Esileht Ajaviite- ja muud jutud Roolijoodikutele on vaja karmimaid karistusi

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 342 )

Teema: Roolijoodikutele on vaja karmimaid karistusi

Postitas:
Kägu

Järjekordse süüdimatu roolijoodiku pärast on surma saanud 3 inimest, üks neist oli 9-kuune laps – LINK
Mis kohaga sellised inimesed mõtlevad? Miks kaasinimesed neisse nii leebelt suhtuvad? Miks neid nii leebelt karistatakse?
Sunnitööle tuleks sellised panna. Sest lihtsalt niisama kinnimajas on nende jaoks liiga leebe karistus – rahva raha eest täielik ja mugav ülalpidamine.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Järjekordse süüdimatu roolijoodiku pärast on surma saanud 3 inimest, üks neist oli 9-kuune laps – LINK

Mis kohaga sellised inimesed mõtlevad? Miks kaasinimesed neisse nii leebelt suhtuvad? Miks neid nii leebelt karistatakse?

Sunnitööle tuleks sellised panna.

Harva, kui ma uudiseid lugedes nutan, aga selle peale tuli küll nutt kurku.

Mis siin ikka pikalt heietada– loodan, et see roolijoodik saab eluaegse karistuse.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Saagu sellest õnnetusest rahn turjale/hinge kanda…juhile.
Mitte üksi määratav karistus pole piisav, kui inimene oma eksimuse sügavust ei tunneta.

* parandasin, vabandan eksimust.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ometigi nähes politseid tee ääres vilgutatakse teistele autojuhtidele veel kilomeetreid hoiatuseks. Ometigi tasub patrullil mõneks minutiks kuskile seisma jääda, kui juba on ta kohta märge Waze tehtud. Ometigi ei teavita inimesed kahtlase sõidustiiliga juhtidest ega sõida neil järgi, et politseil suurem tõenäosus üles leida oleks.

Kui inimesed muudaksid neid käitumismustreid, annaks see politseile palju suurema võimaluse neid roolijoodikuid leida. Roolijoodikud ja lubadeta juhid valivad ja muudavad oma marsruuti vastavalt Waze infole ning kaasliiklejate vilgutustele. Järgmine kord seda tehes mõelge, et lõpptulemuseks võib olla sarnane õnnetus.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Saagu sellest õnnetusest rahn neile turjale/hinge kanda… nii juhile, kui kaasreisijale.

Eee.. millisele kaasreisijale Sa rahnu hingele soovid nüüd? Avariis osalesid Audi, kus istus mees ÜKSI, ning Volvo, kus istusid neli inimest. Neist neljast inimesest Volvos kolm kahjuks hukkusid sündmuskohal, üks viidi haiglasse.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

On jah liiga leebed karistused, mis ei mõju.
AK-s ütles praegu, et 37-aastane naine ja Audi juht ehk see joodik-mõrvar on haiglas raskes seisus. ÕL kommentaariumis aga kirjutavad, et haiglas olev naine surnud ja oli rase, et seega 5 hukkunut. Kust see info pärineb?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eks ta ole, kui politsei mõõdab kiirust ja hakkab taga ajama. Tagaaetav vajutab pedaali ja kui ta auto juhtimisega toime ei tule, siis see juhtub.
Teine asi on muidugi maanteel need vasakpöörded. Ma vaataks ise seitse korda peeglisse, enne kui hakkan maanteel vasakpööret tegema kohas, kus ei ole lisarada selleks ja lubatud kiirus on 90.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eks ta ole, kui politsei mõõdab kiirust ja hakkab taga ajama. Tagaaetav vajutab pedaali ja kui ta auto juhtimisega toime ei tule, siis see juhtub.

Teine asi on muidugi maanteel need vasakpöörded. Ma vaataks ise seitse korda peeglisse, enne kui hakkan maanteel vasakpööret tegema kohas, kus ei ole lisarada selleks ja lubatud kiirus on 90.

Politsei ei jõudnud veel taga ajama hakata. Kiiruse mõõtmine on ka joodikule liig? hea muidugi, kui alati on, keda süüdistada.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mis siin ikka pikalt heietada– loodan, et see roolijoodik saab eluaegse karistuse.

Juba sai. Ta peab selle teadmisega ülejäänud elu elama, et tappis purjuspäi 3 inimest. Üsna raske ülesanne, enamik inimestest ei tule sellega toime.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eks ta ole, kui politsei mõõdab kiirust ja hakkab taga ajama. Tagaaetav vajutab pedaali ja kui ta auto juhtimisega toime ei tule, siis see juhtub.

Teine asi on muidugi maanteel need vasakpöörded. Ma vaataks ise seitse korda peeglisse, enne kui hakkan maanteel vasakpööret tegema kohas, kus ei ole lisarada selleks ja lubatud kiirus on 90.

Jah, politsei ei tohiks üldse teedel olla, sest muidu mõni tüüp peab lennukit mängima hakkama juba politsei nägemisest (taga ei ajanud teda keegi, teavitatud oli eesolevat patrulli). Ja vasakpöördeid ei ole ka mõistlik üldse teha, sõitku õigetpidi, nii et ainult parempöördeid oleks vaja. Sest lennuki lähenemist sa eeldada ei oska ning ennast selle eest kaitsta ei saa.

Oled sa ikka pärisinimene? Süüdi on politsei ja vasakpöörde tegija, mitte purjus kihutaja?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Oled sa ikka pärisinimene? Süüdi on politsei ja vasakpöörde tegija, mitte purjus kihutaja?

Olen päriselt inimene.
Süüdi on purjus Audi juht.
Surma said paraku süütud inimesed. Maanteel on ennegi juhtunud ja juhtub ka edaspidi õnnetusi 90 alas, kus ei ole lisarada ja keegi pidurdab ning soovib vasakule pöörata. Ohtlik manööver, kui peeglisse ei vaata. Maanteel autod sõidavad kolonnis 90-ga, äkki esimene pidurdab paneb sisse suuna ja tahab vasakule pöörata. Vabalt juhtub, et mõni kolonnis ei pane seda tähele (1, 2, 3 auto) ja võib juhtuda õnnetus.
Ma lihtsalt analüüsin ja arutlen siin.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Oled sa ikka pärisinimene? Süüdi on politsei ja vasakpöörde tegija, mitte purjus kihutaja?

Olen päriselt inimene.

Süüdi on purjus Audi juht.

Surma said paraku süütud inimesed. Maanteel on ennegi juhtunud ja juhtub ka edaspidi õnnetusi 90 alas, kus ei ole lisarada ja keegi pidurdab ning soovib vasakule pöörata. Ohtlik manööver, kui peeglisse ei vaata. Maanteel autod sõidavad kolonnis 90-ga, äkki esimene pidurdab paneb sisse suuna ja tahab vasakule pöörata. Vabalt juhtub, et mõni kolonnis ei pane seda tähele (1, 2, 3 auto) ja võib juhtuda õnnetus.

Ma lihtsalt analüüsin ja arutlen siin.

Piltide järgi vaadates sõideti sisse küljepealt, ehk möödasõitu tehes, mitte tagant sisse, kuna auto vähendas kiirust, et teha vasakpööret.
Kuniks meil kihutajaid ja roolijoodikuid ägedateks peetakse, ei lõppe sellised avariid (õnnetusest on asi kaugel). See joodik läks ju teadlikult joobes olekus rooli.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olen päriselt inimene.
Süüdi on purjus Audi juht.
Surma said paraku süütud inimesed. Maanteel on ennegi juhtunud ja juhtub ka edaspidi õnnetusi 90 alas, kus ei ole lisarada ja keegi pidurdab ning soovib vasakule pöörata. Ohtlik manööver, kui peeglisse ei vaata. Maanteel autod sõidavad kolonnis 90-ga, äkki esimene pidurdab paneb sisse suuna ja tahab vasakule pöörata. Vabalt juhtub, et mõni kolonnis ei pane seda tähele (1, 2, 3 auto) ja võib juhtuda õnnetus.
Ma lihtsalt analüüsin ja arutlen siin.

Ja sa juba tead, et nad ilma peeglisse vaatamata lihtsalt pidurdasid? Sellise lennukina tuleva ja ümbrust mitte märkava purjus jobu puhul ei aita ka see, et aegsasti suuna sisse paned, peeglisse vaadates veendud, et teised autod kaugel ja rahulikult hoo maha võtad. Sest sel hetkel, kui sa hoogu maha võtad, ei saa sa eeldada, et tagantulija (kui teda üldse näha on) nii kiiresti läheneb. Ning kui sa sellest aru saad lõpuks, siis ei ole enam palju variante reageerida.

Jah, vasakpööre on ohtlik manööver, aga ei ole mingit põhjust arvata, et see autojuht seda ettevaatlikult ei teinud. Sellise purjus jobu eest ei kaitse sind sinu ettevaatlikus. Temal on gaas põhjas, liikluse jälgimine ning olukorra hindamine ebaadekvaatsed.

Ja kuidas politseiga on, pärisinimene? Parem kui teda üldse näha ei oleks tee ääres? Äkki mõni purjus jobu kogemata ehmub ning unustab liikluse jälgimise sootuks?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja seal all veel mõned kommenteerivad: politsei ei oleks tohtinud teda taga ajada – vaata mis nüüd juhtus! Üldse ei tohiks politsei purjus juhte ja kiiruse ületajaid taga ajada, kuna seepärast õnnetused juhtuvadki. Ja teised “laigivad”.

Wtf?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

ÕL kommentaariumis aga kirjutavad, et haiglas olev naine surnud ja oli rase, et seega 5 hukkunut. Kust see info pärineb?

Ka Saaremaa kohaliku lehe Meie Maa kommentaariumis levib huvitavaid väiteid. Mõned teavad juba, et kõik avariis osalenud on praeguseks teises ilmas ja juhil olnud joove 3,7 või 4 promilli. Kõige värskemas kommentaaris kirjutab keegi “Kohalik”, et äsja lendas haigla juurest kopter ära (kedagi patsientidest Tallinna viima siis) ja roolijoodikust juht ning Volvos olnud naisterahvas on ikka elus. Ei kahtle muidu, et seal võib kommenteerida inimesi, kes ise Kuressaare haiglas töötavad või vähemalt omavad seal tutvusi. Aga hetkel ei ole igatahes ametlikult kinnitatud, et keegi oleks haiglas veel surnud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mis siin ikka pikalt heietada– loodan, et see roolijoodik saab eluaegse karistuse.

Juba sai. Ta peab selle teadmisega ülejäänud elu elama, et tappis purjuspäi 3 inimest. Üsna raske ülesanne, enamik inimestest ei tule sellega toime.

Enamik inimesi ei roni joogisena rooli. Roolijoodikud on ikka eriline sort ja pole küll kuulda olnud, et mõni neist, kes teise inimese surnuks on sõitnud, ohvri pere ees vabandanud oleks. Või siis muud moodi oma tegu heastada püüaks. Tõesti, mina pole kuulnud. Võib-olla eksin ja mõnel sellisel on siiski südametunnistus olemas.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Miks see audi õnnetuse järgselt nii terve tundub?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mis siin ikka pikalt heietada– loodan, et see roolijoodik saab eluaegse karistuse.

Juba sai. Ta peab selle teadmisega ülejäänud elu elama, et tappis purjuspäi 3 inimest. Üsna raske ülesanne, enamik inimestest ei tule sellega toime.

Enamik inimesi ei roni joogisena rooli. Roolijoodikud on ikka eriline sort ja pole küll kuulda olnud, et mõni neist, kes teise inimese surnuks on sõitnud, ohvri pere ees vabandanud oleks. Või siis muud moodi oma tegu heastada püüaks. Tõesti, mina pole kuulnud. Võib-olla eksin ja mõnel sellisel on siiski südametunnistus olemas.

Palun too mõni näide, kuidas sellist tegu HEASTADA võimalik oleks? Just püüdsin kujutleda, mis tunne oleks kaineks saades kuulda, mida tegin. Mõtet, et läheks sirge seljaga vabandama küll nende mõtet hulgas ei olnud, mis tulid. Mis mõttes sa lähed vabandama, et mitu inimest tapsid? Vabandada saab vaasi lõhkumise eest või purjuspäi tüli norimise eest, aga mitte tapmise eest. Ja heastamine? Et maksan mingi raha ja siis on heastatud?
Ja enamik roolijoodkutest on tõenäoliselt siiski sõltlased. Muidugi on nad ise oma sõltuvuses süüdi, aga kes natukenegi sõltlastega kokku puutunud, see teab, et kainena nad vihkavad ennast ja oma tegusid, mida purjuspäi tegid. Ülbus, mida väljaspoole näha on, on nende enesekaitse. Omaette, iseendas põevad nad nagu iga inimene. Ja siis küünitavad käe viski või viina järele, et hingevalu tappa. See saatus on väga karm saatus, tegelikult. Palju hullem karistus kui mingi vangla või trahv. Isegi ma ütleks, et vangla või trahv võivad nende süütunnet leevendada ehk siis peale ametliku karistuse saamist tunnevad nad end paremini.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Karistused ei ole leebed – ei saa pidada leebeks karistuseks seda, et selle eest on võimalik määrata 3-12 aastat reaalset vanglat. See mees, kes 3 inimest Ida-Virus surnuks sõitis – saigi 10 aastat vangistust, Narvas mõisteti 1 inimese surnuks sõitnule 5 aastat.
Eks ole neid vabandamisi ka, aga see ei muuda tegu olematuks.
Ega siis purjus inimene ei mõtle karistusele. Ma arvan ka siis jaguks purjus juhte, kui oleks eluaegne karistus võimalik.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja enamik roolijoodkutest on tõenäoliselt siiski sõltlased. Muidugi on nad ise oma sõltuvuses süüdi, aga kes natukenegi sõltlastega kokku puutunud, see teab, et kainena nad vihkavad ennast ja oma tegusid, mida purjuspäi tegid. Ülbus, mida väljaspoole näha on, on nende enesekaitse. Omaette, iseendas põevad nad nagu iga inimene. Ja siis küünitavad käe viski või viina järele, et hingevalu tappa. See saatus on väga karm saatus, tegelikult. Palju hullem karistus kui mingi vangla või trahv. Isegi ma ütleks, et vangla või trahv võivad nende süütunnet leevendada ehk siis peale ametliku karistuse saamist tunnevad nad end paremini.

Mis paneb sind küll seda kõike arvama? Minu kogemuse järgi on need pigem inimesed, kes elavad päev korraga ja suudavad üsna hästi varasemaid mälestusi eemale tõrjuda. Uputavad oma hingevalu alkoholi? No ma ei tea, võibolla ongi asi nõnda romantiline. Aga kuidas see peaks pehmendama tehtud tegu, vähendama teiste kannatusi? Ma tean, et asjad pole reaalses elus nii lihtsad, aga hingevalu leevendamiseks on muid võimalusi, kui alkohol, näiteks abi otsida. Kuni sa jood edasi, sest oled kellegi purjus peaga surnuks sõitnud, ei kahetse sa tegelikult midagi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Miks see audi õnnetuse järgselt nii terve tundub?

Sest Audi on väga hea ja tugev auto. Volvo muidugi ka, aga kõigil autodel on külg kõige nõrgem koht. Kusjuures uued Audid on ka selle koha pealt kõvasti täiustatud.
Aga katsu sa mainida, et Audi on turvaline auto, kohe sõimatakse rullnokaks ja autopedeks. Ja kiidetakse oma Škodat ja Peugeot kui turvalisuse tippsaavutusi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Karistused ei ole leebed – ei saa pidada leebeks karistuseks seda, et selle eest on võimalik määrata 3-12 aastat reaalset vanglat. See mees, kes 3 inimest Ida-Virus surnuks sõitis – saigi 10 aastat vangistust, Narvas mõisteti 1 inimese surnuks sõitnule 5 aastat.

Eks ole neid vabandamisi ka, aga see ei muuda tegu olematuks.

Ega siis purjus inimene ei mõtle karistusele. Ma arvan ka siis jaguks purjus juhte, kui oleks eluaegne karistus võimalik.

Iga kiiruseületamine võiks kaasa tuua kasvõi lühiajalise vangistuse. Milleks oodata kui keegi surma saab. Ületasid kiirust ja istud kartsas 5 päeva näiteks – vee ja leiva peal. Üksikkongis. Kui palju neid kihutajaid oleks, kui selline karistus ootaks IGA kiiruseületamist.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Oled sa ikka pärisinimene? Süüdi on politsei ja vasakpöörde tegija, mitte purjus kihutaja?

Olen päriselt inimene.

Süüdi on purjus Audi juht.

Surma said paraku süütud inimesed. Maanteel on ennegi juhtunud ja juhtub ka edaspidi õnnetusi 90 alas, kus ei ole lisarada ja keegi pidurdab ning soovib vasakule pöörata. Ohtlik manööver, kui peeglisse ei vaata. Maanteel autod sõidavad kolonnis 90-ga, äkki esimene pidurdab paneb sisse suuna ja tahab vasakule pöörata. Vabalt juhtub, et mõni kolonnis ei pane seda tähele (1, 2, 3 auto) ja võib juhtuda õnnetus.

Ma lihtsalt analüüsin ja arutlen siin.

Kui see audijuht oleks sõitnud 90ga ja kaine peaga, siis poleks ka see vasakpööre fataalseks kujunenud. Point on ikkagi selles, et oli purjus ja sõitis 138 km/h.
Ja need on ikka mingid erilised ajukääbikud, kes alati kohe ohkima hakkavad, et politsei süüdi. Mis siis nende kiiruseületajatega ja purjus juhtidega teha? Ahh? Sellel konkreetsel juhul politsei ju ei ajanud teda taga. Vbl oleks ta eesoleva patrulli märguande peale peale peatunud, vbl mitte. Vbl oleks enne ise kuhugi vasakule pööranud ja ennast kaineks maganud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Miks see audi õnnetuse järgselt nii terve tundub?

Sest Audi on väga hea ja tugev auto. Volvo muidugi ka, aga kõigil autodel on külg kõige nõrgem koht. Kusjuures uued Audid on ka selle koha pealt kõvasti täiustatud.

Aga katsu sa mainida, et Audi on turvaline auto, kohe sõimatakse rullnokaks ja autopedeks. Ja kiidetakse oma Škodat ja Peugeot kui turvalisuse tippsaavutusi.

Meedias viidatud kiirusega külje pealt sisse sõites peaks selle Audi esiosa olema kokku pressitud ja mootor esiistmete asemel. Audi esiklaasil tundub olevat üsna lahja “ämblikuvõrk” seestpoolt klaasi lendamise osas väidetava ülehelikiirusega. Sarnaseid fotosid on sarnastelt õnnetustelt ka varasematelt meedias avaldatud. Üritan lihtsalt füüsikast aru saada.
Volvo peabki nii õnnetu olema, sest päästjad ju lõikusid lahti.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Väidetavalt on see vend juba saanud joobes peaga juhtimise eest kriminaalkaristuse… Nii et oligi tiksuv pomm liikluses.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui see audijuht oleks sõitnud 90ga ja kaine peaga, siis poleks ka see vasakpööre fataalseks kujunenud. Point on ikkagi selles, et oli purjus ja sõitis 138 km/h.

Pealegi oli seal pidev joon, seega möödasõidu keeld. Joodikmõrvar ju sellest ei hoolinud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu kogemuse järgi on need pigem inimesed, kes elavad päev korraga ja suudavad üsna hästi varasemaid mälestusi eemale tõrjuda.

Mida sina nende hingeelust tead? Sa ju otsustad selle järgi, kuidas need “kõvad kutid” välja paistavad ning kuidas sina ette kujutad nende hingeelu.

Uputavad oma hingevalu alkoholi? No ma ei tea, võibolla ongi asi nõnda romantiline.

Romantiline??? ROMANTILINE? Mis on alkoholismis romantilist? Sinu maailmakäsitlus on romantiline, mitte see, kuidas joodik igas oma teo tagajärjes leiab järjest uue tõuke juua, juua, juua.

Aga kuidas see peaks pehmendama tehtud tegu, vähendama teiste kannatusi?

Keegi on väitnud, et pehmendab? Mina küll mitte.

Ma tean, et asjad pole reaalses elus nii lihtsad, aga hingevalu leevendamiseks on muid võimalusi, kui alkohol, näiteks abi otsida. Kuni sa jood edasi, sest oled kellegi purjus peaga surnuks sõitnud, ei kahetse sa tegelikult midagi.

Sul pole ikka õrna aimu sõltuvuse olemusest. Ahah, lihtsalt jäta järele ja korras, onju.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma ei mõista kuidas jumal ikka neid joodikuid hoiab. Kas ellu jäämine sellisele ka piisav karistus on, kahtlen, et süümepiinad kunagi üldse piinama sellist hakkaks.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Karistused võiks ikka sellised olla, et elusees keegi joogisena rooli ei tahaks istuda. Oleks aeg juba midagi ette võtta, et see idiootsus kord lõppeks.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Miks see audi õnnetuse järgselt nii terve tundub?

Sest Audi on väga hea ja tugev auto. Volvo muidugi ka, aga kõigil autodel on külg kõige nõrgem koht. Kusjuures uued Audid on ka selle koha pealt kõvasti täiustatud.

Aga katsu sa mainida, et Audi on turvaline auto, kohe sõimatakse rullnokaks ja autopedeks. Ja kiidetakse oma Škodat ja Peugeot kui turvalisuse tippsaavutusi.

Meedias viidatud kiirusega külje pealt sisse sõites peaks selle Audi esiosa olema kokku pressitud ja mootor esiistmete asemel. Audi esiklaasil tundub olevat üsna lahja “ämblikuvõrk” seestpoolt klaasi lendamise osas väidetava ülehelikiirusega. Sarnaseid fotosid on sarnastelt õnnetustelt ka varasematelt meedias avaldatud. Üritan lihtsalt füüsikast aru saada.

Volvo peabki nii õnnetu olema, sest päästjad ju lõikusid lahti.

Mootor lendab salongi neil autodel, mis on pehmest plekist ja penoplastist. Audi aga tabas teist autot kõige õrnemale ja kaitsetumale kohale. Ka Audil oleks suuremad vigastused kui ta oleks veel suurema/suuremal kiirusel sõitva autoga ninapidi kokku lennanud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 342 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Roolijoodikutele on vaja karmimaid karistusi