Esileht Ilu ja tervis Pfizeri kõrvalmõju?

Näitan 24 postitust - vahemik 1 kuni 24 (kokku 24 )

Teema: Pfizeri kõrvalmõju?

Postitas:
Kägu

Sain esimese doosi üle kahe nädala tagasi. Esimene õhtu tundsin meeletut väsimust ja põhimõtteliselt jäin jala pealt magama. Muid mõjusid nagu ei tundnudki peale väikese õlavalu. Nüüd viimased seitse päeva kohutavalt väsinud ja unine koguaeg . Kui saaks, siis ainult magaks . Ja selline nn kuum palaviku tunne on ka aga palavikku pole, kuigi keha temp normist 3 kraadi kõrgem. Ma ei loe kuskilt otseselt sellist kõrvaltoimet välja aga olen mõnelt tuttavalt veel kuulnud, et hull väsimus ja uni koguaeg , kes sama vaktsiini saanud. Ega ma ei põe, kui ongi kõrvalmõju siis on aga tahaks teada , millal see üle läheb….ja ikka läheb ju?

+5
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul öeldi, enne süsti, et kui need kõrvalmõjud 2-3p jooksul ei möödu, siis pöörduda arsti poole.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ja selline nn kuum palaviku tunne on ka aga palavikku pole, kuigi keha temp normist 3 kraadi kõrgem

3 kraadi kõrgem? Muidu on 36,6, aga nüüd 39,6?

+17
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ja selline nn kuum palaviku tunne on ka aga palavikku pole, kuigi keha temp normist 3 kraadi kõrgem

3 kraadi kõrgem? Muidu on 36,6, aga nüüd 39,6?

Vabandust, eksisin. Kui muidu 36,6 siis nüüd 36,9. Ma ei ütleks, et see on terve aeg peale vaktsiini olnud aga nüüd viimane nädal. Sellepärast küsingi , et kas see võiks üldse vaktsiini mõju olla. Et kas keegi veel on sellist mõju täheldanud .

0
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Vabandust, eksisin. Kui muidu 36,6 siis nüüd 36,9. Ma ei ütleks, et see on terve aeg peale vaktsiini olnud aga nüüd viimane nädal. Sellepärast küsingi , et kas see võiks üldse vaktsiini mõju olla. Et kas keegi veel on sellist mõju täheldanud .

See iseenesest ei tähenda midagi, minul kõigub päeva lõikes temperatuur pidevalt, ega eriti muidugi nii pingsalt ka ei jälgi. Aga kui on üldine halb enesetunne, siis peab ikka arsti juurde pöörduma.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teemaalgataja, mine palun tee kontrolliks  vereproov, tavaline kliiniline veri.  Kui saab, siis perearsti juures, aga ka synlabis tasulisena saab seda 2-3 euro eest teha. Sealt tuleks vaadata PLT ehk trombotsüütide väärtust. VIPIT sündroom annab kaebusena ka väsimust.

+2
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mu mees magas ka peale süsti peaaegu 3 päeva järjest

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Rase ei ole?

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Äkki on selline tunne hoopis selle tõttu, et ilmad on kole kuumad?

Ma pole vaktsiini saanud, aga ka sellised tunded, et palavik ja korralikult ei puhka välja. Kuumusest.

+4
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kôrvaltoimed jubväga erinevad, väsimus üks tavalisemaid neist. Mul endal oli 10 päeva kohutav peavalu Pfizerist.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul ei olnud mitte mingeid kõrvaltoimeid-ei esimese ega teise doosiga. Aga ma olen üldiselt ka terve inimene-viimase 20 aasta jooksul ainult korra palavikus ja haige olnud.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

mul oli esimesest süstist 2-nädalane kohutav peavalu. olen 40-aastane ja täiesti terve (enne pole ka pea eriti valutanud).

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Diffany Doveril tekkis ka väike uni, kui live tv süsti sai. Ja 8h hiljem tekkis natuke suurem uni. googelda.

+2
-13
Please wait...

Postitas:
Kägu

Väga suur unisus või väsimus võib olla sellest et said narkolepsia. Näiteks seagripi vaktsiin tekitas narkolepsiat osadel inimestel ja eriti lastel.

+1
-14
Please wait...

Postitas:
Kägu

Diffany Doveril tekkis ka väike uni, kui live tv süsti sai. Ja 8h hiljem tekkis natuke suurem uni. googelda.

See või? Kas on raske ka manipuleeritav lammas olla?

 

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-nurse-covid-vaccine-dead/fact-check-nurse-who-fainted-after-covid-19-vaccine-did-not-die-idUSKBN29629G

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Väga suur unisus või väsimus võib olla sellest et said narkolepsia. Näiteks seagripi vaktsiin tekitas narkolepsiat osadel inimestel ja eriti lastel.

Narkolepsia ei tekkinud seagripi puhul otseselt vaktsiinist, vaid selle ühe versiooni komponentidest. Neid komponente enam ei kasutata. Lihtsalt tahtsin täpsustada, sest mõni lugeja vb esimese hooga kujutab ette, et vaktsiin on mingi väga kindel komponent vms. Aga eks muidugi on võib igasugu asju olla.

Teemaalgataja, kuidas läheb?

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sain esmaspäeval teise doosi, ainuke kõrvalmõju oli et õlg natuke valus 2 päeva

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kõrvalmõju võib tekkida palju hiljem siiski. Kui oli seagripp siis öeldi ka et seagripi vaktsiin on täiesti ohutu. Kuid narkolepsiat see osadel siiski tekitas.See selgitati välja mitu aastat hiljem.Soomes oli see päris suur skandaal, sest imelikul põhjusel hakkas Soome laste hulgas levima narkolepsia.Nii või naa Pfizeri kõrvalmõjust saame teada alles paari aasta pärast.Vahetult peale süsti tekkiv kõrvalmõju(palavik, peavalu) on siiski tühine ja seda pole mõtet karta.

+4
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu
  • Sain esimese doosi üle kahe nädala tagasi. Esimene õhtu tundsin meeletut väsimust ja põhimõtteliselt jäin jala pealt magama. Muid mõjusid nagu ei tundnudki peale väikese õlavalu. Nüüd viimased seitse päeva kohutavalt väsinud ja unine koguaeg . Kui saaks, siis ainult magaks . Ja selline nn kuum palaviku tunne on ka aga palavikku pole, kuigi keha temp normist 3 kraadi kõrgem. Ma ei loe kuskilt otseselt sellist kõrvaltoimet välja aga olen mõnelt tuttavalt veel kuulnud, et hull väsimus ja uni koguaeg , kes sama vaktsiini saanud. Ega ma ei põe, kui ongi kõrvalmõju siis on aga tahaks teada , millal see üle läheb….ja ikka läheb ju?

  • Millal sa viimati vere analüüsi tegid??
  • Raud, d vitamiin, foolium?? Mul ka phiser tehtud ja vat 2 syst oli siuke mõnus.
0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

1.5 kuud peale Pfizeri teist süsti tekkisid rohked südame vahelöögid.Ja süda läks rütmist välja.Emos sain abi.Märtsis käisin perearsti juures, südamega mingit probleemi ei olnud.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minul on  praegu suurem unevajadus, praegu magan 7-8, vahest töölt tulles jään teleka ette magama paariks tunniks.  Vaktsiinist on möödas 4 kuud, seega selle kaela ei aja. Ilm on ka vastikult uimane, mis soosib seda.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minul on praegu suurem unevajadus, praegu magan 7-8, vahest töölt tulles jään teleka ette magama paariks tunniks. Vaktsiinist on möödas 4 kuud, seega selle kaela ei aja. Ilm on ka vastikult uimane, mis soosib seda.

No sama narr on kõike kogu aeg ilma kaela ajada.

+4
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minul on praegu suurem unevajadus, praegu magan 7-8, vahest töölt tulles jään teleka ette magama paariks tunniks. Vaktsiinist on möödas 4 kuud, seega selle kaela ei aja. Ilm on ka vastikult uimane, mis soosib seda.
No sama narr on kõike kogu aeg ilma kaela ajada. /quote]

Ise oled narr. Ka minul on suurem une vajadus Peale Pfizeri süsti.Õhtu peale tööd jään magama.

 

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma sain teise Pfizeri süsti juba üle 3 kuu tagasi, esimene siis üle 4 kuu tagasi. Ei esinenud peale süsti ega ole esinenud hiljem mingeid kõrvaltoimeid. Ma muidu aastaid migreeni alla kannatanud ja ikka igasugu pisiasjad võivad seda esile kutsuda. Ses suhtes isegi üllatav, et osad väidavad, et muidu peavalusid neil kunagi pole ja siis vaktsiin tekitas. Samas mina, sagedane migreenik, ei saanud isegi peavalupoega.

0
0
Please wait...

Näitan 24 postitust - vahemik 1 kuni 24 (kokku 24 )


Esileht Ilu ja tervis Pfizeri kõrvalmõju?