Esileht Ajaviite- ja muud jutud Parfüümide hinnavahe e-poes ja kaubamajas

Näitan 9 postitust - vahemik 1 kuni 9 (kokku 9 )

Teema: Parfüümide hinnavahe e-poes ja kaubamajas

Postitas:
Kägu

Palun selgitage, kuidas saab lõhnadel olla nii suur hinnavahe?

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Juurdehindlus, kaubapinna pidamine (ruumi rent, kulud) st ladu on soodsam kui esinduslik poepind, töötajate palgad jne.

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

E-poes on väiksem tööjõukulu, seal ei pea parfüümid olema nii esinduslikult välja pandud jms. Eks e-poe inimesed soovivad ka kasumit teenida ja teenivad ka, aga neil tuleb hind madalamal hoida, et rohkem kliente just nende juurest ostaks. Kaubanduskeskused aga peavad oma müüjaid koolitama, et need meelitaksid just sealt ostma.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Palun selgitage, kuidas saab lõhnadel olla nii suur hinnavahe?

Poes maksavad ostjad kinni kõik proovimised. Pind maksab, pinna valgustus, kütmine maksab. Müüjad tahavad töötasu saada, koristaja peab ruume koristama. On klaasi pinda poes, neid tuleb pesta jne . e-pood võib 1 inimesega hakkama saada, kui tegemist on väikese poega. Võtab, pakib, viib posti, täpselt endale sobiva ajal.

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

E-poed ostavad tihti oma kaupa ka nt pankrotivarade hulgast (mingi ettevõte läinud pankrotti, kelle seisvad laojäägid ära ostetakse), sealt ka odavam hind, aga samas ka nö vanem ja seisnud kaup. Kindlasti kõik eelpool nimetatud põhjused ka. Kaubamajal konkreetsed ja ametlikud hankijad, kellelt ostavad, seega ei saa niimoodi hindadega laveerida.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

kasumiahnus. egas muidu ei teki sinna juhatuse liikmeid ja aktsionäre.

oot-oot, misasja???
kaubamaja läks börsile juba aastal 1996.
aktsiakapital on kokku 40 729 200 aktsiat, nimiväärtusega 0,4 €

selleks, et aktsiaid osta saaks, peab mõni teine neist loobuma.
aktsionäre saab “juurde tekkida” vaid nt nii, et Malle müüb 10 aktsiat, aga Tiina ja Pille, kel ene ühtki polnud, ostavad neist kumbki 5.

kasumiahnus?
kas 8,32€ (aktsia reedene sulgemishind) on siis sinu meelest tõesti nii üüratult kõrge hind, et selle üle avalikult kurtma peaks?
Mine osta omale ka, ehk ikka kuskilt selle summa kokku kraabid.

+4
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

kasumiahnus. egas muidu ei teki sinna juhatuse liikmeid ja aktsionäre. nüüd pidid selle urka veelgi ebamaisemaks muutma.

Kui Kaubamaja eraldi aruannet vaatad, siis selle osa kasumimarginaal ei ole nii üüratu midagi. Sa räägid ilmselt börsiettevõttest, kuhu kuuluvad ka Selverid, autoärid jms. Kaubamaja osa on ikka suhteliselt väike seal.. Juhatuse liikmeid ka kasuminumbri pealt ei teki – börsiettevõttel üks juhatuse liige, muidugi teistel gruppi kuuluvatel ettevõtetel veel juhatuse liikmeid.

Väga pealiskaudne, kitsarinnaline ja rumala inimese arvamus sul siin.

Raha ikka läheb töötajate palkadeks (muide, palgakasv olnud röögatu), aga ka investeeringuteks (poodide arendamised, ka e-poe arendus, poodide valguslahendused, renoveerimised jne, et sul oleks ikka hea ringi käia seal).

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Uuemad lõhnad on suht sama hinnad nii poes kui e-poes, viimastest saab poolmuidu aastaid vanu „mudeleid“.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ka e-poed teenivad korraliku kasumi, juurdehindlus on lihtsalt väga suur, nii tava- kui e-poes. Kui tegu pole mingi eksklusiivse nišilõhnaga, siis need Versaced ja Riccid on tegelikult väga odavad. Kes siis ei tahaks kasumit teenida?

+2
0
Please wait...

Näitan 9 postitust - vahemik 1 kuni 9 (kokku 9 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Parfüümide hinnavahe e-poes ja kaubamajas