Minu meelest on see ka ebanormaalne, et pole pikapäevarühma. Selle olemasolu ei näitaks kuidagi, et laps poleks iseseisev vaid, et lapsel oleks võimalus olla sotsiaalne. Natuke vabam õhkkond, et oma klassikaaslastega pärast kooli suhelda ja vabalt mängida ja neid paremini tundma õppida, samas ikkagi täiskasvanu “pilgu all”, kes aitaks konflikte lahendada ja ehk annaks ka lisaks mõne tegevuse-idee.
Ma mäletan küll oma kooliajast (80ndatel), et pikapäevarühm oli äge. Sai igasugu pulli teha.
Kas Viimsi koolis ei ole mingit vanemate kogu, et see teema üles võtta ja ehk ühiselt midagi organiseerida? Kui leidub teisi lapsevanemaid, kes oleks huvitatud. Ehk kool lubaks ruume ja kuskilt leitaks ka inimene, kes selleks tegevuseks palgata (keegi, kellel noorteuhi, lasteaiakasvataja või ehk isegi õpetaja haridus, aga ei soovi näiteks tervet pikka päeva koolis töötada vaid sobikski pärastlõnane aeg ja mõni tund päevas – ja võibolla paar lisatundi nädalas, et lastele mõnd tegevust planeerida enne kui lapsed rühma tulevad)
Aitäh toetuse, mõistuse ja ettepaneku eest!
Just seda näen minagi, et pikapäevarühm töötaks toimiva tugikeskusena just väikelastele, kus on kindel päevaplaan ja tegevused ning suunamine täiskasvanu poolt – seda ikka selleks, et nad kohe 7 aastaselt ei hulguks terve päev tegevusetult või ei istu kodus nii kaua kui vanemad koju jõuavad, vaid nutitelefonides jne.
Täna sain teada, et üks lapsevanem, kelle laps esimeses klassis alustama pidi, otsustas oma lapse Tallinna kooli üle viia, kus olemas toimiv pikapäevarühm. Nii, et vajadus selle järgi on tegelikult reaalselt olemas ja puudutab paljusi, kuid hukkamõistu ja halvustavate kommentaaride tõttu, loobuvad nad teemat tõstatamast ja avalikult kommenteerimast!
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 30.08 00:34; 30.08 18:00; 31.08 03:17; 03.09 07:05; 03.09 21:45;