Esileht Ajaviite- ja muud jutud Pood, kus müüja ei tohi toetuda

Näitan 30 postitust - vahemik 211 kuni 240 (kokku 244 )

Teema: Pood, kus müüja ei tohi toetuda

Postitas:
Kägu

Sa ajad jama, näiteks kui on jõulud või aastalõpp ja sul on pood ostukeskuses, siis ostukeskuse leping ei luba sul nendel päevadel kinni olla kui keskus ise on avatud. Need lepingud on orjastavad.

Kas seda said alles rendilepingut lugedes teada, et kaubanduskeskus on pühade ajal lahti? Ise ajad jama. Kuna pühade ajal on keskused ka meeletult ülerahvastatud, on silmakirjalik selles lahtiolemises poepidajaid süüdistada.

Aga töötaja poolt vaadatuna on see ju ette teada kaubanduskeskusesse tôöle kandideerides, et üks aastalõpupühadest on osaliselt tööpäev. Kaubanduskeskus pole sugugi ainus töötegemise koht, kus see vajalik on. Orjastavaks seda nimetada on ausalt öeldes imelik. Mõne inimese arvates on orjastav ka töögraafik, kui nädalavahetustel peab tööl käima. Teine inimene jällegi just nimelt soovib sellist töökohta, kus tööpäevad on pikemad, aga vabu päevi see-eest rohkem (ehk siis pooled päevad kuus on vabad). Me räägime siiski inimlikest töötingimustest ja on suur vahe, kas sundida kedagi 12h järjest seisma või tulla normaalsele (topelt tasustatud) tööle 24. detsembril. Venelastel on sellest kuupäevast muide täiesti ükskõik. Väga ilusti annab graafikud sättida nii, et kõik on rahul. 25.12 ja 1.01 on alati vabad päevad kõikidele.

Kas sa ise eelistad jõululaupäeva õhtul kaubanduskeskuses shoppamist oma perele/sõpradele Meil on välja kujunenud arusaam, et poed peavad olema avatud 24/7 kõik 365 päeva aastas.No ei pea.Õnneks vaikselt hakkab kujunema olukord kus pühadeaegseid lahtioleku aegasid lühendatakse kuid 1-2 tundi ei ole see aeg, et vastu rinda taguda ja kiita kuidas me oma töötajatest hoolime.Normaalsuseni kus pühade ajal on toidukauplused avatud tunduvalt lühemalt ja tööstuskaubad kinni ja nädalalõppudel samuti lühendatud graafikuga ja tööstuskaubad pühapäeviti suletud on veel väga pikk tee minna.Ja ei maksa hakata rääkima arstidest, politseinikest, tuletõrjujatest jne kelle jaoks ei loe pühad.See on inimestele eluks vajalik teenus, kaubanduskeskuste pikad lahtiolekuajad puhas mugavusteenus, mis kahjuks on inimeste mõtlemis ja planeerimisoskusele hävitavalt mõjunud.

Minu poolest võiksid poed pühade ajal kinni olla küll, aga saan aru ka kaubanduskeskustest, kel pole mingit motivatsiooni seda muutust teha, kui inimesed seda soovi ise kuidagimoodi ei väljenda, pigem vastupidi.

Tavalise töötaja jaoks pole mingit vahet, kas tema töö on eluliselt vajalik teistele või mitte. Oma perega tahaks pühade ajal koos olla nii medõde kui politseinik. Kas arvad, et medõde oma niru palgaga on jõuluõhtul hirmus rahul, et saab igaks juhuks valves istuda, kui mõni peaks kavatsema end pühade ajal kooma juua?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Sa ei saa isegi aru asjast. Kui sul on oma pood kusagil Ülemiste keskuses, siis keskus ei luba sul näiteks pühade ajal kinni olla kui sa ise soovid seda oma ettevõtte töötajatele nö lubada. Sa pead olema avatud.

Mina saan väga hästi aru, aga sina ei saa aru, millest räägin. Silmakirjalik on väita, et alles kaubanduskeskuse rendilepingut lugedes saab inimene teada, et poodi ei saa keskuses oma äranägemise järgi sulgeda. See asjaolu peaks olema igal juhul selge ka ilma lepingut lugemata. Ei saa ju ometi eeldada, et kaubanduskeskuses saab iga pood oma suva järgi poe lahtiolekuaegu sättida. Keskuse point kaoks siis suuresti.

Kõik need vetsu minekuks poodide sulgemine ainult ükskord päevas on ka keskuse poolt ettekirjutatud ja siin pole üldse süüdi mõne poe omanik, ka tema peab järgima keskuse reegleid. Kõik poed peavad keskuses olema alati avatud, muidu kliendid ei tule keskusesse kui leiavad eest suletud poe.

See on juba rentniku probleem, kui ta ei suuda mitut inimest korraga poes hoida. Meil saavad töötajad vetsus käia nii palju, kui soovivad ja poodi selleks sulgeda pole vaja.

Mõnesmõttes keskuse poodide probleem ongi ka tööjõus, kahte inimest pole näiteks väikepoodi mõtet võtta, aga loomulikke vajadusi peab ka tema rahuldama. Vahetustega töö on ka kulukas, milline müüja tuleks tööle poole koormusega ja poole väiksema palgaga? Ka ei leia töötajat.

Probleem on ikkagi rentniku ärimudelis. Tee piisavalt suur pood, kus on tööd mitmele inimesele ja neid probleeme enam pole.

Need suured keskused võiks ära laguneda, siis muutuks ka müügitöö inimlikumaks.

Pean sind kurvastama, need keskused ei lagune ära, vaid kogu kaubandus koondub järjest rohkem sinna.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Minu arust on suurim põhjus juhatajate, eriti mingite keskastme juhatajakeste küündimatus ja olematud juhivõimed. Siinseteski kogemustes tuleb hästi esile. Ja omanike ahnus.

Endal on kogemus kolme omanikuga. Töötan väikeses ettevõttes, mis tegeleb teatud spetsiifilise müügiga. Esimene omanik oli nn. vana kooli esindaja, naljalt käsi külge ei pannud, probleeme lahendada ei osanud ja pahas tujus olles vihjas ja nähvas. Läks pensile ja müüs ettevõtte maha. Uus omanik oli paarkümmend aastat noorem, korraldas kõik uutmoodi, alates remondi ja müügikoolitustega. Kõige tähtsam- tegi kõike ise ka, oli letis, viis kaupa laiali ja vajadusel küüris isegi WC-d!

Praegune omanik on sama tüüpi, osaleb kõiges, ka klienditeeninduses letis. Annab 10 inimesele tööd ja täiesti uskumatu, väidab, et ta ei tee seda kõike raha pärast, et tal on raha piisavalt! Tänapäeva läänemaailmas! Ostab meile, oma töötajatele, puuviljad, või-juustu, kohvi igapäevaselt lõunalauale… Nagu muinasjutt siinsete kogemustega võrreldes.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Sa ajad jama, näiteks kui on jõulud või aastalõpp ja sul on pood ostukeskuses, siis ostukeskuse leping ei luba sul nendel päevadel kinni olla kui keskus ise on avatud. Need lepingud on orjastavad.

Kas seda said alles rendilepingut lugedes teada, et kaubanduskeskus on pühade ajal lahti? Ise ajad jama. Kuna pühade ajal on keskused ka meeletult ülerahvastatud, on silmakirjalik selles lahtiolemises poepidajaid süüdistada.

Aga töötaja poolt vaadatuna on see ju ette teada kaubanduskeskusesse tôöle kandideerides, et üks aastalõpupühadest on osaliselt tööpäev. Kaubanduskeskus pole sugugi ainus töötegemise koht, kus see vajalik on. Orjastavaks seda nimetada on ausalt öeldes imelik. Mõne inimese arvates on orjastav ka töögraafik, kui nädalavahetustel peab tööl käima. Teine inimene jällegi just nimelt soovib sellist töökohta, kus tööpäevad on pikemad, aga vabu päevi see-eest rohkem (ehk siis pooled päevad kuus on vabad). Me räägime siiski inimlikest töötingimustest ja on suur vahe, kas sundida kedagi 12h järjest seisma või tulla normaalsele (topelt tasustatud) tööle 24. detsembril. Venelastel on sellest kuupäevast muide täiesti ükskõik. Väga ilusti annab graafikud sättida nii, et kõik on rahul. 25.12 ja 1.01 on alati vabad päevad kõikidele.

Kas sa ise eelistad jõululaupäeva õhtul kaubanduskeskuses shoppamist oma perele/sõpradele Meil on välja kujunenud arusaam, et poed peavad olema avatud 24/7 kõik 365 päeva aastas.No ei pea.Õnneks vaikselt hakkab kujunema olukord kus pühadeaegseid lahtioleku aegasid lühendatakse kuid 1-2 tundi ei ole see aeg, et vastu rinda taguda ja kiita kuidas me oma töötajatest hoolime.Normaalsuseni kus pühade ajal on toidukauplused avatud tunduvalt lühemalt ja tööstuskaubad kinni ja nädalalõppudel samuti lühendatud graafikuga ja tööstuskaubad pühapäeviti suletud on veel väga pikk tee minna.Ja ei maksa hakata rääkima arstidest, politseinikest, tuletõrjujatest jne kelle jaoks ei loe pühad.See on inimestele eluks vajalik teenus, kaubanduskeskuste pikad lahtiolekuajad puhas mugavusteenus, mis kahjuks on inimeste mõtlemis ja planeerimisoskusele hävitavalt mõjunud.

Minu poolest võiksid poed pühade ajal kinni olla küll, aga saan aru ka kaubanduskeskustest, kel pole mingit motivatsiooni seda muutust teha, kui inimesed seda soovi ise kuidagimoodi ei väljenda, pigem vastupidi.

Tavalise töötaja jaoks pole mingit vahet, kas tema töö on eluliselt vajalik teistele või mitte. Oma perega tahaks pühade ajal koos olla nii medõde kui politseinik. Kas arvad, et medõde oma niru palgaga on jõuluõhtul hirmus rahul, et saab igaks juhuks valves istuda, kui mõni peaks kavatsema end pühade ajal kooma juua?

Neid asju ei sa siiki omavahel võrrelda.Kui keegi end kooma joob ja elu on kaalul siis arstiabi on eluliselt vajalik.Kaubanduskeskuste omanikel on jah täitsa kama kas need on lahti või mitte, kuna nemad veedavad mõnusalt pikki pühi ja ei pea vegeteeerima ja ootama seda üksikut klienti kes äkki läbi astub.Lihtsalt inimestest on kahju,kes oma aega seal surnuks löövad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Delfi Kasulik on meid üles leidnud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Jee https://kasulik.delfi.ee/news/uudised/miks-teenindajad-kauplusest-valja-roomavad-ja-kas-nad-toesti-peavad-tuhjas-poes-sodurina-seisma?id=88867871

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Jee https://kasulik.delfi.ee/news/uudised/miks-teenindajad-kauplusest-valja-roomavad-ja-kas-nad-toesti-peavad-tuhjas-poes-sodurina-seisma?id=88867871

Ma teen sellest artiklist selle järelduse, et niisama ma enam kusagile sisse ei astu ja poodi lähen ainult siis, kui midagi konkreetset vaja on.

Please wait...


Postitas:
Kägu

Jee https://kasulik.delfi.ee/news/uudised/miks-teenindajad-kauplusest-valja-roomavad-ja-kas-nad-toesti-peavad-tuhjas-poes-sodurina-seisma?id=88867871

Aplaus ajakirjanikule, kes viitsis ja tahtis antud teema avalikkuse ette tuua.

Töötingimuste eiramine ja tööandjapoolsed ähvardused ei tohiks olla tabu, millest räägitakse suletud uste taga.
Ei pea töötajad hambad ristis kannatama, kui haridus, elukorraldused muud tööd ei võimalda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Jee https://kasulik.delfi.ee/news/uudised/miks-teenindajad-kauplusest-valja-roomavad-ja-kas-nad-toesti-peavad-tuhjas-poes-sodurina-seisma?id=88867871

Aplaus ajakirjanikule, kes viitsis ja tahtis antud teema avalikkuse ette tuua.

Töötingimuste eiramine ja tööandjapoolsed ähvardused ei tohiks olla tabu, millest räägitakse suletud uste taga.

Ei pea töötajad hambad ristis kannatama, kui haridus, elukorraldused muud tööd ei võimalda.

Ja kuna nad koguvad vihjeid, siis on ilmselt mingi spetsiifilisem artikkel veel tulemas. Vaadake siis, et kirjutate, kes seal praegu kannatavad. Ehkki karta on, et sealsed töötajad õhtuti perekoolis istuda enam ei jaksa, varisevad kohe voodisse …

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Jee https://kasulik.delfi.ee/news/uudised/miks-teenindajad-kauplusest-valja-roomavad-ja-kas-nad-toesti-peavad-tuhjas-poes-sodurina-seisma?id=88867871

Ma teen sellest artiklist selle järelduse, et niisama ma enam kusagile sisse ei astu ja poodi lähen ainult siis, kui midagi konkreetset vaja on.

Aga näitaks nüüd müüjatele poolehoidu poodi nende moodi neljakäpakil roomates. 😉

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Aga nendes poodides, millest siin jutt käib, vist tööjõupuudust pole või kuidas? Ma olen kuulnud, et maximasse ei leita töötajaid, aga kuidas hilfigeri jt lood on?

Arvan ka, et tööjõupuudust neil pole. Liikumist seal ilmselt on, kuulutused on pea igakord üleval kui CV-keskusesse vaatan, aga töötajate suhtes on nad valivad. Aastaid tagasi, peale gümnaasiumi lõppu, kandideerisin ise ka sinna tööle. Mäletan, et oli grupivestlus ja piirkonnajuht oli vist läbiviijaks. Ta nagu oleks rääkinud, et kandidaate oli päris palju ja peale meie vestlust on veel mitu samasugust grupivestlust.

Mina sinna tööle ei saanud, aga hiljem kuulsin “kõlakat”, et nad ka valivad suuresti välimuse järgi. Mina nende kriteeriumitele välimuselt ilmselt ei vasta. Minuga samal vestlusel oli veel üks priskema kehaehitusega, aga väga asjalik ja hea klienditeeninduse kogemusega neiu ja teine, kes oli hästi nooruke, kogemuseta, aga sellise nn tibiliku välimusega tüdruk. Viimane sai meie vestluselt ainsana tööle.

Selle keti poed on paljude noorte klienditeeninduses töötavate tüdrukute unistus, seega arvan, et valikut neil on. Mul endal on päris mitmeid DD pärit tooteid, aga eelistan nende e-poodi, sest mulle selline pealetükkiv müügistrateegia ei istu ja ma tunnen ennast nende poodides alati nii pahasti, kuna ma ei lähe tavaliselt kindla ostusooviga, vaid vaatangi erinevate poodide pakkumisi, aga seal hakatakse alati asju ette tassima. Eriti tüütuks muutus asi siis kui ma paar aastat tagasi mantlit otsisin, kindel soov oli saada must või tumesinine mantel, aga sealne teenindaja tõi mulle punaseid ja kollaseid, hoolimata sellest, et ma korduvalt ütlesin, et ma ei soovi ühtegi erksat või heledat tooni. Samas e-poe teenindusega on mul hea kogemus, sain probleemile väga kiirelt rahuldava lahenduse ja suhtlus oli ka meeldiv.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Minu arust on suurim põhjus juhatajate, eriti mingite keskastme juhatajakeste küündimatus ja olematud juhivõimed. Siinseteski kogemustes tuleb hästi esile. Ja omanike ahnus.

Endal on kogemus kolme omanikuga. Töötan väikeses ettevõttes, mis tegeleb teatud spetsiifilise müügiga. Esimene omanik oli nn. vana kooli esindaja, naljalt käsi külge ei pannud, probleeme lahendada ei osanud ja pahas tujus olles vihjas ja nähvas. Läks pensile ja müüs ettevõtte maha. Uus omanik oli paarkümmend aastat noorem, korraldas kõik uutmoodi, alates remondi ja müügikoolitustega. Kõige tähtsam- tegi kõike ise ka, oli letis, viis kaupa laiali ja vajadusel küüris isegi WC-d!

Praegune omanik on sama tüüpi, osaleb kõiges, ka klienditeeninduses letis. Annab 10 inimesele tööd ja täiesti uskumatu, väidab, et ta ei tee seda kõike raha pärast, et tal on raha piisavalt! Tänapäeva läänemaailmas! Ostab meile, oma töötajatele, puuviljad, või-juustu, kohvi igapäevaselt lõunalauale… Nagu muinasjutt siinsete kogemustega võrreldes.

see on ainult siis võimalik, kui raha on piisavalt:) Mul on ka väikeettevõte, ka töötan letis oma töötajatega kõrvu, kohvi saan ka osta, aga vaat lõunasööke enaam välja teha ei jaksa. Lõunapausideks olen korraldanud mikrouuni, kraanikausi ja muidugi muud köögitarbed, igaüks võtab kodunt kaasa. Raha oleks mul siiski vaja – teinekord jääb endale palk välja maksmata:)

Please wait...


Postitas:
Kägu

Järgmine artikkel, puust ja punaselt siis neile, keda seisma sunnitakse – pöörduge töökaitseinspektsiooni ja see algatab järelvalve nõuete täitmise üle.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Jee https://kasulik.delfi.ee/news/uudised/miks-teenindajad-kauplusest-valja-roomavad-ja-kas-nad-toesti-peavad-tuhjas-poes-sodurina-seisma?id=88867871

Ma teen sellest artiklist selle järelduse, et niisama ma enam kusagile sisse ei astu ja poodi lähen ainult siis, kui midagi konkreetset vaja on.

Aga näitaks nüüd müüjatele poolehoidu poodi nende moodi neljakäpakil roomates. 😉

Oleks see alles lahe, kui omanikud vaataksid, et oot-oot, terve päeva pole ühtegi ostjat olnud, aga kaupa suur koorem maha müüdud…

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Kui mina teaksin, et poes selline reegel on, siis ma boikoteeriksin seda poodi. Jah, müüja tähelepanu on mulle oluline aga on müüjaid kes suudavad ostja saabudes väga krapsakalt tegevusse aduda ja ei sega see istumine kuidagi.

Please wait...


Postitas:
Kägu

Nüüd tuleb hoopis leida palju toole/pukke/pinke ja teha “Teeme ära- Tool teenindajale!”

Kellel ikka on mõni kuskil laokil, see viigu lähimasse “murepoodi” ja vaatame, mis saama hakkab, kui massiliselt poodidesse pinke tuuakse 🙂 Pean isegi keldrisse kiikama, ehk vanad pukid alles…

Please wait...


Postitas:
Kägu

Mul tuleb veel meelde, et vanas Statoilis pidid müüjad ärasõitnud ja kütuse eest maksmata jätnud inimeste kütuse ise kinni maksma, kuigi olid kaamerad ja numbrimärgid teada. Praegu loen, et see peaks nagu seadusega keelatud olema. Mis värk sellega on?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Mul tuleb veel meelde, et vanas Statoilis pidid müüjad ärasõitnud ja kütuse eest maksmata jätnud inimeste kütuse ise kinni maksma, kuigi olid kaamerad ja numbrimärgid teada. Praegu loen, et see peaks nagu seadusega keelatud olema. Mis värk sellega on?

Võltsitud/varastatud numbrimärgi järgi ei tuvasta kedagi.
Kütuse kinnimaksmise kohta ma ei tea (no see oleks ikka ulmenõue), aga mu sõbranna lahkus sealt asutusest üpris kiiresti seetõttu, et pidi vaheldumisi ja samaaegselt kõike tegema- lund rookima, täisoksendatud peldikut küürima, kütust ja toitu müüma, purjus inimesi ohjeldama.
Nüüd on vist tanklates öösiti luugimüük- nt. Kristiine ristmiku läheduses olevatesse sirklitesse enam sisse ei saa mingist kellast. Vähemalt ei pea enam narkarite ja joodikutega kemplema ja keegi ei reosta müügisaali.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Mul tuli see meelde just seepärast, et ca 10 aastat tagasi töötasin Statoilis na siis pidin korra kütuse kinni maksma. Kuna tulin alles koolipingist, siis ei osanud arvata, et selline asi ei ole seaduslik. Praegu tuli see seik meelde ja närvi ajas küll. Maksmine tookord toimus mitte palgast maha arvestades, vaid juhataja survestas kliendi arve àra maksma, et õhtuks kassa klapiks. Ja meil oli selliseid juhtumeid mitmeid, juhataja väitis, et ise oleme süüdi, et ei küsinud kliendi käest kütuse kohta.

Tegu oli ülemiste jaamaga, aga mind huvitab, kas see praktika on seal firmas ikka veel päevakorras? Kindlasti väga skandaalne teema

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Mul tuli see meelde just seepärast, et ca 10 aastat tagasi töötasin Statoilis na siis pidin korra kütuse kinni maksma. Kuna tulin alles koolipingist, siis ei osanud arvata, et selline asi ei ole seaduslik. Praegu tuli see seik meelde ja närvi ajas küll. Maksmine tookord toimus mitte palgast maha arvestades, vaid juhataja survestas kliendi arve àra maksma, et õhtuks kassa klapiks. Ja meil oli selliseid juhtumeid mitmeid, juhataja väitis, et ise oleme süüdi, et ei küsinud kliendi käest kütuse kohta.

Tegu oli ülemiste jaamaga, aga mind huvitab, kas see praktika on seal firmas ikka veel päevakorras? Kindlasti väga skandaalne teema

Julm.
Paar suure paagiga kütusevarast ja müüja ei saagi palka. Ja siis kirjutab mingi sirkli tegelane artikli, et “isegi” 1000 euro eest ei leia teenindajat.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Nüüd tuleb hoopis leida palju toole/pukke/pinke ja teha “Teeme ära- Tool teenindajale!”

Kellel ikka on mõni kuskil laokil, see viigu lähimasse “murepoodi” ja vaatame, mis saama hakkab, kui massiliselt poodidesse pinke tuuakse 🙂 Pean isegi keldrisse kiikama, ehk vanad pukid alles…

Ehk oleks vaja neile hoopis midagi sellist:
https://www.youtube.com/watch?v=RFkT_Is8aRw

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Mul tuli see meelde just seepärast, et ca 10 aastat tagasi töötasin Statoilis na siis pidin korra kütuse kinni maksma. Kuna tulin alles koolipingist, siis ei osanud arvata, et selline asi ei ole seaduslik. Praegu tuli see seik meelde ja närvi ajas küll. Maksmine tookord toimus mitte palgast maha arvestades, vaid juhataja survestas kliendi arve àra maksma, et õhtuks kassa klapiks. Ja meil oli selliseid juhtumeid mitmeid, juhataja väitis, et ise oleme süüdi, et ei küsinud kliendi käest kütuse kohta.

Tegu oli ülemiste jaamaga, aga mind huvitab, kas see praktika on seal firmas ikka veel päevakorras? Kindlasti väga skandaalne teema

Seda lugedes tuli mulle meelde, et aastaid tagasi tankisin statoilis.
Paar päeva hiljem tuli politseist kõne, et kas ma tankisin seal ja kas jätsin maksmata.
Hakkasin mõtlema, et järjekorras ma seisin, kassas ma asjade eest maksin aga ju siis mitte kütuse eest. Politsei andis juhised kuhu maksta ja asi lahenes.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Denim Dream

Mina töötasin Denim Dreami poes paar aastat tagasi suvel. Olin 19-aastane ja täiskoormusega tööl. Meil ei lubatud ei istuda ega kassa taga seista- koguaeg pidid poe peal tegevuses olema, näiteks voltima riideid mis olid juba volditud, märkama läbi ukse potensiaalseid kliente, nende pilke püüdma ja naeratama. Testostlejad määrasid väga palju, sain keskmise skoori – ostlejale ma meeldisin, aga ei täitnud 100% kõiki näitajaid nt esimese 10 sek juures tervitamine jne, siis tehti peale kaupluse lahtiolekuaegu (peale 21) poes koosolek, kus pidid ennast selgitama ning kuidas saaksid olla parem ja mängima töökaaslastega juhataja ees “klienditeenindaja ja kliendi” näitemängu, kus pead tõestama kui super klienditeenindaja sa oled ning manager siis su igat lauset parandas ja näoilmeid, kehahoiakut korrastas… Veel tuleb meelde juhtum, kus olin nii ületöötanud, et päeval kell 14 hakkas töö ajal ninast verd jooksma, läksin tagaruumi ja viskasin verised salfakad prügikasti. Manager selle asemel, et lasta mul teha paus või koju minna, ta ütles mulle, et verised salfakad prügikastis on rõvedad, miks ta peab seda nägema ja et ma pean neid prügikastis peitma, verd jooksis muidu vahelduvalt terve tööpäev ehk siis 21:30ni pidin ma kannatama ja veel toredam oli see, et ega kliente poes nkn ei olnud, et ta poleks üksi hakkama saanud, ei tulnud ka mõttesse kedagi asendama kutsuda. Manager ise alati rõhutas, et tema on positiivse ellusuhtumisega inimene.

Please wait...


Postitas:
Kägu

Mitte ainult riidepoed

Sama on ju kosmeetikapoodidega, väravaloendurid, kohustuslik kliendile ligiastumine, agressiivne mûûgitaktika, lisamûûk, mis te tõesti arvate, et mûûja vabatahtlikult teile kohe abi pakkuma tuleb, kui näeb, et te tahate tegelikult ainult rahulikult ringi vaadata. Kaameratest kontrollitakse hiljem, kas läksid kliendile ligi ja kui ruttu sa seda tegid. Klient saab tegelikult alati kûsida kui ta soovib abi.
Samas paljud inimesed tellivad lõhnad, kreemid ja meigiasjad netist ja käivad poes ainult neid välja valimas. Täiesti arusaadav, ma ise teeks ka nii.
Aga..mûûjad kannatavad selle all 🙁 sest see kõik mõjutab nende palka. Nii kurb tegelikult.
Ja toolid, mis mûûgisaalis on, neil võivad istuda ainult kliendid, mûûjatel on keelatud seal istuda.

Please wait...


Postitas:
Kägu

Saan keskeas targemaks. Tõsiselt, mõtlesin, et riidepoodides töötamine on ok, aga eelnevad lood ikka ehmatavad. Et selline kontroll kogu aeg…
Ma ei suudaks midagi maha müüa ja kui mõnes poes müüja tuleb minuga juttu rääkima, siis ma enamvähem põgenen sellest poest, mind nii häirib kui mul ei lasta rahulikult kõike näppida ja uurida.

Please wait...


Postitas:
Kägu

Need julmur-ülemused on enamuses ilmselt nii peened-peened ja empaatilised alati positiivsed NAISED.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

See on kaubanduses ülilevinud teema, et istuda/toetada ei tohi, kaameratest pisteliselt jälgitakse töötajaid.

Ja siis imestatakse, kui keegi julgeb öelda, et ei taha sellist tööd teha, vaid eelistab oma suvalise baka kätte saada, et mingis kontoris saaks rahulikult arvuti taga lebotada. 😀

Please wait...


Postitas:
Kägu

siis tehti peale kaupluse lahtiolekuaegu (peale 21) poes koosolek, kus pidid ennast selgitama

Jälle tuttav lugu. Meil lõppes tööpäev kell 5. Ülemus määras koosoleku alguseks 17.15. Ja teinekord kestsid need üheksa-kümneni. Ja mitte keegi ei julgenud vastu hakata. Kes konflikti läks oli mõne aja pärast töölt prii. Eri variantide ja ettekäänetega.

Lõpuks lasti see ülemus ise lahti. Aga ega siis keegi neist kelle tema lahti oli lasknud töökohta tagasi ei saanud…

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Positiivsete näidetena Kristiine keskusest Wrangleri ja Levise poodides müüjatel toolid, samuti ei märganud ukse küljes neid kliente loendavaid karpe.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Kliendiloendur ilmselt igal pool ei tähenda pahandusi töötajatele, sest Roccas ei saa muidu ühest uksest sissegi muud moodi, kui Reservedit läbides.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt


Näitan 30 postitust - vahemik 211 kuni 240 (kokku 244 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Pood, kus müüja ei tohi toetuda