Arvan, et paned mööda. Rõõmsaid nägusid on igal reklaamil, keegi ei pane tähele ega mäleta neid. Mitu rõõmsa näoga reklaami ise mäletad? Nuttev nägu aga jääb meelde ja isegi perekooli tehakse teema. Järgmine kord poodi minnes on Rimi sul meeles, eita palju tahad.
Mida ma eitama peaks? Jah, on meeles küll, kuid sealt ostma ei meelita. Olen ise reklaamiteooriaga pisut tuttav ja – jah, tõepoolest on seal sees säherdune müüt, et inimene pidavat ostma seda, mis olevat “tuttav”. Mõnes mõttes tõsi, et tuttavalt lähed kergemini ostma, ent samas… kujutle, et oled turul valimas kurke ja astud ühe müüja juurde. Müüja aga osutub hirmus kurjaks ja turtsakaks. Ja ta kurgid on kah… samasugused nagu kõigil. Järgmine kord turule tulles, kas lähed sellesama müüja juurde, temalt ostma? Ei lähe, kuigi on jah “tuttav”.
Seega ütleks, et see “tuttav” pole mingi võlusõna, mille peale kõik inimesed tormi jooksevad. Kui sellega seostub ikka mingi negatiivne emotsioon, siis hoitakse eemale, olgu nii tuttav kui tahes. Minul on siinne teema Rimi nutvatest lastest meeles küll, ent ostma see ei meelita.
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 17.03 17:19; 18.03 00:40;