Tere,
Negatiivne kogemus, mida tahan ka teistega jagada.
Minu 3 aastat vana Electroluxi pesukuivati (garantii 2a) andis ühel päeval veateate. Kuna soovisin masinat kiiresti tööle saada, vedasin selle pärast telefonikõnet Eliser Kodumasinad hooldusesse. Sealt sain kurva uudise, et väljavahetamist vajab juhtpult ja kaks kondekat. Töö ja materjali maksumus 250€.
Remondi asemel ostsin uue pesukuivati.
Vana pesukuivati jaoks aga otsisin tehnikamehe, kes põlveotsas kodumasinaid parandab. Tulemus – juhtpult oli korras, kondekad töötasid. Lihtsalt üks turismo oli läbi põlenud. Ja turismo ei asunud juhtpuldil vaid oli eraldi bloki küljes.
Tulemus – 25€ ja kuivati on nüüd töökorras.
Seega minu hinnangul taheti hoolduses mulle “kott pähe tõmmata”.
250€ on täpselt selline summa, mille käid veel välja lootuses vana masin päästa. Uus masin on ju ikkagi kallim.
Seega hoiatus kõigile – ärge laske endale remonditöökojas kotti pähe tõmmata!
No ja tegelikult ei ole ma ühtegi käiku peale käesoleva ka Eliser Kodumasinate suhtes ette võtnud. Antud juhtumi puhul ei ole nagu Tarbijakaitseameti menetlusse erilist usku…