Esileht Tööelu, raha ja seadused. Puuduv enesekindlus teenuse/töö pakkumisel

Näitan 23 postitust - vahemik 1 kuni 23 (kokku 23 )

Teema: Puuduv enesekindlus teenuse/töö pakkumisel

Postitas:

Pealkiri sai imelik, aga nt ma tahaksin õppida juuksuriks, siseviimistlejaks vms, kuid kardan klientide tagasisidet, et nad ei ole mu tööga rahul. Ja nii on mul iga asjaga, et ma tahaksin oma kätega midagi ära teha, aga kardan, et tulemus ei meeldi. Ei oska kuidagi oma enesekindlust tõsta ka.

+14
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nii? Ja arvad, et saad siut foorumist suure motivatsioonisüsti ning kartusest üle?
Ütle palun üks amet, mille puhul kriitikat ei saa? Isegi need,kes kõike perfektselt teevad.

0
-14
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Noh(või nooo) siis mine liinitööle tagasi ja tunne ennast kindlalt.
Kui keegi pole su teenusega või kvaliteedigacrahul küll siis teada saad ja tunned rahakotiga seda. Eks siis pead midagi oma asjades muutma. Milleks ette muretseda?!

0
-11
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

juuksuriks, siseviimistlejaks vms

Mis see vms veel oleks.
Need kaks on küll täiesti erinevad teemad ju…

+1
-11
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pealkiri sai imelik, aga nt ma tahaksin õppida juuksuriks, siseviimistlejaks vms, kuid kardan klientide tagasisidet, et nad ei ole mu tööga rahul. Ja nii on mul iga asjaga, et ma tahaksin oma kätega midagi ära teha, aga kardan, et tulemus ei meeldi. Ei oska kuidagi oma enesekindlust tõsta ka.

Seda enesekindlust saad tõsta niiviisi, et tööd tehes annad oma parima. Sellisel juhul, kui keegi ei olegi tulemusega rahul, siis saad ennast lohutada, et andsin endast parima. Ega neid, kes vinguvad, on alati ja igal pool. Ja eks tuleb õppida ka kriitikat konstruktiivselt analüüsima, mõnikord ongi see põhjendatud ja siis tuleb sellest õppida ja areneda. Võtadki seda, kui õppetundi.

+12
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pealkiri sai imelik, aga nt ma tahaksin õppida juuksuriks, siseviimistlejaks vms, kuid kardan klientide tagasisidet, et nad ei ole mu tööga rahul. Ja nii on mul iga asjaga, et ma tahaksin oma kätega midagi ära teha, aga kardan, et tulemus ei meeldi. Ei oska kuidagi oma enesekindlust tõsta ka.

Kui sa teed midagi selleks, et meeldida, siis ebaõnnestud. Kui sa teed midagi, et ainult raha teenida, siis tuleb väga karm tagasiside. Miks? Sest inimestele meeldivad need asjad ja olukorrad, mida teine teeb seetõttu, et ta naudib tegemist. Ja siis kui sa teed seda, mida armastad ja mis väga meeldib, siis saad jätta igale ühele tema arvamuse ja ise ikkagi teha seda, mis meeldib ja naudingut pakub. Ja küll siis tuleb klient ka, et naudib sinu naudinguga tehtut. See, millest räägid, ei ole puuduv enesekindlus, vaid oskamatus valida tööks valdkond, mida sa teeks nagunii, isegi kui keegi seda ei vajaks, teeksid endale seetõttu, et see väga meeldib.

+2
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Öeldakse et tee seda mis meeldib ja teeb rõõmu. Aga kui see meeldib vaid sulle endale? Nii on loominguga. ma ei saa aru kuidas saab teha seda mis meeldib kui see teistele ei meeldi. Selline võib olla hobi, mitte töö millega end elatad. Nt minu mees on super emotsioonitu lohutaja ja õigelt arvaja sellisestes olukordaded. Ta ütleb alati et no kui miski ei meeldi on see nende arvamus jne. Aga seda ta võib öelda teistele. Kui asi puudutab tema tehtut, siis need õpetused enam ei kehti. Õpetused kuidad võtta vastu kriitikat. Nii et ma mõtlen et teoorias on paljud tugevad. Aga kuidas olla tugev päriselt ja praktikas? Disaineri ja juuksuri puhul pead sa olema aga nii proff et teed seda mus sulle endale ei pruugi üldse meeldidagi.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 01.06 08:57; 01.06 10:02; 01.06 13:05;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas see pole veel hullem kui saad end lohutada et andsin endast parima… see on nagu koolis, õppisid kõvasti ja ikka said kolme. Mida see lohutab? See näitab et vaatamata pingutusele polegi sa paremaks suuteline.

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 01.06 08:57; 01.06 10:02; 01.06 13:05;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aga kuidas olla tugev päriselt ja praktikas? Disaineri ja juuksuri puhul pead sa olema aga nii proff et teed seda mus sulle endale ei pruugi üldse meeldidagi.

Juuksurid õpivad mingid stiilid selgeks ja neid teevadki. Lõikamine, juuste värvimine. Disainimisega samamoodi, teed nii nagu oskad ja otsid kliente kellele sinu tehtu sobib. Disainimine on ju isegi lihtsam sest saad omaette harjutada. Võtad kasvõi kellegi valmis kujunduse ja siis proovid seda huvitavamaks muuta ja läbi selle õpid juurde.

Pigem suur inimese piiraja on see kui inimene tahab kohe olla tipptasemel ja ühe korraga teha töö mida kõik kiidaks jne.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.06 10:31; 06.06 13:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

mõistan teemaalgataja muret.
oman ettevõtet, millel on FB leht ja kuigi püüame klientidele parimat teenust pakkuda, satub ikkagi ülipretensioonikaid kliente või inimesi kes lihtsalt on pahasoovlikud ning nad on kirjutanud kriitilise kommentaare meie lehele. olen tõesti kurb ja häiritud nende pärast. FB-st ei saa seda ära ka kustutada. Õnneks pole uute klientide juurdevool sellepärast katkenud, ju vist kliendi ka mõistavad, et kõik asjad pole must-valged
samuti ei lase ma ise häirida ennast kui loen mõne teenusepakkuja kohta halba. kujundan oma arvamuse ikka ise.

+7
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.

No enamus juuksureid kahjuks ongi täielikud soss-sepad, kel selle töö peale üldse kätt ega silma pole. Teevadki vaid mingeid selgeksõpitud stamplõikusi, ei oska nad kliendi isikupära arvestades midagi soovitada ega ka oma kätteõpitud stiili inimese järgi kohandada. Juuksuril peaks olema siiski ka kunstnikusilma, ilumeelt ja stiilitunnetust, kui seda pole, võiks tõesti ametit vahetada. Või siis avagu kuskil keldris mõni odavama otsa tehas, kus ühe malli järgi ajast ja arust mutisoenguid vorpida.

+4
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.

Pealkiri sai imelik, aga nt ma tahaksin õppida juuksuriks, siseviimistlejaks vms, kuid kardan klientide tagasisidet, et nad ei ole mu tööga rahul. Ja nii on mul iga asjaga, et ma tahaksin oma kätega midagi ära teha, aga kardan, et tulemus ei meeldi. Ei oska kuidagi oma enesekindlust tõsta ka.

Seda enesekindlust saad tõsta niiviisi, et tööd tehes annad oma parima. Sellisel juhul, kui keegi ei olegi tulemusega rahul, siis saad ennast lohutada, et andsin endast parima..

Kõva lohutus ärarikutud soenguga kliendile küll!

+6
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Õpetused kuidad võtta vastu kriitikat. Nii et ma mõtlen et teoorias on paljud tugevad. Aga kuidas olla tugev päriselt ja praktikas? Disaineri ja juuksuri puhul pead sa olema aga nii proff et teed seda mus sulle endale ei pruugi üldse meeldidagi.

Tuleb eristada kriitikat, mis käib
a) tehnilise praagi kohta
b) on lihtsalt maitseküsimus – kliendile ei meeldi juuksuri “käekiri”, sisekujundaja “käekiri”

On tõesti halb, kui klient saab väita, et see-ja-see teenusepakkuja ei oska oma tööd teha, tal pole piisavalt oskusi/ta on lohakas ning ta teeb tehnilist praaki. Tehnilise praagi juhtumist saab vältida ennast võimalikult meisterlikuks treenides ja tööd võimalikult hoolsalt tehes. Et sa lihtsalt ei luba endale lohakust. Kui aga midagi siiski juhtub (või on piiripealne juhtum) – siis võtad omaks, vabandad ette-taha, pakud kompensatsiooniks midagi jne. Kui aga pahatahtlikult väidetakse, et on praak (kuigi tegelikult pole) – siis tuleb valmis olla ennast kaitsma. Näiteks avaliku laimu puhul kuskil FB-s küsima omalt poolt vastu, et nii, kas ka teised näevad siin praaki või kuidas sellega siis on? Või siis kutsuma keegi oma ala asjatundajatest ennast kaitsma vms.

Teise punktiga on keerulisem. On see ütlemine: “Ma ei ole 500- eurone, et ma saaks meeldida kõigile”. On ju siin foorumiski küllalt teemasid, kus läheb tuliseks vaidluseks – osa kägusid väidab: “See paljukiidetud Eve mulle küll ei meeldinud. Aga samast salongist Birgit – super juuksur!” ning osa vaidleb vastu, et misasja – Birgit ei kõlba just kuhugi, Eve on aga parim üldse. Samaoodi ka sisekujundajate puhul – ühed kiidavad ühte ja laidavad teist, teised täpselt vastupidi. Igal juuksuril, sisekujundajal ja treeneril kujuneb lõppude lõpuks oma klientuur – need, kellega maitse-eelistused kattuvad ja kellele ta inimtüübilt sobib. Midagi pole teha. “Nende teiste” (kellele teenuspakkuja ei meeldi) poolest võib ta kasvõi nahast välja pugeda – ikkagi ei meeldi. Nii et ilmselt mõne puhul tuleb ka süda kõvaks teha ja rahulikult öelda: “Ilmselt meie arusaamad asjast ei lähe kokku ning äkki me pole teineteisele need õiged…”. Ilmselt aitab, kui oma kodukal presenteerida tehtud töid – et vat, selline on minu stiil ja nii ma teen. Siis saavad kliendid enne aimu, mida oodata, ja need, kelle maitsega kokku ei lähe, loobuvad eos. Muidugi on siis oht, et keegi konkurent hakkab kodukalt šnitti võtma, järele aimama. Nii et eks seal mingi tasakaal tuleb leida – kui palju on paras endast avaldada.

Seda enesekindlust saad tõsta niiviisi, et tööd tehes annad oma parima. Sellisel juhul, kui keegi ei olegi tulemusega rahul, siis saad ennast lohutada, et andsin endast parima. Ega neid, kes vinguvad, on alati ja igal pool. Ja eks tuleb õppida ka kriitikat konstruktiivselt analüüsima, mõnikord ongi see põhjendatud ja siis tuleb sellest õppida ja areneda. Võtadki seda, kui õppetundi.

Jah, sellega tuleb leppida, et mõni klient hääletabki jalgadega ega tule enam kunagi tagasi. Kui arusaamad “sobivusest”, “heast maitsest” jms. on totaalselt erinevad või tal on mingil seletamatul põhjusel teenuspakkujaga “negatiivne keemia”, siis sageli isegi ülipüüdlik kliendi järgi kohanemine ei päästa. Las ta läheb. Tuleb mõni teine.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.06 12:42; 01.06 12:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pealkiri sai imelik, aga nt ma tahaksin õppida juuksuriks, siseviimistlejaks vms, kuid kardan klientide tagasisidet, et nad ei ole mu tööga rahul. Ja nii on mul iga asjaga, et ma tahaksin oma kätega midagi ära teha, aga kardan, et tulemus ei meeldi. Ei oska kuidagi oma enesekindlust tõsta ka.

Seda enesekindlust saad tõsta niiviisi, et tööd tehes annad oma parima. Sellisel juhul, kui keegi ei olegi tulemusega rahul, siis saad ennast lohutada, et andsin endast parima..

Kõva lohutus ärarikutud soenguga kliendile küll!

Lohutus või mitte, aga jumal ei saa teenuspakkuja olla. Eriti, kui tegemist on mingi maitseküsimsega, mille üle on raske vaielda. Ei meeldinud – elab üle ja leiab teise juuksuri järgmiseks korraks.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.06 12:42; 01.06 12:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No ei meeldinud…. ok vanasti rääkis ta sellest naabrinaisele. Aga nüüd kirjutab anonüümelt perekooli. Üks loeb, teine loeb. Ei tea, see Eve on ikka kahtlane, ma parem ei lähe tema juurde. Aga oleks et Evet kiidetaks anonüümselt. Seda on ikka väga harva. Ja kui kiidabki siis keegi teeb ikka ta maha. Ma vahel tahaks kedagi kiita. Nii et teised ka teaks. Aga ma parem ei kiida. Nii ma tõmbam talle pasa kaela negatiivsete arvamuste näol. Totter eks.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 01.06 08:57; 01.06 10:02; 01.06 13:05;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pealkiri sai imelik, aga nt ma tahaksin õppida juuksuriks, siseviimistlejaks vms, kuid kardan klientide tagasisidet, et nad ei ole mu tööga rahul. Ja nii on mul iga asjaga, et ma tahaksin oma kätega midagi ära teha, aga kardan, et tulemus ei meeldi. Ei oska kuidagi oma enesekindlust tõsta ka.

See on ju täiesti normaalne, et enamik inimesi ei soovi pidada mingit ametit, mille tulemuse kohta igaühel on midagi kriitilist öelda (reporter, kirjanik, juuksur, kondiiter, õpetaja, kunstnik, kosmeetik, näitleja, muusik, sportlane, arhitekt, helilooja, saatejuht, diktor, ajakirjanik, poliitik, laulja jt).

Lihtsalt vali siis mingi muu amet, mida ei peeta vajalikuks kogu aeg kullipinguga jälgida ja/või mille tulemus ei ole nii selgesti mõõdetav ja/või ei tekita nii palju eriarvamusi. Just nö laia inimkonna seas. Enamus ameteid just sellised ju ongi. Tagaplaaniameteid on meeletult ja osad neist ka tõsiselt hästi makstavad (finantsjuhid näiteks ja tugevamad IT-inimesed).

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.06 15:23; 04.06 12:57;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No enamus juuksureid kahjuks ongi täielikud soss-sepad, kel selle töö peale üldse kätt ega silma pole. Teevadki vaid mingeid selgeksõpitud stamplõikusi, ei oska nad kliendi isikupära arvestades midagi soovitada ega ka oma kätteõpitud stiili inimese järgi kohandada. Juuksuril peaks olema siiski ka kunstnikusilma, ilumeelt ja stiilitunnetust, kui seda pole, võiks tõesti ametit vahetada. Või siis avagu kuskil keldris mõni odavama otsa tehas, kus ühe malli järgi ajast ja arust mutisoenguid vorpida.

khhm üldjuhul on ikka töö tellija materjalist ehk quasimodost juukselõikusega paraku iludust vormida ei ole võimalik…

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tehnilised oskused ja vilumus tuleb ajaga. Võib olla vaata alasid, kus klienditööde asemel saaks teha nt seeriatoodet, kui sind käeline tegevus huvitab. Kui toode müüb, tee juurde, kui mitte, siis vastavalt tagasisidele arendad edasi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Millest see kartus sul tuleb, mõtle. Äkki lapsepõlv- halvustati sind kodus, pidid palju pingutama, et end tõestada? Vahel on abi heast psühholoogist või ka lihtsalt inimesest, kes suudab sind rääkima panna.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Millest see kartus sul tuleb, mõtle. Äkki lapsepõlv- halvustati sind kodus, pidid palju pingutama, et end tõestada? Vahel on abi heast psühholoogist või ka lihtsalt inimesest, kes suudab sind rääkima panna.

Selleks peab ikka eriline inimtüüp olema, kes viitsiks päevast päeva oma tööga olla kümnete inimeste arvustusobjekt. Õnneks enamasti need ju juuksuriteni ei kosta, aga pereringis või sõbrannadega arutatakse juuksuri tehtud seekordset värvimist või lõikust ikka pea alati ja pea alati ikka isikustatult – jälle see Pille lõiikas mul 5cm maha, kui ma palusin võtta ainult 2 cm. Ja värvi pani ka kuidagi kollaka, kuigi palusin külma tooni. Ja hingeõhk on ka ta halb.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.06 15:23; 04.06 12:57;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No enamus juuksureid kahjuks ongi täielikud soss-sepad, kel selle töö peale üldse kätt ega silma pole. Teevadki vaid mingeid selgeksõpitud stamplõikusi, ei oska nad kliendi isikupära arvestades midagi soovitada ega ka oma kätteõpitud stiili inimese järgi kohandada. Juuksuril peaks olema siiski ka kunstnikusilma, ilumeelt ja stiilitunnetust, kui seda pole, võiks tõesti ametit vahetada. Või siis avagu kuskil keldris mõni odavama otsa tehas, kus ühe malli järgi ajast ja arust mutisoenguid vorpida.

uhh, sina oledki üks vingujast vigiseja, kes pole siiani leidnud enda isiklikku juuksurit. käid ühe juurest teise juurde vingumas. edu!!!

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No selleks on igal tegevusalal välja töötatud omad lahendused. Loodetavasti neid ikka koolis õpetatakse (hea teeninduse abc), kui mitte, siis hiljemalt ettevõtluskursusel ikka. Üldiselt kas maksad raha tagasi või pakud ümber tegemist. Selle peale enamus kliente ikka rahuneb maha ja leebub. Kui vaidlus käib suurema kuluga asja üle nagu siseviimistlus, siis kaasatakse ekspertiis. Saad ka ennetada pretensioonikat klienti sellega, et keeldud töö tegemisest. Ütled et kliendi soovitud tulemust ei ole võimalik teostada ja sina seda proovima ei hakka, ehk teed ainult töid, milles ise end enesekindlalt tunned.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No selleks on igal tegevusalal välja töötatud omad lahendused. Loodetavasti neid ikka koolis õpetatakse (hea teeninduse abc), kui mitte, siis hiljemalt ettevõtluskursusel ikka. Üldiselt kas maksad raha tagasi või pakud ümber tegemist. Selle peale enamus kliente ikka rahuneb maha ja leebub. Kui vaidlus käib suurema kuluga asja üle nagu siseviimistlus, siis kaasatakse ekspertiis. Saad ka ennetada pretensioonikat klienti sellega, et keeldud töö tegemisest. Ütled et kliendi soovitud tulemust ei ole võimalik teostada ja sina seda proovima ei hakka, ehk teed ainult töid, milles ise end enesekindlalt tunned.

Veebikunstnik oled?
Enamus aladel on materjali kulu ja kui pole otsene praak, siis ei hakka keegi midagi tasuta ümber tegema. Kui oled mingi veebimees, siis võid teha niipalju ümber kuni meeldib, sest midagi ei kulu peale aja ja elektri.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.06 10:31; 06.06 13:53;
To report this post you need to login first.
Näitan 23 postitust - vahemik 1 kuni 23 (kokku 23 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Puuduv enesekindlus teenuse/töö pakkumisel