Need, kes suured reisijad ning mitmeid reisikohvreid omanud, siis milliseid soovitusi annaksite võhikule suure reisikohvri ostmiseks? Kas materjalist on parem tekstiil või plastmassi tüüpi materjal? Milline võiks olla suure kohvri max kaal ning ideaalmõõdud, millega enamustes lennukites sõita saab? Millised rattad on paremad- plastikust või kummist, 360 kraadi pöörlevad või fikseeritud? Ehk ka mõned soovitused firmade osas
Teema: Reisikohvri ost- palun nõuandeid
plastikust kohver saab kergemini kriimusid kui kangaga kaetud kohver (kohvreid laadivad lennujaamades mõõkhambulised tiigrid!), samas on seda kergem puhastada. vaata ka kohvri kaalu, ehk on seal ka erinevusi.
rattaid peaks olema kindlasti neli ja kõik 360 kraadi pöörlevad, sellist kohvrit lükkad siledal pinnal külg ees enda kõrval, st. kogu kohvri kaal toetub ratastele. kahe fikseeritud rattaga kohvrit pead järele vedama, osa kohvri kaalust ripub su käe otsas. lisaks on enda järel vedades vaja hoolikamalt manööverdada ja pidevalt jälgida, et sa oma “järelkäruga” kedagi jalust maha ei sõidaks.
kui oled tihe reisija, siis tasub vast investeerida kallimasse kohvrisse, odavamaga teed mingi kümmekond reisi ära ja vahetad ta vajadusel välja.
mõõtudest: näib, et viimast millimeetrit seal taga ei aeta, peale vaadates on need tavalised suured kohvrid kõik ühesuurused (küljepikkuste summa kuni 158 cm vist).
vaata seda Frankyt või vali midagi muud: https://www.koffer.com/
Eestisse saadavad ka, 4.95 maksad juurde.
Kui kaubareisile lähed, hangi kohvrivöö ja pagasikaal ka.
Kindlasti neli ratast ja pöörlevad. Seda, kas plast- või kangast kohver, ei oska öelda. Oleneb eelistusest. Plastkohver puruneb kindlasti kergemini, isegi tuntud firmade omad. Mul neid omajagu aastate jooksul purunenud. Kangast kohvril on õrnad teatud detailid, näiteks lukud.
Kangast kohvrisse saab üldiselt rohkem asju toppida, neil tihtilugu lisalukk, kust kohvrit suuremaks teha.
Samas on plastist kohvrid minu arust stiilsemad, kui see peaks oluline olema.
ja pagasikaal ka.
Selle kaalu peal, kus kodus iseennast kaalud, saab väga edukalt ka kohvri kaaluda.
ja pagasikaal ka.
Selle kaalu peal, kus kodus iseennast kaalud, saab väga edukalt ka kohvri kaaluda.
pagasikaal osutus heaks abimeheks tagasiteel – ka käsipagasi puhul, et ühtlaselt kaalu jaotada või kaaslasega reisides, et kohvrite vahel asju jaotada.
Ideaalne kohver
– kerge, tugev, kriimustuskindel, pehmelt liikuvate ratastega
Suuruse poolest paras nii paariks päevaks kui nädalaks.
Millise firma toodang võiks kvaliteetne olla- Samsonite, Travelite, d&n, Delsey …
Parim on kui õpid ilma suure pagasita reisima. Miski ei kao ära ega lenda valesse kohta, ei pea pagasi järel ootama, võõrad ei lõhu ega varasta su asju.
https://www.cabinmax.ee/3-cabin-max-pagas
Mul on odavad kohvrid. Kogumõõduga 158 cm nii 50.- kui ka 39.- maksnud tekstiilist kohvritega oleme lennanud oma 40 korda, midagi pole juhtunud. On ka üks suur (kogumõõt 180+), seda kasutame harvem, aga ka tekstiil, noname, maksis vaid ca 80 eurot.
Pole kunagi pannud rõhku eriti kvaliteetse firma kohvrile, sest niipalju, kui näinud olen oma reisikaaslaste pealt, katki lähevad ka kallid ja ära kaovad igasuguse hinnaga 🙂
Mida kergem, seda parem. Mida jäigem, seda halvem.
Meil on nii nelja pöörleva rattaga kui ka kaherattaline järelveetav. No kindlasti on neljarattaline veidi mugavam kõrval lükata, aga no ega pole ka mingit raskust kaherattalist järel vedada. Isegi kõige suuremates lennujaamades mitte – ta ju tuleb kergelt.
tekstiilist kohvritega oleme lennanud oma 40 korda, midagi pole juhtunud. On ka üks suur (kogumõõt 180+), seda kasutame harvem, aga ka tekstiil, noname, maksis vaid ca 80 eurot.
Olete lennanud?
Mitmekesi koos siis? Või ainult kahekesi, et üks on kohvris ja veab seda?
Pole kunagi pannud rõhku eriti kvaliteetse firma kohvrile, sest niipalju, kui näinud olen oma reisikaaslaste pealt, katki lähevad ka kallid ja ära kaovad igasuguse hinnaga ????
Mida kergem, seda parem. Mida jäigem, seda halvem.
Ja mille põhjal sa seda väidad? Kasutanud sa ju kvaliteetset jäika kohvrit ei ole? Mina Delsey tekstiili ja jäiga, Samsonite’i jäiga ja kahe no-name tekstiili põhjal väidan, et kvaliteetne kerge jäik kohver (see Samsonite siis) on väga hea variant.
Kui plastikust, siis materjaliks polükarbonaat. Peab igasugu loopimistele vastu. Kindlasti 4 rattaga ja 360’
Kui plastikust, siis materjaliks polükarbonaat. Peab igasugu loopimistele vastu. Kindlasti 4 rattaga ja 360’
Mul on sellest materjalist kohver olnud. Üks kõva pauk vastu nurka ja läheb seegi katki. Kõige nõrgemad kohad kohvril ongi nurgad ja rattad.
Kui plastikust, siis materjaliks polükarbonaat. Peab igasugu loopimistele vastu. Kindlasti 4 rattaga ja 360’
Mul on sellest materjalist kohver olnud. Üks kõva pauk vastu nurka ja läheb seegi katki. Kõige nõrgemad kohad kohvril ongi nurgad ja rattad.
ja selline asi läheb nagunii garantii/kindlustuse alla.
Kui plastikust, siis materjaliks polükarbonaat. Peab igasugu loopimistele vastu. Kindlasti 4 rattaga ja 360’
Mul on sellest materjalist kohver olnud. Üks kõva pauk vastu nurka ja läheb seegi katki. Kõige nõrgemad kohad kohvril ongi nurgad ja rattad.
ja selline asi läheb nagunii garantii/kindlustuse alla.
garantii alla läheb, kui kohver pole veel 2 aastat vana. Mõned tootjad annavad ka pikema garantii, isegi eluaegse, aga kui lepingut lugema hakkad, siis välistatakse teatud vigastuste kompenseerimine.
lennufirma/kindlustusfirma käest saad küll raha, aga tavaliselt mitte täit summat. kui parandada pole võimalik, siis kompenseeritakse umbkaudne kohvrihind – amortisatsioon (iga aastaga kaotab kohver 20-30% oma väärtusest). Nii et täit raha tavaliselt tagasi ei saa.
Esimese asjana üritan pakkida käsipagasisse (see, mis tuleb lennukisse kaasa) hädavajaliku komplekti. Selleks kotiks eelistan ise seljakotti. Ei ole kõige kergem kott aga on hea toestusega.
Kui palju reisida, siis neid kaduma läinud või alles hiljem jõudvat pagasit ikka on. Hea kui sihtkohta jõudes on sandaalid, müts, päevitusriided, mõned pesud jms kindlasti vajalikku olemas. Sokke on lihtne uusi osta aga näiteks rinnahoidja ja jalanõude osas olen väga valiv.
Äraantava kohvrina soovitan seda. Kerge, mahukas, liigub neljal 360 pöörleval rattal. Sellisele kohvrile panen alati nn vöö ehk rihma ümber. Rihm on koodlukuga. Palja klambriga rihmad tulevad lahti ja kaovad ära. See on küll kallis kohver aga vahel on lennujaamades soodukaid vanematele mudelitele.
https://www.samsonite.ee/et/suur-70-79cm/4348-3492-cosmolite-spinner-75-cm–5414847651830.html#/64-spalva-midnight_blue
Olen kasutanud ka no name odavaid kohvreid nii riidest kui plastikust. Riidest kohver ei iial enam. Olen näinud näiteks kuidas terve lennukitäis kaasreisijaid on kohvrisse halvasti pakkinud oliiviõli ja veini. Selle plägaga oli koos kõigi pagas (USAkad tulid Itaaliast).
No name kohvrid käravad kui reisida üks või kaks korda. Korra trammiteed ületades lähevad rattad kõveraks, sang ei lähe enam sisse, lukk või õmblused annavad järgi, mõrad sees või killud väljas jne jne.
Alustuseks osta odavam plastik kohver ja koodlukuga rihm sinna ümber. Kui reisid rohkem, siis tasub vastupidavam kohver soetada ja oskad ise juba hinnata, millist vajad ning saad kasuta ümberistumiste aega soodukaid otsides.
No name kohvrid käravad kui reisida üks või kaks korda. Korra trammiteed ületades lähevad rattad kõveraks, sang ei lähe enam sisse, lukk või õmblused annavad järgi, mõrad sees või killud väljas jne jne.
No nii hull pole see kaugeltki mitte. Mu ca 50-eurosed kohvrid on üle elanud kõikvõimalikud katsumused juba palju aastaid.
Olen näinud näiteks kuidas terve lennukitäis kaasreisijaid on kohvrisse halvasti pakkinud oliiviõli ja veini. Selle plägaga oli koos kõigi pagas (USAkad tulid Itaaliast).
See pidi küll üsna väike lennuk olema, kui kõigi reisijate pagas õliseks sai.
Selle vastu aitab väga hasti kas veekindel kohvrikate või kiletamine. Ka kindlustus soovitab alati kiletamist esmase turvameetmena.
Kiletame alati enne lendu juba kodus, sest lennujaama hind on selle paari pöörde eest tõesti ulmeline. Pakkekile rull maksab 6-7 eurot ja sellest jagub oma 50 kohvri kiletamiseks vähemalt. Ja tagasiteel, kui oleme riigis, kus müüakse toidukilet, siis keerutame kohvrid sellega üle. See maksab ka ülivähe, aga kaitseb nii tekstiili kui lukke väga hästi.
– kerge, tugev, kriimustuskindel, pehmelt liikuvate ratastega
Suuruse poolest paras nii paariks päevaks kui nädalaks.
Ma tahtsin ka samsonitet soovitada. Need odavad kaherattalised on ikka õudsad, sest tyytu on vaadata ja sättida seda, kuidas sa oma kohvrit lennujaamas tõmbama või lykkama pead. Ja kaal on ka oluline.
Kaal esikohale. Mitu korda ostnud Samsonite erinevaid versioone, mitte üksi siiani lagunenud pole.
Siin ühel lingil on hea kohver, ümarate nurkadega, see maandab löögisurve nurgale.
Mul on sarnane polükarbonaatkohver, mis saabus koos sertifikaadiga, mitu korda loopimist ja kukkumist see peab taluma ja et see ei lähe katki, vaid materjal paindub. Seni kõik ok, mitu aastat kasutusel. Kriimusid saab küll palju, üks joon oleks nagu noaga tõmmatud. Ei tea mis terariistade otsa neid lennujaamades loobitakse. Kangast kohvrit enam ei tahagi, meeldib see kahe pooe eraldi pakkimine ja ka riided seisavad sirgemalt. Rattad kindlasti 4 tk ja 360 kraadi, sest igasugust manööverdamist tuleb ette ja nagu juba öeldud, see sõidab siledal pinnal ise enda raskuse peal. Suurusi ongi üldistatult 3-4 standardset, S M ja L. M on see tavaline reisikohver, ca 60 cm kõrge. S on käsipagas ja L on juba siis, kui lähebki suuremat vaja või mitme inimese asjad ühte kohvrisse. Siis peab maks lubatavat kaalu ka jälgima, see oli vist 23 kilo.
No name kohvrid käravad kui reisida üks või kaks korda. Korra trammiteed ületades lähevad rattad kõveraks, sang ei lähe enam sisse, lukk või õmblused annavad järgi, mõrad sees või killud väljas jne jne.
Ei nõustu. Meil just no name, ostetud 7 aastat tagasi Primarkist, maksis vist 17 inglise naela kui õigesti mäletan. Lootsin, et 2-3 lennureisi vast ikka peab vastu. Tänaseks on sellega reisitud siis 7 aastat, 3-4 korda aastas. Selle raha eest ma ei nurise sugugi.
No name kohvrid käravad kui reisida üks või kaks korda. Korra trammiteed ületades lähevad rattad kõveraks, sang ei lähe enam sisse, lukk või õmblused annavad järgi, mõrad sees või killud väljas jne jne.
Ei nõustu. Meil just no name, ostetud 7 aastat tagasi Primarkist, maksis vist 17 inglise naela kui õigesti mäletan. Lootsin, et 2-3 lennureisi vast ikka peab vastu. Tänaseks on sellega reisitud siis 7 aastat, 3-4 korda aastas. Selle raha eest ma ei nurise sugugi.
kuna ma elasin pikalt hiinas, siis sai sealt ka mitmeid no name kohvreid ostetud ja ausalt, vabalt kestsid kümmekond aastat, isegi kauem.
Mina ostsin Ülemiste Sportsdirectist Kangoli Ultra-kerge kohvri. Sellel firmal on pikk ajalugu ja minu valik tuli spetsialisti (kes tegeleb ka kohvriteparandustega) ostu järel. Kerge, vastupidav, kriitilised kohad on tehtud korrektselt.
Kas see Kangoli kohver?
https://ee.sportsdirect.com/kangol-superlight-1-suitcase-708073#colcode=70807392