Meil tõstetakse palka kas kollektiivselt või on võimalus minna ja esitada oma personaalne soov. Igal juhul käivad palgatõusuga kaasas vastavad lepingulisad, mis on kahepoolselt allkirjastatud ja mille personaliosakond saadab raamatupidamisele. Selle alusel tehakse palgamaksed.
Sinu aju ei võta, et sa töötad suures ja mina väikese inimeste arvuga ettevõttes? Ja et sellest tulenevalt ei ole protseduurireeglid samad? Meil pole mingit personaliosakonda. Raamatupidajaga suhtlen otse, kui midagi ebaselgeks jääb.
Meganaljakas, et mõnda jubedalt häirib, mis teil viga on? Mul on jumala ükskõik, kui teistel teistmoodi on.
Minul on 3 töötajaga ettevõte, ja kus on see kirjas, et mida väiksem ettevõte, seda vähem paberimajandust neil on? Vahet ei ole, mitu töötajat sul on, 5, 50 või 500, seadused pead ikka täitma, töölepingud peavad olema vormistatud ja (digi)allkirjastatud, muudetused peavad olema reguleeritud töölepingu lisadega, mis samuti peavad olema kahepoolselt (digi)allkirjastatud.
Või kui Sul Maksuamet küsib töölepingu, seal on kirjas üks töötasu summa ja sina maksad pangast hoopis teise, mis Sa siis viskad neile Messengeri väljavõtted? 😀