Esileht Koolilaps Palun seletage seda koolikoha kinnitamise süsteemi (Tallinna 10.kl katsed)

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 91 )

Teema: Palun seletage seda koolikoha kinnitamise süsteemi (Tallinna 10.kl katsed)

Postitas:
Kägu

Millised koolid võtavad vastu puhtalt hinnete põhjal teise kooli õpilasi? Need koolid, mida ise tean nõuavad isegi oma kooli heade hinnetega õpilastelt katsete tegemist.

Nt. Mustamäe gümnaasium. Asukoht peaks ka sobima, ei ole riigigümnaasiumist kaugel.

See vist ongi ainuke kool… Häda selles, et õigel ajal info ei jõudnud kohale – millegipärast mulje oli, et see vene õppekeelega kool (alles viimasel kuul olen aru saanud, et Mustamäel neid gümnaasiume kohe suuremal hulgal…) Püüdsime koole kaaridstada siin selle järgi, et kellel ikkagi mate riigieksami tulemus üle keskmise – pole ju tugeval reaalil mõtet minna humanitaarkooli… Mingu siis pigem IT-d kutseharidusse õppima.

Juba 3 aastat tagasi oli Tallinnas kutsehariduse IT-erialadele väga suur konkurss ja see on arvatavasti aasta aastalt kasvanud.  Ülipopulaarse  tarkvaraarendaja erialale õppima pürgides pead füüsikas, matemaatikas, inglise keeles ja  loogikas väga pro olema.(neid testitakse) Vestlusel pead silma paistma oma kõrge motiveerituse, suure erialalise huvi ja teadmistega(oskused on suureks plussiks), et antud erialale pürgida.  Ja isegi, kui kooli sisse saad, siis on vaja seal ka püsida. Antud eriala pole kergete killast ja väljalangevus % on suur. Ps.Räägib viimase kursuse tarkvaraarendajast õpilase ema. Nii, et lihtsalt soovitus , et mingu IT-d õppima, kui tõeline huvi antud eriala vastu puudub pole just kõige parem soovitus.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Millised koolid võtavad vastu puhtalt hinnete põhjal teise kooli õpilasi? Need koolid, mida ise tean nõuavad isegi oma kooli heade hinnetega õpilastelt katsete tegemist.

Nt. Mustamäe gümnaasium. Asukoht peaks ka sobima, ei ole riigigümnaasiumist kaugel.

See vist ongi ainuke kool… Häda selles, et õigel ajal info ei jõudnud kohale – millegipärast mulje oli, et see vene õppekeelega kool (alles viimasel kuul olen aru saanud, et Mustamäel neid gümnaasiume kohe suuremal hulgal…) Püüdsime koole kaaridstada siin selle järgi, et kellel ikkagi mate riigieksami tulemus üle keskmise – pole ju tugeval reaalil mõtet minna humanitaarkooli… Mingu siis pigem IT-d kutseharidusse õppima.

Juba 3 aastat tagasi oli Tallinnas kutsehariduse IT-erialadele väga suur konkurss ja see on arvatavasti aasta aastalt kasvanud. Ülipopulaarse tarkvaraarendaja erialale õppima pürgides pead füüsikas, matemaatikas, inglise keeles ja loogikas väga pro olema.(neid testitakse) Vestlusel pead silma paistma oma kõrge motiveerituse, suure erialalise huvi ja teadmistega(oskused on suureks plussiks), et antud erialale pürgida. Ja isegi, kui kooli sisse saad, siis on vaja seal ka püsida. Antud eriala pole kergete killast ja väljalangevus % on suur. Ps.Räägib viimase kursuse tarkvaraarendajast õpilase ema. Nii, et lihtsalt soovitus , et mingu IT-d õppima, kui tõeline huvi antud eriala vastu puudub pole just kõige parem soovitus.

Tundub, et kutsehariduse tase ka kõigub ühest äärmusest teise sellisel juhul… Praegu ongi gümnaasiumi puhul suur mure see, et noor oskab päris heal tasemel progeda ning pigem ongi küsimus, et kas gümnaasiumis IT osa võib lihtsaks jääda… MURG on ahvatlev seetõttu, et seal paindlikum kogu asi ja äkki annab nii sättida, et ei pea esimene aasta õppima asju, mis selged juba ammu… Aga kui sealt kutset ei saa, siis see tarkvara arendaja teema tundub selle kirjelduse järgi just sobiv tase olevat.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tundub, et kutsehariduse tase ka kõigub ühest äärmusest teise sellisel juhul… Praegu ongi gümnaasiumi puhul suur mure see, et noor oskab päris heal tasemel progeda ning pigem ongi küsimus, et kas gümnaasiumis IT osa võib lihtsaks jääda… MURG on ahvatlev seetõttu, et seal paindlikum kogu asi ja äkki annab nii sättida, et ei pea esimene aasta õppima asju, mis selged juba ammu… Aga kui sealt kutset ei saa, siis see tarkvara arendaja teema tundub selle kirjelduse järgi just sobiv tase olevat.

Vabandust, aga seda võiks ju ikka teada, et gümnaasium ei anna eriala ning neis suunaõpetes ainult nuusutatakse suunaga seotud asju. Kui su laps tahab õppida süvendatult IT’d, siis pole gümnaasium tema jaoks ning tasuks valida kutseõpe.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

IT puhul tegelikult hea küsimus, et mis kõige mõistlikum on.

Kindlasti ei ole põhihariduse baasil kutseharidus see, kus kõige süvendatum IT õpe on, vaid ikka pigem ülikool/kutseharidus keskharidus baasil. Aga ülikooli saamiseks on vaja tugevaid riigieksami tulemusi ja sellisel juhul oleks gümnaasium mõistlikum valik.

Siin tegelikult ei ole absoluutselt õigeid või valesid valikuid – igal variandil omad plussid ja miinused. Pealegi tänapäeval niikuinii on elukestev õpe paratamatus – seega ei saa olema ei kutsekool ega gümnaasium viimane koolimaja enamike noorte jaoks. Praegu on oluline, et iga noor leiaks koha, kus tase oleks piisavalt hea, et väljakutseid pakkuda ja samas selline, et ikkagi hakkama saaks. Ning ikkagi pigem oma huvide ja valdkonnaga seotud, kui noor teab juba oma huvisid… Ja need noored, kes ei tea, siis neile selline nuusutamisvõimalus just väga hea, et targemaid otsuseid kolme aasta pärast oskaks teha.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lapsevanemana mõtleksin ikka põhjalikult läbi, kas uued riigigümnaasiumid on ikka hea idee. Nende süsteem on nii ebakindel ja esimesed aastad lâhevad kindlasti raskelt. Soovitan siiski GAGi koht vastu võtta, nende inseneeria suund on väga tugev ja sealt saab kindla ja tugeva põhja ülikooliks. Teiste RG-de kohta ei tea, aga näiteks MURGis on matemaatika õpetajate tase väga madal.

+4
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lapsevanemana mõtleksin ikka põhjalikult läbi, kas uued riigigümnaasiumid on ikka hea idee. Nende süsteem on nii ebakindel ja esimesed aastad lâhevad kindlasti raskelt. Soovitan siiski GAGi koht vastu võtta, nende inseneeria suund on väga tugev ja sealt saab kindla ja tugeva põhja ülikooliks. Teiste RG-de kohta ei tea, aga näiteks MURGis on matemaatika õpetajate tase väga madal.

Vähemalt üks õpetaja peaks tulema koolist, kus mate riigieksami tulemus on olnud parem, kui GAGis. Kuidas see madal tase saab olla?

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lapsevanemana mõtleksin ikka põhjalikult läbi, kas uued riigigümnaasiumid on ikka hea idee. Nende süsteem on nii ebakindel ja esimesed aastad lâhevad kindlasti raskelt. Soovitan siiski GAGi koht vastu võtta, nende inseneeria suund on väga tugev ja sealt saab kindla ja tugeva põhja ülikooliks. Teiste RG-de kohta ei tea, aga näiteks MURGis on matemaatika õpetajate tase väga madal.

MURG ei ole oma matemaatikaõpetajaid veel tutvustanud, kust pärineb selline halvustav ja lisaks väär info?

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kes GAGi õpetajatest PERGi liikus?

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lapsevanemana mõtleksin ikka põhjalikult läbi, kas uued riigigümnaasiumid on ikka hea idee. Nende süsteem on nii ebakindel ja esimesed aastad lâhevad kindlasti raskelt. Soovitan siiski GAGi koht vastu võtta, nende inseneeria suund on väga tugev ja sealt saab kindla ja tugeva põhja ülikooliks. Teiste RG-de kohta ei tea, aga näiteks MURGis on matemaatika õpetajate tase väga madal.

GAGis hakkab nüüd järgmistel aastatel suurde majja jõudma see Kotzebue seltskond, kes astus seal algkooli peale põhimõttelist muudatust, kus GAGist sai piirkonnakool. See kasvatas parallelide arvu 3-4 klassilt kuueni, seega 2023 sügisel tuleb suurde majja 6 paralleeli seitsmendikke. Edasi siis tuleb viiekaupa. Olen kindel, et se etõmbab kriipsu peale 7. reaalklassi loomise võimalusele, kui siis ainult siseressursi arvelt, st oma laste ümber komplekteerimine. Teine variant, et mingi osa õpilasi läheb Suur-Kloostri hoones teise vahetusse, see maja on niigi täis, ei kujuta ette, kuhu need uued lisanduvad klassid seal mahtuma peaks. Ei tundu absoluutselt mõnus ja rahulik õpiõhkkond ja keskkond gümnasistile see  teismeea tipus seitmendike-kaheksandike lärmakas mass. Mul endal laps praegu GAGis 12. klassis, tal on hea meel, et lõpetab enne ära, kui seal see möll algab. Kool muidugi hea, keemiaõpetaja vabariigi parim, aga need olud ja tingimused, no ei ole 21. saj. kooli moodi.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lapsevanemana mõtleksin ikka põhjalikult läbi, kas uued riigigümnaasiumid on ikka hea idee. Nende süsteem on nii ebakindel ja esimesed aastad lâhevad kindlasti raskelt. Soovitan siiski GAGi koht vastu võtta, nende inseneeria suund on väga tugev ja sealt saab kindla ja tugeva põhja ülikooliks. Teiste RG-de kohta ei tea, aga näiteks MURGis on matemaatika õpetajate tase väga madal.

MURG ei ole oma matemaatikaõpetajaid veel tutvustanud, kust pärineb selline halvustav ja lisaks väär info?

Täiesti nõus. Kuidas saab keegi niimoodi halvustada?!
Pealegi õpetaja annab vaid tööriistad, muidu on töö tellija materjalist.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lapsevanemana mõtleksin ikka põhjalikult läbi, kas uued riigigümnaasiumid on ikka hea idee. Nende süsteem on nii ebakindel ja esimesed aastad lâhevad kindlasti raskelt. Soovitan siiski GAGi koht vastu võtta, nende inseneeria suund on väga tugev ja sealt saab kindla ja tugeva põhja ülikooliks. Teiste RG-de kohta ei tea, aga näiteks MURGis on matemaatika õpetajate tase väga madal.

GAGis hakkab nüüd järgmistel aastatel suurde majja jõudma see Kotzebue seltskond, kes astus seal algkooli peale põhimõttelist muudatust, kus GAGist sai piirkonnakool. See kasvatas parallelide arvu 3-4 klassilt kuueni, seega 2023 sügisel tuleb suurde majja 6 paralleeli seitsmendikke. Edasi siis tuleb viiekaupa. Olen kindel, et se etõmbab kriipsu peale 7. reaalklassi loomise võimalusele, kui siis ainult siseressursi arvelt, st oma laste ümber komplekteerimine. Teine variant, et mingi osa õpilasi läheb Suur-Kloostri hoones teise vahetusse, see maja on niigi täis, ei kujuta ette, kuhu need uued lisanduvad klassid seal mahtuma peaks. Ei tundu absoluutselt mõnus ja rahulik õpiõhkkond ja keskkond gümnasistile see teismeea tipus seitmendike-kaheksandike lärmakas mass. Mul endal laps praegu GAGis 12. klassis, tal on hea meel, et lõpetab enne ära, kui seal see möll algab. Kool muidugi hea, keemiaõpetaja vabariigi parim, aga need olud ja tingimused, no ei ole 21. saj. kooli moodi.

GAG ei võta ju juba seitsmendasse lisaklassi. Mis tähendab, et Reaal tõmbab taibukamad juba enne gümnaasiumi endale. Ning suure tõenäosusega need lapsed jäävad ka oma kooli gümnaasiumisse.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lapsevanemana mõtleksin ikka põhjalikult läbi, kas uued riigigümnaasiumid on ikka hea idee. Nende süsteem on nii ebakindel ja esimesed aastad lâhevad kindlasti raskelt. Soovitan siiski GAGi koht vastu võtta, nende inseneeria suund on väga tugev ja sealt saab kindla ja tugeva põhja ülikooliks. Teiste RG-de kohta ei tea, aga näiteks MURGis on matemaatika õpetajate tase väga madal.

MURG ei ole oma matemaatikaõpetajaid veel tutvustanud, kust pärineb selline halvustav ja lisaks väär info?

Tundub, et keegi on soovitud RG kohast ilma jäänud ja üritab kahtlejaid mõjutada teiste koolide kasuks otsustama, et RG kohti vabaneks.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lapsevanemana mõtleksin ikka põhjalikult läbi, kas uued riigigümnaasiumid on ikka hea idee. Nende süsteem on nii ebakindel ja esimesed aastad lâhevad kindlasti raskelt. Soovitan siiski GAGi koht vastu võtta, nende inseneeria suund on väga tugev ja sealt saab kindla ja tugeva põhja ülikooliks. Teiste RG-de kohta ei tea, aga näiteks MURGis on matemaatika õpetajate tase väga madal.

GAGis hakkab nüüd järgmistel aastatel suurde majja jõudma see Kotzebue seltskond, kes astus seal algkooli peale põhimõttelist muudatust, kus GAGist sai piirkonnakool. See kasvatas parallelide arvu 3-4 klassilt kuueni, seega 2023 sügisel tuleb suurde majja 6 paralleeli seitsmendikke. Edasi siis tuleb viiekaupa. Olen kindel, et se etõmbab kriipsu peale 7. reaalklassi loomise võimalusele, kui siis ainult siseressursi arvelt, st oma laste ümber komplekteerimine. Teine variant, et mingi osa õpilasi läheb Suur-Kloostri hoones teise vahetusse, see maja on niigi täis, ei kujuta ette, kuhu need uued lisanduvad klassid seal mahtuma peaks. Ei tundu absoluutselt mõnus ja rahulik õpiõhkkond ja keskkond gümnasistile see teismeea tipus seitmendike-kaheksandike lärmakas mass. Mul endal laps praegu GAGis 12. klassis, tal on hea meel, et lõpetab enne ära, kui seal see möll algab. Kool muidugi hea, keemiaõpetaja vabariigi parim, aga need olud ja tingimused, no ei ole 21. saj. kooli moodi.

Kogu see info ei ole gümnaasiumiga eriti seotud, gümnaasiumit juhitakse eraldi ja nende hoonesse see ei puutu. Räägid täiesti kahest erinevast teemast, sest 7nda klassi reaalklass ei kao kuhugi ja see ei mõjuta teiste gümnasistide õppimist.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reaalklassi enam eelmisest aastast ei võeta, see on õige, aga reaalaineid õpetatakse samamoodi edasi, sest neil on põhikoolis kaks tugevat matemaatika õpetajat ja eksami tulemused olid Gag-is eelmisel aastal kõrged.

Kes siin mainis riigieksamite tulemusi, siis erinevalt Reaalkoolist on Gag-is ka pehmemad suunad nagu keelteklassid ja keskkond, seal pannakse rohkem rõhku humanitaaraladele, on loogiline, et kui reaalklass saab tipptulemusi riigieksamitel, siis keeltevaldkonnas võivad need keskmist alla tuua. Samas on nende matemaatika eksamite tulemused ikkagi vabariigi tipus, sest esimeste koolide vahed on mõnepunktised.

Ütleme nii, et ei ole raske Reaalkoolil kõiki matemaatika eksamiks ette valmistada kui nende kool ongi ainult reaalainete jaoks tehtud.

Täpselt sama on mitme piirkonnakooliga ja riigigümnaasiumiga, et reaalklass on tipptulemustega, aga kusagilt tulevad ajakirjanikud, filoloogid, õpetajad, kunstnikud ja teised sellised erialad kus matemaatika ei saa kõigil olla ülikõrgel tasemel. Tean ühte gümnasisti kes oskab nelja võõrkeelt ja kirjutab eesti keeles veatult, sai sisseastumisel eesti ja inglise keele maksimumi, aga matemaatika alla viiekümne ja tema ei matemaatika tõttu sisse, samas on tema kirjutatud artikleid avaldatud paljudes meediaväljaannetes ja ta ongi andekas noor inimene, aga kusagile peavad humanitaarid ka mahtuma.

Kui inseneeria või IT ei huvita, siis ei peaks neid valida, igaüks peaks jääma oma tugevuse ja soovide juurde.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kogu see info ei ole gümnaasiumiga eriti seotud, gümnaasiumit juhitakse eraldi ja nende hoonesse see ei puutu. Räägid täiesti kahest erinevast teemast, sest 7nda klassi reaalklass ei kao kuhugi ja see ei mõjuta teiste gümnasistide õppimist

Kas see reaalklass on siis ikka olemas, aga kompleteeritakse majasiseselt? Kooli kodulehel on info, et enam pole nagu seda klassi. Väljaspoolt oma maja ju enam konkurssi ei toimu juba mitu aastat. Ja kui majasisene klass, siis see ju andekaid väljast juurde tuua ei aita.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kes siin mainis riigieksamite tulemusi, siis erinevalt Reaalkoolist on Gag-is ka pehmemad suunad nagu keelteklassid ja keskkond, seal pannakse rohkem rõhku humanitaaraladele, on loogiline, et kui reaalklass saab tipptulemusi riigieksamitel, siis keeltevaldkonnas võivad need keskmist alla tuua. Samas on nende matemaatika eksamite tulemused ikkagi vabariigi tipus, sest esimeste koolide vahed on mõnepunktised. Ütleme nii, et ei ole raske Reaalkoolil kõiki matemaatika eksamiks ette valmistada kui nende kool ongi ainult reaalainete jaoks tehtud.

Huvitav et GAG-i humanitaarid viivad väidetavalt kooli matemaatika eksamite tulemused alla, aga Reaalkooli puhtad reaalikad teevad eesti keeles ikka väga head tulemused.

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kes siin mainis riigieksamite tulemusi, siis erinevalt Reaalkoolist on Gag-is ka pehmemad suunad nagu keelteklassid ja keskkond, seal pannakse rohkem rõhku humanitaaraladele, on loogiline, et kui reaalklass saab tipptulemusi riigieksamitel, siis keeltevaldkonnas võivad need keskmist alla tuua. Samas on nende matemaatika eksamite tulemused ikkagi vabariigi tipus, sest esimeste koolide vahed on mõnepunktised. Ütleme nii, et ei ole raske Reaalkoolil kõiki matemaatika eksamiks ette valmistada kui nende kool ongi ainult reaalainete jaoks tehtud.

Huvitav et GAG-i humanitaarid viivad väidetavalt kooli matemaatika eksamite tulemused alla, aga Reaalkooli puhtad reaalikad teevad eesti keeles ikka väga head tulemused.

Sest tegelikult on tugevatele õpilastele terve õppekava jõukohane ja “puhas” reaal või humanitaar olemine ei välista teiste ainete õppimist.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui Reaalkoolis on nii ühtlaselt tugevad õpilased nagu siin väidetakse, siis miks Reaalkool inglise keele riigieksamil Gustav Adolfi Gümnaasiumile alla jäi?

 

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui Reaalkoolis on nii ühtlaselt tugevad õpilased nagu siin väidetakse, siis miks Reaalkool inglise keele riigieksamil Gustav Adolfi Gümnaasiumile alla jäi?

Kuidas alla jäi?  Statisika seda küll ei näita. Täitsa võrdsel tasemel on.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lapsevanemana mõtleksin ikka põhjalikult läbi, kas uued riigigümnaasiumid on ikka hea idee. Nende süsteem on nii ebakindel ja esimesed aastad lâhevad kindlasti raskelt. Soovitan siiski GAGi koht vastu võtta, nende inseneeria suund on väga tugev ja sealt saab kindla ja tugeva põhja ülikooliks. Teiste RG-de kohta ei tea, aga näiteks MURGis on matemaatika õpetajate tase väga madal.

GAGis hakkab nüüd järgmistel aastatel suurde majja jõudma see Kotzebue seltskond, kes astus seal algkooli peale põhimõttelist muudatust, kus GAGist sai piirkonnakool. See kasvatas parallelide arvu 3-4 klassilt kuueni, seega 2023 sügisel tuleb suurde majja 6 paralleeli seitsmendikke. Edasi siis tuleb viiekaupa. Olen kindel, et se etõmbab kriipsu peale 7. reaalklassi loomise võimalusele, kui siis ainult siseressursi arvelt, st oma laste ümber komplekteerimine. Teine variant, et mingi osa õpilasi läheb Suur-Kloostri hoones teise vahetusse, see maja on niigi täis, ei kujuta ette, kuhu need uued lisanduvad klassid seal mahtuma peaks. Ei tundu absoluutselt mõnus ja rahulik õpiõhkkond ja keskkond gümnasistile see teismeea tipus seitmendike-kaheksandike lärmakas mass. Mul endal laps praegu GAGis 12. klassis, tal on hea meel, et lõpetab enne ära, kui seal see möll algab. Kool muidugi hea, keemiaõpetaja vabariigi parim, aga need olud ja tingimused, no ei ole 21. saj. kooli moodi.

Kogu see info ei ole gümnaasiumiga eriti seotud, gümnaasiumit juhitakse eraldi ja nende hoonesse see ei puutu. Räägid täiesti kahest erinevast teemast, sest 7nda klassi reaalklass ei kao kuhugi ja see ei mõjuta teiste gümnasistide õppimist.

Mismõttes ei puuduta? Alates 7. klassist kolivad Kotzebue lapsed suurde majja, mis ei hiilga avarate tingimustega ja vaevleb juba praegu ruumipuuduses. Kui seni tuli üle 3-4 paralleeli Kotezebuest ja need olid siis veel suuresti need valitud lapsed, kes pärinesid ajast, kui GAG ei olnud 100% piirkonnakool, siis nüüd hakkab tulema suure massina täiesti tavalisi piirkonnalapsi, kes täidavad need vanad, väärikad ja vaimsed koridorid päris korraliku mürafooniga, kuna hoone pole mõeldud nii suurele arvule õpilastele. See oli minu sõnum. Vahet pole, kes mida juhib. Hoone, kus nii seitmendik kui abiturient koos peavad õppima, on ühine ja väike sellisel hulgale õpilastele. See oli minu sõnum. Ehk on järgmisel kolmel aastal mugavam olla omaealistega avaras uues hoones, kus nii õppetunni pikkuses kui üldse koolikorra planeerimisel on arvestatud ainult 16-18-aastaste vajaduste ja huvidega.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui Reaalkoolis on nii ühtlaselt tugevad õpilased nagu siin väidetakse, siis miks Reaalkool inglise keele riigieksamil Gustav Adolfi Gümnaasiumile alla jäi?

Kuidas alla jäi? Statisika seda küll ei näita. Täitsa võrdsel tasemel on.

Ära keeruta ja blufi,  võta riigieksamid lahti ja näed kuidas su kiidetud reaalikad ei olegi  kõikvõimsad.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui Reaalkoolis on nii ühtlaselt tugevad õpilased nagu siin väidetakse, siis miks Reaalkool inglise keele riigieksamil Gustav Adolfi Gümnaasiumile alla jäi?

Kuidas alla jäi? Statisika seda küll ei näita. Täitsa võrdsel tasemel on.

Ära keeruta ja blufi, võta riigieksamid lahti ja näed kuidas su kiidetud reaalikad ei olegi kõikvõimsad.

Võtsingi ja ei saa aru, millest sa jahud siin.
2022 C1 GAG 49,7%, Reaal 50%
C2 GAG 47,7%, Reaal 46%

2021 on sarnased numbrid.

Kus see hirmus allajäämine on su arust?

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui Reaalkoolis on nii ühtlaselt tugevad õpilased nagu siin väidetakse, siis miks Reaalkool inglise keele riigieksamil Gustav Adolfi Gümnaasiumile alla jäi?

Kuidas alla jäi? Statisika seda küll ei näita. Täitsa võrdsel tasemel on.

Ära keeruta ja blufi, võta riigieksamid lahti ja näed kuidas su kiidetud reaalikad ei olegi kõikvõimsad.

Võtsingi ja ei saa aru, millest sa jahud siin.

2022 C1 GAG 49,7%, Reaal 50%

C2 GAG 47,7%, Reaal 46%

2021 on sarnased numbrid.

Kus see hirmus allajäämine on su arust?

Väänad fakte? Sa ei teagi, et matemaatika on täppisteadus?

Enne mõtle kui igas teemas kooli kiidad, et kas sinu nii nõrga matemaatikaga on mõtet teisi reaalikaid häbistada?

Samamoodi võiks väita, et 49,7 on 50, aga ei ole mõtet laskuda tasemele kus ei teata täpsuse olulisust.

 

+2
-2
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Kui Reaalkoolis on nii ühtlaselt tugevad õpilased nagu siin väidetakse, siis miks Reaalkool inglise keele riigieksamil Gustav Adolfi Gümnaasiumile alla jäi?

Kuidas alla jäi? Statisika seda küll ei näita. Täitsa võrdsel tasemel on.

Ära keeruta ja blufi, võta riigieksamid lahti ja näed kuidas su kiidetud reaalikad ei olegi kõikvõimsad.

Võtsingi ja ei saa aru, millest sa jahud siin.

2022 C1 GAG 49,7%, Reaal 50%

C2 GAG 47,7%, Reaal 46%

2021 on sarnased numbrid.

Kus see hirmus allajäämine on su arust?

Väänad fakte? Sa ei teagi, et matemaatika on täppisteadus?

Enne mõtle kui igas teemas kooli kiidad, et kas sinu nii nõrga matemaatikaga on mõtet teisi reaalikaid häbistada?

Samamoodi võiks väita, et 49,7 on 50, aga ei ole mõtet laskuda tasemele kus ei teata täpsuse olulisust.

Mis sul täpselt viga on?
Kas sa tõsimeeli üritad siin väita, et Reaali inglise keele tase on GAG’iga võrreldes kehv, sest neil sai 96% lastest C1/C2 taseme ning GAG’is sai selle 97,4%? Jube vahe tõesti.
Ilmselgelt on sul mingi isiklik probleem Reaalkooliga.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reaalkool on inglise keeles nõrgem, milleks peab vaidlema? Neil on matemaatika tugev ja inglise keel nõrk, ei saa aru miks üks postitaja püüab siin upitada ja oma õigust taga ajada? Raske leppida täiuslikkuse puudumisega?

+4
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reaalkool on inglise keeles nõrgem, milleks peab vaidlema? Neil on matemaatika tugev ja inglise keel nõrk, ei saa aru miks üks postitaja püüab siin upitada ja oma õigust taga ajada? Raske leppida täiuslikkuse puudumisega?

Mis pagana täiuslikkus ja mis õiguse tagaajamine. Kui sa esitad mingeid väiteid, siis palun tõesta neid ka. Ühtegi fakti sul aga pole. Ainult kibestumine ja tühja kaagutamine. Ilmselgelt oled kade, et sinu laps ei saanud kooli, mis kõigis riigieksamites stabiilselt tipus on. Tee nüüd endaga rahu ja saab su laps ka mujal õpitud. Eestis on õnneks ühtlaselt heal tasemel koolid ning ei pea tingimata selles kõige paremas õppima.

+4
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reaalkool on inglise keeles nõrgem, milleks peab vaidlema? Neil on matemaatika tugev ja inglise keel nõrk, ei saa aru miks üks postitaja püüab siin upitada ja oma õigust taga ajada? Raske leppida täiuslikkuse puudumisega?

Noh ma ei tea, äkki lapsed targemad aga viimases CAE C1 Advanced eksamis said ikka väga paljud C1 tulemuse.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reaalkool on inglise keeles nõrgem, milleks peab vaidlema? Neil on matemaatika tugev ja inglise keel nõrk, ei saa aru miks üks postitaja püüab siin upitada ja oma õigust taga ajada? Raske leppida täiuslikkuse puudumisega?

Mis pagana täiuslikkus ja mis õiguse tagaajamine. Kui sa esitad mingeid väiteid, siis palun tõesta neid ka. Ühtegi fakti sul aga pole. Ainult kibestumine ja tühja kaagutamine. Ilmselgelt oled kade, et sinu laps ei saanud kooli, mis kõigis riigieksamites stabiilselt tipus on. Tee nüüd endaga rahu ja saab su laps ka mujal õpitud. Eestis on õnneks ühtlaselt heal tasemel koolid ning ei pea tingimata selles kõige paremas õppima.

Faktid on varem välja tulnud, Reaalkool on inglise keeles nõrgem kui teised eliitkoolid, aga üks siin kargab ühelt jalalt teisele, näitab näpuga ja udutab, et ainus hea kool on Reaalkool.

+3
-5
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

krt, tehke endale uus teema pealkirjaga “Minu lapse eliitkool on parem kui sinu oma …”

+10
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Faktid on varem välja tulnud, Reaalkool on inglise keeles nõrgem kui teised eliitkoolid, aga üks siin kargab ühelt jalalt teisele, näitab näpuga ja udutab, et ainus hea kool on Reaalkool.

Õpi lugema. See teema siin ei ole Reaalkooli peksmise teema. Tahad mõnd kooli maha teha, siis tee selleks uus teema.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 91 )


Esileht Koolilaps Palun seletage seda koolikoha kinnitamise süsteemi (Tallinna 10.kl katsed)