Esileht Ilu Nišiparfüüm

Näitan 7 postitust - vahemik 61 kuni 67 (kokku 67 )

Teema: Nišiparfüüm

Postitas:
Kägu

Ei tee, sest normaalne Creme de la creme klient ei nuru allahindlust.

See on küll mingi vaeste kompleks. ????

Rikkad just kauplevad vägevalt ja julgevad küsida diile, sest esiteks nad ilmselt teevad seda oma äritegevuses koguaeg suures mastaabis, ja teiseks, nad ei karda, et issand, äkki paistan nende jaoks mingi vaene, parem ei küsi midagi ja olen hästi vaikselt.

Vaene ei paista, aga jobu mullje jätab küll, kui miljonär tuleb mingi 2€ pärast kauplema.

0
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Arusaadav. Mul on selliseks lõhnaks Chanel Mademoiselle, mida selle loomisest saati oman ja signatuurlõhnana kasutan.

See on üks igati vanamoodne ja igav lõhn, kas tõesti keegi veel sellist kasutab?

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Arusaadav. Mul on selliseks lõhnaks Chanel Mademoiselle, mida selle loomisest saati oman ja signatuurlõhnana kasutan.

See on üks igati vanamoodne ja igav lõhn, kas tõesti keegi veel sellist kasutab?

Üsna koormav ka, kui keegi sellega nt kontoris on.

+2
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ei tee, sest normaalne Creme de la creme klient ei nuru allahindlust.

See on küll mingi vaeste kompleks. ????

Rikkad just kauplevad vägevalt ja julgevad küsida diile, sest esiteks nad ilmselt teevad seda oma äritegevuses koguaeg suures mastaabis, ja teiseks, nad ei karda, et issand, äkki paistan nende jaoks mingi vaene, parem ei küsi midagi ja olen hästi vaikselt.

Vaene ei paista, aga jobu mullje jätab küll, kui miljonär tuleb mingi 2€ pärast kauplema.

Jutt ei käinud ei miljonäridest ega 2 eurost, vaid soodustuse küsimisest, olles piisavalt rikas, et võimaldada täishinnaga toodet. Ise olen samuti täheldanud, et just majanduslikult kõrgemal olevad on agaramad soodukaid küsima ilma igasuguse häbita, vahepeal on tõesti lausa piinlik see koonerdamine. Samas iseenesest loogiline ju – kuidas siis muidu rikkaks saadakse kui mitte igat senti lugedes ja säästes, et vabanenud raha saaks paremat eesmärki täitma hakata.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tom Ford Tobacco vanille, ei tea kui nišiparfüüm, aga keskmisest veidi kallim. Ei kasuta igapäevaselt nagu meigigagi. Poes, prügi viies või autoteeninduses kannatab parfüümi ja meigita käia. Parfüüm on vähemalt minu lõhnatundlikkule ninale piisavalt kange, et piisab ühest pihustusest. Ei soovi liigselt tugevalt lõhnates teistel südant pahaks ajada. Endal rasedana nt oli see probleem.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ei tee, sest normaalne Creme de la creme klient ei nuru allahindlust.

See on küll mingi vaeste kompleks. ????

Rikkad just kauplevad vägevalt ja julgevad küsida diile, sest esiteks nad ilmselt teevad seda oma äritegevuses koguaeg suures mastaabis, ja teiseks, nad ei karda, et issand, äkki paistan nende jaoks mingi vaene, parem ei küsi midagi ja olen hästi vaikselt.

Vaene ei paista, aga jobu mullje jätab küll, kui miljonär tuleb mingi 2€ pärast kauplema.

Jutt ei käinud ei miljonäridest ega 2 eurost, vaid soodustuse küsimisest, olles piisavalt rikas, et võimaldada täishinnaga toodet. Ise olen samuti täheldanud, et just majanduslikult kõrgemal olevad on agaramad soodukaid küsima ilma igasuguse häbita, vahepeal on tõesti lausa piinlik see koonerdamine. Samas iseenesest loogiline ju – kuidas siis muidu rikkaks saadakse kui mitte igat senti lugedes ja säästes, et vabanenud raha saaks paremat eesmärki täitma hakata.

See ei sõltu absoluutselt inimese jõukusest, kas ta on kooner või mitte. Koonerlus on iseloomuomadus ja rikkust seeläbi ei kasvata. Vastupidi, jõukad inimesed saavad aru, et majanduslikult heale järjele saab tulusid kasvatades, mitte sente kokku kraapides. On palju ka rikkaid inimesi, kes maksavad teenustele pigem veidi peale, vaesemad seda reeglina ei tee, aga on erandeid.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Teema algatajale vastuseks:

Delina, Parfums de Marly
Micallef, Ylang in Gold
Amuage, Sunshine
BDK Pafums, Pas ce Soir
Byredo Baldafrique
Tom Ford, Soleil Blanc

Mina olen ka üks neist, kellel ca 25 parfüümi kasutuses – nii designer kui ka niche variante. Kuulan Youtuberite soovitusi ja siis testin ja tellin.

See ei käi küll nišiparfüümide teema alla, aga kasutan juhust, et hoiatada neid, kes designer lõhnu veebist tellivad.

Sain just väga kurva kogemuse osaliseks Douglas veebipoest tellimisel. Tellitud Donna Born in Roma ei püsinud üldse peal. Mingi max 30 min tundsin ise, abikaasa kõrval ei tundnud üldse, kuigi ta on väga lõhnatundlik inimene. Kahtlustan, et tegu võib olla mitte originaaltootega 🙁 sest varasemalt olen seda kasutanud ja siis oli lõhn täiesti ok püsivusega. Eriti nõme oli see, et kui tahtsin tagastada, siis kirjutati vastu, et raha nad tagasi ei maksa. Ja veel põnevam –  Douglase veebipood on küll eestikeelne ja jääb mulje justkui oleks tegu eesti ettevõtte Douglas Estonia OÜ-ga, aga kaebuse esitamisel tuli välja, et veebikauplus toimetab hoopis Lätis registreeritud ettevõtte alt ja Tarbijakaitse amet sellel juhul kaebusi vastu ei võta.

Võtsin omale nüüd väikese eesmärgi hoiatada kõiki, et Douglase veebipood ei ole päris ok koht, kust tellida.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 7 postitust - vahemik 61 kuni 67 (kokku 67 )


Esileht Ilu Nišiparfüüm