wait...

Postitas:
Andy

ja siis need 150 miljonit ei saa teenindust, kaupa ega raha tagasi, hea teenistus…..lihtsalt arutlen, muud miagi

Ära arutle pühapäeva hommikul nii vara, see ei tule sul välja.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
karmauhh

ja siis need 150 miljonit ei saa teenindust, kaupa ega raha tagasi, hea teenistus…..lihtsalt arutlen, muud miagi

Aga see ei vasta tõele. AliExpress on samasugune müügiplatvorm nagu Ebay, Amazon, Etsy jt. Teemaalgatajal on halb kogemus ühe AliExpressi müüjaga. Kuna ta alles nüüd avas dispuudi, ei tea ta ju, kas ta saab teeninduse, raha tagasi jms.
Mina elasin kogu oma senise elu ära nii, et ei tellinud kunagi midagi AliExpressist kuni pool aastat tagasi tekkis uus hobi, mille jaoks oli vaja natuke nodi tellida. Euroopast saab ka, aga valik on u 1/10 Ali omast ja hinnad on seal ka pea 50% odavamad.
Ma olen olnud põhimõtteline Hiinast träni tellimise vastane, sest Hiina träni on ka Euroopa pinnal juba piisavalt olemas ja kui on vaja träni tarbida, siis võiks esmalt seda lähemal asuvat tarbida. Aga eelmainitud põhjustel surusin siis hambad risti ja pakkisin põhimõtted kokku ning tegin sealt poole aasta jooksul 5 tellimust. Üldiselt olin arvamusel, et annetan raha kuhugi musta auku ja ei näe seda ega ka kaupa kunagi. Valisin sellise summa eest asju, mille olin valmis hiinlastele kinkima. Esimese tellimuse sain kätte 8 päevaga. Edasi nii lihtsalt ei läinud, mida lähemale jõuludele, seda pikemaks venisid tarneajad. Viimane tellimus sai tehtud oktoobri lõpus, aga saabus see pooles detsembris. Ühe tellimuse kohta kirjutas müüja varsti pärast makse sooritamist, et välja müüdud, palus mul tellimuse sulgeda ja sain paari päeva pärast 15 eurot tagasi.
Üldiselt olin ma alguses üsna hämmastunud, kui hästi Aliexpressis tellimuse jälgimine korraldatud on. Veebileht on kohutav kirju-mirju, mul kuvab seda millegipärast kolmes keeles korraga (õnneks kõik sellised, mida ma oskan), inglišš on neil ka selline huvitav lugemine. Aga iga tellimuse etapi kohta tuleb jalamaid meilile teavitus, kogu aeg piiksub mingi info su kauba kohta, parcelsappi lehelt saab kogu aeg jälgida, kuidas erinevad kullerfirmad su pakki käest kätte põrgatavad. Tollimaksud tõepoolest lähevadki kohe makstes ja pärast ei pea enam midagi tegema. Seega kokkuvõttes ei saa öelda, et kõik 150 miljardit ei saa teenust. Mina nt sain. Arvatavasti on teisigi selliseid.
Mul on nüüd vajalik kraam käes ja Hiinast tellimine on lõppenud. Ega ma väga uhke enda üle ei ole. 50 senti postikulu paki Hiinast Euroopasse saatmise eest on ikkagi ebaloomulik ja ebarealistlik (ilmselt Hiina valitsus doteerib eksporti korralikult), kaubalennud Shanghaist Liege’i teevad korraliku ökoloogilise jalajälje ja postifirmad teadupärast ei kohtle oma kullereid just kõige paremini. Ja sada muud põhjust. Seega püüan edaspidi sealt tellimist vältida.
Aga huvitav oli siiski teada saada, et et ülikehva reputatsiooniga “Hiina sodi” veebileht on endale tegelikult täiesti kvaliteetse toimiva süsteemi püsti pannud. Ma tõesti arvasin varem, et makstes tuleb pärast pangakonto kinni panna, tulevad mingid hiinakeelsed meilid, rahast jääd ilmselt ilma ja kaup on juba pakendis katki. Vbl mul lihtsalt vedas.

+1
-4
Please wait...

Postitas:
Peggy_Bundy

Väheke naljakas on paarieurose Aliexpressi sõrmuse pärast kirjavahetust pidada ja siia selle kulinapoe kohta hoiatusteema teha.

Alis on väga lihtne ja hästi toimiv pretensioonisüsteem, pole mingit vajadust üleliia võimelda.

 

+7
0
Please wait...

Postitas:
Alfa

ja siis need 150 miljonit ei saa teenindust, kaupa ega raha tagasi, hea teenistus…..lihtsalt arutlen, muud miagi

Aga see ei vasta tõele. AliExpress on samasugune müügiplatvorm nagu Ebay, Amazon, Etsy jt. Teemaalgatajal on halb kogemus ühe AliExpressi müüjaga. Kuna ta alles nüüd avas dispuudi, ei tea ta ju, kas ta saab teeninduse, raha tagasi jms.

Mina elasin kogu oma senise elu ära nii, et ei tellinud kunagi midagi AliExpressist kuni pool aastat tagasi tekkis uus hobi, mille jaoks oli vaja natuke nodi tellida. Euroopast saab ka, aga valik on u 1/10 Ali omast ja hinnad on seal ka pea 50% odavamad.

Ma olen olnud põhimõtteline Hiinast träni tellimise vastane, sest Hiina träni on ka Euroopa pinnal juba piisavalt olemas ja kui on vaja träni tarbida, siis võiks esmalt seda lähemal asuvat tarbida. Aga eelmainitud põhjustel surusin siis hambad risti ja pakkisin põhimõtted kokku ning tegin sealt poole aasta jooksul 5 tellimust. Üldiselt olin arvamusel, et annetan raha kuhugi musta auku ja ei näe seda ega ka kaupa kunagi. Valisin sellise summa eest asju, mille olin valmis hiinlastele kinkima. Esimese tellimuse sain kätte 8 päevaga. Edasi nii lihtsalt ei läinud, mida lähemale jõuludele, seda pikemaks venisid tarneajad. Viimane tellimus sai tehtud oktoobri lõpus, aga saabus see pooles detsembris. Ühe tellimuse kohta kirjutas müüja varsti pärast makse sooritamist, et välja müüdud, palus mul tellimuse sulgeda ja sain paari päeva pärast 15 eurot tagasi.

Üldiselt olin ma alguses üsna hämmastunud, kui hästi Aliexpressis tellimuse jälgimine korraldatud on. Veebileht on kohutav kirju-mirju, mul kuvab seda millegipärast kolmes keeles korraga (õnneks kõik sellised, mida ma oskan), inglišš on neil ka selline huvitav lugemine. Aga iga tellimuse etapi kohta tuleb jalamaid meilile teavitus, kogu aeg piiksub mingi info su kauba kohta, parcelsappi lehelt saab kogu aeg jälgida, kuidas erinevad kullerfirmad su pakki käest kätte põrgatavad. Tollimaksud tõepoolest lähevadki kohe makstes ja pärast ei pea enam midagi tegema. Seega kokkuvõttes ei saa öelda, et kõik 150 miljardit ei saa teenust. Mina nt sain. Arvatavasti on teisigi selliseid.

Mul on nüüd vajalik kraam käes ja Hiinast tellimine on lõppenud. Ega ma väga uhke enda üle ei ole. 50 senti postikulu paki Hiinast Euroopasse saatmise eest on ikkagi ebaloomulik ja ebarealistlik (ilmselt Hiina valitsus doteerib eksporti korralikult), kaubalennud Shanghaist Liege’i teevad korraliku ökoloogilise jalajälje ja postifirmad teadupärast ei kohtle oma kullereid just kõige paremini. Ja sada muud põhjust. Seega püüan edaspidi sealt tellimist vältida.

Aga huvitav oli siiski teada saada, et et ülikehva reputatsiooniga “Hiina sodi” veebileht on endale tegelikult täiesti kvaliteetse toimiva süsteemi püsti pannud. Ma tõesti arvasin varem, et makstes tuleb pärast pangakonto kinni panna, tulevad mingid hiinakeelsed meilid, rahast jääd ilmselt ilma ja kaup on juba pakendis katki. Vbl mul lihtsalt vedas.

Sa oled selle Ali suhtes natuke liiga hüsteeriline. Võta veidi rahulikumalt.

+8
-1
Please wait...

Postitas:
Kaegu007

Mul on nii olnud, et toode ei tulnud pikalt, avasin dispuudi ja sain oma 0.30€ tagasi ja natuke hiljem tuli siiski toode ka kohale.

0
0
Please wait...

Postitas:
maarjaline

Neil on ühes kvartalis ca 150 miljonit klienti ja sa kurdad, et ei saanud soovitud klienditeenindust? Täiesti loogiline, et mõni paari eurone saast võib kaotsi minna, sellega tulebki arvestada. Mängid lolle mänge, võidad lolle auhindu.

ja siis need 150 miljonit ei saa teenindust, kaupa ega raha tagasi, hea teenistus…..lihtsalt arutlen, muud miagi

ja siis need 150 miljonit ei saa teenindust, kaupa ega raha tagasi, hea teenistus…..lihtsalt arutlen, muud miagi

Ära arutle pühapäeva hommikul nii vara, see ei tule sul välja.

minuarust tuli küll….

0
-2
Please wait...

Postitas:
kaiekast

Ma arvasin, et alist tellivad paari euroseid ehteid ainult lapsed.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Maryana32

Hiinast odavaid vidinaid tellides peakski sellega juba eos arvestama, et ei pruugi kaupa saada või on kaubal midagi viga. Alati võib mujalt ju ka tellida ja rohkem maksta. Kuskil 10 aastat tagasi avastasin ise aliexpressi ja siis sai ka igasuguseid kulinaid tellitud suure hurraaga pea olematu raha eest, üheainsa korra juhtus nii, et kaubast pooled asjad olid puudu, kirjutasin müüjale, müüja ütles, et jah-jah, vabandust, paneme järgmise tellimusega kaasa, mis kogemata saatmata jäid.. ja ma lollakas tellisingi uuesti ja jälle oli suur osa puudu.. ja müüja lubas uue tellimusega kaasa panna. Aga ma enam ei tellinud, kirjutasin, et ei taha tellida, tahan oma asju, mis juba tellitud, vastuseks tuli “lmao hehe”. No mis seal ikka 😀 Aga aastaid hiljem juhtus vastupidi, oleks justkui ise petis olnud, Peppa oli hästi moes ja laps oli ahvivaimustuses  Aliexpressis oli 12-osaline Peppa kaisukate komplekt absurdselt odava hinnaga, äkki kümnekas, tellisin, aga kahe kuu jooksul kohale ei jõudnud. Müüja palus mitte negatiivset kommentaari jätta ja ütles, et saatis uuesti. Nii esimene, kui see uuesti postitatud pakk jõudsid lõpuks samal ajal ja teises pakis oli igasuguseid pudinaid kingiks veel kaasa pandud, nii et selle kümneka eest tuli kaks 12-osalist Peppa komplekti ja kingitused. Nii et tervet Aliexpressi ma maha ei kannaks selle pärast, et üks kogemus vilets, seal mustmiljon poodi samade kaupadega ja alati saab tagasisidet ka vaadata ja neid poode vältida, kellel seda üldse pole 🙂

+4
0
Please wait...

Postitas:
tavakasutaja

Mul igal juhul AliExpress steppis in ja kandis raha tagasi. Poele tahaks ikkagi hävitava kommentaari lisada aga ei saa. Kahjuks.

0
-5
Please wait...

Näitan 21 postitust - vahemik 1 kuni 21 (kokku 21 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Negatiivne kogemus Aliexpressist tellides poega Dotefil