Esileht Ajaviite- ja muud jutud Roolijoodikutele on vaja karmimaid karistusi

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 342 )

Teema: Roolijoodikutele on vaja karmimaid karistusi

Postitas:
Kägu

Ma ei mõista kuidas jumal ikka neid joodikuid hoiab. Kas ellu jäämine sellisele ka piisav karistus on, kahtlen, et süümepiinad kunagi üldse piinama sellist hakkaks.

Kommentaarides on 23.34, et Audi juht suri helikopteris ja naine enne teda.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minu kogemuse järgi on need pigem inimesed, kes elavad päev korraga ja suudavad üsna hästi varasemaid mälestusi eemale tõrjuda.

Mida sina nende hingeelust tead? Sa ju otsustad selle järgi, kuidas need “kõvad kutid” välja paistavad ning kuidas sina ette kujutad nende hingeelu.

Uputavad oma hingevalu alkoholi? No ma ei tea, võibolla ongi asi nõnda romantiline.

Romantiline??? ROMANTILINE? Mis on alkoholismis romantilist? Sinu maailmakäsitlus on romantiline, mitte see, kuidas joodik igas oma teo tagajärjes leiab järjest uue tõuke juua, juua, juua.

Aga kuidas see peaks pehmendama tehtud tegu, vähendama teiste kannatusi?

Keegi on väitnud, et pehmendab? Mina küll mitte.

Ma tean, et asjad pole reaalses elus nii lihtsad, aga hingevalu leevendamiseks on muid võimalusi, kui alkohol, näiteks abi otsida. Kuni sa jood edasi, sest oled kellegi purjus peaga surnuks sõitnud, ei kahetse sa tegelikult midagi.

Sul pole ikka õrna aimu sõltuvuse olemusest. Ahah, lihtsalt jäta järele ja korras, onju.

Mida ma nende inimeste hingeelust tean? Tunnen suurt hulka roolijoodikuid, ka mõnda, kelle süül on saanud teised inimesed tõsiselt viga või elu kaotanud. Minu väide, et nad elavad vaid tänases päevas ja suudavad mineviku igapäevaselt edukalt välja lülitada – ma usun tõesti, et suudavad, nii on vestlustest nendega selgunud. Ei tea, võibolla on see ka enesekaitse. Kui keegi neist tõesti ei suuda hingepiinadega toime tulla ja seepärast jooma kukub, siis alkohol on ikkagi nende enda valik näiteks psühholoogi poole pöördumise asemel. Ma räägin enda kogemusest roolijoodikutega, mis ei tähenda, et erandeid ei oleks. Ma ei tea midagi sõltuvusest? Ega kõike ei tea muidugi, ma ei ole ise sõltlane. Samas minu jaoks on olukordi, kus sõltuvus ei ole vabandus. Pealegi ei ole roolijoodikute hulgas väga palju alkoholisõltlasi. Aga edasi teen sinu soovituse järgi ja jätan järgi – teema sellisest õnnetusest ei ole minu jaoks koht, kus sinuga vaidlema kukkuda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Oletan, et ühe pere inimesed? Kohutav tragöödia ülejäänud perele.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Karistus ohvreid enam ei aita. Minu arvates meil alkoholismi ennetamise ja raviga ei tegeleta piisavalt. Kui palju on Tallinnas kodutuid ühistranspordis. Kõik kukkunud alkoholismi lõksu. Meil on palju koduvägivalda, mis seotud alkoholiga. Joomise ülistamine käib aga edasi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kommentaarides on 23.34, et Audi juht suri helikopteris ja naine enne teda.

Ei tasu iga külajuttu kohe tõe pähe võtta. Järelduse surma kohta tegi ta seepärast, et kopter tuli “kohe tagasi”. Tegelikult ei tulnud. Facebookis ka üks “kohalik” seletab, kuidas tema teab kõike, sh juba promillide arvu. Tegelikult ei ole tegu isegi kohalikuga.

Keegi anonüümne edastab seal enda arust fakte, kirjaviisist tundub küll pigem, et on väheke svipsis ja kasutab kurba olukorda tähelepanu saamiseks ära.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Aga mina mõtlen teate, millele? Et kust see roolijoodik tuli? Jõi üksi ja istus rooli? Võib-olla tõesti. Aga kui ei, kui ta jõi seltskonnas ja seal vaadati rahumeeli, kuidas joobes inimene rooli istub, siis huvitav, kas need sõbrad saavad praegu aru, et nad on kaassüüdlased?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mida ma nende inimeste hingeelust tean? Tunnen suurt hulka roolijoodikuid, ka mõnda, kelle süül on saanud teised inimesed tõsiselt viga või elu kaotanud.

Ainult juhul, kui sa oled sotsiaaltöötaja, on see jutt realistlik. Mitte keegi ei tunne “suurt hulka roolijoodikuid”. Ainult bemmi-katid, aga nende hulka sa ilmselt ei kuulu.

Samas minu jaoks on olukordi, kus sõltuvus ei ole vabandus.

Korra juba ütlesin, ütlen veelkord: loomulikult ei ole sõltuvus vabandus. Küll aga on see vajalik taust seletamaks, miks juhtunuga elamine on ka autojuhile juba iseenesest suur karistus.

Pealegi ei ole roolijoodikute hulgas väga palju alkoholisõltlasi.

Sõltuvust on erinevat. Kahtlemata pole nad allakusevad habetunud tüübid, kuid nende sõltuvus on selles faasis, et kui nad lubavad endale alkoholi, siis enam pidama ei saa ning ühest hetkest kaob mõistuse kontroll.

huvitav, kas need sõbrad saavad praegu aru, et nad on kaassüüdlased?

Kindlasti. Ja nende nahas ka ei tahaks olla.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meedias viidatud kiirusega külje pealt sisse sõites peaks selle Audi esiosa olema kokku pressitud ja mootor esiistmete asemel.

Ta ei sõitnud ju otse risti küljelt sisse vaid riivamisi. Ilmselt üritas paremalt mööda sõita, sest no ega selline ju pidurit ei vajuta. Ja vasak nurk ongi kortsus.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 19 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eks ta ole, kui politsei mõõdab kiirust ja hakkab taga ajama. Tagaaetav vajutab pedaali ja kui ta auto juhtimisega toime ei tule, siis see juhtub.

Teine asi on muidugi maanteel need vasakpöörded. Ma vaataks ise seitse korda peeglisse, enne kui hakkan maanteel vasakpööret tegema kohas, kus ei ole lisarada selleks ja lubatud kiirus on 90.

Mida see antud juhul aidanud oleks? Ma olen jäänud ühele sellisele “lennukile” ette linnaliikluses, kus lubatud kiirus oli 50. Vaatasin eesolevat foori, kollane hakkas vilkuma. Vaatasin tahavaatepeeglisse, tee minu taga oli tühi. Vajutasin pidurile, peatusin, punane süttis ja pauhti oli ei tea kust ilmunud auto mul perses kinni. Ma pääsesin tagumise pamperi väljavahetamisega, aga “piloodil” oli esiots täitsa kortsus.
Maanteel on asi veel hullem. Vaatad tahavaatepeeglisse, tee on tühi, paned suuna sisse, nihkud vasakule, aga teine tuleb 130-ga selle ajaga juba külge. Mis variandid siin veel oleks? Mida siin teha saab?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 19 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Paraku alles pea terve Eesti vihkas Ossinovskit, kes soovis midagi ära teha, et joomarlus väheneks. See, kui alkohol on kallim, siis väga pikas perspektiivis ta alandab joomist, nagu põhjamaades näha. Meil on ikka ülipikk tee minna, et suhtumine muutuma hakkaks. Kui ise täis peaga rooli ei istu, siis alkoholi hinna vastu võitlema on küll suur osa inimestest kohe valmis.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Paraku alles pea terve Eesti vihkas Ossinovskit, kes soovis midagi ära teha, et joomarlus väheneks. See, kui alkohol on kallim, siis väga pikas perspektiivis ta alandab joomist, nagu põhjamaades näha. Meil on ikka ülipikk tee minna, et suhtumine muutuma hakkaks. Kui ise täis peaga rooli ei istu, siis alkoholi hinna vastu võitlema on küll suur osa inimestest kohe valmis.

Mind pole kõrgemad alkoholiaktsiisid kunagi häirinud, aga häiris see, kuidas aktsiisilaekumised juba ette eelarvesse sisse kirjutati.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 19 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eks ta ole, kui politsei mõõdab kiirust ja hakkab taga ajama. Tagaaetav vajutab pedaali ja kui ta auto juhtimisega toime ei tule, siis see juhtub.

Teine asi on muidugi maanteel need vasakpöörded. Ma vaataks ise seitse korda peeglisse, enne kui hakkan maanteel vasakpööret tegema kohas, kus ei ole lisarada selleks ja lubatud kiirus on 90.

Mida see antud juhul aidanud oleks? Ma olen jäänud ühele sellisele “lennukile” ette linnaliikluses, kus lubatud kiirus oli 50. Vaatasin eesolevat foori, kollane hakkas vilkuma. Vaatasin tahavaatepeeglisse, tee minu taga oli tühi. Vajutasin pidurile, peatusin, punane süttis ja pauhti oli ei tea kust ilmunud auto mul perses kinni. Ma pääsesin tagumise pamperi väljavahetamisega, aga “piloodil” oli esiots täitsa kortsus.

Maanteel on asi veel hullem. Vaatad tahavaatepeeglisse, tee on tühi, paned suuna sisse, nihkud vasakule, aga teine tuleb 130-ga selle ajaga juba külge. Mis variandid siin veel oleks? Mida siin teha saab?

Erinevad olukorrad ju. Selles õnnetuses sõideti otsa autole, mis tegi vasakpööret, teine hakkas temast samal ajal mööda sõitma. Aidanud oleks see, kui enne vasakpööret peatuda hoopis paremas teeservas ja oodata, kuni eest ja tagant on tee tühi ning siis vasakule keerata.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Dibano

Aidanud oleks see, kui enne vasakpööret peatuda hoopis paremas teeservas ja oodata, kuni eest ja tagant on tee tühi ning siis vasakule keerata.

Aidanud oleks ka see, kui inimene ei lähe purjus peaga liiklusse 138 km/h kihutama. Millegipärast seda võimalust nagu ei kaaluta? Ikka on ohver ise süüdi?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Erinevad olukorrad ju. Selles õnnetuses sõideti otsa autole, mis tegi vasakpööret, teine hakkas temast samal ajal mööda sõitma. Aidanud oleks see, kui enne vasakpööret peatuda hoopis paremas teeservas ja oodata, kuni eest ja tagant on tee tühi ning siis vasakule keerata.

Seal kohas oli möödasõitu keelav teemärgistus.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Aidanud oleks see, kui enne vasakpööret peatuda hoopis paremas teeservas ja oodata, kuni eest ja tagant on tee tühi ning siis vasakule keerata.

Aidanud oleks ka see, kui inimene ei lähe purjus peaga liiklusse 138 km/h kihutama. Millegipärast seda võimalust nagu ei kaaluta? Ikka on ohver ise süüdi?

Seda niikuinii. Jutt oli sellest, et mida oleks saanud teha, kui üleüldse juba sellise liiklejaga kokku satud samas situatsioonis. Väideti, et mitte midagi poleks saanud teha, mina arvan, et oleks küll ja kirjeldasin seda. Ei pea ainult süüdistusi otsima igast kommentaarist.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Erinevad olukorrad ju. Selles õnnetuses sõideti otsa autole, mis tegi vasakpööret, teine hakkas temast samal ajal mööda sõitma. Aidanud oleks see, kui enne vasakpööret peatuda hoopis paremas teeservas ja oodata, kuni eest ja tagant on tee tühi ning siis vasakule keerata.

Seal kohas oli möödasõitu keelav teemärgistus.

Jah, aga teemärgistus ju hullu liiklejat ei peata. Ma räägin, mida saaks iga liikleja ise teha, et sarnasest olukorrast turvaliselt välja tulla.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jah, aga teemärgistus ju hullu liiklejat ei peata. Ma räägin, mida saaks iga liikleja ise teha, et sarnasest olukorrast turvaliselt välja tulla.

Sa ju ei näe, et keegi mööda kimab. Mina elan kohas, kus on maanteele saamiseks vaja teha parempööre alal, kus on möödasõidu keeld. Ma olen elanud siin 10 aastat, aga alles nüüd, sügisel, kohtasin esimest korda olukorda, kus väljapööret (parempööre) tehes oleksin peaegu laupkohtunud lennukiga, kes ei hoolinud möödasõidukeelust. See, kes ise reegleid järgib ei ole süüdi, kui ei suuda mõelda nagu reeglite rikkuja.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Roolijoodikud on inimjätised. Ja need, kes sellise juurde autosse istuvad või sellise inimesega koos on ega takista, ei ole paremad.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jah, aga teemärgistus ju hullu liiklejat ei peata. Ma räägin, mida saaks iga liikleja ise teha, et sarnasest olukorrast turvaliselt välja tulla.

Sa ju ei näe, et keegi mööda kimab. Mina elan kohas, kus on maanteele saamiseks vaja teha parempööre alal, kus on möödasõidu keeld. Ma olen elanud siin 10 aastat, aga alles nüüd, sügisel, kohtasin esimest korda olukorda, kus väljapööret (parempööre) tehes oleksin peaegu laupkohtunud lennukiga, kes ei hoolinud möödasõidukeelust. See, kes ise reegleid järgib ei ole süüdi, kui ei suuda mõelda nagu reeglite rikkuja.

Aga tuleks omaenda turvalisuse huvides mõelda nagu reeglite rikkuja ja tuleks sellega arvestada. Näiteks mootorrattaga sõites suhtun kõikidesse kaasliiklejatesse kui purjus juhtidesse, sest ainult nii saan maksimaalse turvalisuse iseenda jaoks.
Peateele välja keerates on täiesti elementaarne, et arvestan mõlemast suunast tulijatega. Mis sest, et seal võib pidevjoon olla ja teoreetiliselt ei tohiks kedagi tulla. Kindel saab olla ainult siis, kui teepiire sellist liikumist takistab.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eks ta ole, kui politsei mõõdab kiirust ja hakkab taga ajama. Tagaaetav vajutab pedaali ja kui ta auto juhtimisega toime ei tule, siis see juhtub.

Teine asi on muidugi maanteel need vasakpöörded. Ma vaataks ise seitse korda peeglisse, enne kui hakkan maanteel vasakpööret tegema kohas, kus ei ole lisarada selleks ja lubatud kiirus on 90.

Mida see antud juhul aidanud oleks? Ma olen jäänud ühele sellisele “lennukile” ette linnaliikluses, kus lubatud kiirus oli 50. Vaatasin eesolevat foori, kollane hakkas vilkuma. Vaatasin tahavaatepeeglisse, tee minu taga oli tühi. Vajutasin pidurile, peatusin, punane süttis ja pauhti oli ei tea kust ilmunud auto mul perses kinni. Ma pääsesin tagumise pamperi väljavahetamisega, aga “piloodil” oli esiots täitsa kortsus.

Maanteel on asi veel hullem. Vaatad tahavaatepeeglisse, tee on tühi, paned suuna sisse, nihkud vasakule, aga teine tuleb 130-ga selle ajaga juba külge. Mis variandid siin veel oleks? Mida siin teha saab?

Erinevad olukorrad ju. Selles õnnetuses sõideti otsa autole, mis tegi vasakpööret, teine hakkas temast samal ajal mööda sõitma. Aidanud oleks see, kui enne vasakpööret peatuda hoopis paremas teeservas ja oodata, kuni eest ja tagant on tee tühi ning siis vasakule keerata.

Sa ilmselt ise pole kunagi rooli taha sattunud. Vasakpööret on keelatud teha paremast teeservast. Hoopis tagant tulijad peavad paremalt mööduma.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Annaks taevased jõud, et roolijoodikust juht ellu jääks, suremine oleks liiga kerge karistus.

Minu arust on suurem osa meist osasüüdlased. Nii kaua kui ihaletakse kihutamist ja kirutakse neid kes sõidavad täpselt piirangute järgi (tropid!), ei muutu palju midagi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui ma uudist nägin, nutsin kuigi isiklikult neid ei tunne. Kuskil kommentaariumis kirjutati, et olid veel 1 pere inimesed. Vanuste järgi võiks eeldada, et näiteks ema, tütar ja lapselaps. Väga julm hoop sellisel juhul vanaisale või naise mehele (kaotada laps, naine ja ämm).

Samas mind piinab küsimus, et kuidas laps suri. Tõenäoliselt on 9-kuune laps turvahällis. Mina panin lapse tavaliselt juhi istmest diagonaalis taha istmele. Õnnetuses sõideti sisse vasakust küljest – juhil ja tema taga istujal mingit pääsemisvõimalust ei olnudki. Ei tea, kas auto käis üle katuse? Või võib nii väikesel lapsel nii suure hoobi tõttu kaelalülid murduda? Kas turvahällid nii suurt pauku ei kaitse jah? Või lendas autos talle midagi peale? Selliste juhtumite puhul mõtlen alati enda lapse peale, et kuidas tema turvalisust autos hoida maksimumi peal. Kallis turvatool küljekaitsmega jms küll, aga sellise hoo pealt pole vist vahet, kas tool maksab 100 või 400€? Või mis te arvate?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Sa ilmselt ise pole kunagi rooli taha sattunud. Vasakpööret on keelatud teha paremast teeservast. Hoopis tagant tulijad peavad paremalt mööduma.

See nüüd kohe kindlasti asulavälisel teel keelatud pole. Autokoolis ja kunagises LE-s õpetati eelnevat paremale seismajäämist kui turvalisemat vasakule keeramise viisi maanteekiirusel. Imelik, et sa seda ei tea, kui väidad olevat juhiloa omanik.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Korra juba ütlesin, ütlen veelkord: loomulikult ei ole sõltuvus vabandus. Küll aga on see vajalik taust seletamaks, miks juhtunuga elamine on ka autojuhile juba iseenesest suur karistus.

Ei ole see edasi elamine sellise koormaga paljudele neist mingi karistus. Sa unustad ära, et kõik inimesed ei ole normaalsed ja isegi normaalsed püüavad raskes olukorras, mille nad ise põhjustasid, pigem teisi süüdistada. Tulevadki sama idiootse jutuga, et miks ta siis peatus seal ja miks see politsei kiusas mind ja kust mina oleks pidanud teadma ja igaühel võib vahel juhtuda ja elavad edasi nagu miilenkid. Hea, kui kedagi rohkem surnuks ei sõida, aga see on ka siis rohkem õnneasi, mitte ei tulene sellest, et nad rohkem purjus peaga ei sõida. Mida nad ikka teha saavad, ega nemad ole ju pahad, nad on ju haiged, nemad pole süüdi, viin on süüdi ja Eesti riik, et viina müüakse ja halb naine või raske lapsepõlv või nõme ülemus või elu ebaõiglus, et nad jooma üldse peavad. Sa arvad, et neil on raske elada? Naiivne oled.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Annaks taevased jõud, et roolijoodikust juht ellu jääks, suremine oleks liiga kerge karistus.

Üks roolijoodik vähem on siiski füüsiliselt üks roolijoodik teedel vähem.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kommentaar eemaldatud.
3.2. Vältida tuleb pahatahtliku ja halvustava arutelu algatamist ning jätkamist.

Perekooli Moderaator

Please wait...
Postitas:
Kägu

Samas mind piinab küsimus, et kuidas laps suri. Tõenäoliselt on 9-kuune laps turvahällis. Mina panin lapse tavaliselt juhi istmest diagonaalis taha istmele. Õnnetuses sõideti sisse vasakust küljest – juhil ja tema taga istujal mingit pääsemisvõimalust ei olnudki. Ei tea, kas auto käis üle katuse? Või võib nii väikesel lapsel nii suure hoobi tõttu kaelalülid murduda? Kas turvahällid nii suurt pauku ei kaitse jah? Või lendas autos talle midagi peale? Selliste juhtumite puhul mõtlen alati enda lapse peale, et kuidas tema turvalisust autos hoida maksimumi peal. Kallis turvatool küljekaitsmega jms küll, aga sellise hoo pealt pole vist vahet, kas tool maksab 100 või 400€? Või mis te arvate?

Kui sa need eurod lapsele polsterduseks ümber pea mässid, siis ehk ongi veidi kasu. Sellise matsu puhul peaks lapse pea olema turvahälli külge kinni kruvitud, et tal oleks väike võimalus ellu jääda. Ilma turvahälli/toolita on laps puhtalt oma nõrgema füüsise tõttu kokkupõrke korral kordi ohtlikumas seisus kui täiskasvanu. Kui kasutad hälli/tooli, on lapse ja täiskasvanu võimalused suht võrdsed. Nagu nad selles avariis ka olid, nii võimalused kui tulemus.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kommentaar eemaldatud.

Mõttetu teema?? Päriselt? Mine ütle palun omastele seda sama.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Võtame kokku. Süüdi on:
a) politsei – mis ta siis ajas taga
b) Aa, ei andnud isegi peatumise märguannet? Aga mis ta siis passid seal teeääres. Ajas roolijoodikut niimoodi närvi, et teine pidi avarii tegema…
c) vasakpöörde tegija – miks ta ei veendunud, et kedagi tagant ei tulnud. (nüüd võiks keegi viitsida arvutada, mitu meetrit liigub auto sekundis kui ta sõidab 130km/h) ja pikalt oli nähtavus selles kohas.
d) vasakpöörde tegija (2. versioon) – miks ta tegi üldse vasakpöörde. Need on ohtikud!!!

Veits mõtlemapanev. Sellises ühiskonnas elamegi, kus süüdi pole osade arvates mitte kihutav roolijoodik vaid politsei ja korralik liikleja, kes surnuks sõidetakse. (Äkki ta ikka tegi midagi valesti?!?)

Please wait...
Postitas:
Kägu

Võtame kokku. Süüdi on:

a) politsei – mis ta siis ajas taga

b) Aa, ei andnud isegi peatumise märguannet? Aga mis ta siis passid seal teeääres. Ajas roolijoodikut niimoodi närvi, et teine pidi avarii tegema…

c) vasakpöörde tegija – miks ta ei veendunud, et kedagi tagant ei tulnud. (nüüd võiks keegi viitsida arvutada, mitu meetrit liigub auto sekundis kui ta sõidab 130km/h) ja pikalt oli nähtavus selles kohas.

d) vasakpöörde tegija (2. versioon) – miks ta tegi üldse vasakpöörde. Need on ohtikud!!!

Veits mõtlemapanev. Sellises ühiskonnas elamegi, kus süüdi pole osade arvates mitte kihutav roolijoodik vaid politsei ja korralik liikleja, kes surnuks sõidetakse. (Äkki ta ikka tegi midagi valesti?!?)

Noh, kui aastaid tagasi mu isale linnaliikluses vastassuunast auto külge libises, oli lausa politseiuurija arvates isa ise süüdi, sest miks ta siis sõitis tööle just seda teed mööda.

Ei imesta enam eriti millegi üle.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 342 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Roolijoodikutele on vaja karmimaid karistusi