Esileht Ilu ja tervis Päevad ei alga tablettide pausi ajal :((

Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )

Teema: Päevad ei alga tablettide pausi ajal :((

Postitas:
Kägu

Milles asi võib olla?
Kas sellise murega peaks arstile pöörduma?

Kui oleks rasedus, oleks see armas uudis aga hästi ei usu, et selles asi on.

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Päevad ei alga tablettide pausi ajal :((

Mõnikord ei alga päevad seetõttu, et sul on näiteks parasjagu väga pingeterohke periood- eksamid koolis, stress, raske periood tööl. Või näiteks siis, kui pead ranget dieeti.Ja päevad võivadki ära jääda ja tulevad alles siis, kui sul on rahulikum eluperiood või sööd jälle normaalselt.
Aga kui välistad need põhjused ja samas rasedust välistada ei saa, siis tee kindlasti rasedustest.

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Päevad ei alga tablettide pausi ajal :((

Mul on nii mitu korda olnud. Enda südame rahustuseks olen ka rasedustesti teinud.Olen ka arsti juures käinud, kuid alati on mind maha rahustatud. 1x võib vabalt vahele jääda, mitmes kord järjest peaks arstiga kindlasti rääkima. ma ikka soovitan rasedustesti ka, endal süda rahulikum.

Please wait...
Postitas:
andur

RE: Päevad ei alga tablettide pausi ajal :((

Võimalikud põhjused peale raseduse: stress, magamatus, ab`d ja raua-magneesiumi puudus, järsk kaalutõus või langus.

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Päevad ei alga tablettide pausi ajal :((

Minu arst ütles, et mul hakkabki nii oleme, et aegajalt ei tule päevi, kuna võtan teatud tablette. Ise olen väga rahul sellega. Paari kuu tagant jäävadki ära. Kui tablett pole vahele jäänud, tugevaid ravimeid tarvitanud või kõht lahti olnud või oksendanud, pole vaja muretseda.

Please wait...
Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )


Esileht Ilu ja tervis Päevad ei alga tablettide pausi ajal :((

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.