Esileht Kodunurk Rehvi laius

Näitan 20 postitust - vahemik 1 kuni 20 (kokku 20 )

Teema: Rehvi laius

Postitas:
podisodi

Kaalun auto ostmist, Skoda Octavia, rehvid 225×45 R17. Rehvi laius ehmatas ära, märgatavalt laiem kui tavapärane 205 mm. Mida laiem rehv endaga kaasa toob (juhitavuses, kütusekulus jne)?

+1
-9
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
mudakonn

Juhitavuse ja kütusekulu erinevust ei märka, need sõltuvad rohkem autost endast. Kindlasti suureneb müra. kuid see oleneb jälle rohkem rehvi mudelist.

+1
-5
Please wait...

Postitas:
meesterahvas

Rehvide laiuse parast pole kull mõtet autoostu pooleli jätta, kui auto ise korralik.  Paned kitsamad alla, kui ei meeldi.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
alexxx

Jah, laiem rehv võib tõsta kütusekulu, aga see on väga väike vahe. Talvel võiks eelistada kitsamat rehvi, saab kergemini läbi lumesodi ja pidamine on parem. Suvel kuiva teega on samas lai rehv just parema pidamisega. Aga rehve saad ju alati vahetada ja teiste mõõtudega asendada, selle pärast ei peaks küll muidu meeldivat autot kõrvale jätma.

Minu arust on tänapäeval laius kuni 225 mm täitsa normaalne, ei tohiks ära ehmatada. Mul endal on täiesti tavalise pereauto suverehvid 225 ja talverehvid 215, varasemalt olen sõitnud 205 rehvidega. Silmal on ilusam vaadata, muud vahet ei näe.

+3
0
Please wait...

Postitas:
podisodi

Tänud. Ostmata ei olnud mõttes jätta, teen lihtsalt eeltööd.

Üks mõttekäik veel, R18 225/40 – see võiks juba häirivalt jäik olla (väga madala kõrguse tõttu)?

0
-7
Please wait...

Postitas:
mudakonn

Üks mõttekäik veel, R18 225/40 – see võiks juba häirivalt jäik olla (väga madala kõrguse tõttu)?

Ei tohks erilist vahet olla, kas 17 või 18. 18-tollised näevad välja veel autorataste moodi. Sealt edasi hakkavad rattad meenutama hobuvankri rattaid.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
meesterahvas

Tänud. Ostmata ei olnud mõttes jätta, teen lihtsalt eeltööd.

Üks mõttekäik veel, R18 225/40 – see võiks juba häirivalt jäik olla (väga madala kõrguse tõttu)?

Minu arust liiga jäik ning R18 rehvid kallimad ka. Ise valiks R17

+1
-6
Please wait...

Postitas:
Alfa

Lai rehv on talvel ohtlik. Mida kitsam, seda turvalisem.

0
-5
Please wait...

Postitas:
baruto

Uuriks kas saaks kasutada R16? 205/55/16 (väga levinud) vaid 5 mm väiksema diameetriga teoreetiliselt. Kui alla mahuvad miks mitte. Pehmem, vähem müra, väiksem kütusekulu, odavamad rehvid.

+1
-5
Please wait...

Postitas:
Katza

Mida laiem rehv ja suurem velg, seda shefim auto. Talveks tasub võtta 1 toll väiksemad veljed, turvalisem ja odavam.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
podisodi

Lõpuks mõte liigubki selles suunas, et talveks osta R16 205/55. Auto all olevad suverehvidega R18 prooviks müüa (või vahetada) ning suveks R17 225/45 või 205/50.

0
-6
Please wait...

Postitas:
eiteakes

Mina paneks tootja poolt ette nähtud rehvid, siis on spidomeetri näit ka kõige ligilähedasem (ja tõenäolisemalt need ülejäänud näitajad mida küsisid ka kõige optimaalsemad). Meil uuel autol tavapärasest veidi erinev rehvimõõt ja talverehve valides oli valik ikka üsna kesine, pidime valima nende seast mida on ,mitte nende seast mida tahaksime (aastatega on mingid eelistused välja kujunenud ja sai vaadatud ka viimaste aastate testivõitjaid).

+2
0
Please wait...

Postitas:
podisodi

Mina paneks tootja poolt ette nähtud rehvid, siis on spidomeetri näit ka kõige ligilähedasem (ja tõenäolisemalt need ülejäänud näitajad mida küsisid ka kõige optimaalsemad).

Kõik need läbijooksnud mõõdud ongi tootja poolt ette nähtud (ning kasutusel eri varustustasemete puhul). Ratta diameeter ja kiirus enam-vähem samad.

Küll aga jäin mõtlema, et see originaalvelgede müük ei pruugi kasutusrendi puhul rangelt võttes OK olla

0
0
Please wait...

Postitas:
Katza

Lõpuks mõte liigubki selles suunas, et talveks osta R16 205/55. Auto all olevad suverehvidega R18 prooviks müüa (või vahetada) ning suveks R17 225/45 või 205/50.

Mis sul nende 18-tolliste suverehvide vastu on, ma aru ei saa?

0
0
Please wait...

Postitas:
podisodi

Mis sul nende 18-tolliste suverehvide vastu on, ma aru ei saa?

Madalad ja selle tõttu jäigad.

0
-3
Please wait...

Postitas:
Katza

Madalad ja selle tõttu jäigad.

Ise oled jäik.

Mul on talveks võetud 18. Pole midagi häda. Suvel 19.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Issand, ma olen täielik võhik rehvide teemal aga siinolev teema pani tõesti silmad suurelt imestama, mille üle räägitakse siin teemas. 🤦

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Issand, ma olen täielik võhik rehvide teemal aga siinolev teema pani tõesti silmad suurelt imestama, mille üle räägitakse siin teemas. 🤦

Sul on täiesti savi, millised veljed su autol on?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lõpuks mõte liigubki selles suunas, et talveks osta R16 205/55. Auto all olevad suverehvidega R18 prooviks müüa (või vahetada) ning suveks R17 225/45 või 205/50.

Seda peab proovima. Sest see sõltub piduriketta (esimese) suurusest. Kui tegu on VAG-iu autoga ja seal on ikka üle 300mm kettad ees, siis 16 tolli enam alla ei mahu.
Aga kui läheb, siis miks mitte, see 16 rahvamüüdus rehvid on tõepoolest odavamad.

Ja kui ei lähe, siis kannatab ka sinna 17 tollisele 205 laiusega rehv panna, lihtsalt küljeseina kõrgus peab vastavalt suurem olema. (et läbimõõt sama jääks ja spido ei valetaks; kuigi pisut valetab ta nagunii). 225/45R17-l evastab 205/50R17.  Velg ei tohi üle 7,5 tolli lai olla, muidu jääb nagu saksa tuuningbemm välja nägema.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Rehvi laius loeb nii palju, et mida laiem on, seda rohkem asfalti rööbastes “ujub”. Tallinnas vähemalt neid rööpaid on palju.
Kõrgus talvel, mida suurem on, seda parem. Säästab velgi ja jää ja löökaukude eest.
225 on enamvähem ok. Laiem juba pigem ebamugav.

0
0
Please wait...

Näitan 20 postitust - vahemik 1 kuni 20 (kokku 20 )


Esileht Kodunurk Rehvi laius