Esileht Rasestumine ja lapse ootamine Raseduseks valmistumine

Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )

Teema: Raseduseks valmistumine

Postitas:
Kägu

On plaan hakata Mais triipe püüdma ja tahaks oma keha vöimalikult hästi ette valmistada, et rasedus kulgeks hästi ja probleemi vabalt. Kuidas valmistasite teie end raseduseks ette ? Mis trenni on möttekam teha ? Mida süüa ? Mis vitamiine vötta jne.

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tervislik toitumine, palju värsket.

Kõik trennid on head ja kasulikud, vali, mis meeldib. Üle pingutada muidugi ei tasu. Kasulik on teha nii jõudu kui ka vastupidavust, kui vähegi mõlema jaoks jaksu on. Kuna rasedus mõjub igale kehale erinevalt, ei saa loota, et raseduse ajal trenniga jätkata saab, nii et mida treenitum enne oled, seda parem su kehale. Ise lõpetasin trenni u 16nda nädala pealt, kuna toonused läksid liiga tugevaks. Eelnev jõutrenn tuli raseduse ajal täiega kasuks.

Võtta tuleks foolhapet, aga veel parem, kui toidust folaate piisavalt saad, siis on asi eriti kindel.

+4
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aitäh küsimusepüstituse eest, mõtlen samu mõtteid – kuigi päris lähiajal veel ei ole plaanis, siis tasapisi plaanin, et võib-olla suvel.. Peamise asjana proovin praegu oma kaalu ja toitumist korda saada. Kaldun kergelt ülekaalu poole ja söömine kipub periooditi paigast väga ära minema, siis on jälle tükk tegu, et normaalselt toituma hakata ja kaal alla saada. Kardan, et kui juba sellises kerges ülekaalus ja ülesöömishädaga rasedaks jääda, siis võib täitsa käest ära minna ja lõpetan sajakilosena, ja väikse lapse kõrvalt võib olla veel eriti raske kaalu kontrolli alla saada. Ootaksin ka hea meelega näpunäiteid, mis harjutusi ja mis sorti trenne on raseduseks valmistudes tehtud, mis hästi mõjusid.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Täpselt, ma lugesin, et näiteks vaagnalihaste harjutused on head. Lisaks joogat ja pilates pidid head olema 🙂 aga üks asi on Google, teine on mis arstid on rääkinud. Mida on soovitatud. Siin on nii erinevaid inimesi nii paljude kogemustega.

 

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kõige parem raseduse nipp on mitte stressata ja elada oma tavapärast elu edasi, st mitte keskenduda meeleheitlikult triibupüüdmisele. Ei too see kohvist, veinist ja mõnest burksist loobumine sulle kiiremat rasedust.

+8
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina teemaalgataja asemel õpiksin õigekirja, et oskaks last vähemalt 1. klassi grammatikaski aidata.

+6
-8
Please wait...

Postitas:
Mari2020

Tere

Ma võtan Pregnacare conception vitamiine. Kas keegi võtab samu?

Mari2020

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tere

Ma võtan Pregnacare conception vitamiine. Kas keegi võtab samu?

Mari2020

Mulle soovitas arst Eleviti.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina teemaalgataja asemel õpiksin õigekirja, et oskaks last vähemalt 1. klassi grammatikaski aidata.

Miks peab nii inetult ütlema?

+5
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Lasin spiraali välja võtta ja hakkasin foolhapet võtma. Oligi kõik.

Mis trenni? sama trenni, mida koguaeg oled teinud. Kui rasedaks jääd, siis vaatad üle, kas kõik harjutused on lubatud sõltuvalt trennist – mõne osas dikteerib keha ise, et ebamugav.

Vitamiinidest – D-vitamiini ja omega-3 võtan nagunii ka raseduseväliselt. Ülejäänud vitamiinid lisandusid raseduse ajal vastavalt vajadusele. Nt kõikide rasedustega olen mingi hetk hakanud rauda juurde võtma.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lâheksin perearstile v synlabi ja laseksin teha mōned vereproovid- TSH (rasestujale ja rasedale ideaalne vahemik 1-2), D-vitamiin ning hemoglobiin. Need näidud peavad korras olema. Ja juurde foolhapet.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mõttekas on teha sellist trenni mis meeldib (millega hea meelega jätkad pika aja vältel) ja mida võib raseduse ajal jätakata (ei ole kontaktsport ja pole kukkumisohtu). Igasugune liikumisharjumus on parem kui see,kui teed mingit maailma kõige paremat trenni, aga teed seda ainult korra kuus sest ei viitsi ja ei taha.

Vahetult enne rasedust kaalu alandada pole hea, kui just tõesti väga suurt ülekaalu pole. Mõne lisakilo pärast pole vaja kehale lisastressi tekitada ja riskida et vähenenud toitumisega mõne aine puudus tekib.

Tervislik ja mitmekesine toit on ikka hea – hea sinu enda kehale ja hea kui oled lapsevanem – siis on olemas oskus ja harjumus lapsele tervislikku toitu pakkuda.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Küsimus: kas keegi siit võtab ka inofolicut? (võtan seda isiklikust initsiatiivist, ei ole arst soovitanud)

Võtan praegu ühe paki päevas ja kas enne pesastumist tasuks seda võtta 2 pakki päevas või pigem piirduda sellega mis hetkel teinud olen?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma võtan Pregnacare conception vitamiine. Kas keegi võtab samu?

Ma alustasin ka nendega, aga kuna mul raskusi suurte tablettide võtmisel, siis vahepeal murdisn pooleks või üldse närisin katki.. Kuna aga mees hakkas ajama, et äkki nii ikka ei tohi ja see võib halba teha (et närin, teen katki), siis hetkel jätsin nende võtmise pooleli. No ei suuda seda alla neelata. Võtan iga päev foolhapet. Muidu 1,5 karpi seda pregnacare veel alles.. mees ka võtab meestele mõeldud varianti.

 

As.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma küsisin enne oma viimast IVFi arsti käest, et kas äkki saaks vaadata, kas mul on mõne vitamiini puudus, aga ta ütles väga kiiresti lihtsalt, et sellest pole kahjuks abi ja sinna see jäi. Ei soovitanud mulle ühtegi vitamiini 🤷🏻‍♀️

Kuidad te teate, mida te peaksite juurde võtma?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Küsimus: kas keegi siit võtab ka inofolicut? (võtan seda isiklikust initsiatiivist, ei ole arst soovitanud)

Võtan praegu ühe paki päevas ja kas enne pesastumist tasuks seda võtta 2 pakki päevas või pigem piirduda sellega mis hetkel teinud olen?

Inositool on munasarju stimuleeriv toidulisand, nii et pigem võtta kogu aeg kaks pakki. Pesastumist see ei mõjuta ja efekti saavutamiseks tuleb insoitooli pikemalt võtta, et tase kehas oleks stabiilselt kõrgem.

Aga tõsiselt soovitan arutada seda teemat arstiga. Arvestada võiks, et inositool on kasulik, kui on munarakkude valmimise või vabanemisega probleeme, nt PCOSi puhul. Ja niigi on uuringute järgi inositool küll mõne jaoks abiks, aga mitte alati. Kui on regulaarne tsükkel ja pole mingeid haiguseid diagnoositud, siis on nii siin foorumis kui ka uuringutes läbi käinud, et inositooli kõrgemal doosil võib olla negatiivne efekt, näiteks liiga lühike tsükkel.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Meie võtame abikaasaga BabyStart vitamiine 🙂 jubedad suured on küll ja minul näiteks raske neelata seda alla, abikaasal probleemi pole.

 

 

 

 

 

0
0
Please wait...

Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )


Esileht Rasestumine ja lapse ootamine Raseduseks valmistumine