Aga vaat mina arvan, et vajaks küll pikemat väljaõpet.
Tõesti vajaks. Just spetspoodide müüjad. Pea sama kogemus loomapoega – vajasin jälgimisseadet. No mitte ühegi kohta midagi rääkida ei osatud, odavaim maksis 50.-, kalleim 900.-, vahet seletada ei osatud, hakati netist otsima juhendeid ja lepingu sõlmimise võimalusi ja edasise side maksumust.
Samas olen kodumasinate poodides näinud palju ka väga proffide müüjate tööd, teavad iga masina iseärasusi ja nende sisude materjale, oskavad seletada hinnavahe põhjuseid, rääkida nii positiivsetest kui ka negatiivsetest külgedest. Käivad pidevalt koolitustel, et olla kõige müüdavaga täpselt kursis.
Aga vaat mina arvan, et vajaks küll pikemat väljaõpet.
Tõesti vajaks. Just spetspoodide müüjad. Pea sama kogemus loomapoega – vajasin jälgimisseadet. No mitte ühegi kohta midagi rääkida ei osatud, odavaim maksis 50.-, kalleim 900.-, vahet seletada ei osatud, hakati netist otsima juhendeid ja lepingu sõlmimise võimalusi ja edasise side maksumust.
Samas olen kodumasinate poodides näinud palju ka väga proffide müüjate tööd, teavad iga masina iseärasusi ja nende sisude materjale, oskavad seletada hinnavahe põhjuseid, rääkida nii positiivsetest kui ka negatiivsetest külgedest. Käivad pidevalt koolitustel, et olla kõige müüdavaga täpselt kursis.
Neid koolitusi ei tee ju poed vaid kauba tootjad. Eesmärgiga paremini müüa. Mõni tootja panustab koolitustesse, mõni mitte. See ei tähenda, et kaup, millest müüja oskab rääkida oleks kvaliteetsem ja parem. See tähendab, et müüjal on võimalik boonust teenida.