Kas keegi raamatupidajatest aitaks aru saada:
inimene on ettevõttes pidevalt töötanud 10 aastat, jaanuari lõpus jäi haigeks ja vajas operatsiooni, peale 2,5 kuulist haiguslehel olekut tuli tagasi tööle ja nüüd juunis läks graafikujärgsele puhkusele. Ettevõte maksab puhkusetasu koos palgaga, aga raha mis arvele tuli ( 2000 eur netona, tavaline neto on 1500) näitab, nagu puhkusetasu oleks 500 euro ringis. Palgalehte ettevõte ei anna, väidavad et suur tehas ja ei jaksa kõigile trükkida. Lubati nüüd saata. Peaks ju olema, et haiguslehel oldud päevad lahutatakse maha, neid haiguslehti jäi sinna perioodi 3 . Kas keegi oskab viidata töö ja puhkeaja seaduse õigele punktile ?
On tööl töölepinguga, on nõutud spetsialist ja et tegemist rahuliku meesterahvaga, kes on lepliku loomuga, siis mulle jääb mulje et raamatupidaja lihtsalt ei süvene või teeb teadlikult kokkuhoidu. Äärmiselt nõme olukord, kõigepealt pead 3 kuud haigusrahade ja reservide arvelt elama ja siis kui tahaks kodu remondiks materjali ostma hakata, nöögitakse veel.
Kui keegi targutada tahab siis ei, ma ei ela mehe rahast, käin ka ise tööl ja teenin umbes sama palju, aga lapsed ja majapidamine on ühised ja kulud on ühised.