mina tahaks küll seda teavitust. kasutan aastaid 2 sorti ravimeid, kummalgi kolmikretsept. Üsna kallid ja pakend ka suur – ostan välja üks retsept korraga. Ja tõesti on vahel viimane retsept aegunud, kuna pole õigel ajal välja ostnud.
ja mis siis sellest juhtus, et kolmas retsept aegus? pakun puusalt, tellisid lihtsalt uue. 🙂
mina tahaks küll seda teavitust. kasutan aastaid 2 sorti ravimeid, kummalgi kolmikretsept. Üsna kallid ja pakend ka suur – ostan välja üks retsept korraga. Ja tõesti on vahel viimane retsept aegunud, kuna pole õigel ajal välja ostnud.
Sellise teavituse saatmine ei tohiks väga keeruline olla.
Ja mis täiendava maksu me sellise süsteemi ülalpidamiseks kehtestame?
Mis takistab sul nt telefoni kalendrisse märkimast?
ja mis siis sellest juhtus, et kolmas retsept aegus? pakun puusalt, tellisid lihtsalt uue.
Kui pidevalt retseptid aeguvad, siis perearst võib mõelda, et sul polegi seda rohtu eriti vaja. Suunab taas eriarsti vastuvõtule, sellega raiskan tervishoiusüsteemi ressursse.
Mingit uut maksu teavitus ei nõua – maksuamet saab küll 10 automaatset teavitust saata, kui midagi esitamata või tasumata. Teised riiklikud institutsioonid samuti – saadavad ennetavaid kirju peatselt saabuva tähtaja kohta. Isegi Keskraamatukogu saadab teavituse enne tähtaja saabumist.
ja mis siis sellest juhtus, et kolmas retsept aegus? pakun puusalt, tellisid lihtsalt uue.
Kui pidevalt retseptid aeguvad, siis perearst võib mõelda, et sul polegi seda rohtu eriti vaja. Suunab taas eriarsti vastuvõtule, sellega raiskan tervishoiusüsteemi ressursse.
Mingit uut maksu teavitus ei nõua – maksuamet saab küll 10 automaatset teavitust saata, kui midagi esitamata või tasumata. Teised riiklikud institutsioonid samuti – saadavad ennetavaid kirju peatselt saabuva tähtaja kohta. Isegi Keskraamatukogu saadab teavituse enne tähtaja saabumist.
Ei saada ükski perearst uuesti eriarsti juurde.
Endiselt, mis takistab telefonikalendrit kasutamast? Või paned paberkalendri üles ja kirjutad sinna? Miks peab veel maksumaksja raha raiskama? Ja ära ütle, et teised teevad ka. See pole kunagi põhjendus.
Ei saada ükski perearst uuesti eriarsti juurde. Endiselt, mis takistab telefonikalendrit kasutamast? Või paned paberkalendri üles ja kirjutad sinna? Miks peab veel maksumaksja raha raiskama? Ja ära ütle, et teised teevad ka. See pole kunagi põhjendus.
minu arst küll saadab.
Ma päriselt kasutangi paberkalendrit isiklike asjade ülesmärkimiseks. Töö on igatepidi digi ja erinevaid programme täis, sh Google kalender läpakas. Tahan oma isiklikku elu hoida eraldi ja võimalikult ebadigitaalselt. Raamatuid-ajakirju loen ka köidetena. Nutitelefon on, aga kalendrit selles ei kasuta.
Aga miks siis üldse peaks maksumaksja raha millegi peale raiskama, mis elu mugavamaks teeb?
ja mis siis sellest juhtus, et kolmas retsept aegus? pakun puusalt, tellisid lihtsalt uue.
Kui pidevalt retseptid aeguvad, siis perearst võib mõelda, et sul polegi seda rohtu eriti vaja. Suunab taas eriarsti vastuvõtule, sellega raiskan tervishoiusüsteemi ressursse.
Mingit uut maksu teavitus ei nõua – maksuamet saab küll 10 automaatset teavitust saata, kui midagi esitamata või tasumata. Teised riiklikud institutsioonid samuti – saadavad ennetavaid kirju peatselt saabuva tähtaja kohta. Isegi Keskraamatukogu saadab teavituse enne tähtaja saabumist.
Ei saada ükski perearst uuesti eriarsti juurde.
Endiselt, mis takistab telefonikalendrit kasutamast? Või paned paberkalendri üles ja kirjutad sinna? Miks peab veel maksumaksja raha raiskama? Ja ära ütle, et teised teevad ka. See pole kunagi põhjendus.
Selle teavituse saatmine ei nõua mingit lisaressurssi. Digilukku täienduse sisseviimine, et pane linnuke, kui soovid retsepti aeguma hakkamise kohta teavitusi ja aegumiste jälgimissüsteemi ja meili-roboti püstipanemine maksab üht-teist, aga see on suht ühekordne kulu ja ei küündi sadadesse tuhandetesse. Mugavusteenus see tõepoolest oleks. Kindlasti aitaks see hoida kokku perearstide tööaega – kui inimesed oma retseptid enne aegumist välja ostaks ei peaks perearstid vastama telefonikõnedele, mille sisuks on: “Oih, retsept aegus, palun tehke uus,” ja ei peaks nad aega raiskama ka nende uuesti vormistamisele.
+2
-2
Please wait...
Postitas:
Kägu
16.11.2023 17:09
Inimesed muutuvad üha saamatumaks ja lollimaks. Järgmisena nõutakse, miks ei tule teavitust, kui tabletivõtmise aeg on? Ja kirutakse, et nõukaajal riik mõtles inimese eest, oma peaga ei tohtinud mõelda. Nüüd nagu tohiks, aga paljudel pole seal peas mitte midagi, millega mõelda.
ja mis siis sellest juhtus, et kolmas retsept aegus? pakun puusalt, tellisid lihtsalt uue.
Kui pidevalt retseptid aeguvad, siis perearst võib mõelda, et sul polegi seda rohtu eriti vaja. Suunab taas eriarsti vastuvõtule, sellega raiskan tervishoiusüsteemi ressursse.
Mingit uut maksu teavitus ei nõua – maksuamet saab küll 10 automaatset teavitust saata, kui midagi esitamata või tasumata. Teised riiklikud institutsioonid samuti – saadavad ennetavaid kirju peatselt saabuva tähtaja kohta. Isegi Keskraamatukogu saadab teavituse enne tähtaja saabumist.
Ei saada ükski perearst uuesti eriarsti juurde.
Endiselt, mis takistab telefonikalendrit kasutamast? Või paned paberkalendri üles ja kirjutad sinna? Miks peab veel maksumaksja raha raiskama? Ja ära ütle, et teised teevad ka. See pole kunagi põhjendus.
Selle teavituse saatmine ei nõua mingit lisaressurssi. Digilukku täienduse sisseviimine, et pane linnuke, kui soovid retsepti aeguma hakkamise kohta teavitusi ja aegumiste jälgimissüsteemi ja meili-roboti püstipanemine maksab üht-teist, aga see on suht ühekordne kulu ja ei küündi sadadesse tuhandetesse. Mugavusteenus see tõepoolest oleks. Kindlasti aitaks see hoida kokku perearstide tööaega – kui inimesed oma retseptid enne aegumist välja ostaks ei peaks perearstid vastama telefonikõnedele, mille sisuks on: “Oih, retsept aegus, palun tehke uus,” ja ei peaks nad aega raiskama ka nende uuesti vormistamisele.
Ja neid teavitusi vajaks rohkem vanakesed, kel pole emaile ega oska ka sõnumit lugeda. Ja kui sõnum läbi loetaksegi, ei minda loomulikult kohe apteeki ja see unustatskse ikka ära. Kes unustab, unustab alati, saada või 100 sõnumit.
Teie ohe on muidugi omamoodi arusaadav. Pean vabandama, sest see surmaga näide polnud just probleemikohane, aga selline jabur jälgimissüsteem Eestis on. Miks Te püstitate hüpoteesi: kes ravimid õigel ajal suhu topib? Kust Te sellist väidet välja lugesite? Soovlugemine? Riik on loonud väga palju huvitavaid teenuseid ja osad tõesti tunduvad mugavusteenusena. Aga minu arust ühte ja raha kokkuhoiu võimaldavat pole teinud. See on muidugi minu arvamus.
Kui pidevalt retseptid aeguvad, siis perearst võib mõelda, et sul polegi seda rohtu eriti vaja.
ja mis takistab sul uut retsepti tellides perearstile öelda, et unustasid õigel ajal ravimi välja osta.
siit paistab ikka see igipõline, issake, mida nad küll minust mõtlevad? õige vastus on, mitte midagi ei mõtle. arstil on muud ka teha, kui su retseptide kehtivuses näpuga järge ajada ja eiteamida arvata.
uue retsepti tellimine on ju vaid telefonikõne kaugusel
Meil näiteks ei ole telefonikõne kaugusel. Meil saab perearstikeskusega suhelda (sh retsepti tellida) ainult LEIA platvormi kaudu. Kui retsepti tellin, tuleb meili peale automaatne vastus, et uuendame teie retsepti kolme tööpäeva jooksul. Ehk et kui reedel retsepti tellid, saad selle reeglina teisipäeva õhtuks kätte ehk 5 päeva pärast. Eriti tore on, kui juhtud grippi jääma ja tahaks kohe Tamiflu retsepti. Sellisel juhul olen pidanud tasulist digiretsepti tellimist kasutama.
+1
-1
Please wait...
Postitas:
Kägu
16.11.2023 20:45
No ma ei tea, mul siiski esmaspäeva hommikuks on retsept olemas. Ja kui tihti sa reede õhtuti endale grippi diagnoosid?
uue retsepti tellimine on ju vaid telefonikõne kaugusel
Meil näiteks ei ole telefonikõne kaugusel. Meil saab perearstikeskusega suhelda (sh retsepti tellida) ainult LEIA platvormi kaudu. Kui retsepti tellin, tuleb meili peale automaatne vastus, et uuendame teie retsepti kolme tööpäeva jooksul. Ehk et kui reedel retsepti tellid, saad selle reeglina teisipäeva õhtuks kätte ehk 5 päeva pärast. Eriti tore on, kui juhtud grippi jääma ja tahaks kohe Tamiflu retsepti. Sellisel juhul olen pidanud tasulist digiretsepti tellimist kasutama.
kui korduvretsepti uuendamine reedele juhtub jääma, on võimalusi venimiseks ilmselt igal pool. oma perearstikontori kiituseks võin küll öelda, et esmaspäeva hommikuks saavad asjad ka siis joonde.
aga ega muud pole soovitada, kui harjutada end toimetama vastavalt oma perearsti töökorraldusega. no ja tamiflu retsept on sootuks teine teema.