Esileht Ajaviite- ja muud jutud Pood, kus müüja ei tohi toetuda

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 244 )

Teema: Pood, kus müüja ei tohi toetuda

Postitas:
Kägu

Conversion rate on mulle ka uudis. Muidu olen tundnud väikest sisemist survet osta siis, kui olen müüja abi kasutanud, lasknud näidata, tagant tuua ja nõu anda, siis on kuidagi süümekad, kui lõpuks ei ostagi (samas, kui ikka kaup lõpuks ei sobi, siis pole midagi teha). Nüüd tuleb välja, et parem on üldse mitte siseneda.

+23
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Puhkepausid seaduse järgi:

Seega olenevalt töö iseloomust näeb seadus ette ka teatud erisused tööpäevasiseste puhkeaegade osas. Nimetatud pauside pikkuseks on 10 – 15 minutit. Õigus puhkepausidele on näiteks müüjatel, kassapidajatel, liinitöötajatel, baaridaamidel, ettekandjatel jne. Nende pauside võrra tööpäev ei pikene.

https://www.rup.ee/kusimused-vastused/tooinspektsioon/mitu-pausi-v-ib-tootaja-teha-12-tunnise-toopaeva-jooksul

Nende ajal teenindaja mitte ei istu, vaid jookseb kaub. keskuse teises otsas asuvasse vetsu. Kas need pausid üldse võimaldavad tampoone nõutud sagedusega vahetada?

+23
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Töötasin ühes Denim Dream poes lühikest aega. Meil tõesti toole ei olnudki kassa taga, istuda sai pausi ajal. Coversion rate-i vaadatakse tõesti, iga kord kui nt naine jäi riideid proovima ja mees 4 korda sisse-välja käis, et vaadata, kas on juba valmis kiristasime hambaid, aga kliendile pidime ikka naeratama. Sama lugu ka “lihtsalt vaatajatega”. Mulle endale ka meeldib vahel mööda poode käia, plaanita midagi osta, aga töötajale tähendab see boonusest ilma jäämist. Pärast saime pahandada, et conversion rate nii väike. Pausile minnes kummardasime, et ise mitte kliendina “kirja minna”. Puhkepausid (kokku tund 12-tunnise tööpäeva jooksul) võeti tööajast välja, st on tasustamata. Kohustuslikud on müügikoolitused, mis enamasti pannakse tööpeävale, aga vahel ka mitte. Väga tihti helistas piirkonnajuht, et “paluda” teise kauplusesse asendama vabal päeval. Keeldumisel üritati süümepiinu tekitada. Testostjad käivad iga kuu mitu korda, kui tulemus nõrk on, pead seletuskirja kirjutama. Meie konkreetse poe juhataja vaatas kaameratest, kuidas me töö ajal käitusime (kas nõjatusime letile, kas rääkisime omavahel juttu (mis oli ka keelatud)) ja hiljem tegi selle kohta märkusi. Need teeninduse hindamise nupud- kui laps mängib ja vajutab halb nuppu tähendab see töötajale väikest kaotust palgas. Inventuur on iga kuu ja puudujääk võetakse osaliselt töötajate palgast (seaduse väänamiseks on asi sõnastatud nii, et kui inventuur korras, saad varguse ennetamise boonust, kui ei, on see boonus miinuses). Kui kassas on puudujääk, aga ka ülejääk, läheb see tasumisele vastutava teenindaja või juhataja palgast (puudujääki muidugi mõistan, aga ülejääk-nt kui mõni klient ütleb, et tagasi vaja ei ole.. nojah..) ühesõnaga väga hea meel, et sealt tulema sain.

+43
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mida ma just lugesin? 🤭 Mina sellesse kauplusesse enam oma jalga ei tõsta, jube koht!

Töötasin ühes Denim Dream poes lühikest aega. Meil tõesti toole ei olnudki kassa taga, istuda sai pausi ajal. Coversion rate-i vaadatakse tõesti, iga kord kui nt naine jäi riideid proovima ja mees 4 korda sisse-välja käis, et vaadata, kas on juba valmis kiristasime hambaid, aga kliendile pidime ikka naeratama. Sama lugu ka “lihtsalt vaatajatega”. Mulle endale ka meeldib vahel mööda poode käia, plaanita midagi osta, aga töötajale tähendab see boonusest ilma jäämist. Pärast saime pahandada, et conversion rate nii väike. Pausile minnes kummardasime, et ise mitte kliendina “kirja minna”. Puhkepausid (kokku tund 12-tunnise tööpäeva jooksul) võeti tööajast välja, st on tasustamata. Kohustuslikud on müügikoolitused, mis enamasti pannakse tööpeävale, aga vahel ka mitte. Väga tihti helistas piirkonnajuht, et “paluda” teise kauplusesse asendama vabal päeval. Keeldumisel üritati süümepiinu tekitada. Testostjad käivad iga kuu mitu korda, kui tulemus nõrk on, pead seletuskirja kirjutama. Meie konkreetse poe juhataja vaatas kaameratest, kuidas me töö ajal käitusime (kas nõjatusime letile, kas rääkisime omavahel juttu (mis oli ka keelatud)) ja hiljem tegi selle kohta märkusi. Need teeninduse hindamise nupud- kui laps mängib ja vajutab halb nuppu tähendab see töötajale väikest kaotust palgas. Inventuur on iga kuu ja puudujääk võetakse osaliselt töötajate palgast (seaduse väänamiseks on asi sõnastatud nii, et kui inventuur korras, saad varguse ennetamise boonust, kui ei, on see boonus miinuses). Kui kassas on puudujääk, aga ka ülejääk, läheb see tasumisele vastutava teenindaja või juhataja palgast (puudujääki muidugi mõistan, aga ülejääk-nt kui mõni klient ütleb, et tagasi vaja ei ole.. nojah..) ühesõnaga väga hea meel, et sealt tulema sain.

+29
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nii kurb ausalt öeldes, et keegi peab sellist töökeskkonda kannatama. Või kas ilmtingimata peab? Saaks ju mujale ka tööle. Ise ei oleks eales nõus sellistes tingimustes töötama.

+16
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

.

+19
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Töötasin ühes Denim Dream poes lühikest aega. Meil tõesti toole ei olnudki kassa taga, istuda sai pausi ajal. Coversion rate-i vaadatakse tõesti, iga kord kui nt naine jäi riideid proovima ja mees 4 korda sisse-välja käis, et vaadata, kas on juba valmis kiristasime hambaid, aga kliendile pidime ikka naeratama. Sama lugu ka “lihtsalt vaatajatega”. Mulle endale ka meeldib vahel mööda poode käia, plaanita midagi osta, aga töötajale tähendab see boonusest ilma jäämist. Pärast saime pahandada, et conversion rate nii väike. Pausile minnes kummardasime, et ise mitte kliendina “kirja minna”. Puhkepausid (kokku tund 12-tunnise tööpäeva jooksul) võeti tööajast välja, st on tasustamata. Kohustuslikud on müügikoolitused, mis enamasti pannakse tööpeävale, aga vahel ka mitte. Väga tihti helistas piirkonnajuht, et “paluda” teise kauplusesse asendama vabal päeval. Keeldumisel üritati süümepiinu tekitada. Testostjad käivad iga kuu mitu korda, kui tulemus nõrk on, pead seletuskirja kirjutama. Meie konkreetse poe juhataja vaatas kaameratest, kuidas me töö ajal käitusime (kas nõjatusime letile, kas rääkisime omavahel juttu (mis oli ka keelatud)) ja hiljem tegi selle kohta märkusi. Need teeninduse hindamise nupud- kui laps mängib ja vajutab halb nuppu tähendab see töötajale väikest kaotust palgas. Inventuur on iga kuu ja puudujääk võetakse osaliselt töötajate palgast (seaduse väänamiseks on asi sõnastatud nii, et kui inventuur korras, saad varguse ennetamise boonust, kui ei, on see boonus miinuses). Kui kassas on puudujääk, aga ka ülejääk, läheb see tasumisele vastutava teenindaja või juhataja palgast (puudujääki muidugi mõistan, aga ülejääk-nt kui mõni klient ütleb, et tagasi vaja ei ole.. nojah..) ühesõnaga väga hea meel, et sealt tulema sain.

Kusjuures siin on küll seaduserikkumine. Tõsi, need kaks pooletunnist pausi 12tunnise vahetuse ajal ongi väljaspool tööaega, st tegelik vahetus on 13 tundi, aga lisaks peaks lubama veel 10-15 minutilisi pause ja need peavad jääma tööaja sisse.

+16
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Nii kurb ausalt öeldes, et keegi peab sellist töökeskkonda kannatama. Või kas ilmtingimata peab? Saaks ju mujale ka tööle. Ise ei oleks eales nõus sellistes tingimustes töötama.

Töötasin kaks aastat koristajana ja kuigi palk oli väike, siis siinse jutuga võrreldes oli mul lausa kadestusväärne töö. Rahulikud objektid, kliendid eriti ei kaevanud, pause tegin siis kui tahtsin, tööpäev maksimaalselt 6 tundi, terve aja sain muusikat/raadiot kuulata ja töökaaslastega rääkimist ka keegi ei keelanud.

+38
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Lihtsalt ei suuda uskuda 🙁
Mina käin tihti ajaviiteks poodides vaatamas ja vahel laps ootab pingil koridoris, siis käin ka mitu korda sisse-välja talle ütlemas, et lähen proovima või et läheb veel aega.
Kuidas küll saab minu nii isiklik tegevus teistele tööalast kahju tuua???

+44
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Täna nägin Roccas Mustangi poe müüjat kummargil sisenemas.

Korralik orjapidamine käis kunagi ka selle sektilaadse perekonna poodides, kus meeste riideid müüakse. Ma ei tea, kas neil enam kaubanduskeskustes poode on, õnneks vist mitte.

Mustang peaks sama kett olema, mis denim dream. Tom taylor läheb samuti sinna alla.

Veel selliseid rangete reeglitega poode on näiteks monton, mosaic.

+23
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Denim Dreamiga samad tingimused on kõigis Põldma poodides-Mustang, Calvin Klein, Guess, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Calvin Klein Underwear jne.

+23
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kogu selle jutu peale tahaks nüüd hirmsasti Töökaitseinspektsioonile kirjutada. Koguks mingi nimekirja kokku neist poodidest, kus istuda ei lasta ja saadaks neile. Saan aru, et HM, Denim Dream. Millised veel?

+36
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Puhkepausid seaduse järgi:

Seega olenevalt töö iseloomust näeb seadus ette ka teatud erisused tööpäevasiseste puhkeaegade osas. Nimetatud pauside pikkuseks on 10 – 15 minutit. Õigus puhkepausidele on näiteks müüjatel, kassapidajatel, liinitöötajatel, baaridaamidel, ettekandjatel jne. Nende pauside võrra tööpäev ei pikene.

https://www.rup.ee/kusimused-vastused/tooinspektsioon/mitu-pausi-v-ib-tootaja-teha-12-tunnise-toopaeva-jooksul

Need 10-15 minutilised pausid on ette nähtud ja töölepingus kirjas küll. Reaalsuses kukub muidugi nii välja, et pead need pausid kuidagi klapitama/planeerima ja need kuluvad kiiresti.
Suuremas keskuses läheb juba ainuüksi wc-s käimiseks 10 minutit (kohale kõndimine, koos klientidega sabas seismine jne). Istuda või puhata ikka ei saa ja kõik seaduslik 🙂

+13
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kogu selle jutu peale tahaks nüüd hirmsasti Töökaitseinspektsioonile kirjutada. Koguks mingi nimekirja kokku neist poodidest, kus istuda ei lasta ja saadaks neile. Saan aru, et HM, Denim Dream. Millised veel?

Lihtsam oleks küsida, millised ei ole!

+14
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu meelest oleks siin ainest mõnel suuremal ajalehel selle kohta lugu kirjutada. Ma tõesti tahaks selliste poodide juhtkonnapoolset selgitust kuulda, miks tänapäeval selline asi nagu, see conversion rate kasutusel on

+38
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Seletuskirju ei pea kirjutama. Need on töötaja kahjuks. Saage juba aru, et ei pea midagi seletama ega kirjutama.

0
-12
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu meelest oleks siin ainest mõnel suuremal ajalehel selle kohta lugu kirjutada. Ma tõesti tahaks selliste poodide juhtkonnapoolset selgitust kuulda, miks tänapäeval selline asi nagu, see conversion rate kasutusel on

Nõus.
Mind pigem üllatab, et loendamisest ei teata. Piisab veerand tundi mõnes keskuses veeta, kui näed küürakil liikuvaid müüjaid. Selline asi on kasutusel juba aastaid.

Artikleid on vist kirjutatud ka- sellest et keskused ei luba poodi sulgeda. Poe omanikud muidugi ka mitte. Väiksemates poodides on müüja sageli üksinda 10.00- 16.00. Siis tuleb vahetus või teine müüja lisaks. Sel ajal vetsu ei saa või tohib käia 1 kord. Toidu toob kuller poodi ja seda peab sööma riidekapi suuruses tagaruumis, ise kogu aeg ühe silmaga poodi jälgides. Kui tuleb klient, kellega läheb kauem aega, sööd hiljem edasi seda jahtunud toitu.
Kaameratest vaadatakse kaua pood kinni on olnud. Vahel mõni inimlik turva laseb müüja pissile või tampooni vahetama ja valvab ise poodi.

+22
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

üks selline riidepood on La Senza ehk praegune Change.

+13
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ärge käige enam nendes poodides ja kaovad ise ära turult.

+19
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kogu selle jutu peale tahaks nüüd hirmsasti Töökaitseinspektsioonile kirjutada. Koguks mingi nimekirja kokku neist poodidest, kus istuda ei lasta ja saadaks neile. Saan aru, et HM, Denim Dream. Millised veel?

kui ma La Senzas töötasin, siis mulle öeldi, et kuidas siis istuda ei lasta- mine istu laos, saad ju istuda 😀 seega, neil on väga head vabandused olemas kõikidele asjadele.

+16
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tööinspetsioon ütleb sulle kohe, et istumie on tervistkahjustav ja seismine on väga hea. Te ei tea, et kontorites on ka seisutöökohad nüüd väga popid?

0
-22
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tööinspetsioon ütleb sulle kohe, et istumie on tervistkahjustav ja seismine on väga hea. Te ei tea, et kontorites on ka seisutöökohad nüüd väga popid?

Tööinspektsioon küll sellist lollust ei räägi. Tööinspektsioon kontrollib, et monotoonse ja ja ühes asendis tehtava tööd puhul oleks võimalus puhkepausideks ja asendi vahetusteks. Pidev seismine ja pidev istumine on võrdväärselt kahjulikud. Kui müüjal oleks võimalus vaheldumisi istuda ja kauba paigutamiseks ringi liikuda, siis oleks see muuseas tervislikkuse seisukohast väga ok töökoht.

+22
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ja siis veel imestatakse, miks teenindajaid on nii raske leida ja miks tuleb immigrante sisse tuua, et keegi selle töö ära teeks. Miks ei võiks töötingimused ometi inimlikumad olla?

+33
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Nii kurb ausalt öeldes, et keegi peab sellist töökeskkonda kannatama. Või kas ilmtingimata peab? Saaks ju mujale ka tööle. Ise ei oleks eales nõus sellistes tingimustes töötama.

Ma arvan, et sellisesse kohta läheb tööle see, kes on suluseisus. Et siis kas nälgid ja kolid kuuse alla või lähed ajutiselt sellisele tööle, sest mujale ei kvalifitseeru.

+20
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Töötasin kohas, kus oli taoline probleem (lisaks ka muid asju). Olukorra muutmiseks suhtlesin tööinspektsiooniga ja töötervishoiuarstiga, sain signaali, et asjad pole ok. Lõpuks tuli tööinspektsioon kohale, must räägiti valgeks ja midagi ei muutnud. Tulemus – pidasime maha ühe koosoleku, kus peale minu võttis sõna üks uus töötaja, terve aeg itsitas, segas vahele, õigustas ülemuse käitumist. Ütleski, et kaameratest salaja töötajate jälgimine on OK, tööl seismine on OK jne .. ja nüüd kui mõtlete, miks või mis põhjusega. Antud inimene töötas varasemalt „istuda-toetada-ei-tohi“ kohas 3-4 aastat juhatajana

+26
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

USKUMATU! See on ebainimlik! Olen ise ka ametis kus klienditeenindaja on üks osa rollist, aga sellist suhtumist juhatajate ja omanike poolt, sellist töökorraldust poleks uneski osanud näha.

Kupjaveri on eestlastest ülemusele nähtavasti liigagi omane. Seitsme naha koorimise taustal on vist üldine suhtumine endast nõrgemasse/madalamal positsioonil olevasse või vaesemasse. Maxima kassapidaja on juba mõiste ja see võrdub luuseriga.

Endised ja praegused müüjad, kas kliendiloendur töötab ka turvaväravate kõrvalt? Ma võin edaspidi vabalt ka kummardudes poodi siseneda…

Kindlasti loevad seda teemat kindlasti ka keskastme juhid ja juhikesed, võib olla ka mõni omanik. Huvitav oleks lugeda nende kommentaare.

Ja see on küll teema, mille ajakirjandus peab siit üles nokkima!

+33
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Reservedis, Mohitos, Croppis ja House poes ei või ka istuda. Töötasin ühes neist kunagi ülikooli kõrval ja see oli kohutav. 12-tunnine tööpäev ja kui kliente ei olnud ja midagi teha polnud, siis lihtsalt seisid. Alguses oli eriti harjumatu, hiljem kui ära harjusin oli lihtsam. Paar korda toetasime letile (inimesi ei olnud) ja kohe saime õiendada.

+26
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Maxima kassapidaja on juba mõiste ja see võrdub luuseriga.

Maxima on selle jama kõrval juba lausa luks tööandja. Mul ämm töötab ühes väikeses Maximas ja no midagi nii jubedat pole kuulnudki. On jah vaja olla figaro siin ja figaro seal, aga saab ikka pause, ei peeta kassa puudujääke või vargusi müüja väikesest palgast kinni, isegi lõunat pakutakse tööandja kulul, kuigi suurem asi see pole.

Aga et peened brändid on sellised orjapidajad, on uskumatu. Et ostleja igavleva abikaasa iga samm läbi ukse võetakse palgast maha, et müüjad peavad pissil käimist vältima, ei või jalgu puhata, käivad köökus lõunal, et mingi pagana automaatne conversion rate loendur neid veelgi vaesemaks ei teeks… Uskumatu. Nagu tormi joostaks müüja ametile, et niimoodi inimestega käituda julgetakse.

Egas midagi, ka tarbija peab oma arvamust rahakoti kaudu hakkama avaldama.

+49
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ärge käige enam nendes poodides ja kaovad ise ära turult.

Sellise slaavi tibikultuuri juures, nagu meil Eestis on? Loota ju võib.

Selle teema võiks tõesti meedia üles korjata, muidu on nad ju nii varmad siit teemasid võtma ja enda omade pähe esitlema.
Kuskile vihje saata selle teema lingiga ehk?

+25
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Vanasti oli Delfil ka “saada vihje” suurelt, nüüd leidsin ainult Õhtulehe päisest vihje@ohtuleht.ee ma ei tea, kas just päris õige koht, aga paremat ka ei leidnud
Missugused need loendurid välja näevad? Mingi nupuke uksepiidal? Turvaväravate sisse peidetud? Siis teaks ka selliseid poode vältida.

+27
0
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 244 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Pood, kus müüja ei tohi toetuda