Ja mille poolest see VHK ja TIK erinevad sinu arust,
Pedagoogilise kontseptsiooni ja suhtumise poolest nii lastesse, lapsevanematesse kui oma töötajatesse.
Ja mille poolest see VHK ja TIK erinevad sinu arust,
Pedagoogilise kontseptsiooni ja suhtumise poolest nii lastesse, lapsevanematesse kui oma töötajatesse.
Ja mille poolest see VHK ja TIK erinevad sinu arust,
Pedagoogilise kontseptsiooni ja suhtumise poolest nii lastesse, lapsevanematesse kui oma töötajatesse.
Kontekstist välja rebitud lause – ma ütlesin, et siin teemas möllab demagoogia meisterklass. Ega muidu pole VHK saanud siiani niimoodi noateral toimetada, lastes üle nii seadused kui lapsevanemad.
Pedagoogilise kontseptsiooni ja suhtumise poolest nii lastesse, lapsevanematesse kui oma töötajatesse.
Rahast ja õppemaksust oli jutt, seega sinu kommentaar ei vasta kuidagi minu küsimusele.
Rahast ja õppemaksust oli jutt, seega sinu kommentaar ei vasta kuidagi minu küsimusele.
Kuidas saaks ühe kooli lapsevanem teada teise kooli rahaasju? Minu kogemused on seotud VHK-ga. Mina olen selle kooliga väga rahul, minu lapsed on rahul. Samuti kõik teised lapsevanemad ja lapsed, keda tean. Loen siit pidevalt, kuidas koolilastel on stress, lapsed nutavad kodus, ei taha kooli minna. Minu lapsed ei tea, mis on koolistress. Ja ma olen ülitänulik, et nad saavad käia sellises koolis.
Ka Rahumäe pk-s ei läinud tulu koolile, vaid läks MTÜ-le
Millisele MTÜ-le?
MTÜ Rahukas oli see.
Rahumäel tekkis ju hoopis see probleem, et algkooli osas ei olnud enam ühtegi klassi ilma selle tasulise õppeta, aga Rahumäe kool on piirkonnakool, kuhu lapsed määratakse, seal peab olema võimalik õppida ka niisama. VHK on ülelinnalise vastuvõtuga, kes ei taha seda lisatasu eest õpet, ei pea sinna minema.
Oligi ju võimalik õppida ilma kauneid kunste võtmata. Pool c klassi ei olnud liitunud. See, et osad c-klassi lapsed kaunites kunstides osalesid, näitas ju, vastupidi, et tegemist oli väärt asjaga, mille puhul huvilisi oli rohkem kui kahte klassi mahtus.
Oligi ju võimalik õppida ilma kauneid kunste võtmata.
Probleem oli selles, et eraldi klassi neist lastest, kes selles kunstide koolis ei osalenud, 4. klassist allapoole enam ühel hetkel ei olnud. Ilmselt see siis ei sobinud vanematele.
Oligi ju võimalik õppida ilma kauneid kunste võtmata.
Probleem oli selles, et eraldi klassi neist lastest, kes selles kunstide koolis ei osalenud, 4. klassist allapoole enam ühel hetkel ei olnud. Ilmselt see siis ei sobinud vanematele.
Miks see eraldi klass just oluline oli?
Eraldi klassi ei olnud ühel hetkel enam seetõttu, et lapsi, kes soovisid kaunites kunstides osaleda, oli nii palju, et ei mahtunud enam kahte klassi ära.
Ja kas need vanemad saavutasid siis selle, mida nad soovisid? Praegu ei ole ju ka eraldi klassi neile, kes kk tundides ei osale. Ja ka praegu ei ole õppetöö ühes vahetuses. Nii et tulemus?
Arvatavasti rahaküsimise õigustatus lõpmatuseni selgitamata ei jää, aga sinna võib veel aega minna, sest kes see ikka oksa, millel istutakse, saeb – küllap mõnegi asjassepuutuva tegelinski lapsed või lapselapsed õpivad/tahavad astuda sellesse kooli.
Miks see eraldi klass just oluline oli?
Seda peab nende vanemate käest küsima. Artikkel sel teemal igatahes ilmus. https://www.postimees.ee/2912587/andamid-pealinna-koolides-raha-kusitakse-vetsupaberi-kontrolltoode-kaunite-kunstide-ja-keeletundide-eest
küllap mõnegi asjassepuutuva tegelinski lapsed või lapselapsed õpivad/tahavad astuda sellesse kooli.
Arvestades, kui suur on konkurss, võiks öelda, et päris paljud tahavad, et nende lapsed selles koolis õpiks, mitte ainult “tegelinskid”.