Esileht Ajaviite- ja muud jutud Nutva lapsega Rimi reklaam bussipeatustes

Näitan 8 postitust - vahemik 1 kuni 8 (kokku 8 )

Teema: Nutva lapsega Rimi reklaam bussipeatustes

Postitas:
Kägu

Vist oli Rimi reklaam see. Jube, väga ebaõnnestunud ja ei saa ka apsull aru mida selle nutva lapse pildiga öelda tahetakse.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma reklaami pole näinud, aga pakun, et selmet ennast ja last poes piinata, telli toiduained koju.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kus seda reklaami näha saab? Ma kodukontoris ega viitsi bussipeatusse kõndida 🙂

Muidu olen nutvate inimeste (eriti laste) kujutamisest reklaamides kõhkleval seisukohal. Reklaam peaks mõjuma inimese psüühikale, emotsioonidele. Reklaam on kui ettevõtte visiitkaart, mis tutvustab ettevõtet ja tekitab tahtmise ettevõttega suhelda või endale selle kaupa soetada.

Kellega teie ise rohkem suhelda tahate, kas rõõmsameelse või nutva inimesega? Ma arvan, et rõõmsameelsega ilmselt. Täpselt sama teema on ka reklaamidega: rõõmsameelne reklaam tekitab alateadlikult positiivseid tundeid ja selle kaudu tekib loodetavasti ka soov teenust tarbida. Seevastu reklaam, kus näete kurbust ja nuttu, eriti just lapse nuttu, ei meelita. Nii et Rimi poolt veidi julge samm.

+2
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kus seda reklaami näha saab? Ma kodukontoris ega viitsi bussipeatusse kõndida 🙂

Muidu olen nutvate inimeste (eriti laste) kujutamisest reklaamides kõhkleval seisukohal. Reklaam peaks mõjuma inimese psüühikale, emotsioonidele. Reklaam on kui ettevõtte visiitkaart, mis tutvustab ettevõtet ja tekitab tahtmise ettevõttega suhelda või endale selle kaupa soetada.

Kellega teie ise rohkem suhelda tahate, kas rõõmsameelse või nutva inimesega? Ma arvan, et rõõmsameelsega ilmselt. Täpselt sama teema on ka reklaamidega: rõõmsameelne reklaam tekitab alateadlikult positiivseid tundeid ja selle kaudu tekib loodetavasti ka soov teenust tarbida. Seevastu reklaam, kus näete kurbust ja nuttu, eriti just lapse nuttu, ei meelita. Nii et Rimi poolt veidi julge samm.

Arvan, et paned mööda. Rõõmsaid nägusid on igal reklaamil, keegi ei pane tähele ega mäleta neid. Mitu rõõmsa näoga reklaami ise mäletad?

Nuttev nägu aga jääb meelde ja isegi perekooli tehakse teema. Järgmine kord poodi minnes on Rimi sul meeles, eita palju tahad.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Arvan, et paned mööda. Rõõmsaid nägusid on igal reklaamil, keegi ei pane tähele ega mäleta neid. Mitu rõõmsa näoga reklaami ise mäletad? Nuttev nägu aga jääb meelde ja isegi perekooli tehakse teema. Järgmine kord poodi minnes on Rimi sul meeles, eita palju tahad.

Mida ma eitama peaks? Jah, on meeles küll, kuid sealt ostma ei meelita. Olen ise reklaamiteooriaga pisut tuttav ja – jah, tõepoolest on seal sees säherdune müüt, et inimene pidavat ostma seda, mis olevat “tuttav”. Mõnes mõttes tõsi, et tuttavalt lähed kergemini ostma, ent samas… kujutle, et oled turul valimas kurke ja astud ühe müüja juurde. Müüja aga osutub hirmus kurjaks ja turtsakaks. Ja ta kurgid on kah… samasugused nagu kõigil. Järgmine kord turule tulles, kas lähed sellesama müüja juurde, temalt ostma? Ei lähe, kuigi on jah “tuttav”.

Seega ütleks, et see “tuttav” pole mingi võlusõna, mille peale kõik inimesed tormi jooksevad. Kui sellega seostub ikka mingi negatiivne emotsioon, siis hoitakse eemale, olgu nii tuttav kui tahes. Minul on siinne teema Rimi nutvatest lastest meeles küll, ent ostma see ei meelita.

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu jaoks toimivad reklaamid antireklaamina.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Äkki pole see rimi reklaam vaid laste halva une reklaam. Mida seal halvas unes reklaamiti, kas küsiti toetust või pakuti halva une ravi võimalust, ma ei tea

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu jaoks toimivad reklaamid antireklaamina.

Seda räägivad kõik 🙂 , kes tahavad end kuidagi ERILISENA tunda. Aga ostavad ikka kõige reklaamitumaid kaubamärke – Samsungi telekaid ja telefone, Kalevit, Arieli, Raffaellot, Bonduelle’, Värskat, Almat, Rakveret, Kadarbikku, Valiot, Fazerit, Pauligit, Coca-Colat, Põltsamaad, Salvestit, Borjomi, Philipsit, Persili, Laysi, Colgate, Legot jne jne jne. Kusjuures kõigile on olemas mitmed-mitmed vähemreklaamitud alternatiivid.

0
-3
Please wait...

Näitan 8 postitust - vahemik 1 kuni 8 (kokku 8 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Nutva lapsega Rimi reklaam bussipeatustes