Esileht Kodunurk Niiskusekoguja autosse

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 65 )

Teema: Niiskusekoguja autosse

Postitas:
Kägu

Palun soovitage head ja toimivat niiskusekogujat autosse.

Kas selline on ok? Link

Selline on mul olnud ja see ei teinud oma tööd hästi. Lisaks, kippus ümber minema ja siis oli kogunenud vesi mööda autot laiali. Link

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kasutud vidinad.
Tee parem auto korda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mis mõttes korda?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mul on olnud talviti ühekordsed graanulitega padjad tagaistmete taskutes. Aknad uduseks ei lähe.
Aga minuarust aitab ka see kui on kliimaseade mis ka talvel töötab või hoida konditsioneeri ka talvel töös.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kas selline on ok?

Mina ostsin sellise mikrokas soojendatava graanulpadja eelmisel kevadel endale autosse, aga ei oska veel öelda, kas aitab. Ilmselt oleks neid veel mitu tükki juurde vaja panna. Mul on 20a vana auto, seal pole normaalset kliimaseadet ega konditsioneeri ja talvel, kui jalgadega lund autosse tassitakse, lähevad salonginiiskusest aknad seespoolt mõnikord nii paksult jäässe, et aitab ainult paaritunnine puhuriga soojendamine. Ainult auto enda soojendus ei jõua niiskust välja kütta, pealegi pean enne ca 10km mootorit soojaks sõitma, et üldse mingit sooja õhku kusagilt puhuma hakkaks..

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Palun soovitage head ja toimivat niiskusekogujat autosse.

Lähed poodi ja ostad väikese paki seda moodsat, soolataolist kassiliiva. Ongi selline suht jäme graanul, pisut tolmab ka.
Siis võtad paar üksikut sokki ja täidad need selle liivaga. Otsa tõmbad kas nööri, või veel parem plastist juhtmesidujaga kinni.
Ühte “padjakest” hoiad autos, armatuuril, ja teist kodus radiaatoril. Kogu aeg vahetad ja auto ei ole enam mitte kunagi seest niiske.

……..

Üks tola siin soovitas auto korda teha.

Mismoodi?
Konditsioneer ega kliimasüsteem ei tööta alla +4 kraadi mitte ühelgi autol, salongifilter on uus, tagant stangealused vent klapid toimivad, mida seal veel “korda” saab teha?
Lihtsalt, kes lühikesi otsi ja linnas (kiirus aeglane) sõidavad, need ongi niiskusega hädas.

P.S. Kliimasüsteemi puhul pidasin silmas seda, et enne soojendamist jahutatakse õhk maha, eraldatakse sellest niiskus (see tilgub auto põhja all maha) ja siis soojendatakse uuesti üles.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jah, need padjakesed on väga head. Mul mees kasutab/kasutas ka neid oma pool-uunikumides. Mikrolaineahjus kuumutamine tundus veidi ebakindel, me soojendasime lihtsalt toas radiaatori/ahju peal. Võttis kauem aega, aga indikaator muutis värvi.

Please wait...
Postitas:
Kägu

kasutan, kuumutan mikrokas, ega sest asja ikka pole. Hoian ja vahetan ajalehti autos, võimalusel tuulutan. Panen see aasta kassikraanulid sokki ja topin auto neid täis 🙂

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mis mõttes korda?

Salongifiltrit peab vahetama. Kui see filter on umbes ja vana, ei aita isegi kliima/konditsioneeri kasutamine. Talvisel ja märjal ajal vaheta tekstiilist jalamatid kummi omade vastu välja.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Esiakna jäässemineku vastu aitavad mul ka need pisikesed silica pakid, mis kingakarpides jms on. Neid ei viska ära ja hoian esiklaasi allääres, kusjuures aitab. Päris kassikristalli-liivaga sokki ei taha esiaknale panna 😀 aga tagapool on ka abiks. Kui kõvaks paakub, paned uued kristallid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mis mõttes korda?

Salongifiltrit peab vahetama. Kui see filter on umbes ja vana, ei aita isegi kliima/konditsioneeri kasutamine. Talvisel ja märjal ajal vaheta tekstiilist jalamatid kummi omade vastu välja.

Mul on uus, pool aastat tagasi, salongist ostetud auto.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sellist asja mõtlete või?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mul on uus, pool aastat tagasi, salongist ostetud auto.

Kui palju sa päevas keskmiselt sõidad sellega?
Kui 2km tööle ja 2km tagasi, siis ongi see niiskus normaalne.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mis mõttes korda?

Salongifiltrit peab vahetama. Kui see filter on umbes ja vana, ei aita isegi kliima/konditsioneeri kasutamine. Talvisel ja märjal ajal vaheta tekstiilist jalamatid kummi omade vastu välja.

Mul on uus, pool aastat tagasi, salongist ostetud auto.

Siis tuleb garantii korras ju ometi poe poole pöörduda!
Kui muidugi on tutikas.
Salgongist saab ka kasutatud autosid- sellisel juhul tõesti garantii ei kehti.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mul on uus, pool aastat tagasi, salongist ostetud auto.

Ja milleks sul siis seda niiskusekogujat vaja on? Kas juba selle aja jooksul oli vaja eelmist kogujat, mis ümber läks?
Kirjelda palun probleemi – aknad lähevad uduseks, kui kiiresti, kas auto süsteemid ei aita selle vastu? Või on õhk niiske või milles asi on?
Uuel autol, millel süsteemid töötavad ei tohiks mingit niiskusepatju vaja olla.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mul on uus, pool aastat tagasi, salongist ostetud auto.

Ja milleks sul siis seda niiskusekogujat vaja on? Kas juba selle aja jooksul oli vaja eelmist kogujat, mis ümber läks?

Kirjelda palun probleemi – aknad lähevad uduseks, kui kiiresti, kas auto süsteemid ei aita selle vastu? Või on õhk niiske või milles asi on?

Uuel autol, millel süsteemid töötavad ei tohiks mingit niiskusepatju vaja olla.

See, mis ümber läks oli teises autos.

Suvel oli niiskusega kõik ok. Aga kevadel ja nüüd sügise saabudes on igal hommikul aknad märjad. Päeval ja õhtul on kõik ok.

Keegi küsis, kas sõidan lühikesi otsi. Jah, kui suvi välja arvata, siis sõidan lühikesi otsi – 13 km hommikul tööle, ja õhtul sama teekond tagasi. Pika sõidu peal probleemi pole. Aga kui hommikul hakkan kodust töö poole liikuma, siis on aknad uduniisked. Kuskil poole tee peal saavad aknad täiesti puhtaks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Keegi küsis, kas sõidan lühikesi otsi. Jah, kui suvi välja arvata, siis sõidan lühikesi otsi – 13 km hommikul tööle, ja õhtul sama teekond tagasi.

See ei olegi nii lühike ots, see on normaalne vahemaa, et mootor saaks vajadusel soojaks ja vent puhuks ka salongist paar kuni mitu korda õhu läbi.

Veel kontrolli see üle, et ega siseõhu ringluse nupp sisse ei ole jäänud.
Mingi pisike punane tuluke siis kah sellisel juhul kuskil põleb. Ja siis on normaalne, et seest autot ära ei kuivata. Kui ise nuppu ei leia, pane auto mark kirja.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ostsid auto kampaania raames “igale auto ostjale tasuta kassiliiv kaasa”? Siis võibolla jah see peabki nii olema.

Korras normaalne auto ei vaja sellist jama. Või on omanik loll ja ei saa aru mille ostis.
Põhi auklik, klaas kehvasti vahetatud, salongiradikas lekib, ainult siseõhk, filter umbes jne. Need ainult mõned võimalikud vead.

Kui diiselmootoriga auto, siis see ei ole nagunii mõeldud lühikeste otste sõitmiseks. Pidev külma mootoriga sõitmine põhjustab teisigi väga kulukaid hädasid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Autos ei peaks olema vaja püsivalt mingit niiskusekogujat kasutada, hoolimata auto vanusest, kui aknad udust puhtaks ei lähe siis on midagi on valesti.

Üldlevinud valem autost niiskuse lahti saamiseks on: ventilatsiooniõhk välisringluse peale, konditsioneer sisse lülitada, temperatuur maksimumi peale, puhur maksimumi peale (kuni aknad on kuivad). Mõnel autol juhtub see kõik automaatselt kui puhur keerata akende asendisse. Vihmaste ilmade saabudes võiks põrandale panna kummimatid – et jalgadega sisse kantav niiskus ei koguneks põrandamattidesse. Kui sellest ei aita, siis ma kahtlustaksin, et rikke tõttu on ventilatsioon siseringluse peale jäänud, või õhu sissevõtus olev salongi filter prahist, puulehtedest või tolmust umbes. Teises järjekorras võiks kontrollida, kas toimib konditsioneer.

Ühekordse aktsioonina on vaja niiskust salongist eemaldada, kui autosse on vihm sisse sadanud läbi ööseks lahti unustatud akende/laeluugi või kui on tehtud salongipesu. Sel juhul need kotikesed pole enam piisavad, tuleks viia auto köetavasse ja hästi ventileeritud ruumi ja salongi panna korralik soojapuhur.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mul on uus, pool aastat tagasi, salongist ostetud auto.

Ja milleks sul siis seda niiskusekogujat vaja on? Kas juba selle aja jooksul oli vaja eelmist kogujat, mis ümber läks?

Kirjelda palun probleemi – aknad lähevad uduseks, kui kiiresti, kas auto süsteemid ei aita selle vastu? Või on õhk niiske või milles asi on?

Uuel autol, millel süsteemid töötavad ei tohiks mingit niiskusepatju vaja olla.

See, mis ümber läks oli teises autos.

Suvel oli niiskusega kõik ok. Aga kevadel ja nüüd sügise saabudes on igal hommikul aknad märjad. Päeval ja õhtul on kõik ok.

Keegi küsis, kas sõidan lühikesi otsi. Jah, kui suvi välja arvata, siis sõidan lühikesi otsi – 13 km hommikul tööle, ja õhtul sama teekond tagasi. Pika sõidu peal probleemi pole. Aga kui hommikul hakkan kodust töö poole liikuma, siis on aknad uduniisked. Kuskil poole tee peal saavad aknad täiesti puhtaks.

Veider. Minul 2017.a tutikana ostetud auto ja ei ole sellist probleemi. Vahel käin autoga tööle, sinna on alla kilomeetri ja vahel nt poodi, kuhu on ca 1,5km. Enamusajast kasutan autot 10 km kaugusele sihtpunkti sõitmiseks ja paari tunni pärast tagasi, paar korda kuus käin teise linna, kuhu on 130 km ots. Seega igapäevases kasutuses veel lühemad otsad kui sul. Mina pöörduks igaks juhuks salongi ja laseks üle vaadata.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ostsid auto kampaania raames “igale auto ostjale tasuta kassiliiv kaasa”? Siis võibolla jah see peabki nii olema.

Korras normaalne auto ei vaja sellist jama. Või on omanik loll ja ei saa aru mille ostis.
Põhi auklik, klaas kehvasti vahetatud, salongiradikas lekib, ainult siseõhk, filter umbes jne. Need ainult mõned võimalikud vead.

Kui diiselmootoriga auto, siis see ei ole nagunii mõeldud lühikeste otste sõitmiseks. Pidev külma mootoriga sõitmine põhjustab teisigi väga kulukaid hädasid.

Vabandust, mida sa ironiseerid? Minu arust ma kirjutasin täiesti selge sõnaga, et ostsin UUE auto, autosalongist. Mis põhi auklik ja klaas kehvasti vahetatud?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

kui aknad udust puhtaks ei lähe siis on midagi on valesti.

Lähevad ikka niiskusest puhtaks. Minu küsimus on ajendatud pigem sellest, et kas on mingi võimalus, et seda kondentsi üldse ei tekigi? Suvel ei olnud üldse mingit probleemi, aga nüüd on hommikuti aknad udused.

Samas, täna hommikul vaatasin… Maja ees olid kõikidel autodel (neid on kuskil 30) aknad niisked – nii uutel kui ka vanadel autodel. Nii, et tundub, et see on ikka loomulik/paratamau nähtus.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Suvel ei olnud üldse mingit probleemi, aga nüüd on hommikuti aknad udused.

Meil on täiesti suvi veel praegu.

P.S: Siseringluse kohta sa ei vastanud. Kas küsimusest said üldse aru?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Suvel ei olnud üldse mingit probleemi, aga nüüd on hommikuti aknad udused.

Meil on täiesti suvi veel praegu.

P.S: Siseringluse kohta sa ei vastanud. Kas küsimusest said üldse aru?

Suvi küll, aga varahommikul on juba selline, teistmoodi niiskus ja rõskus õhus.

Konditsioneer töötab väga hästi. Kõik muud nupud ka. Siseringluse nupp on tavaliselt alati välja lülitatud. Ma eriti ei kasutagi seda.

Kui ma praegu autoaknaid vaatan, siis on kõik korras.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

kui aknad udust puhtaks ei lähe siis on midagi on valesti.

Lähevad ikka niiskusest puhtaks. Minu küsimus on ajendatud pigem sellest, et kas on mingi võimalus, et seda kondentsi üldse ei tekigi? Suvel ei olnud üldse mingit probleemi, aga nüüd on hommikuti aknad udused.

Samas, täna hommikul vaatasin… Maja ees olid kõikidel autodel (neid on kuskil 30) aknad niisked – nii uutel kui ka vanadel autodel. Nii, et tundub, et see on ikka loomulik/paratamau nähtus.

Kas seest või väljastpoolt?

Mul 8 aastat vana auto, kliimaseadmega ja sõidan tööle 6 km. Mingit erilist sisemist niiskust pole.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Konditsioneer töötab väga hästi. Kõik muud nupud ka. Siseringluse nupp on tavaliselt alati välja lülitatud. Ma eriti ei kasutagi seda.

Ei oskagi siis rohkem midagi soovitada.
Kuna automark ja mudel on suur saladus, siis ei julge kliima klappide kalibreerimist kah pakkuda, jään veel lolliks ja saan sõimata, kuna sel autol ehk polegi seda võimalust.

Või, siis on tegu margiga, mis ongi kogu aeg seest niiske, sest peabki olema.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

kui aknad udust puhtaks ei lähe siis on midagi on valesti.

Lähevad ikka niiskusest puhtaks. Minu küsimus on ajendatud pigem sellest, et kas on mingi võimalus, et seda kondentsi üldse ei tekigi? Suvel ei olnud üldse mingit probleemi, aga nüüd on hommikuti aknad udused.

Samas, täna hommikul vaatasin… Maja ees olid kõikidel autodel (neid on kuskil 30) aknad niisked – nii uutel kui ka vanadel autodel. Nii, et tundub, et see on ikka loomulik/paratamau nähtus.

Väljastpoolt jah. Enamikel autodel on kojamehed selle jaoks.
Ei usu, et need kuskil 30 auto omanikku hommikuti kassiliiva kottidega ringi jooksevad enne kui liikuma hakkavad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Konditsioneer töötab väga hästi. Kõik muud nupud ka. Siseringluse nupp on tavaliselt alati välja lülitatud. Ma eriti ei kasutagi seda.

Ei oskagi siis rohkem midagi soovitada.

Kuna automark ja mudel on suur saladus, siis ei julge kliima klappide kalibreerimist kah pakkuda, jään veel lolliks ja saan sõimata, kuna sel autol ehk polegi seda võimalust.

Või, siis on tegu margiga, mis ongi kogu aeg seest niiske, sest peabki olema.

Ei ole saladus. Tavaline keskklassi auto. Toyota Corolla.

Mulle tundub, et väljendusin teemaalgatuses vist siiski valesti. Minu probleem ei ole see, et autos üldse niiskusest lahti ei saa. Pigem tahtsin soovitusi, kuidas istuda sügishommikul kuiva, ilma kondentsita autosse.
Täna startisin tööle 5.30. Ja spetsiaalselt vaatasin. Eranditult kõikidel autodel, mis meie maja parklas seisid olid aknad märjad. Seega, ei ole vaja tulla rääkima sellest, et olen ostnud vale auto, et see on minu auto eripära, et mina olen loll vmt.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eranditult kõikidel autodel, mis meie maja parklas seisid olid aknad märjad. Seega, ei ole vaja tulla rääkima sellest, et olen ostnud vale auto, et see on minu auto eripära, et mina olen loll vmt.

Hommikune kaste on autode peal. Kojamehed on selle jaoks nagu eespool juba öeldi.
Mul on 20 aastat vana auto ja SEESTpoolt pole aknad kordagi märjad olnud. Mitte ühelgi aastaajal. Sõidan linnas lühikesi otsi, bensukas, puhas salongifilter ja töökorras kliima.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Konditsioneer töötab väga hästi. Kõik muud nupud ka. Siseringluse nupp on tavaliselt alati välja lülitatud. Ma eriti ei kasutagi seda.

Ei oskagi siis rohkem midagi soovitada.

Kuna automark ja mudel on suur saladus, siis ei julge kliima klappide kalibreerimist kah pakkuda, jään veel lolliks ja saan sõimata, kuna sel autol ehk polegi seda võimalust.

Või, siis on tegu margiga, mis ongi kogu aeg seest niiske, sest peabki olema.

Ei ole saladus. Tavaline keskklassi auto. Toyota Corolla.

Mulle tundub, et väljendusin teemaalgatuses vist siiski valesti. Minu probleem ei ole see, et autos üldse niiskusest lahti ei saa. Pigem tahtsin soovitusi, kuidas istuda sügishommikul kuiva, ilma kondentsita autosse.

Täna startisin tööle 5.30. Ja spetsiaalselt vaatasin. Eranditult kõikidel autodel, mis meie maja parklas seisid olid aknad märjad. Seega, ei ole vaja tulla rääkima sellest, et olen ostnud vale auto, et see on minu auto eripära, et mina olen loll vmt.

Selle vastu aitab hommikul kuivast garaazist startimine. Kassiliivaga sa hommikust kastet õhust ära ei korja.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 65 )


Esileht Kodunurk Niiskusekoguja autosse