Kuidas läks?
Teema: Põhikooli matemaatika eksam
Kuidas läks?
Täiesti keskmine laps (tavakool, hinne 4) ütles, et lihtne töö oli.
Veel ei tea, aga päris nõrk matemaatik ütles, et tunne on hea ja ei olevat väga raske olnud. Ootame tulemusi.
Veel ei tea, aga päris nõrk matemaatik ütles, et tunne on hea ja ei olevat väga raske olnud. Ootame tulemusi.
sama siin
Veel ei tea, aga päris nõrk matemaatik ütles, et tunne on hea ja ei olevat väga raske olnud. Ootame tulemusi.
sama siin
94 punkti lõppkokkuvõttes. päris hea 🙂
Veel ei tea, aga päris nõrk matemaatik ütles, et tunne on hea ja ei olevat väga raske olnud. Ootame tulemusi.
sama siin
94 punkti lõppkokkuvõttes. päris hea ????
No see on ikka ülihea, arvestades, et maksimumpunkte oli võimalik saada 50.
Kellel pea matat võtab ja ka õppinud on, on alati lihtne.
Klassi parematele õpilastele oli see eksam kindlasti naljanumber, need, kes ei õpi või pole pead, need ei tee sedagi ära.
Veel ei tea, aga päris nõrk matemaatik ütles, et tunne on hea ja ei olevat väga raske olnud. Ootame tulemusi.
sama siin
94 punkti lõppkokkuvõttes. päris hea ????
Valevorst kuubis. Eksamil oli võimalik saada 50 punkti.
Veel ei tea, aga päris nõrk matemaatik ütles, et tunne on hea ja ei olevat väga raske olnud. Ootame tulemusi.
sama siin
94 punkti lõppkokkuvõttes. päris hea ????
Valevorst kuubis. Eksamil oli võimalik saada 50 punkti.
Äkki olid siis protsendid? Sry- olidki. 94 protsenti.
Klassi parematele õpilastele oli see eksam kindlasti naljanumber, need, kes ei õpi või pole pead, need ei tee sedagi ära.
tundub, et sel aastal oligi lihtne eksam, sest klassist kaks last said kolme, ülejäänud neljad-viied, kusjuures viisi kaks korda rohkem kui nelju. tavaline keskmine põhikool. matemaatika aastahinded olid märksa kehvemad ja ka eesti k eksamihinded olid märksa ühtlasema jaotusega.
Klassi parematele õpilastele oli see eksam kindlasti naljanumber, need, kes ei õpi või pole pead, need ei tee sedagi ära.
tundub, et sel aastal oligi lihtne eksam, sest klassist kaks last said kolme, ülejäänud neljad-viied, kusjuures viisi kaks korda rohkem kui nelju. tavaline keskmine põhikool. matemaatika aastahinded olid märksa kehvemad ja ka eesti k eksamihinded olid märksa ühtlasema jaotusega.
Ei tundu küll, et lihtne oli. Klassis 25 last, neist üks sai viie, neli last neljad ja ülejäänud kõik kolmed.
Klassi parematele õpilastele oli see eksam kindlasti naljanumber, need, kes ei õpi või pole pead, need ei tee sedagi ära.
tundub, et sel aastal oligi lihtne eksam, sest klassist kaks last said kolme, ülejäänud neljad-viied, kusjuures viisi kaks korda rohkem kui nelju. tavaline keskmine põhikool. matemaatika aastahinded olid märksa kehvemad ja ka eesti k eksamihinded olid märksa ühtlasema jaotusega.
Ei tundu küll, et lihtne oli. Klassis 25 last, neist üks sai viie, neli last neljad ja ülejäänud kõik kolmed.
täiesti uskumatu, kui erinevad tulemused. meil ka klassis 25 last, neist (nagu juba enne öeldud) kaks kolme, seitse nelja ja kuusteist viite. no täiesti tavaline kool, täiesti tavaline klass (matem aastahinne oli seitsmel õpilasel viis.) (ja kolme paralleeli peale ei olnud ühtegi läbikukkujat.) mis erilise nüansi lisab, on asjaolu, et selle klassi matemaatikaõpetaja on haiguslehel olnud terve selle poolaasta, tunnid jäid pidevalt ära ja regulaarset matemaatikaõpet said nad alles viimase pooleteise kuu jooksul.
Viimasele,
Klassid võivad võimete poolest väga erinevad olla.
Viimasele,
Klassid võivad võimete poolest väga erinevad olla.
võivad muidugi, aga mul on seal koolis rohkem lapsi (olnud) ja ma tean, et tegemist on täiesti tavaliste keskmiselt tublide lastega. ei mingeid kuldpäid, kolm kiitusega lõpetajat. näen ju juba perioodi- ja aastahinnetega võrreldes, et matem eksamihinded olid märkimisväärselt paremad.
Minu matemaatikaõpetajast ema ütles, et olevat lausa uskumatult triviaalne eksam olnud.
Minu matemaatikaõpetajast ema ütles, et olevat lausa uskumatult triviaalne eksam olnud.
No mis imet seal siis küsida? Tavalised ülesanded, mis üheksa klassi läbinud õpilasele peaksid jõukohased olema. Põhihariduse omandamine on elementaarne, mitte mingi kõrgem tase ja seega pole eksamist mõtet olümpiaadi teha.
No miks mitte kűsida. Aastaid tagasi Võsareporteris murdsid tehnikaülikooli tudengid tundide kaupa pead 4. kassi ülesannete kallal, saamatagi need lahendatud. Kujuta siis ette, mis ülesanded veel eksamitöös võivad olla.
Minu poiss sai viie. Ütles, et kerge oli.
Olin väga meeldivalt üllatunud, sest tegelikult ma vaikselt lootsin, et ta kolme ei saaks, et äkki suudab kuidagi nelja saada. Aga sai üllatuslikult hoopis viie.
Tal ka oli matemaatika õpetajaga probleeme. Õpetajal oli isiklik antipaatia lapse vastu ja kaks esimest trimestrit oli poisil matemaatika kahe ja kolme vahel. Tegelikult oli enamusel klassist selle õpetajaga probleem. Oli selline lastevihkaja kooli sattunud. Õnneks viimasel trimestril õpetaja vahetus.
Lisaks on poiss mul väga palju tundidest oma terviseprobleemide pärast puudunud.
Eeldan, et eksam oli siiski pigem kerge, kui temasugune viie sai.
Minu poiss sai viie. Ütles, et kerge oli.
Olin väga meeldivalt üllatunud, sest tegelikult ma vaikselt lootsin, et ta kolme ei saaks, et äkki suudab kuidagi nelja saada. Aga sai üllatuslikult hoopis viie.
Tal ka oli matemaatika õpetajaga probleeme. Õpetajal oli isiklik antipaatia lapse vastu ja kaks esimest trimestrit oli poisil matemaatika kahe ja kolme vahel. Tegelikult oli enamusel klassist selle õpetajaga probleem. Oli selline lastevihkaja kooli sattunud. Õnneks viimasel trimestril õpetaja vahetus.
Lisaks on poiss mul väga palju tundidest oma terviseprobleemide pärast puudunud.
Eeldan, et eksam oli siiski pigem kerge, kui temasugune viie sai.
Muidugi oli lapsevihkaja see õpetaja….
47 p.. Tundub, et eksamiks suutis ennast kokku võtta kuna viimasel ajal on matemaatika hinded alla käinud.
50 p 50st.
Võrreldes eliitkoolikatsetega oli naljategu olnud.
50 p 50st.
Võrreldes eliitkoolikatsetega oli naljategu olnud.
minu lapsel sama, 50 p ja uskumatult lihtne. neil said eksami eest viisi ka need, kes nelikkatsetel matas alla 20 p said.
Minu matemaatikaõpetajast ema ütles, et olevat lausa uskumatult triviaalne eksam olnud.
No mis imet seal siis küsida? Tavalised ülesanded, mis üheksa klassi läbinud õpilasele peaksid jõukohased olema. Põhihariduse omandamine on elementaarne, mitte mingi kõrgem tase ja seega pole eksamist mõtet olümpiaadi teha.
Ega mu ema kuu pealt kukkunud ole. Ta on pikaajalise kogemusega matemaatikaõpetaja ja mõistagi kommenteeris ta eksami raskusastet võrdluses varasemate aastate eksamitöödega.
Siin on teisedki maininud, et tänavune töö oli erakordselt lihtne. 🙂
Üks ülesanne nt oli selline: Oli antud ühe šokolaaditahvli hind ja kaal. Küsiti: 1) Kui palju maksavad 86 šokol. tahvlit? 2) Kui palju kaaluvad 86 šokol. tahvlit? 3) 86 š. tahvlit olid kahel riiulil. Kui ühelt riiulilt pandi teisele 9 tk, siis oli mõlemal võrdselt. Kui palju oli algul kummalgi riiulil? Ei saa aru sellise ülesande mõttest 9. klassi eksamil. Selliseid ülesandeid pakuvad eksamile muidugi matem. õpetajad ise.
Sellel eksamil polnud ühtegi ülesannet, kus oleks saanud natukenegi mõelda, kuidas lahendada. Klassi nõrgad õpilased tegid ka valikülesanded (mis peaksid natukenegi välja tooma õpilase mõtlemis-, arutlus- või kombineerimisvõime) maksimaalsetele punktidele. Jah, on hea küll, kui õpilased saavad häid hindeid, kuid jääb küsimus: Mis mõte sellistel eksamitel on?
Sellel eksamil polnud ühtegi ülesannet, kus oleks saanud natukenegi mõelda, kuidas lahendada. Klassi nõrgad õpilased tegid ka valikülesanded (mis peaksid natukenegi välja tooma õpilase mõtlemis-, arutlus- või kombineerimisvõime) maksimaalsetele punktidele. Jah, on hea küll, kui õpilased saavad häid hindeid, kuid jääb küsimus: Mis mõte sellistel eksamitel on?
Olen päris kindel, et paljud Perekooli kägudest kukuksid kolinal läbi või venitaks vaevalise kolme.
Üks ülesanne nt oli selline: Oli antud ühe šokolaaditahvli hind ja kaal. Küsiti: 1) Kui palju maksavad 86 šokol. tahvlit? 2) Kui palju kaaluvad 86 šokol. tahvlit? 3) 86 š. tahvlit olid kahel riiulil. Kui ühelt riiulilt pandi teisele 9 tk, siis oli mõlemal võrdselt. Kui palju oli algul kummalgi riiulil? Ei saa aru sellise ülesande mõttest 9. klassi eksamil. Selliseid ülesandeid pakuvad eksamile muidugi matem. õpetajad ise.
Üks selline ülilihtne ülesanne on igal aastal, et vabastada krambist õpilased, kellel võib paanikaga bloki ette lüüa. Punkte selle ülesande eest praktiliselt ei saa ja mingit sellist eesmärki tal polegi.
See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.