Hei. Kindlasti on siin foorumis peale minu veel mõnel kasutajal Revoluti konto. Küsimus- kas teil tulevad viimasel ajal ülekanded sisse probleemideta? Endal järgmine teema:
Sain hiljuti teate, et minu konto on liigutatud Revoluti Leedu kontori (Revolut Payments UAB) alla. Sellega seoses muutusid kontonumber ja BIC kood, mis mulle edastati ja mida ma näen ka Revoluti äpis. Mulle ei antud kontori aadressi, mille ma siis ise guugeldasin- igal pool netis oli sama info. Nüüd soovib sõber välismaalt mulle ülekannet teha. Andsin talle minule teadaolevad andmed, sealhulgas panga aadressi. Ta ütleb, et ülekanne ei lähe läbi, andmed ei ole täpsed. Tegin ise paar testülekannet Revolutist Eesti kontole ja tagasi. Kõik muud andmed on väljavõtetes samad, ainult aadress ei klapi sellega, mida nad ise avalikult reklaamivad igal pool ja mille ma edastasin sõbrale. Kas nüüd võibki probleem olla selles aadressis? Minu teada on see kõige vähemtähtsam asi ülekande sooritamisel ja kui BIC kood jne on õiged, siis aadress määratakse automaatselt. Aga kui teistel on ka sama probleem ja ülekanded välismaalt ei tule läbi, siis laseksin raha kanda teisele kontole ja ei painaks sõpra rohkem.