Esileht Ajaviite- ja muud jutud osta.ee negatiivne alusetult saadud kommentaar

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 36 )

Teema: osta.ee negatiivne alusetult saadud kommentaar

Postitas:
matikala

Müüsin mingit asja alghinnaga 0,1 eur ja kirjutasin kirjelduses et ei tea kas see töötab. ostja maksis deposiidiga 0,1 eur ja tellis paki dpd automaadiga. Sai kätte ja vabastas deposiidi, aga nädal aega hiljem pani negatiivse kommentaari ja ütles et ma olen pettur ja müüsin mittetöötava asja. Ma ei võtnud ju vastutust. Miks sellised ostjad üldse on olemas osta.ee-s kes niimoodi teevad müüjatele? Vihale ajab.

Ebaõiglane? Saab sellest kommentaarist kuidagi lahti? Ostja ise keeldus seda maha võtmast.

+26
0
Please wait...

Postitas:
Ritabell

Saad teha pretensiooni, administraator tutvub selle sisuga ja muudab negatiivse kommentaari neutraalseks.

+22
0
Please wait...

Postitas:
matikala

Aga ma ei taha isegi neutraalset. Ta sõimab mind petturiks seal kommentaaris, aga ma ei ole pettur. Täielik jama. See näitab ainult seda osta.ee kommenteerimise süsteemi halvana sellise ostja poolse käitumisega.

+19
0
Please wait...

Postitas:
marleen1995

Jabur jah, kui maha ei võeta, aga mida saad omalt poolt teha- vastata sellele kommentaarile võimalikult ratsionaalselt, mis jätaks kommenteerija halba valgusesse

nt “selgelt oli toote juures kirjas, et ma ei tea, kas töötab, sellepärast ka hind 0,10. Palun ärge laimake mind alusetult”

+32
0
Please wait...

Postitas:
Tuti Helve

Mulle 1 jopski pani neutraalse. Mul Osta resümee muidu ainult positiivne ja ise jagan ka positiivset tagasisidet. Kusjuures ostjaga sai enne ka kauba olemusest räägitud ja ta oli nõus, hind oli ka soodne. Ma andsin siis talle vastu ka neutraalse ja tema hinnangu alla kirjutasin, et alusetu hinnang ja ta ise oli kaubaga nõus ja minu poolt kõik korrektne.

Kirjuta kindlasti Osta -le, ehk on nõud selle maha võtma. Pole mõtet ühe nõmediku pärast oma positiivset mainet lasta rikkuda

+7
-3
Please wait...

Postitas:
felis_catus

Müün väga harva ostas, aga ostan päris sageli. Kui müüja tagasiside (reiting) on natuke madalapoolne, siis vaatan konkreetseid negatiivseid kommentaare. Tihti ongi muidu korralikul müüjal mingi absurdne negatiivne kommentaar. Näiteks oli ostja rahul (kirjutas kommentaari sisusse nii), aga märkis tagasiside siiski negatiivseks. Ja kui müüja ratsionaalselt selgitab olukorda vastuses negatiivsele kommentaarile, siis võtan seda arvesse. Nii et ei maksa masendusse langeda, kui keegi on ebaõiglaselt negatiivse kommentaari jätnud.

+21
0
Please wait...

Postitas:
kolja

Nii palju saad teha, et pane negatiivne vastu. Lisaks kirjuta “Tegemist on tõelise jobuga, oksjoni juures on selgelt kirjas, et töökord teadmata, ilmselgelt seetõttu jäigi hind 10 sendi peale ja see s***kott vihastas, et 10 sendi eest korras asja ei saanud.”

+4
-23
Please wait...

Postitas:
matikala

Ma kirjutasin negatiivse vastu ja tegin pretensiooni. Loodan et osta.ee klienditugi eemaldab selle alusetu kommentaari.

0,1 eurot ainult asja hind ja negatiivne kommentaar? Mul esimest korda selline asi osta.ee-s juhtus mitmete aastate jooksul kui asju seal müüsin.

+8
0
Please wait...

Postitas:
km70

Mulle 1 jopski pani neutraalse.

Mis selles neutraalses halba on? Kui polnud erilisi emotsioone, siis ongi neutraalne ju? Või on seal mingid lahtiseletused juures, mida tähendab neutraalne? Pole väga kursis.

Meenub kunagi ühel reisil booking.com-is antud hinnang majutusele – panin 9 punkti 10-st, sest pesuruum oli nats väsinud, kraan jupsis ja vett nirises ainult. Tekstina midagi halba ei kirjutanud, ainult head. Ja ma sain majutuse pidajalt korralikult sõimata, et kuidas ma nii tänamatu olen, nemad tegid seda ja toda meie heaks ja ma panen ainult 9 … Oeh. Minu arust on 9 väga kõrge hinne ja 10 tähendab täiesti veatut.

+26
-8
Please wait...

Postitas:
Bla

Mulle 1 jopski pani neutraalse.

Mis selles neutraalses halba on? Kui polnud erilisi emotsioone, siis ongi neutraalne ju? Või on seal mingid lahtiseletused juures, mida tähendab neutraalne? Pole väga kursis.

Meenub kunagi ühel reisil booking.com-is antud hinnang majutusele – panin 9 punkti 10-st, sest pesuruum oli nats väsinud, kraan jupsis ja vett nirises ainult. Tekstina midagi halba ei kirjutanud, ainult head. Ja ma sain majutuse pidajalt korralikult sõimata, et kuidas ma nii tänamatu olen, nemad tegid seda ja toda meie heaks ja ma panen ainult 9 … Oeh. Minu arust on 9 väga kõrge hinne ja 10 tähendab täiesti veatut.

Kui oma arvustuses midagi negatiivset ei kirjutanud, on majutusasutuse esindaja mõningane pahameel ju tegelikult õigustatud (sõimamine küll mitte, aga ma oleksin ka segaduses, et mis siis ikkagi kehvasti oli, kui arvustus on läbinisti positiivne ja eriti kui majutuja jaoks oli veel ekstra midagi tehtud, erisoovidele vastu tuldud, võimaldatud hilist väljaregistreerimist jne). Majutaja jaoks on ju just oluline ära märkida ka see, mis oleks võinud paremini olla, et edaspidi saaks ta seda arvesse võtta.

+3
-18
Please wait...

Postitas:
kriit

Mulle 1 jopski pani neutraalse.

Mis selles neutraalses halba on? Kui polnud erilisi emotsioone, siis ongi neutraalne ju? Või on seal mingid lahtiseletused juures, mida tähendab neutraalne? Pole väga kursis.

Meenub kunagi ühel reisil booking.com-is antud hinnang majutusele – panin 9 punkti 10-st, sest pesuruum oli nats väsinud, kraan jupsis ja vett nirises ainult. Tekstina midagi halba ei kirjutanud, ainult head. Ja ma sain majutuse pidajalt korralikult sõimata, et kuidas ma nii tänamatu olen, nemad tegid seda ja toda meie heaks ja ma panen ainult 9 … Oeh. Minu arust on 9 väga kõrge hinne ja 10 tähendab täiesti veatut.

Kui oma arvustuses midagi negatiivset ei kirjutanud, on majutusasutuse esindaja mõningane pahameel ju tegelikult õigustatud (sõimamine küll mitte, aga ma oleksin ka segaduses, et mis siis ikkagi kehvasti oli, kui arvustus on läbinisti positiivne ja eriti kui majutuja jaoks oli veel ekstra midagi tehtud, erisoovidele vastu tuldud, võimaldatud hilist väljaregistreerimist jne). Majutaja jaoks on ju just oluline ära märkida ka see, mis oleks võinud paremini olla, et edaspidi saaks ta seda arvesse võtta.

Misasja? Ma panen 8, kui kõik on hästi. 9 ja eriti 10 oleks siis, kui ma leiaks voodi alt kulda või kohtuks jumalaga. 10 ei ole hea ega väga hea, 10 on absoluutne maksimum, millest üldse unistada võib!

+29
-7
Please wait...

Postitas:
km70

Misasja? Ma panen 8, kui kõik on hästi. 9 ja eriti 10 oleks siis, kui ma leiaks voodi alt kulda või kohtuks jumalaga. 10 ei ole hea ega väga hea, 10 on absoluutne maksimum, millest üldse unistada võib!

Täpselt.

+12
-4
Please wait...

Postitas:
km70

Kui oma arvustuses midagi negatiivset ei kirjutanud, on majutusasutuse esindaja mõningane pahameel ju tegelikult õigustatud (sõimamine küll mitte, aga ma oleksin ka segaduses, et mis siis ikkagi kehvasti oli, kui arvustus on läbinisti positiivne ja eriti kui majutuja jaoks oli veel ekstra midagi tehtud, erisoovidele vastu tuldud, võimaldatud hilist väljaregistreerimist jne). Majutaja jaoks on ju just oluline ära märkida ka see, mis oleks võinud paremini olla, et edaspidi saaks ta seda arvesse võtta.

Ei huvitanud teda teada saamine, mis viga oli. Teda huvitas ainult see, et keskmine hinne läheb äkki 0.000.. madalamaks. Nende poolt osutatud abi eest tagasisides ekstra tänasin ja tõin selle välja olulise asjana.

+5
-4
Please wait...

Postitas:
Wanda

Meenub kunagi ühel reisil booking.com-is antud hinnang majutusele – panin 9 punkti 10-st, sest pesuruum oli nats väsinud, kraan jupsis ja vett nirises ainult. Tekstina midagi halba ei kirjutanud, ainult head. Ja ma sain majutuse pidajalt korralikult sõimata, et kuidas ma nii tänamatu olen, nemad tegid seda ja toda meie heaks ja ma panen ainult 9 … Oeh. Minu arust on 9 väga kõrge hinne ja 10 tähendab täiesti veatut.

Misasja? Kas majutusasutus saab kommenteerja ja külalise “kokku panna”? Kas need bookingu arvustused siis polegi anonüümsed? Mina alati kommenteerin hästi pikalt ja põhjalikult. Ja olen vajadusel ka päris palju kriitikat teinud.

+5
0
Please wait...

Postitas:
km70

Misasja? Kas majutusasutus saab kommenteerja ja külalise “kokku panna”? Kas need bookingu arvustused siis polegi anonüümsed? Mina alati kommenteerin hästi pikalt ja põhjalikult. Ja olen vajadusel ka päris palju kriitikat teinud.

Muidugi saab, kui ma oma nime all esinen. Pluss riigilipp ka näitab ju päritolu, ega Eestist iga päev igal pool turiste kola.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Maryana32

Osta.ee eemaldab küll alusetult negatiivse kommentaari. Müüsin kunagi mõraga telefoni, kirjas oli ka, et ekraanil on üks mõra. 4 pilti erineva nurga alt mõrast ekraanis. Elu esimene negatiivne tagasiside- ekraanis mõra. See aidati maha võtta, sest kirjelduses ja piltidel oli juba välja toodud defekt ja varjanud ega valetanud ei olnud.

+10
0
Please wait...

Postitas:
piret005

Lisaks kirjuta “Tegemist on tõelise jobuga, oksjoni juures on selgelt kirjas, et töökord teadmata, ilmselgelt seetõttu jäigi hind 10 sendi peale ja see s***kott vihastas, et 10 sendi eest korras asja ei saanud

Mõni kirjutab jah seal selliseid kommentaare. Mina olen sellised blokeerinud, sest isegi kui ta seal kirjutab nii müüjana, aga minult soovib osta, näitab see ikkagi, mis inimesega on tegemist.

+10
0
Please wait...

Postitas:
Wanda

Nii palju saad teha, et pane negatiivne vastu. Lisaks kirjuta “Tegemist on tõelise jobuga, oksjoni juures on selgelt kirjas, et töökord teadmata, ilmselgelt seetõttu jäigi hind 10 sendi peale ja see s***kott vihastas, et 10 sendi eest korras asja ei saanud.”

Tõeline ossi käitumine! Et mingis ebameeldivas situatsioonis langed tölli tasemel ja hakkad ropendama ja solvama, mitte ei püüa olukorda viisakalt ja õiglaselt ära lahendada?

+11
0
Please wait...

Postitas:
kolja

Nii palju saad teha, et pane negatiivne vastu. Lisaks kirjuta “Tegemist on tõelise jobuga, oksjoni juures on selgelt kirjas, et töökord teadmata, ilmselgelt seetõttu jäigi hind 10 sendi peale ja see s***kott vihastas, et 10 sendi eest korras asja ei saanud.”

Tõeline ossi käitumine! Et mingis ebameeldivas situatsioonis langed tölli tasemel ja hakkad ropendama ja solvama, mitte ei püüa olukorda viisakalt ja õiglaselt ära lahendada?

Ropendama ja solvama? See on ju objektiivne sedastus, suisa akadeemiliselt täpne. Kasulik info pealekauba. Ja mis viisakat ja õiglast lahendust neist kommentaaridest tahta, see on ju täielik pseudoprobleem. Ainuke asi, mis seal uurimist väärib, et ega tegemist pole kelmiga. Kõik muu draama on tähtsusetu ja ainult veidrik teeb sellest mingeid suuri järeldusi või komplekteerib black liste. (Blacklistida on mõtet ainult poode, kes panevad 1000 asja korraga müüki ja kõik need 1000 asja tulevad suvalise otsinguga ette- sel juhul on blacklistime ratsionaalne filter.)

0
-15
Please wait...

Postitas:
Wanda

Ropendama ja solvama? See on ju objektiivne sedastus, suisa akadeemiliselt täpne. Kasulik info pealekauba. Ja mis viisakat ja õiglast lahendust neist kommentaaridest tahta, see on ju täielik pseudoprobleem. Ainuke asi, mis seal uurimist väärib, et ega tegemist pole kelmiga. Kõik muu draama on tähtsusetu ja ainult veidrik teeb sellest mingeid suuri järeldusi või komplekteerib black liste. (Blacklistida on mõtet ainult poode, kes panevad 1000 asja korraga müüki ja kõik need 1000 asja tulevad suvalise otsinguga ette- sel juhul on blacklistime ratsionaalne filter.)

Sinu meelest objektiivne sedastus? Intelligentne inimene siiski suudab oma raevu ja lamedamat poolt varjata ka ebameeldivates olukordades. Negatiivse tagasiside saab anda ka labaseks minemata ja ennast alandamata.

Taktikaliselt on palju efektiivsem lahendada selliseid olukordi viisakalt ja tasakaalukalt, mitte hakata vastu räuskama, et vaata, milline si…akott sa ise oled.

+10
0
Please wait...

Postitas:
kolja

Ropendama ja solvama? See on ju objektiivne sedastus, suisa akadeemiliselt täpne. Kasulik info pealekauba. Ja mis viisakat ja õiglast lahendust neist kommentaaridest tahta, see on ju täielik pseudoprobleem. Ainuke asi, mis seal uurimist väärib, et ega tegemist pole kelmiga. Kõik muu draama on tähtsusetu ja ainult veidrik teeb sellest mingeid suuri järeldusi või komplekteerib black liste. (Blacklistida on mõtet ainult poode, kes panevad 1000 asja korraga müüki ja kõik need 1000 asja tulevad suvalise otsinguga ette- sel juhul on blacklistime ratsionaalne filter.)

Sinu meelest objektiivne sedastus? Intelligentne inimene siiski suudab oma raevu ja lamedamat poolt varjata ka ebameeldivates olukordades. Negatiivse tagasiside saab anda ka labaseks minemata ja ennast alandamata.

Taktikaliselt on palju efektiivsem lahendada selliseid olukordi viisakalt ja tasakaalukalt, mitte hakata vastu räuskama, et vaata, milline si…akott sa ise oled.

Ei tea, kui õnnestub teise poole tuju rikkuda, siis on juba kõik hästi. Kui sa suudad seda mingi tasakaaluka ja kõrgstiilis kirjutatud vastulausega, siis good for you. Minule see ei mõjuks ja vaevalt sellele tropilegi, kes ülisoodsa megatehingu ootusärevuses ei vaevunud okjoni kirjeldustki lugema ja hiljem 10 sendi pärast pettunult räuskab.

0
-12
Please wait...

Postitas:
Kagu66

Viita oma vastuses ostja tagasisides olevatele negatiivsetele ja neutraalsetele kommentaaridele. Vanasti, kui veel foorum normaalne oli, sai sinna haigetest teema teha ja paljud blokeerisid. Endalgi on pikk blokklist ebanormaalsetest.

0
0
Please wait...

Postitas:
Wanda

Minule see ei mõjuks ja vaevalt sellele tropilegi

Tropile ei mõju ka vastu räuskamine. See on ju ometigi selge!?

+8
0
Please wait...

Postitas:
kolja

Minule see ei mõjuks ja vaevalt sellele tropilegi

Tropile ei mõju ka vastu räuskamine. See on ju ometigi selge!?

Tegelikult ei olnud selge, kuid võtan teadmiseks, et ka selline teooria on olemas.

0
-5
Please wait...

Postitas:
Wanda

Minule see ei mõjuks ja vaevalt sellele tropilegi

Tropile ei mõju ka vastu räuskamine. See on ju ometigi selge!?

Tegelikult ei olnud selge, kuid võtan teadmiseks, et ka selline teooria on olemas.

Imelik! Meil oli viimati lasteaiaealistena see taktika, et narrisime läbi aia naabermaja lapsi stiilis: “Loll oled!”. Ja vastu tuli: “Sina oled veel lollim!” Täitsa imelik, et täiskasvanu läbi ei näri, et selline nä-nnää-nnää asi ei toimi ega ole kuidagi edasiviiv.

+9
-1
Please wait...

Postitas:
Jayaya

Mina loobusin seal käimast, sain samuti lambist bloki. Pretensioon oli, et jätsin asja välja ostmata aga tegelikult täpsemalt suheldes selgus, et asja kirjeldus oli vale ja ei vastanud mu soovidele siiski. Esitasin pretensiooni aga õigus jäeti müüjale.

0
-1
Please wait...

Postitas:
kolja

Minule see ei mõjuks ja vaevalt sellele tropilegi

Tropile ei mõju ka vastu räuskamine. See on ju ometigi selge!?

Tegelikult ei olnud selge, kuid võtan teadmiseks, et ka selline teooria on olemas.

Imelik! Meil oli viimati lasteaiaealistena see taktika, et narrisime läbi aia naabermaja lapsi stiilis: “Loll oled!”. Ja vastu tuli: “Sina oled veel lollim!” Täitsa imelik, et täiskasvanu läbi ei näri, et selline nä-nnää-nnää asi ei toimi ega ole kuidagi edasiviiv.

😀 me räägime 10-sendise asja müümisel pandud “pöial alla” eest tekkinud draamast! mis krdi täiskasvanud, mis edasiviiv, naljatilgad 😀 seal “viimati lasteaias” toimusid ka suuremad tehingud, mida oli rohkem mõtet “täiskasvanulikult ja tasakaalukalt” menetleda. Aga olgu peale, polnud ju minu tehing, mis seal ikka, soovin kõigile osapooltele jõudu ja tarmukust, eriti aga palju vaba aega äriliste erimeelsuste lahendamisel ning väärtuslike kliendisuhete hoidmisel!

+1
-10
Please wait...

Postitas:
kolja

Mina loobusin seal käimast, sain samuti lambist bloki. Pretensioon oli, et jätsin asja välja ostmata aga tegelikult täpsemalt suheldes selgus, et asja kirjeldus oli vale ja ei vastanud mu soovidele siiski. Esitasin pretensiooni aga õigus jäeti müüjale.

Ju siis ei olnud piisavalt vale, täpsustavad küsimused tuleks küsida ikka enne pakkumise tegemist.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
kukek0mm

Minule see ei mõjuks ja vaevalt sellele tropilegi

Tropile ei mõju ka vastu räuskamine. See on ju ometigi selge!?

Tegelikult ei olnud selge, kuid võtan teadmiseks, et ka selline teooria on olemas.

Imelik! Meil oli viimati lasteaiaealistena see taktika, et narrisime läbi aia naabermaja lapsi stiilis: “Loll oled!”. Ja vastu tuli: “Sina oled veel lollim!” Täitsa imelik, et täiskasvanu läbi ei näri, et selline nä-nnää-nnää asi ei toimi ega ole kuidagi edasiviiv.

😀 me räägime 10-sendise asja müümisel pandud “pöial alla” eest tekkinud draamast! mis krdi täiskasvanud, mis edasiviiv, naljatilgad 😀 seal “viimati lasteaias” toimusid ka suuremad tehingud, mida oli rohkem mõtet “täiskasvanulikult ja tasakaalukalt” menetleda. Aga olgu peale, polnud ju minu tehing, mis seal ikka, soovin kõigile osapooltele jõudu ja tarmukust, eriti aga palju vaba aega äriliste erimeelsuste lahendamisel ning väärtuslike kliendisuhete hoidmisel!

Tunnen Kareni lõhna.

+1
-3
Please wait...

Postitas:
kolja

Minule see ei mõjuks ja vaevalt sellele tropilegi

Tropile ei mõju ka vastu räuskamine. See on ju ometigi selge!?

Tegelikult ei olnud selge, kuid võtan teadmiseks, et ka selline teooria on olemas.

Imelik! Meil oli viimati lasteaiaealistena see taktika, et narrisime läbi aia naabermaja lapsi stiilis: “Loll oled!”. Ja vastu tuli: “Sina oled veel lollim!” Täitsa imelik, et täiskasvanu läbi ei näri, et selline nä-nnää-nnää asi ei toimi ega ole kuidagi edasiviiv.

😀 me räägime 10-sendise asja müümisel pandud “pöial alla” eest tekkinud draamast! mis krdi täiskasvanud, mis edasiviiv, naljatilgad 😀 seal “viimati lasteaias” toimusid ka suuremad tehingud, mida oli rohkem mõtet “täiskasvanulikult ja tasakaalukalt” menetleda. Aga olgu peale, polnud ju minu tehing, mis seal ikka, soovin kõigile osapooltele jõudu ja tarmukust, eriti aga palju vaba aega äriliste erimeelsuste lahendamisel ning väärtuslike kliendisuhete hoidmisel!

Tunnen Kareni lõhna.

Muidugi sa tunned 🙂 palju variante pole, Kareni või boomeri, ülejäänud buzzwordid on juba liiga vanad, neid oleks mark haista.

0
-6
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 36 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud osta.ee negatiivne alusetult saadud kommentaar