Töö ise oli vägagi normaalne, erinevalt teemaalgatajast meeldib mulle väga see, et tööd on aasta-aastalt läinud aina praktilisemaks. Et küsitakse just seda, mida reaalselt võiks osata. Eilsed teemad olid minu hinnangul praktilised, paraja raskusastmega. Lugemisülesanded nõudsid süvenemist, mis ongi vajalik, muidu ei oleks ülesannetel mõtet, kui saaks vastused rida-realt kõik alustekstist maha kirjutada. Oli nii väga lihtsaid küsimusi, mis tekstist leitavad, kui ka veidi analüüsimist nõudvaid. Kirjutamisteema ei olnud väga lihtne, aga igaühe jaoks jõukohane.
Tegelikult täitsa huvitab, mida siis muidu koolis õpitakse, kui selle töö teemad (algustäht, täheortograafia, lauseehitus) ei olnud need, millega tunnis tegeletakse? Ja küsin seda täiesti heaga, mitte irooniaga.
Ei-ei, mina ei väljendanud kuskil oma arvamust või eelistust, ma pole tööd näinudki. Laps oli see, kes rääkis, et suurt ja väikest algustähte ei olnud, võõrsõnu ei olnud, kirjavahemärke ei olnud – see oli see, millele koolis on suurt tähelepanu pööratud ja ta oli imestunud, et miks neid asju ei kontrollitud. oma lapse jutu põhjal jäi mul mulje, magu oleks osadele asjadele käega löödud, et ah, mis neist ikka kontrollida, nagunii seda enam selgeks ei tee uuele põlvkonnale. Praktilised eksamitööd meeldivad mulle isiklikult väga – need on selles vanuses ainsad, millel mingi kaugem mõte on. Nii mõnegi lapse jaoks jääb ju põhiharidus kõrgeimaks omandatud haridustasemeks.
Kirjutamisülesande teema oli tõesti hea ja lihtne. Alusteksti ma ei ole muidugi näinud, ei oskagi tegelikult midagi arvata sellise alustekstiga kirjutamise kohta. Mõne jaoks teeb see asja kindlasti lihtsamaks, aga minu oma leidis, et kui sul on enne teksti lugemist peas sama mõte, mis tekstis, siis on kuidgai imelik hakata seda kirjandis kasutama. Nagu oleks otse maha kirjutanud vms.
Hoolimata suurest segadusest, mis lapse peas eile valitses, sai ta siiski viie 🙂
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 04.06 11:00; 04.06 17:26; 04.06 17:35; 04.06 20:09; 04.06 20:12; 04.06 23:39; 05.06 09:31; 05.06 12:32;