Esileht Tööelu, raha ja seadused. Riikliku b kategooria sõidueksami läbikukkumine

Näitan 28 postitust - vahemik 61 kuni 88 (kokku 88 )

Teema: Riikliku b kategooria sõidueksami läbikukkumine

Postitas:
Kägu

No ma sõnastan oma iroonia siis ümber, kui see tabamatuks jäi: “suunad ja sõidurajad ” jäid lihtsalt õppimata. Sellepärast peabki enne õppesõidutundide alustamist olema elementaarne teooria juba läbitud, et ei tekiks olukordi, kus keeratakse sinna, kuhu keeramist ei ole ette nähtud. Ilmselgelt sai sinu puhul liiga vara õppesõiduga alustatud, oleks liiklusseaduski enne olnud läbi loetud, ei kujuta mina küll ette, et selline asi üldse saaks juhtuda.

+2
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No ma sõnastan oma iroonia siis ümber, kui see tabamatuks jäi: “suunad ja sõidurajad ” jäid lihtsalt õppimata. Sellepärast peabki enne õppesõidutundide alustamist olema elementaarne teooria juba läbitud, et ei tekiks olukordi, kus keeratakse sinna, kuhu keeramist ei ole ette nähtud. Ilmselgelt sai sinu puhul liiga vara õppesõiduga alustatud, oleks liiklusseaduski enne olnud läbi loetud, ei kujuta mina küll ette, et selline asi üldse saaks juhtuda.

Püha jumal, kas sa arvad, et mõni inimene ei tea, et vastasssuunavööndisse ei tohi sõita? Ilmselgelt olin lihtsalt liiga ähmis, et selgelt mõelda. Liiklusseadus oli siis ammu läbi loetud, aga rumalate otsuste vastu aitabki vaid harjutamine. Ja seda paraku saabki roolis teha.

+6
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No mu tuttav kukkus läbi kuna eksamineerija käskis tal parkida konkreetsele kohale.

See konkreetne koht oli aga mõeldud mingile konkreetsele autole (st numbrisildiga).

Minu meelest ei ole selline viga ainsa veana piisav, eriti kui eksamineerija ise andis konkreetse segadusseajava käsu.

+3
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No mu tuttav kukkus läbi kuna eksamineerija käskis tal parkida konkreetsele kohale.

See konkreetne koht oli aga mõeldud mingile konkreetsele autole (st numbrisildiga).

Minu meelest ei ole selline viga ainsa veana piisav, eriti kui eksamineerija ise andis konkreetse segadusseajava käsu.

Su tuttav valetas.
Riiklik eksam on rangelt reglementeeritud ning see salvestatakse. Parkimiskoht kästakse leida mingi tänavalõigu piires, mitte ei öelda ette, kuhu peab parkima. Lisaks on 2 katset, kui esimesel korral ei õnnestu, saab uuesti proovida.

+6
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No mu tuttav kukkus läbi kuna eksamineerija käskis tal parkida konkreetsele kohale.

See konkreetne koht oli aga mõeldud mingile konkreetsele autole (st numbrisildiga).

Minu meelest ei ole selline viga ainsa veana piisav, eriti kui eksamineerija ise andis konkreetse segadusseajava käsu.

Su tuttav valetas.

Riiklik eksam on rangelt reglementeeritud ning see salvestatakse. Parkimiskoht kästakse leida mingi tänavalõigu piires, mitte ei öelda ette, kuhu peab parkima. Lisaks on 2 katset, kui esimesel korral ei õnnestu, saab uuesti proovida.

See tuttava lugu võis juhtuda kunagi ammu? Tänapäeval ei tohi eksamineerija selliseid käsklusi anda, kõik salvestatakse ja iga käsklust saab ka vaidlustada. Vanasti olid asjad tõesti teisiti, eksamineerija võis sul käskida keerata ka ühesuunalisele tänavale vastassuunda, ise pidid siis märgid ära tabama. Ammu enam ei tohi eksamineerijad mingeid kahetimõistetavaid käske anda.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No mu tuttav kukkus läbi kuna eksamineerija käskis tal parkida konkreetsele kohale.

See konkreetne koht oli aga mõeldud mingile konkreetsele autole (st numbrisildiga).

Minu meelest ei ole selline viga ainsa veana piisav, eriti kui eksamineerija ise andis konkreetse segadusseajava käsu.

Su tuttav valetas.

Riiklik eksam on rangelt reglementeeritud ning see salvestatakse. Parkimiskoht kästakse leida mingi tänavalõigu piires, mitte ei öelda ette, kuhu peab parkima. Lisaks on 2 katset, kui esimesel korral ei õnnestu, saab uuesti proovida.

See tuttav võis eksami sooritada aastaid tagasi. Ka mina poleks eksamil läbi kukkunud, kui oleks olnud tänapäevane süsteem, kus tegevust filmitakse. Eksamineerija käitus eksamil niimoodi, et sest tuli pärast neil pahandus. Minul paluti asi maha vaikida, aga eksami pidin ikkagi uuesti tegema. Uus eksam kulges veatult. Aga see kõik oli juba palju-palju aastaid tagasi.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

See juhtus aasta tagasi. Ja tuttav ei valetanud, ma ise ka soovitasin tal protesteerida, ent kuna tal oli samas ka elukoha vahetus, siis ta lihtsalt ei jõudnud sellega tegeleda.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No mu tuttav kukkus läbi kuna eksamineerija käskis tal parkida konkreetsele kohale.

See konkreetne koht oli aga mõeldud mingile konkreetsele autole (st numbrisildiga).

Minu meelest ei ole selline viga ainsa veana piisav, eriti kui eksamineerija ise andis konkreetse segadusseajava käsu.

Su tuttav valetas.

Riiklik eksam on rangelt reglementeeritud ning see salvestatakse. Parkimiskoht kästakse leida mingi tänavalõigu piires, mitte ei öelda ette, kuhu peab parkima. Lisaks on 2 katset, kui esimesel korral ei õnnestu, saab uuesti proovida.

Ei valetanud.

MIda sa pead silmas kahe katse all? Kahte katset sama eksamin raames?

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No mu tuttav kukkus läbi kuna eksamineerija käskis tal parkida konkreetsele kohale.

See konkreetne koht oli aga mõeldud mingile konkreetsele autole (st numbrisildiga).

Minu meelest ei ole selline viga ainsa veana piisav, eriti kui eksamineerija ise andis konkreetse segadusseajava käsu.

Su tuttav valetas.

Riiklik eksam on rangelt reglementeeritud ning see salvestatakse. Parkimiskoht kästakse leida mingi tänavalõigu piires, mitte ei öelda ette, kuhu peab parkima. Lisaks on 2 katset, kui esimesel korral ei õnnestu, saab uuesti proovida.

See tuttav võis eksami sooritada aastaid tagasi. Ka mina poleks eksamil läbi kukkunud, kui oleks olnud tänapäevane süsteem, kus tegevust filmitakse. Eksamineerija käitus eksamil niimoodi, et sest tuli pärast neil pahandus. Minul paluti asi maha vaikida, aga eksami pidin ikkagi uuesti tegema. Uus eksam kulges veatult. Aga see kõik oli juba palju-palju aastaid tagasi.

juba aastaid tagasi salvestati ja filmiti juba

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Sõida sõida ja veelkord sõida juhendajaga. Nii kaua kuni asi on sul automaatne ja sa naudid sõitmist ning ei närvelda.

Mina tegin eksami aasta tagasi. Enne autosse istumist olin jube närvis, aga kui sõitma hakkasin, siis kadus närv ära, sest sõitmine oli automaatne ja jäi aega ka ümbritsevat hästi täpselt jälgida.

läbi sain esimese korraga, praeguseks load peaaegu aasta ja 15 000 km sõidustaazi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No mu tuttav kukkus läbi kuna eksamineerija käskis tal parkida konkreetsele kohale.

See konkreetne koht oli aga mõeldud mingile konkreetsele autole (st numbrisildiga).

Minu meelest ei ole selline viga ainsa veana piisav, eriti kui eksamineerija ise andis konkreetse segadusseajava käsu.

Su tuttav valetas.

Riiklik eksam on rangelt reglementeeritud ning see salvestatakse. Parkimiskoht kästakse leida mingi tänavalõigu piires, mitte ei öelda ette, kuhu peab parkima. Lisaks on 2 katset, kui esimesel korral ei õnnestu, saab uuesti proovida.

Ei valetanud.

MIda sa pead silmas kahe katse all? Kahte katset sama eksamin raames?

Jah, sama eksami raames.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Said load kätte 🙂 imeline tunne, surusin seekord oma närvipinge alla vòtsin asja rahulikult, tänan kòiki kes teemaga kaasa rääkisid, andsite enesetunnet juurde :)))

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Said load kätte ???? imeline tunne, surusin seekord oma närvipinge alla vòtsin asja rahulikult, tänan kòiki kes teemaga kaasa rääkisid, andsite enesetunnet juurde :)))

Enesekindlus on selle asja nimi.

Aga õnnitlused!

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mul laps kukkus just ka hiljuti esimesel korral läbi. Ja mitte suurte vigadega – väikseid oli liiga palju, ebakindel sõit. Nüüd teeb iga päev sõidutunde, harjutavad, filmivad ja analüüsivad pärast. Õpetaja vahetas ka välja, õigemini tal neid lausa kaks nüüd. Järgmine nädal uus katse.

Minu laps tegi ka juuli lõpus teisel katsel nagu niuhti ära ????

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No siin vastused küll sellised, et teemaalgataja tuleks juba maha kanda, kuna nii palju eksamil läbi kukkunud. Kõik vastajad sellised rooliässad, et said eksami lubinal tehtud ja avariid pole ka siis ilmselt elusees teinud, et nii usinalt kommenteerivad.

Lihtsalt ei meeldi see õigustamine, et no tegelikult mina sõitsin väga hästi, aga noh, see väike asi oli meelest läinud, läksin närvi vms. Need pole tegelikult mingid vabandused ja kui need on takistuseks, siis ikka ei oska veel sõita. Mina sain esimese korraga eksami tehtud, aga kui oleks läbi kukkunud, ma siis ennast õigustama küll ei oleks hakanud, sest nüüd tagantjärele vaatan, et ega ma tõesti siis mingi valmis juht veel ei olnud.

Mis see teiste eksamil läbi kukkunute õigustamine teemaalgatajasse puutub? Tema näeb, kuidas esimese korraga läbi saanud tulevad siia teemasse seletama ja siis lisavad veel juurde, et oi-oi, need, kes x korda läbi kukkunud, ei peaks üldse lubasid saama. Ei aita väga selline jutt. Äkki kukub veel kolmandagi korra läbi ja siis loeb, et nojah, sellist ei peaks üldse liiklusesse laskmagi.

Mille või kelle vastu sa nüüd siin siis vaidled?

ARK sõidueksamil läbikukkumine = ei sobi iseseisvalt liiklusesse.

See ongi ju asja point. Keegi ei ütle, et loobu. Aga lase edasi järgmised aastad sõidutundidega, omanda kogemusi, sirvi pidevalt liiklusteooriat ja ülesandeid.

Kui oled valmis, saad juhiloa.

Aga see on muidugi tõsi, et korduvalt läbikukkunud inimestest vilunud juhte ei saa, see ei tule neil loomupäraselt. Sellised pole elus võimelised sõitma võõrastes linnades, kiirteedel, piiri taga. Pigem sellised kodualevis kindlal trajektooril kodu-tookoht kulgejad. Mis on täiesti okei, kui endale oma tõelistest juhivoimetest adekvaatselt aru antakse.

Auto parkimine kitsastes oludes on teine teema. Eestis seda ikka pigem vähemus juhtidest suudab sooritada. Minu meelest võiks igapidi boksiülesannete nouded eksamil veel palju rangemad olla.

+4
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No mu tuttav kukkus läbi kuna eksamineerija käskis tal parkida konkreetsele kohale.

See konkreetne koht oli aga mõeldud mingile konkreetsele autole (st numbrisildiga).

Minu meelest ei ole selline viga ainsa veana piisav, eriti kui eksamineerija ise andis konkreetse segadusseajava käsu.

Su tuttav valetas.

Riiklik eksam on rangelt reglementeeritud ning see salvestatakse. Parkimiskoht kästakse leida mingi tänavalõigu piires, mitte ei öelda ette, kuhu peab parkima. Lisaks on 2 katset, kui esimesel korral ei õnnestu, saab uuesti proovida.

See tuttava lugu võis juhtuda kunagi ammu? Tänapäeval ei tohi eksamineerija selliseid käsklusi anda, kõik salvestatakse ja iga käsklust saab ka vaidlustada. Vanasti olid asjad tõesti teisiti, eksamineerija võis sul käskida keerata ka ühesuunalisele tänavale vastassuunda, ise pidid siis märgid ära tabama. Ammu enam ei tohi eksamineerijad mingeid kahetimõistetavaid käske anda.

Ohjah, eks maailmas ongi pehmed ajad ja lillelapsed ja tuleb ette vaadata, et kedagi ometi endast välja ei vii.

Mina sooritasin ark sõidueksamit aastal 1991. Ja täpselt nii oligi, et eksamineerija ütles, et järgmisest ristmikust vasakule. Sinna ei saanud keerata, vastupidi suunas ühesuunaline oli. Seda ma ristmikule lähenedes ja nähes eksamineerijale kommunikeerisingi, et siia ma keerata ei tohi ja kuidas edasised korraldused sõidu jatkamiseks on.

Palus seejärel esimesel võimalusel auto teeserva parkida.

Mõtlesin, et pekkis ongi, ei lasta isegi edasi sõita. Kohe parkida ei saanud, keelumärk oli. Esimesel võimalusel parkisin.

Kui auto ära parkisin, ootasin epistlit. Tegelikult juhtus see, et eksamineerija soovis õnne eduka sooritamise puhul ja ütles, et eksam on lõppenud.

Seda ta otsiski, et noor juht suudab pinge all jälgida liiklusreegleid ja iseseisvaid juhiotsuseid vastu võtta ja ka lolle korraldusi täitmata jätta.

Minu poolest võiks liikluseksamid jätkuvalt selles laadis edasi kesta.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga see on muidugi tõsi, et korduvalt läbikukkunud inimestest vilunud juhte ei saa, see ei tule neil loomupäraselt. Sellised pole elus võimelised sõitma võõrastes linnades, kiirteedel, piiri taga. Pigem sellised kodualevis kindlal trajektooril kodu-tookoht kulgejad. Mis on täiesti okei, kui endale oma tõelistest juhivoimetest adekvaatselt aru antakse.

Ei ole küll tõsi. On palju inimesi, kes omandavad oskused küll aeglaselt, aga kindlalt. Tean mitut inimest, kes on mitu korda läbi kukkunud, aga hiljem on olnud väga head juhid. Eriti vanemast peast läheb rohkem aega, aga kui asi käpas, saavad igal pool sõidetud. Pigem on nii,e et kes ka pärast ainult tuttavaid radu kulgeb, neil pole lihtsalt vaja rohkem osata. Kui on vaja, siis võtavad end kokku ja saavad väga hästi hakkama. Näiteks mitu minu sõbrannat ei sõida välismaal, sest on variant, et mees sõidab. Minul pole meest, siis ei tulnud sellist asja pähe, et ma ei sõida. Kartsin küll esimest korda natuke, aga mis siis teha. Ja sõit on selline asi, et kui piisavalt harjutada, siis saab selgeks ka. On inimesi, kes tõesti sõidavad vaid kindlat trajektoori, pimedas ei sõida, välismaal ei sõida jne, aga nad on ise endale need piirid seadnud, mitte et nad poleks võimelised elu sees muid asju tegema. On küll. Näiteks Eestis olles ma ei osanud ka väga hästi parkida, sest polnud vaja. Külgboks oli eksamiks selge, pärast ununes. Aga kui elasin Hispaanias mitu kuud, tuli ka parkimine selgeks õppida, sest muud varianti ei olnud. Ei ole nii, et eksamit teed kolm korda, oled kehv juht elu lõpuni.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga see on muidugi tõsi, et korduvalt läbikukkunud inimestest vilunud juhte ei saa, see ei tule neil loomupäraselt. Sellised pole elus võimelised sõitma võõrastes linnades, kiirteedel, piiri taga. Pigem sellised kodualevis kindlal trajektooril kodu-tookoht kulgejad. Mis on täiesti okei, kui endale oma tõelistest juhivoimetest adekvaatselt aru antakse.

Ei ole küll tõsi. On palju inimesi, kes omandavad oskused küll aeglaselt, aga kindlalt. Tean mitut inimest, kes on mitu korda läbi kukkunud, aga hiljem on olnud väga head juhid. Eriti vanemast peast läheb rohkem aega, aga kui asi käpas, saavad igal pool sõidetud. Pigem on nii,e et kes ka pärast ainult tuttavaid radu kulgeb, neil pole lihtsalt vaja rohkem osata. Kui on vaja, siis võtavad end kokku ja saavad väga hästi hakkama. Näiteks mitu minu sõbrannat ei sõida välismaal, sest on variant, et mees sõidab. Minul pole meest, siis ei tulnud sellist asja pähe, et ma ei sõida. Kartsin küll esimest korda natuke, aga mis siis teha. Ja sõit on selline asi, et kui piisavalt harjutada, siis saab selgeks ka. On inimesi, kes tõesti sõidavad vaid kindlat trajektoori, pimedas ei sõida, välismaal ei sõida jne, aga nad on ise endale need piirid seadnud, mitte et nad poleks võimelised elu sees muid asju tegema. On küll. Näiteks Eestis olles ma ei osanud ka väga hästi parkida, sest polnud vaja. Külgboks oli eksamiks selge, pärast ununes. Aga kui elasin Hispaanias mitu kuud, tuli ka parkimine selgeks õppida, sest muud varianti ei olnud. Ei ole nii, et eksamit teed kolm korda, oled kehv juht elu lõpuni.

Tegelikult ei ole päris nii. On küllalt inimesi, kellel load juba 30 aastat, aga liikluses on endiselt ebakindlad.
Näiteks mina kukkusin kahel korral eksamil läbi. Sellest on nüüd juba üle 20 aasta möödas. Eksami tegin Tallinnas. Olen Tallinnas sündinud ja elanud. Nüüd juba aastaid Tallinnas ei ela. Ei meeldi mul Tallinnas sõita. Närv on alati sees. Kasutan samu tuttavaid teid ja alati mõtlen teekonna läbi. Tipptunnil üldse liiklusesse minna ei taha. 3 kuud pidin Soomes autoga igapäevaselt sõitma. Ma olin nii närvis, et tulin sealt Soomest just seepärast ära, et ei taha autoga sõita. Tegu oli tööandja autoga ja vastutus oli mul suur. Kõik valesti parkimised, kiiruskaamerasse sissesõitmised, avariid oleks pidanud ise vähemalt osaliselt kinni maksma. Õnneks sain ainult ühe parkimistrahvi.
Mujal välismaal ma elus autoga ei sõidaks. Eriti lõunamaades, kus ainult tuututatakse, näidatakse rusikat. Ringi vuravad mõlkidega autod. Ma saaks seal paanikahoo. Ma pole üldse see inimene, kes omal käel läheks reisima ja rendiks auto. Never.
Ometigi pole ma elus ühtegi avariid teinud. Mind peetakse heaks ja rahulikuks juhiks. Abikaasal on 30 aastat load olnud ja tema eelistab alati, et mina Tallinnas sõidaks. Tema enda sõidustiil on selline, et ma kõrval lähen täiesti närvi. Ta teeb selliseid ohtlikke ja ettearvamatuid manöövreid, et ma mõnikord lihtsalt istun kõrval, panen silmad kinni ja teesklen, et magan. Viimati eile oli ta näiteks sõitnud linnast välja maanteele ja jäänud teise ritta 90ga sõitma. Endal järelkäru ka taga. Äkki märkas, et kõik hakkasid temast vasakult mööda kihutama. Siis alles märkas, et kõrval polegi kiirendusrada, vaid tavaline rada ja kiirus 110. Sai jälle autojuhte närvi ajada.
Lihtsalt mina olen äärmiselt ettevaatlik, seadusekuulekas jne. Tema võtab asja vabamalt.

0
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Äkki märkas, et kõik hakkasid temast vasakult mööda kihutama. Siis alles märkas, et kõrval polegi kiirendusrada, vaid tavaline rada ja kiirus 110.

Vabandust, paremalt hakkasid ikka mööda sõitma.
Kusjuures mul õppesõitu tehes kunagi oli ka probleem, kui öeldi, et keera paremale või vasakule. Ma väga automaatselt ei suuda reageerida ja hetke võtab aega, kumb see parem ja kumb vasak on.

0
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tegelikult ei ole päris nii. On küllalt inimesi, kellel load juba 30 aastat, aga liikluses on endiselt ebakindlad.

Neid on, aga väga vähe. Suurem osa kohaneb ja õpib. Neid, kes kunagi selgeks ei saa vaatamata harjutamisele on ülivähe. Suurem osa halbu juhte lihtsalt on ise endale need piirangud pannud, et mina ei oska, mina ei saa, minul ei tule välja ja loobuvad ise, kuna esialgu nõuab uute oskuste omandamine teatud eneseületust. Igatahes mina sellega küll nõus ei ole, et kui inimene kukub mitu korda läbi, siis temast normaalset juhti ei tule mitte kunagi, sest pole sündinud geenius. Enamasti see nii ei ole.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mul tuttav ka hirmsasti narveeris, oli aastaid ilma lubadeta sõitnud ja oskas küll aga ikka narveeris. Jõi ennem eksamit kaks õlut ja eksam tehtud nagu niksti.

0
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mul tuttav ka hirmsasti narveeris, oli aastaid ilma lubadeta sõitnud ja oskas küll aga ikka narveeris. Jõi ennem eksamit kaks õlut ja eksam tehtud nagu niksti.

Sellist pätti on tõesti hirmsasti sinna teedele juurde vaja.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina kukkusin 1. sõiduesamil läbi, sest suretasin külgboksi tehes autoo välja. Tundus ebaõiglane, sest minu meelest see liiklusohtlik olukord ei olnud. Lisaks anti eksami tegemiseks mulle mingi üsna vana auto, mille gaasipedaali pidi ikka kõvasti tallama, et mitte välja suretada. Olin õnnetu, et nii läks. Siis mõned kuud hiljem tulid uued ühesugused VW Golfid ARKi ning läksin uuesti eksamile ja sain kohe läbi. See oli 15a tagasi.

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kõikidest inimestest ei saa autojuhte, nad lihtsalt ei sobi selleks ja see ongi okei. Meil on tehtud autojuhtimise oskus nii tähtsaks, et kui keegi seda ei oska, siis ta nagu polegi normaalne inimene.Ei ole ju nii. Olen see mitteoskaja. Mul on load olemas keskkoolist, saadud 25 aastat tagasi. Sel ajal sai kergelt läbi eksamil, tegelikult ma sõitu selgeks ei saanud. Sõitma ma ei hakanud ka algul, sest polnud vajadust. Kui nüüd 10 aastat tagasi hakkasin pereelu elama, siis mõtlesin, et proovin uuesti sõitma õppida. Võtsin sõidutunde autokoolist, mind õpetasid mitmed tuttavad, aga asi paremaks ei läinud ja ma loobusin. Mul ei ole see ka vajalik, elan väikelinnas, kus saab igale poole jalgsi.
Aga kui seltskonnas tuleb auto juhtimisest juttu, siis küll imestatakse, et kuidas ei oskagi autot juhtida. Miks ma peaksin?

+2
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga kui seltskonnas tuleb auto juhtimisest juttu, siis küll imestatakse, et kuidas ei oskagi autot juhtida. Miks ma peaksin?

Siit saab pidevalt lugeda, et ei saanud sinna ega tänna minna, sest mees ei saanud viia. Siis ei saa vanematele külla, ei saa poodi jne, jne, mida kõike ei saa, sest keegi ei vii.

+4
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Siit saab pidevalt lugeda, et ei saanud sinna ega tänna minna, sest mees ei saanud viia. Siis ei saa vanematele külla, ei saa poodi jne, jne, mida kõike ei saa, sest keegi ei vii.

Mis siis, et siit saab lugeda? Ei tasu end igal alal spetsialistiks pidada, mida vaid PKst loed. Ega igaühel pole sellega  probleemi. Siit saab ka lugeda, et inimesed elavad pealinnas ja neil pole elus autot vaja läinud. Milleks halvustada?

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Milleks halvustada?

Sest niipalju kui mina tean neid lubadeta inimesi, kes ütlevad, et neil polegi üldse vaja sõita osata, siis tegelikult nad elavad teiste seljas. Küll on vaja neid koju viia, küll sinna ja tänna, just üks sugulane helistas mulle, et kuna läheme ühte kohta matusele, kas saan ta peale võtta, sest ta ise ei sõida. Mulle tähendab see 60 km ringi, mis tema arust pole märkimisväärne asi. Kui on vaja suuri asju osta, jälle keegi aidaku jne, jne.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga kui seltskonnas tuleb auto juhtimisest juttu, siis küll imestatakse, et kuidas ei oskagi autot juhtida. Miks ma peaksin?

Sest teatud töid teha ja teatud piirkondades elada lihtsalt ei ole võimalik ilma autot juhtimata. Kui Sina tuled ilma toime, siis on tore. Kõik ei peagi samamoodi elama.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 28 postitust - vahemik 61 kuni 88 (kokku 88 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Riikliku b kategooria sõidueksami läbikukkumine