RE: ohtlik liikleja
[small]andero- kirjutas:[/small]
[tsitaat]Tere
Oluliselt efektiivsem oleks sellisest liiklejast teavitada koheselt 110. Enda kogemus kus nägin linnaliini bussile taha reastunud sõidukit samamoodi sõitmas nagu Teie kirjeldasite. Umbes 400m hiljem, kui taskust Telefoni otsisin, et joobekahtlusega juhist teavitada jäigi juht pidurdamisega hiljaks. Tagajärjeks jälle üks joobes juhi põhjustatud liiklusõnnetus statistikas juures, üks mõlkis auto ja veendumus, et MAZ bussid toodetakse ikka tõsiselt kõvast plekist. [/tsitaat]
jah, oleks võinud helistada, seda enam et ma polnud ise roolis, aga kui ta meie taga sõitis, siis oli ta nii lähedal, et numbrit näha ei olnud ja kui mööda lasime, arvasin, et keerab varsti ära. kindlasti ei olnud ta joobes, igati normaalne noor inimene tundus muidu, ma arvan, et teda on valesti õpetatud autot juhtima ja ta ise ei saa aru, et maanteel 90 km tunnis ei sobi samasugune vahe nagu parkimismajas kasutatakse ja ta arvab et teeb kõik õieti.
ma ei taha et ta trahvi vms. saab, pigem võiks keegi teda õigetest sõiduvõtetest teavitada.
Normaalne inimene teeb oma järeldused ja siis võiks selle teema lihtsalt kustutada.
Minu meelest pole see pealekaebamine, vaid näitamine, et hoolid endast ja ümbritsevatest, me ei tea iial, millal keegi oskamatu autojuht ühe vale sekundiga väga traagilise õnnetuse võib põhjustada.
Ise püüan maanteel alati kõik kiiremini liiklejad või vihalehtedena…. kleepunud kohe endast mööda aidata, võtan oma kiirust tasakesi vähemaks, annan sirgel tulega märku, kõigini pole ikkagi jõudnud, kui ohtlik see teistele ülilähedal sõitmine tegelikult on.tagumisel autol pole lootuski pidama saada, kui ta alles eesmise auto piduritulede järgi püüab pidurdada aga vahe on ainult 5 meetrit, 90 km tunnis kiiruse juures on pidurdustee märksa pikem, kui 5 m.
see ei ole ainult ühe isiku probleem, see on märksa laiem.
tean inimest, kelle peatunud autole sõitis tagant sisse juht, kes oma autot pidama ei saanud, tegemist oli linnaliiklusega ja sissesõitja kiirus oli heal juhul 30-40 km aga eesõitja autos olnud juht sai sellise kaelapõrutuse, et invaliidistus.
maanteel oleks selline avarii lõppenud tõenäoliselt kogu keha halvatusega. Ja see otsa sõitnud juht võib kahetsada hiljem ükskõik kui palju, aga seda tegu ei muuda olematuks.