Sõltub lapsest. Mul on koolikaaslasi, kes läksid pärast ülikooli Saksamaale magistrantuuri ja said vabalt hakkama, aga nemad jätkasid ka ülikooli ajal teadlikult oma saksa keele arendamist, nagu mina tegin prantsuse keelega, mida praegu tööalaselt väga tihedalt kasutan. On ka koolikaaslasi, kes praeguseks enam praktiliselt oma kolmandat võõrkeelt ei oska.
Üldiselt on TIKi kolmanda võõrkeelega see probleem, et lapsed on inglise keele lihtsuse ja väga hea metoodikaga ära hellitatud ning saksa/prantsuse keele keerukus ja konarlikum metoodika tuleb halva üllatusena. Aga kui lapsel on keelte peale hea pea ja on olemas motivatsioon – esialgu näiteks perega reisimise näol, hiljem juba nt ülikooliväljavaadete või Facebooki-sõprade näol, siis jah, on võimalik heal tasemel omandada.