Esileht Tööelu, raha ja seadused. Riikliku b kategooria sõidueksami läbikukkumine

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 71 )

Teema: Riikliku b kategooria sõidueksami läbikukkumine

Postitas:
Kägu

Huvitav, et mõni kukub viis korda läbi ja ikka arvab, et ta sõidab maru hästi. Mul mitu sellist tuttavat. Mul oli vastupidi, tundus, et ikka üldse ei oska sõita ja tegin ka vigu, aga millegipärast ikka läbi sain. Minu arust sa peaks ikka harjutama veel, sest vead tulevad ikka sellest, et asi pole selge. Kui rohkem harjutatud, siis isegi närvis olekus ei tee enam nii rumalaid vigu.

Absoluutselt nõus. Inimesed, kes sobivad rooli ja ei lähe närvi, ei kuku ARK eksamilt läbi.

Nii ise kui kõik kolm last esimese korraga läbi saanud.

Mis see lappesse minek eksamisõidule minnes sulle ytleb? Kas sa ise tahaks liiklusesse autojuhte, kes pärast mehega tylliminekut, vanema surmateadet v lapse haiglasse sattumist on nii ebastabiilsed, et eiravad liikluseeskirju ja ajavad jalakäijaid alla?

Mina ei taha. Juhul on raudne narv. Elus tuleb ette palju hullemalt kui mingi ARK sõidueksam.

Järelikult sa ei sõida hästi ega ole juhiloa saamiseks kups.

+8
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui ikka läbi kukud, siis järelikult ei ole valmis liikluses osalema ja ausalt on hea meel, et kõik ikka lihtsalt juhtimisõigust ei saa.

Harjuta, harjuta, harjuta. Pööra tähelepanu nendele vigadele, mille pärast läbi ei saanud. Võta sõidutunde juurde.

Põhiline viga miks läbi kukutakse on ju marsruudi teadmatus. Kui ise autojuhina kuhugi sõita soovid, siis mõtled teekonna välja. Eksamil hakkad sõitma ja siis järsku pead sõitma hoopis sinna ja sinna ja tänna. Aga sa ise ei ole saanud seda ette planeerida, siis ei oskagi ähmispeaga õigesti reastuda vms. Ma arvan, et iga inimene võiks ka eksamineerija läbi kukutada kui anda keset sõitu 3sekundiga otsustatavaid käske. Ei ole pauhti võimalik teha manöövreid, aga meie eksam selline on. Ajuvaba.

Nork juht peab enne midagi välja mõtlema, tugev juht läheb lihtsalt sihtkoha poole liikvele, liiklusmärgid ja liiklusreeglid on samad, kus iganes riigis sõidad. Vasakpoolse liiklusega riigis pole heal juhil raske liigelda ja teepoole vahetusega kohanduda.

Juhiluba pole inimoigus.

Kui ikka kordi läbi kukkuda juba kooieksamil, siis no pole löödud, pole antud. Ma ei taha selliseid narvipuntraid liiklusesse Euroopa kiirteedele, ka mitte eesti liiklusesse.

+7
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vaadatakse ka üldist pilti, väga suur viga on ülbitsemine ja enda õigustamine, teistega mittearvestamine. Inimene räägib, et ma sõitsin väga hästi, aga eksamineerija kiusas, mingi pisiviga oli vms.

No minul ei olnud mingit ülbitsemist kellegi poolt ja eksamineerija ei kiusanud. Teistega mittearvestamist ka polnud, aga konkreetselt see eksimus (ei vahetanud maanteel rada) oli eksami sooritamise juhendis või reeglistikus määratud kui selline, millega läbi ei saa. Sisuliselt oli väike eksimus, kirja läks kui suur. Sõiduõpetaja arvas ka samamoodi. Selliseid asju tuleb lihtsal teada ja arvestada, minul see konkreetne koht oli nö õppimata jäänud.

No aga ongi ju liiklusseaduses kirjas, et maanteel olles ollakse kõige parempoolsemas reas, kui see kiiruse mõttes sobib (ei taha mooda sõita) ja see on piisavalt vaba. Mille üle sa klähvid?

Mine sõida Euroopas, sekunditega rivistutakse ümber paremale sõidukite vahele, tavaline, normaalne juhtimisoskus.

+10
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

No siin vastused küll sellised, et teemaalgataja tuleks juba maha kanda, kuna nii palju eksamil läbi kukkunud. Kõik vastajad sellised rooliässad, et said eksami lubinal tehtud ja avariid pole ka siis ilmselt elusees teinud, et nii usinalt kommenteerivad.

+2
-11
Please wait...

Postitas:
Kägu

minul see konkreetne koht oli nö õppimata jäänud.

Kui liikleja teeb avarii, mille tulemusena keegi surma või raskelt viga saab, kas siis ka ütlete kannatanu omastele, et “mul lihtsalt jäi see konkreetne koht õppimata”.

+11
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

No siin vastused küll sellised, et teemaalgataja tuleks juba maha kanda, kuna nii palju eksamil läbi kukkunud. Kõik vastajad sellised rooliässad, et said eksami lubinal tehtud ja avariid pole ka siis ilmselt elusees teinud, et nii usinalt kommenteerivad.

Lihtsalt ei meeldi see õigustamine, et no tegelikult mina sõitsin väga hästi, aga noh, see väike asi oli meelest läinud, läksin närvi vms. Need pole tegelikult mingid vabandused ja kui need on takistuseks, siis ikka ei oska veel sõita. Mina sain esimese korraga eksami tehtud, aga kui oleks läbi kukkunud, ma siis ennast õigustama küll ei oleks hakanud, sest nüüd tagantjärele vaatan, et ega ma tõesti siis mingi valmis juht veel ei olnud.

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma tegin teooriaeksamit 4 korda enne, kui läbi sain. Sõidu sain esimese korraga tehtud. Mu tolleaegne poiss-sõber oli mulle juhendajaks ja me reaalselt sõitsime kogu aeg igalpool ringi. Tema istus kõrval. Enne eksamit käisime ka proovimas neid tuntud kohti, kus läbi kukutatakse. Eksami ajaks olin sõitnud igapäevaselt ca 6 kuud. Olen väga tänulik oma endisele kallimale selle eest. Eksam õnnestus esimesel katsel. Oli asi, mida selgeks ei saanud ja ei oska siiani(külgboks), aga see ei sega igapäevast liiklemist. Kui TA-l võimalil, siis äkki saaks lisaks juhendajaga sõita.

+4
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vaadatakse ka üldist pilti, väga suur viga on ülbitsemine ja enda õigustamine, teistega mittearvestamine. Inimene räägib, et ma sõitsin väga hästi, aga eksamineerija kiusas, mingi pisiviga oli vms.

No minul ei olnud mingit ülbitsemist kellegi poolt ja eksamineerija ei kiusanud. Teistega mittearvestamist ka polnud, aga konkreetselt see eksimus (ei vahetanud maanteel rada) oli eksami sooritamise juhendis või reeglistikus määratud kui selline, millega läbi ei saa. Sisuliselt oli väike eksimus, kirja läks kui suur. Sõiduõpetaja arvas ka samamoodi. Selliseid asju tuleb lihtsal teada ja arvestada, minul see konkreetne koht oli nö õppimata jäänud.

No aga ongi ju liiklusseaduses kirjas, et maanteel olles ollakse kõige parempoolsemas reas, kui see kiiruse mõttes sobib (ei taha mooda sõita) ja see on piisavalt vaba. Mille üle sa klähvid?

Mine sõida Euroopas, sekunditega rivistutakse ümber paremale sõidukite vahele, tavaline, normaalne juhtimisoskus.

Mina klähvin?

Otse loomulikult ei sõida ma enam nii, nagu siis eksamil. Kirjutasin ju, et see asi oli mul õppimata jäänud. Õppisin eksamil ära ja sellega see lugu minu jaoks lõppes. Sel korral kukkusin küll eksamil läbi, aga pärast juhiloa saamist olen aastakümneid korralikult liigelnud. Mina võtsin siin vaid sel põhjusel sõna, et julgustada neid, kes esialgu läbi kukuvad, et neist võivad siiski normaalsed autojuhid saada (jah, harjutada on siis veel vaja). Statistika järgi kukuvad umbes pooled läbi. Peaksid need siis kõik juhiloa tegemisest loobuma?

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

No siin vastused küll sellised, et teemaalgataja tuleks juba maha kanda, kuna nii palju eksamil läbi kukkunud. Kõik vastajad sellised rooliässad, et said eksami lubinal tehtud ja avariid pole ka siis ilmselt elusees teinud, et nii usinalt kommenteerivad.

Lihtsalt ei meeldi see õigustamine, et no tegelikult mina sõitsin väga hästi, aga noh, see väike asi oli meelest läinud, läksin närvi vms. Need pole tegelikult mingid vabandused ja kui need on takistuseks, siis ikka ei oska veel sõita. Mina sain esimese korraga eksami tehtud, aga kui oleks läbi kukkunud, ma siis ennast õigustama küll ei oleks hakanud, sest nüüd tagantjärele vaatan, et ega ma tõesti siis mingi valmis juht veel ei olnud.

Mis see teiste eksamil läbi kukkunute õigustamine teemaalgatajasse puutub? Tema näeb, kuidas esimese korraga läbi saanud tulevad siia teemasse seletama ja siis lisavad veel juurde, et oi-oi, need, kes x korda läbi kukkunud, ei peaks üldse lubasid saama. Ei aita väga selline jutt. Äkki kukub veel kolmandagi korra läbi ja siis loeb, et nojah, sellist ei peaks üldse liiklusesse laskmagi.

+4
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mis see teiste eksamil läbi kukkunute õigustamine teemaalgatajasse puutub?

Puutub nii palju, et ta ise on samasugune õigustaja. Ei saa aru, et on vaja veel harjutada, vaid ütleb, et tema tegelikult sõidab hästi, aga…

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

No siin vastused küll sellised, et teemaalgataja tuleks juba maha kanda, kuna nii palju eksamil läbi kukkunud. Kõik vastajad sellised rooliässad, et said eksami lubinal tehtud ja avariid pole ka siis ilmselt elusees teinud, et nii usinalt kommenteerivad.

Lihtsalt ei meeldi see õigustamine, et no tegelikult mina sõitsin väga hästi, aga noh, see väike asi oli meelest läinud, läksin närvi vms. Need pole tegelikult mingid vabandused ja kui need on takistuseks, siis ikka ei oska veel sõita. Mina sain esimese korraga eksami tehtud, aga kui oleks läbi kukkunud, ma siis ennast õigustama küll ei oleks hakanud, sest nüüd tagantjärele vaatan, et ega ma tõesti siis mingi valmis juht veel ei olnud.

Mis see teiste eksamil läbi kukkunute õigustamine teemaalgatajasse puutub? Tema näeb, kuidas esimese korraga läbi saanud tulevad siia teemasse seletama ja siis lisavad veel juurde, et oi-oi, need, kes x korda läbi kukkunud, ei peaks üldse lubasid saama. Ei aita väga selline jutt. Äkki kukub veel kolmandagi korra läbi ja siis loeb, et nojah, sellist ei peaks üldse liiklusesse laskmagi.

Sorri, aga kui kukubki 3s jne kord läbi, siis ei olegi ilmselgelt asja liiklusesse. Ja kui foorumi jutt veel juba seda mõjutab, no siis peaks üldse oma elu ilma foorumita elama. On ikka nõrvanärgilised inimesed tänapäeval, mis kõik neil ka motti maha ei tõmba jne.. Kuidas te üldse elate..

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

No siin vastused küll sellised, et teemaalgataja tuleks juba maha kanda, kuna nii palju eksamil läbi kukkunud. Kõik vastajad sellised rooliässad, et said eksami lubinal tehtud ja avariid pole ka siis ilmselt elusees teinud, et nii usinalt kommenteerivad.

Lihtsalt ei meeldi see õigustamine, et no tegelikult mina sõitsin väga hästi, aga noh, see väike asi oli meelest läinud, läksin närvi vms. Need pole tegelikult mingid vabandused ja kui need on takistuseks, siis ikka ei oska veel sõita. Mina sain esimese korraga eksami tehtud, aga kui oleks läbi kukkunud, ma siis ennast õigustama küll ei oleks hakanud, sest nüüd tagantjärele vaatan, et ega ma tõesti siis mingi valmis juht veel ei olnud.

Mis see teiste eksamil läbi kukkunute õigustamine teemaalgatajasse puutub? Tema näeb, kuidas esimese korraga läbi saanud tulevad siia teemasse seletama ja siis lisavad veel juurde, et oi-oi, need, kes x korda läbi kukkunud, ei peaks üldse lubasid saama. Ei aita väga selline jutt. Äkki kukub veel kolmandagi korra läbi ja siis loeb, et nojah, sellist ei peaks üldse liiklusesse laskmagi.

Sorri, aga kui kukubki 3s jne kord läbi, siis ei olegi ilmselgelt asja liiklusesse. Ja kui foorumi jutt veel juba seda mõjutab, no siis peaks üldse oma elu ilma foorumita elama. On ikka nõrvanärgilised inimesed tänapäeval, mis kõik neil ka motti maha ei tõmba jne.. Kuidas te üldse elate..

Teemaalgataja alguses kirjutaski, et kukkus teine kord eksamil läbi ja nüüd mott kadunud. Kas sinu seletamine aitab nüüd motti taastada? Mis jumal sina oled, et võid siin hinnanguid anda, kas ja millest peaks keegi mõjutatud olema?

+1
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma tegin teooriaeksamit 4 korda enne, kui läbi sain. Sõidu sain esimese korraga tehtud. Mu tolleaegne poiss-sõber oli mulle juhendajaks ja me reaalselt sõitsime kogu aeg igalpool ringi. Tema istus kõrval. Enne eksamit käisime ka proovimas neid tuntud kohti, kus läbi kukutatakse. Eksami ajaks olin sõitnud igapäevaselt ca 6 kuud. Olen väga tänulik oma endisele kallimale selle eest. Eksam õnnestus esimesel katsel. Oli asi, mida selgeks ei saanud ja ei oska siiani(külgboks), aga see ei sega igapäevast liiklemist. Kui TA-l võimalil, siis äkki saaks lisaks juhendajaga sõita.

Kuidas saab teooria läbi kukkuda? Minu meelest enne uuendust oli see nii lollikindel.

Ise tegin sõidueksami ära esimesel korral, aga ei teinud Tallinnas. Kuna mul oli vaja load ruttu kätte saada, tegin Raplas. Sõitsin juhendajaga paralleelselt autokooliga. Praegu tagasi vaadates imestan, et esimese korraga tegin. No see sõit oli ikka rabe. Mingi ime läbi suutsin end eksamiks kokku võtta. Aitas igapäevane sõit ja niikui midagi valesti tegin, siis sain mehe käest kohe teada.
TA, võta vb aeg maha natukeseks ja siis proovi uuesti. Juhendaja koha pealt, pead olema kindel, et see inimene õpetab sind 100% õigesti.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

No siin vastused küll sellised, et teemaalgataja tuleks juba maha kanda, kuna nii palju eksamil läbi kukkunud. Kõik vastajad sellised rooliässad, et said eksami lubinal tehtud ja avariid pole ka siis ilmselt elusees teinud, et nii usinalt kommenteerivad.

Lihtsalt ei meeldi see õigustamine, et no tegelikult mina sõitsin väga hästi, aga noh, see väike asi oli meelest läinud, läksin närvi vms. Need pole tegelikult mingid vabandused ja kui need on takistuseks, siis ikka ei oska veel sõita. Mina sain esimese korraga eksami tehtud, aga kui oleks läbi kukkunud, ma siis ennast õigustama küll ei oleks hakanud, sest nüüd tagantjärele vaatan, et ega ma tõesti siis mingi valmis juht veel ei olnud.

Mis see teiste eksamil läbi kukkunute õigustamine teemaalgatajasse puutub? Tema näeb, kuidas esimese korraga läbi saanud tulevad siia teemasse seletama ja siis lisavad veel juurde, et oi-oi, need, kes x korda läbi kukkunud, ei peaks üldse lubasid saama. Ei aita väga selline jutt. Äkki kukub veel kolmandagi korra läbi ja siis loeb, et nojah, sellist ei peaks üldse liiklusesse laskmagi.

Sorri, aga kui kukubki 3s jne kord läbi, siis ei olegi ilmselgelt asja liiklusesse. Ja kui foorumi jutt veel juba seda mõjutab, no siis peaks üldse oma elu ilma foorumita elama. On ikka nõrvanärgilised inimesed tänapäeval, mis kõik neil ka motti maha ei tõmba jne.. Kuidas te üldse elate..

Teemaalgataja alguses kirjutaski, et kukkus teine kord eksamil läbi ja nüüd mott kadunud. Kas sinu seletamine aitab nüüd motti taastada? Mis jumal sina oled, et võid siin hinnanguid anda, kas ja millest peaks keegi mõjutatud olema?

Kui siinsed seletused ehk karm tõde, et kui ei suuda eksamit ära teha, siis ei saa autojuhiks (võrdluseks, kui ikka nt arstitudeng lõpueksamit ära ei tee, no siis ei saa arstiks – või ise tunneksid turvaliselt end, kui sind ravib keegi, kes pole vastavad normid suutnud täita tegelikult? Sõidaksid juhiga, kel pole juhilube?) panevad motivatsiooni veelgi rohkem langema, siis ei peaks foorumites käima arutamas selliseid asju. Muu polnudki jutu mõte. Motiveerida saab iga inimene end nagunii ainult ise ja kui kukub mitu korda läbi, siis puuduvad oskused, ehk on puudunud motivatsioon õppimiseks. Kõik asjad ei olegi elus lihtsalt käes, mingite asjade pärast tuleb vaeva näha, mõnel rohkem ja mõnel vähem.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui ikka läbi kukud, siis järelikult ei ole valmis liikluses osalema ja ausalt on hea meel, et kõik ikka lihtsalt juhtimisõigust ei saa.

Harjuta, harjuta, harjuta. Pööra tähelepanu nendele vigadele, mille pärast läbi ei saanud. Võta sõidutunde juurde.

Põhiline viga miks läbi kukutakse on ju marsruudi teadmatus. Kui ise autojuhina kuhugi sõita soovid, siis mõtled teekonna välja. Eksamil hakkad sõitma ja siis järsku pead sõitma hoopis sinna ja sinna ja tänna. Aga sa ise ei ole saanud seda ette planeerida, siis ei oskagi ähmispeaga õigesti reastuda vms. Ma arvan, et iga inimene võiks ka eksamineerija läbi kukutada kui anda keset sõitu 3sekundiga otsustatavaid käske. Ei ole pauhti võimalik teha manöövreid, aga meie eksam selline on. Ajuvaba.

tõesti või, ah see ongi põhiline viga?

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui ise autojuhina kuhugi sõita soovid, siis mõtled teekonna välja.

Kui sõita oskad, siis ei ole vaja marsruuti läbi mõelda, vaatad märke ja muudkui sõidad. Kuidas siis muidu välismaal sõita saaks või sinu arust võõrast teed ei sõidagi kunagi?

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui ise autojuhina kuhugi sõita soovid, siis mõtled teekonna välja.

Kui sõita oskad, siis ei ole vaja marsruuti läbi mõelda, vaatad märke ja muudkui sõidad. Kuidas siis muidu välismaal sõita saaks või sinu arust võõrast teed ei sõidagi kunagi?

Ega ei näe põhjust küll võõrastes suurlinnades niisama ringi sõita. Sihtkoht on teada, gps ja kaardirakendused abiks vähemalt viimased 10+ aastat. Tead ikka vägagi hästi, ja varakult, kuhu ja millal reastuda või pöörata.

+3
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma tegin teooriaeksamit 4 korda enne, kui läbi sain. Sõidu sain esimese korraga tehtud. Mu tolleaegne poiss-sõber oli mulle juhendajaks ja me reaalselt sõitsime kogu aeg igalpool ringi. Tema istus kõrval. Enne eksamit käisime ka proovimas neid tuntud kohti, kus läbi kukutatakse. Eksami ajaks olin sõitnud igapäevaselt ca 6 kuud. Olen väga tänulik oma endisele kallimale selle eest. Eksam õnnestus esimesel katsel. Oli asi, mida selgeks ei saanud ja ei oska siiani(külgboks), aga see ei sega igapäevast liiklemist. Kui TA-l võimalil, siis äkki saaks lisaks juhendajaga sõita.

Kuidas saab teooria läbi kukkuda? Minu meelest enne uuendust oli see nii lollikindel.

Ise tegin sõidueksami ära esimesel korral, aga ei teinud Tallinnas. Kuna mul oli vaja load ruttu kätte saada, tegin Raplas. Sõitsin juhendajaga paralleelselt autokooliga. Praegu tagasi vaadates imestan, et esimese korraga tegin. No see sõit oli ikka rabe. Mingi ime läbi suutsin end eksamiks kokku võtta. Aitas igapäevane sõit ja niikui midagi valesti tegin, siis sain mehe käest kohe teada.

TA, võta vb aeg maha natukeseks ja siis proovi uuesti. Juhendaja koha pealt, pead olema kindel, et see inimene õpetab sind 100% õigesti.

Teooriast saab läbi kukkuda küll. Ma ei viitsinud õppida seda jama. Trammid..milleks? Meie linnas neid pole. Mitu cm kõnnitee äärest võib parkida? No kellele seda vaja… jne Joonlauaga ei lähe ju mõõtma. Kuidagi koba peale tegin teooria lõpuks ära. Mina ei saa jälle aru kuidas saab sõidueksamil läbi kukkuda. Autokool ei tohiks lasta eksamile ebakindla sõidustiiliga juhti.  Sõitku või 100 tundi enne kui eksamile lastakse.  Aga nagu juuresoleval pildil näha, siis saab.

+2
-9
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Kui ise autojuhina kuhugi sõita soovid, siis mõtled teekonna välja.

Kui sõita oskad, siis ei ole vaja marsruuti läbi mõelda, vaatad märke ja muudkui sõidad. Kuidas siis muidu välismaal sõita saaks või sinu arust võõrast teed ei sõidagi kunagi?

Ega ei näe põhjust küll võõrastes suurlinnades niisama ringi sõita. Sihtkoht on teada, gps ja kaardirakendused abiks vähemalt viimased 10+ aastat. Tead ikka vägagi hästi, ja varakult, kuhu ja millal reastuda või pöörata.

Minu teada võib ka sõidueksamil kaardirakendust kasutada.

0
0
Please wait...

Postitas:
Huviline

Vaadatakse ka üldist pilti, väga suur viga on ülbitsemine ja enda õigustamine, teistega mittearvestamine. Inimene räägib, et ma sõitsin väga hästi, aga eksamineerija kiusas, mingi pisiviga oli vms.

No minul ei olnud mingit ülbitsemist kellegi poolt ja eksamineerija ei kiusanud. Teistega mittearvestamist ka polnud, aga konkreetselt see eksimus (ei vahetanud maanteel rada) oli eksami sooritamise juhendis või reeglistikus määratud kui selline, millega läbi ei saa. Sisuliselt oli väike eksimus, kirja läks kui suur. Sõiduõpetaja arvas ka samamoodi. Selliseid asju tuleb lihtsal teada ja arvestada, minul see konkreetne koht oli nö õppimata jäänud.

Vasakus reas töllerdavad autojuhid ongi räige rikkumine ja peakski läbi kukkuma. Jäta meelde, et vasak rada on ainult ja ainult möödasõiduks.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu teada võib ka sõidueksamil kaardirakendust kasutada.

Võib tõesti või? No siis on läbikukkumine ju täiesti arusaamatu, vahet pole, kuhu sõita kästakse. Öeldakse ju mitusada meetrit ette, mis tegema pead või kuhu ritta hoidma pead.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma arvan, et minu puhul aitas see, et ma kommenteerisin kõike, mida tegin (a la “nii, inimene läheneb ülekäigurajale, võtan hoogu maha” või “ahah, samaliigiliste teede ristmik – vaatame, ega paremalt keegi ei tule”)

Sa oled nagu usbekk, kes laulab sellest mida näeb:))

See “nagu usbekk” võib jah kõrvaltvaatajale naljakas tunduda aga reaalses eksamisituatsioonis on suureks abiks. Kõrvaldab päris paljud “hallid alad” ja võimalikud vääritimõistmised.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ei ole pauhti võimalik teha manöövreid,

Eksamineerija ei anna sulle mingeid pauhti korraldusi manöövreid teha.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ei ole pauhti võimalik teha manöövreid,

Eksamineerija ei anna sulle mingeid pauhti korraldusi manöövreid teha.

No mõne jaoks on juba see pauhti manööver, kui eksamineerija ütleb, et keerame järgmisest paremale, aga järgmine tänav on ühesuunaline ja mitte sedapidi nagu vaja oleks.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ei ole pauhti võimalik teha manöövreid,

Eksamineerija ei anna sulle mingeid pauhti korraldusi manöövreid teha.

No mõne jaoks on juba see pauhti manööver, kui eksamineerija ütleb, et keerame järgmisest paremale, aga järgmine tänav on ühesuunaline ja mitte sedapidi nagu vaja oleks.

Just. Aga sellest me siin räägimegi, et sellised ei peakski juhiluba saama. On inimesed, kelle jaoks 100 m ette teatatud korraldus eksamineerija poolt on pauhti! korraldus ja neil pole halli aimugi, et reaalses elus reaalses liikluses on sul põder auto kapotil või laps sõiduteel ilma mingi ette teatamiseta, murdosa sekundi jooksul. Mõelge sellele, mitte ärge taguge endale vastu rinda, kui pauhti! teile korraldus anti ja tänu sellele läbi kukutati, aga olete ju niiiii hea juht.

Te polegi valmis juhiloa saamiseks ja mul on hea meel, et seda siiski igaühele formaalselt ei jaotata.

Kui lapse kingad kapotilt üle käivad, on see ilmselt tempel mällu igaveseks, mitte enam kiunviun eksamineerija liigse ranguse osas.

On elementaarne, et heal juhil on välkkiire reaktsioonivõime.

 

+7
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

No mõne jaoks on juba see pauhti manööver, kui eksamineerija ütleb, et keerame järgmisest paremale, aga järgmine tänav on ühesuunaline ja mitte sedapidi nagu vaja oleks.

Mina mäletan, et õppesõidul ütles mulle õpetaja, et keera siit vasakule ja mina keerasin pauhti kohe vastassuunavööndisse, sest see tegelik koht, kust pidi keerama, oli kuskil kaugel. Õpetaja ehmatas ka selle peale poolsurnuks ennast, õnneks kedagi ei tulnud vastu ja sõitsime üle mururiba õigesse suunda tagasi.

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

eksamineerija ütleb, et keerame järgmisest paremale

Eksamineerija ütleb, keerame esimesel võimalusel paremale.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

eksamineerija ütleb, et keerame järgmisest paremale

Eksamineerija ütleb, keerame esimesel võimalusel paremale.

No seda enam.

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina mäletan, et õppesõidul ütles mulle õpetaja, et keera siit vasakule ja mina keerasin pauhti kohe vastassuunavööndisse, sest see tegelik koht, kust pidi keerama, oli kuskil kaugel. Õpetaja ehmatas ka selle peale poolsurnuks ennast, õnneks kedagi ei tulnud vastu ja sõitsime üle mururiba õigesse suunda tagasi.

See konkreetne sissesõitu keelav liiklusmärk jäi lihtsalt õppimata.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

See konkreetne sissesõitu keelav liiklusmärk jäi lihtsalt õppimata.

Seal ei olnud mingit märki, sest keegi peale mitte sõita oskava inimese poleks selle peale tulnud, et sinna keerata. Ja see juhtus siis, kui olin teist või kolmandat korda roolis, õpetaja vaatas korra oma paberitesse ja siis tegin sellise piruka. See oli õppesõidu ajal, mitte eksamil. Tõin lihtsalt näite, mida mitte sõita oskavad inimesed võivad teha. Kui teed selliseid asju veel ka eksamil, on ilmselgelt liiga vara eksamile mindud.

+3
0
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 71 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Riikliku b kategooria sõidueksami läbikukkumine