Rühmatöödega harjub ära. Mul on laps 8ndas praegu, rühmatööde kogemusi vähemalt 2 aastat, kui mitte rohkem. Esimesel aastal oli ka vingu palju, pea kõik samad teemad jooksid läbi, mis siin eespool kirjeldatud. Praegu vaatan aga e-koolist vaid häid hindeid ja ei mingit hädaldamist enam, asjad on paika loksunud, pole juttugi olnud, et aega on vähe või mõni töö võtab hirmkaua aega. Rühmatöö annab lastele võimaluse saada aimu oma võimetest ja oskustest, õppida tundma oma klassikaaslasi, tekib juba ülesannete jaotus ja vilumus teatud tüüpi ülesandeid lahendada. Keegi kujuneb liidriks, keegi oskab hästi delegeerida, keegi jälle kõige paremini lahendusi pakkuda – see teadmine on ainult kasulik neile, ja küll nad lõpuks ka vaikivatele lastele ja loodritele rakenduse leiavad.
Mul ka laps kaheksandas ja rühmatöid tehtud vist peaaegu esimesest klassist alates. Neil oli kuni seitsmendani kujundav hindamine, seega hindeid ei pandud, sel aastal vaid üks rühmatöö olnud ja see ka arvestatuga hinnatud. Kogu aasta ja kõigis ainetes küll samad rühmad pole, samas tundub et enamasti nad saavad valida, kellega koos rühmas olla. Selliseid kogu kambaga kodus tehtavaid rühmatöid on olnud üsna vähe, üks suuremaid oli kolmanda klassi lõpus tehtud loodusõpetuse töö, mõned korrad on nad veel kellegi juures koos käinud tegemas, aga pigem tehakse seda üle inerneti.