Esileht Ajaviite- ja muud jutud Omniva toimetas mu paki valele inimesele!

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 41 )

Teema: Omniva toimetas mu paki valele inimesele!

Postitas:
Kägu

Tuli just teade meilile, et pakk on saajale väljastatud. Vaatasin siis trackingust, et mida hekki, mulle küll keegi midagi pole väljastanud – ja oligi! Väljastatud teises Eesti otsas, pakiautomaadist.

Kirjutasin muidugi Omniva klienditeenindusele, kuid need vastavad paari päeva jooksul.
Kas kellelgi veel nii juhtunud? Kas nüüd olengi pakist ilma? Ei saa ju saatja ämber olla, et panid valesti nii nime, aadressi kui telefoninumbri.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kas saatja saatis teile ikka õige jälgmiskoodi?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Selle asemel, et siin lõhkuda ja paanikat külvata, no helista ometi nende klienditeenindusse, number on ju Omniva avalehel täiesti olemas!

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tuli just teade, et pakk on saajale väljastatud, vaatasin siis trackingust, et mida hekki, mulle küll keegi midagi pole väljastanud – ja oligi! Väljastatud teises Eesti otsas, pakiautomaadist.

Kirjutasin muidugi Omniva klienditeenindusele, kuid need vastavad paari päeva jooksul.

Kas kellelgi veel nii juhtunud? Kas nüüd olengi pakist ilma? Ei saa ju saatja ämber olla, et panid valesti nii nime, aadressi kui telefoninumbri.

Kust tellitud/kuidas saadetud pakk oli? Kui mingilt facebooki või osta müüjalt, siis saab olla küll, inimlik eksitus, tuleks teavitada müüjat ja ta peaks kas ostu hüvitama või selle pakisaajaga suheldes paki tagasi saama ja sulle edasi saatma. Veel on võimalus, et saaja ise on nii palju aus, et tagastab paki. Mulle vähemalt tundub, et see polnud omniva viga, vaid saatja märkiski valeinfo pakile. Kui aga on omniva viga, siis ehk nad ka vastutavad selle eest. Paki tagasisaamine muidugi kindel pole paraku.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kas saatja saatis teile ikka õige jälgmiskoodi?

Seda ei saa mina kontrollida. Kuid mulle saabus pidevalt infot paki liikumise kohta, millal teele pandud, millal asukohariiki jõudnud jne.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui see on hiina kas, siis on müüja sulle vale koodi andnud. Mulle tulevad enamus pakid mingi x koodiga. Nii et rahu, Omniva pole su pakki valele inimesele toimetanud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Tõutäkk

Kuigi viga võib olla saatjapoolne, siis Omnival oleks võimalus kõige lihtsamalt lahendada probleemi. Kui ostja tõendaks oma ostu ja valele aadressile saatmist, siis omniva võiks ühendust võtta pakisaajaga ja paluda tal pakk Omnivale tagastada, et too saaks saata õigele adressaadile.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Pakun ka, et kui mängus on hiinlased, siis oled neilt saanud vale jälgimiskoodi. Endal sama asi läbi tehtud, kirjutasin müüjale ja sain õige koodi teada.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olen olnud samas olukorras. Postkontorist anti mu pakk teisele inimesele, ilmselt võeti riiulist minu pakk ja ei vaadatud korralikult numbrit. Polnud hiinakas, aga õnneks ka mitte kallis tellimus.
Ise olen ka kunagi teise inimese paki saanud, märkasin kohe viga ja palusin mulle ikka õige asi tuua.
Omniva olukorda kuidagi ei lahendanud. Postkontori töötaja kehitas vaid õlgu ja ütles et ei saa midagi teha. Selge, et nad ei suutnud tuvastada, kes mu paki sai.
Automaadis jääb vähemalt jälg maha ja saab edasi uurida.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minul mõni aasta tagasi oli juhus, et üks isik tellis netist võetud isikukoodidega (juhatuste liikmetel need avalikud) kataloogidest kaupa.. Minu isikukoodiga osteti hansapostist uusim I-föön. Ja Omniva kuller väljastas selle ilma dokumente kontrollimata pahatahtlikule tellijale. mul oli pärast jama kui palju, aga kuna ohvreid oli mitu, siis asi ikkagi lahenes.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minul mõni aasta tagasi oli juhus, et üks isik tellis netist võetud isikukoodidega (juhatuste liikmetel need avalikud) kataloogidest kaupa.. Minu isikukoodiga osteti hansapostist uusim I-föön. Ja Omniva kuller väljastas selle ilma dokumente kontrollimata pahatahtlikule tellijale. mul oli pärast jama kui palju, aga kuna ohvreid oli mitu, siis asi ikkagi lahenes.

Ma ei ole näinud ühtegi kullerit, ei Omnivast ega kuskilt mujalt, kes dokumenti kontrolliks. Helistavad, passin kortermaja ees, kuller tuleb ja küsib- kas teie olete Mari Maasikas. Ütlen jah ja saan paki. Allkirjaks kõlbab ka kolm risti või suvaline kritseldus. Sama hästi võib seal maja ees passida kes iganes ja paki endale võtta. Tõenäosus väike, aga täiesti võimalik. Samal ajal võib-olla see õige Mari Maasikas alles kõnnib trepist alla.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mul paar nädalat tagasi olid Omniva kulleriga diivaniga ukse taga, mida ma polnud tellinud 🙂 oli ikka seletamist, et ma ei taha võõrast diivanit

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mulle ükskord UPSi kuller tõi vale paki. Silti ma ka ei vaadanud, kraapisin aga paki lahti (sama saatja firma oli, mida mina ootasin), aga paki sisu nähes sain aru, et pole minu pakk. Helistasin kullerile, tuli, vahetas pakid ringi.

Mu meelest on normaalne see, et kui sa saad vale inimese paki, siis annad sellest ise teada, mitte nii, et saad mingi võõra paki ja siis oled vait kui sukk.

Nii et on variant, et sul on ikkagi äkki vale kood ja sinu pakk alles saabub millalgi. Aga kui tõesti anti pakk valele inimesele, siis on suurim süüdlane see, kes tolle vale paki sai ja lihtsalt endale jättis. samas, pakiautomaadi puhul ei tea ka, kas sealt võõrast pakki saades üldse saab õiget adressaati tuvastada. Mingi telefoninumber peaks ju ikka paki peal olema?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olen Omnivas töötanud, kullerpaki kohta ei olegi kohustus dokumenti esitada va juhul, kui tegu on järelmaksu peale võetud esemega näit. Hansapostist. Siis on väljastamine konkreetsele isikule dokumendi esitamisel.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina olen Omnivalt saanud vale paki. Nimi peal oli loomulikult ka teise inimese oma. Igatahes oli see mingi Omniva susserdus, andsin neile teada ja kuller tuli ning vahetas selle minu paki vastu välja. Kuigi alguses Omniva tahtis, et ma läheksin ja viiksin võõra paki ise postkontorisse ja siis kunagi saan ehk oma õige paki… Igatahes pärast helistati tagasi ja lahendati asi kiiresti ilma, et ma ise oleksin pidanud sebima.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olen saanud võõra paki, ise ei oodanud midagi, seega täiesti imelik, sest telefonile tuli sms, et minge pakile järele. Õnneks oli pakil juures saatja tel nr, helistasin sinna ja klaarisime selle ära. Tema kandis mulle edastamise raha ja mina saatsin edasi õigele adressaadile. Lõpuks ei saanudki aru, kelle süül see viga tekkis.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kui see on hiina kas, siis on müüja sulle vale koodi andnud. Mulle tulevad enamus pakid mingi x koodiga. Nii et rahu, Omniva pole su pakki valele inimesele toimetanud.

Jah, hiinakas. Ja kui neil on nüüd info, et pakk on kätte toimetatud, siis saab müüja raha kätte ning mina võin pakita jääda? Äkki nad polegi mu pakki teele pannud? Äkki see ongi neil levinud skeemitamine, et annavad vale koodi ja siis ajavad kogu süü saaja maa postiasutuse kaela?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui see on hiina kas, siis on müüja sulle vale koodi andnud. Mulle tulevad enamus pakid mingi x koodiga. Nii et rahu, Omniva pole su pakki valele inimesele toimetanud.

Jah, hiinakas. Ja kui neil on nüüd info, et pakk on kätte toimetatud, siis saab müüja raha kätte ning mina võin pakita jääda? Äkki nad polegi mu pakki teele pannud? Äkki see ongi neil levinud skeemitamine, et annavad vale koodi ja siis ajavad kogu süü saaja maa postiasutuse kaela?

Minul on Aliexpressi pakiga samamoodi olnud, et jälgimiskoodi järgi oli keegi teine minu paki välja võtnud. Paar päeva hiljem sain enda paki siiski kätte, jälgimiskood oli teine. Ilmselt oli müüja jälgimiskoodid segamini ajanud.
Omniva selles kindlasti süüdi ei ole.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Oli samasugune juhtum. Pakk alist tellitud. Tuli teade meilile, et kohale toimetatud ja paluks tellimus kinnitada. Mina pakki pole tänaseni saanud. Õnneks tracking kood klappis ka Omnivas ja oli näha täpselt kellele oli pakk saadetud (jõudis kusagile Eesti teise kanti). Avasin dispute ja edastasin sinna enda tellimuse kuva tõmmise ja sama koodiga Omniva oma. Sain raha tagasi.
Ega sa Omnivast midagi targemaks ei saa (mina toona helistasin) ja vastus oli, et nemad edastasid paki sellel olevale aadressile ja nii on. Ehk siis kui sul ali juhtum, siis ava dispute või oledki rahast ja kaubast ilma.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olen saanud Omnivalt kapikoodiga sms’i, et võib pakiautomaati pakile järele minna. Kuna ma ei olnud kuskilt midagi tellinud, siis helistasin neile ja ütlesin et see teade oli valele numbrile läinud.

Loodetavasti suutsid nad õige omaniku tuvastada.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olen Omnivas töötanud, kullerpaki kohta ei olegi kohustus dokumenti esitada va juhul, kui tegu on järelmaksu peale võetud esemega näit. Hansapostist. Siis on väljastamine konkreetsele isikule dokumendi esitamisel.

Mis on kummaline. Kulleriga saadetakse pigem kallimaid asju või ka olulisi/diskreetseid dokumente. Kui ma lähen postkontorisse oma 2 eurot maksnud Ali pakile järgi, pean esitama id-kaardi ja täitma mingi paberi, aga kullerit ei huvita isegi see, kellele ta paki annab.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Oli samasugune juhtum. Pakk alist tellitud. Tuli teade meilile, et kohale toimetatud ja paluks tellimus kinnitada. Mina pakki pole tänaseni saanud. Õnneks tracking kood klappis ka Omnivas ja oli näha täpselt kellele oli pakk saadetud (jõudis kusagile Eesti teise kanti). Avasin dispute ja edastasin sinna enda tellimuse kuva tõmmise ja sama koodiga Omniva oma. Sain raha tagasi.

Ega sa Omnivast midagi targemaks ei saa (mina toona helistasin) ja vastus oli, et nemad edastasid paki sellel olevale aadressile ja nii on. Ehk siis kui sul ali juhtum, siis ava dispute või oledki rahast ja kaubast ilma.

Mulle öeldi sama.
Eks siis teen dispuudi kui lähipäevil pakki ei saabu, 5 päeva on jäänud mulle veel.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Olen Omnivas töötanud, kullerpaki kohta ei olegi kohustus dokumenti esitada va juhul, kui tegu on järelmaksu peale võetud esemega näit. Hansapostist. Siis on väljastamine konkreetsele isikule dokumendi esitamisel.

Mis on kummaline. Kulleriga saadetakse pigem kallimaid asju või ka olulisi/diskreetseid dokumente. Kui ma lähen postkontorisse oma 2 eurot maksnud Ali pakile järgi, pean esitama id-kaardi ja täitma mingi paberi, aga kullerit ei huvita isegi see, kellele ta paki annab.

tõesti kummaline, kui kullerid dokumenti küsima ei pea, sest nt tavaline postiljon, kes meile maksikirju toob, küsib minu käest alati dokumenti ja kirjutab dok nr oma paberile.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Olen Omnivas töötanud, kullerpaki kohta ei olegi kohustus dokumenti esitada va juhul, kui tegu on järelmaksu peale võetud esemega näit. Hansapostist. Siis on väljastamine konkreetsele isikule dokumendi esitamisel.

Mis on kummaline. Kulleriga saadetakse pigem kallimaid asju või ka olulisi/diskreetseid dokumente. Kui ma lähen postkontorisse oma 2 eurot maksnud Ali pakile järgi, pean esitama id-kaardi ja täitma mingi paberi, aga kullerit ei huvita isegi see, kellele ta paki annab.

tõesti kummaline, kui kullerid dokumenti küsima ei pea, sest nt tavaline postiljon, kes meile maksikirju toob, küsib minu käest alati dokumenti ja kirjutab dok nr oma paberile.

Kuller helistab ette, kui inimene tuleb uksele, siis ta peab olema ka õige inimene. Allkiri ikkagi küsitakse ja kui kirjutad vale allkirja, siis on see dokumendi võltsimine.
Minu käes on küsitud ID kaarti, aga osade pakkide puhul ka ei ole. Kullerid on tavaliselt venelased ja neil ongi kõik pohhui.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kuller helistab ette, kui inimene tuleb uksele, siis ta peab olema ka õige inimene. Allkiri ikkagi küsitakse ja kui kirjutad vale allkirja, siis on see dokumendi võltsimine.

võtan mitu korda nädalas vastu oma abikaasa nimele saadetud pakke. kuller helistab abikaasale, kes ei ole üldse koduski, paki võtan vastu mina või mõni lastest. loomulikult paneb igaüks oma allkirja, mitte pakisaaja oma. ja seda, et allkiri nendelt moodsatelt pultidelt väljaloetav on, ei maksa küll rääkida. dokumenti on mu käest küsinud ainult omniva postiljon, ükski kuller mitte kunagi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kuller helistab ette, kui inimene tuleb uksele, siis ta peab olema ka õige inimene. Allkiri ikkagi küsitakse ja kui kirjutad vale allkirja, siis on see dokumendi võltsimine.

võtan mitu korda nädalas vastu oma abikaasa nimele saadetud pakke. kuller helistab abikaasale, kes ei ole üldse koduski, paki võtan vastu mina või mõni lastest. loomulikult paneb igaüks oma allkirja, mitte pakisaaja oma. ja seda, et allkiri nendelt moodsatelt pultidelt väljaloetav on, ei maksa küll rääkida. dokumenti on mu käest küsinud ainult omniva postiljon, ükski kuller mitte kunagi.

Kullerifirmadel on oma suur süsteem arvutis olemas. Ja ükskõik mis allkirja sa kirjutad, see on sinu või selle kirjutaja allkiri ja tema vastutab selle eest. see terminal tunneb ära pliiatsi surve ja see on sama mis inimese käekiri.

Fedex viskab ameerikas pakid üldse üle aia, keegi ei pea koduski olema. Aga neil on pakikindlustus suur, kui mingi jama on, siis kompenseeritakse. Pakkide puhul paki väärtuse kinnitab saatja. Kui paki väärtuseks on mingi 20 eurot, siis dokumendi küsimine ongi ajaraiskamine, sest kulleritel on kiire. Aga kohe muutub teema kui pakid on 500 eurot või 1000 eurot. Aga jällegi, paljuski on tegemist ikkagi usalduse ja kogemusele.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Maksikiri postiljonilt on nagu tähitud kiri, seal on dokument vajalik aga samas võib selle vastu võtta ka ükskõik kes teine pereliige enda dokumendiga. Kullerpakk ei ole tähitud kiri.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Oli sama juhtum alist tellitud pakiga. Jälgimiskoodiga tuli teade, et pakk käes, kuigi minule mingit pakki polnud saabunud. Kontrollides oli pakk väljastatud teises Eesti otsas ja paki saaja oli ka keegi teine. Avasin dispute, aga ali jättis õiguse müüjale, et pakk on kohale toimetatud. Lisasin veel screenshotid, et saajad ei klapi, aga ei midagi… Hea petu skeem.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Oli sama juhtum alist tellitud pakiga. Jälgimiskoodiga tuli teade, et pakk käes, kuigi minule mingit pakki polnud saabunud. Kontrollides oli pakk väljastatud teises Eesti otsas ja paki saaja oli ka keegi teine. Avasin dispute, aga ali jättis õiguse müüjale, et pakk on kohale toimetatud. Lisasin veel screenshotid, et saajad ei klapi, aga ei midagi… Hea petu skeem.

Mul on praegu sama asi – nädal tagasi tuli teade, et pakk on Eestis. Jälgimiskoodi järgi Omniva lehelt kontrollides on näha, et see on saadetud teise Eesti otsa hoopis kellelegi teisele, kes paki juba üleeile välja on võtnud.

Ootan veel paar päeva ja kui selle aja sees minu pakki ei saabu, siis avan dispuudi. Mul on aga mure selle tõttu, et ega dispuudi avamise võimalus mingil ajal automaatselt lukku ei lähe, kui Ali süsteemis näha, et pakk kätte on saadud?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kui ma lähen postkontorisse oma 2 eurot maksnud Ali pakile järgi, pean esitama id-kaardi ja täitma mingi paberi,

Kui see on saadetud lihtkirjaga, siis paberit täitma ei pea, piisab dokumendi esitamisest. Muide, mind huvitab… Viimati, kui ma Omnivast paki sain (see oli suht ammu), toksiti mu nimi klienditeenindaja poolt käsitsi sisse. Kas siis pole võimalik neile sisse seada mingeid id-kaardi skännereid, mis selle nime kohe ise süsteemi saadaksid? Või on nüüd juba?

Please wait...
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 41 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Omniva toimetas mu paki valele inimesele!