On ju selge, et kõige kriitilisem on meil reis reaalainete õpetajatega.
On ju selge, et kõikide õpetajate palkasid ei õnnestu korraga suurelt tõsta.
On ju selge, et mida parem reaalainete tase, seda kiiremini hakkab see riigile tagasi tooma.
Mis ei astuta seda sammu, et just reaalainete õpetajate palk oleks näiteks 3000€?
Miks ei juleta motiveerida just reaalainete õpetajaid ja eristada neid teistest – miks nö turumajandus siin ei toimi?
Ma saan aru, et seda ka ei lubata, et teha reaalainete õpetajate tasustamine kuidagi pool-eraäriks, et näiteks lapsevanemad maksavad kooli sihtkapitali, et saada vingem reaalainete haridus.
Kui reaalhaidus oleks meil maailma tipp, siis tuleks ka majandus järele ja tõuseksid ka ajaloo- ja muusikaõpetajate palgad.
Misasi see on, et peab olema kollektiivne palgavaesus õpetajate seas, kuigi valitseb selge nõudluse hierarhia?
Matemaatika, füüsika, keemia – nende õpetamine, arusaadavaks tegemine, head sooritustulemused sõltuvad palju rohkem konkreetsest õpetajast kui näiteks ajaloo või kirjanduse puhul. Miks me ei maksa mataõpsile näiteks 3000€?