Esileht Hobinurk Rumalad küsimused tankimise kohta

Näitan 30 postitust - vahemik 151 kuni 180 (kokku 204 )

Teema: Rumalad küsimused tankimise kohta

Postitas:
Kägu

Bensiini ja diiselmootoriga auto eristab hääle järgi, te tõesti jätate ekstra meelde mis kütus autosse käib? Eks nii juhtub, kui elevant kõrvadel tallunud.

on ka selliseid, kellel on see nn. elevant kõrvadel tallunud…..aga, aina raskemaks läheb hääle järgi eristamine ja mul on isegi selline olukord olnud, et hääle järgi peaks nagu diisel olema, igaksjuhuks ikka küsisin ja oli bensiin (assendusauto), nii et usalda, aga kontrolli

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Selge siis, sina tead kütuse tankimist auto sisu värvi järgi. Natuke ka kapoti värvi järgi, selge see, tore. Rohkem pole ilmselt midagi vaja sul siia teemasse lisada.

Jah, sest ma valin autot 15 sekundit ja rohkem selle peale ei mõtle. Kui enamus on ka toyotad, siis peab jupikese mõtlema, et oot, millise ma täna võtsin.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Bensiini ja diiselmootoriga auto eristab hääle järgi, te tõesti jätate ekstra meelde mis kütus autosse käib? Eks nii juhtub, kui elevant kõrvadel tallunud.

Jutt oli kütuseluugi asukohast, millele ma ka vastasin.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui sa ütled, et mul alati juhtub see konkreetses tanklas (tanklaketis), siis isegi usuks. Aga, kui sa räägid mersubussist…!?

Jah, räägingi mersubussist, sest mul pole õrna aimugi mis mudel need tööautod on. Mersu on ja buss on, kõik. Tangime ka kõik töötajad sellega ühes ja samas tanklaketis, suures osas ka samas tanklas, sest tööandjal on põhileping ühe ketiga ja enamik töötajaid tangibki sellest töökohale kõige lähemal asuvad tanklas. Kas lõplikult on asjas süüdi kütusepaagi halb ehitus, tankur, tankla, püstol, ma ei tea ja suht vähe huvitab ka. Ise sellisest juhtumist teistele rääkides öeldi mulle palju üle lasta võib, et üle jooksma ei hakkaks. Miks üle vaja lasta oli? Sest meil olid paberil kütuselehed ja kokkuarvutaja suhtes oli viisakas täisnumbrini lasta, et kergem arvutada oleks. Nüüd on kütuselehed digitaalsed, võid rahul olla, ma enam üle ei lase kütust.

0
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jah, räägingi mersubussist, sest mul pole õrna aimugi mis mudel need tööautod on. Mersu on ja buss on, kõik. Tangime ka kõik töötajad sellega ühes ja samas tanklaketis, suures osas ka samas tanklas, sest tööandjal on põhileping ühe ketiga ja enamik töötajaid tangibki sellest töökohale kõige lähemal asuvad tanklas.

Ega see Atko bussijuhi töö kerge ei ole, mingid sõidulehed ja muud värgid.

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tööl ma pean kasutama sõitudeks tööautosid, mis on firma sümboolikaga. Neid on kaht tüüpi, bensiiniga ja tumehalli sisuga ning diisliga ja tumehalli sisuga. Nemad on kapoti värvilt nõks tumedamad ja nõks soojem toon, kui meie kodused sõiduautod

Töötad mingis suuremas autobaasis ilmselt. Isegi vanal heal nõuka ajal oli autobaasis töötaval autojuhil oma auto, mitte ei pidanud erinevate autodega sõitma. Mul vanaise töötas Toiduvedudes leivaauto peal.

0
-8
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tööl ma pean kasutama sõitudeks tööautosid, mis on firma sümboolikaga. Neid on kaht tüüpi, bensiiniga ja tumehalli sisuga ning diisliga ja tumehalli sisuga. Nemad on kapoti värvilt nõks tumedamad ja nõks soojem toon, kui meie kodused sõiduautod

Töötad mingis suuremas autobaasis ilmselt. Isegi vanal heal nõuka ajal oli autobaasis töötaval autojuhil oma auto, mitte ei pidanud erinevate autodega sõitma. Mul vanaise töötas Toiduvedudes leivaauto peal.

Vastupidi!

Tänapäeval ollakse just kokkuhoidlikumad ja ratsionaalsemad. Tihtilugu kahes vahestuses. Masinad on mõnes kohas ka kolm vahetust järjest töös. Seisavadki vaid kauba laadimise ja tankimise ajal. Sel juhul vahelduvad kaubabussil ka juhid ning vastavalt kaubamahule kasutavad juhid ka erinevaid masinaid.
Veneaegse töökultuuriga võrdlus nüüd küll ei päde.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ega see Atko bussijuhi töö kerge ei ole, mingid sõidulehed ja muud värgid.

Töötad mingis suuremas autobaasis ilmselt. Isegi vanal heal nõuka ajal oli autobaasis töötaval autojuhil oma auto, mitte ei pidanud erinevate autodega sõitma. Mul vanaise töötas Toiduvedudes leivaauto peal.

Mälestused vanaisast on muidugi toredad, aga vanavanaisal oli ilmselt lausa oma hobune ja vanker?

Tänapäeval on siiski nii, nagu eelkõneleja selgitas – ja kui on kontoritöötajal vaja autoga sõita, siis ongi maja ees mõned autod ning millise otsa just mingil päeval satud, ei tea. Oleneb, mis vaba on. Sõidupäevikud ja kütusekaardid muidugi puutuvad ka absoluutselt kõigisse autokasutajatesse, mitte ainult bussijuhtidesse või leivamasinatesse.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tänapäeval on siiski nii, nagu eelkõneleja selgitas – ja kui on kontoritöötajal vaja autoga sõita, siis ongi maja ees mõned autod ning millise otsa just mingil päeval satud, ei tea. Oleneb, mis vaba on.

Milleks? Ma ei kavatse küll mingi suvakaga sõita. Kui vahest vaja on, siis kontoritöötajana sõidan loomulikult oma isikliku autoga, mitte mingi mugavusteta, riidest sisuga, nõrga mootoriga odava autoga.

+1
-10
Please wait...

Postitas:
Kägu

Milleks? Ma ei kavatse küll mingi suvakaga sõita. Kui vahest vaja on, siis kontoritöötajana sõidan loomulikult oma isikliku autoga, mitte mingi mugavusteta, riidest sisuga, nõrga mootoriga odava autoga.

Aga palun. Paljudes ettevõtetes siiski ei kompenseerita oma sõiduauto sõite. Miks peaks, kui on olemas ettevõtte auto, mis õuel seisab. Kui raha ei taha sõidu eest, siis sõida, millega soovid, kasvõi taksoga. Ja kõigil pole autot või ei käida sellega tööl. Inimene, kes näiteks Tallinna kesklinnas autoga tööl käib ja seda maja ees päevad läbi pargib, peab ikka pururikas olema. Või puruloll.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Isegi vanal heal nõuka ajal oli autobaasis töötaval autojuhil oma auto, mitte ei pidanud erinevate autodega sõitma.

Oi ei.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga palun. Paljudes ettevõtetes siiski ei kompenseerita oma sõiduauto sõite. Miks peaks, kui on olemas ettevõtte auto, mis õuel seisab. Kui raha ei taha sõidu eest, siis sõida, millega soovid, kasvõi taksoga. Ja kõigil pole autot või ei käida sellega tööl. Inimene, kes näiteks Tallinna kesklinnas autoga tööl käib ja seda maja ees päevad läbi pargib, peab ikka pururikas olema. Või puruloll.

Mulle küll kompenseeritakse, miks ei? Ettevõtte autodega sõidavad ikka need, kes müügiesindajatena tööl. Kontoripool küll sellistega sõitma ei pea.

+1
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mulle küll kompenseeritakse, miks ei? Ettevõtte autodega sõidavad ikka need, kes müügiesindajatena tööl. Kontoripool küll sellistega sõitma ei pea.

Iga ettevõtte korraldab oma asju ikka nii nagu kõige paremaks peab, eks. Suhtumine, et “kontoripool küll nendega sõitma ei pea” näitab, et sa oled ettevõtlusest üsna kaugel oma mõtteviisilt 😀 Kontoriinimesed ei pea reeglina üldse sõitma, muide. Ajad, kus raamatupidaja iga päev pangas ja maksuametis käis, on möödas.

+8
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

näitab, et sa oled ettevõtlusest üsna kaugel oma mõtteviisilt 😀

Jajah, ma olen viimased 20 aastat ettevõtja. Mine räägi oma jama kusagil mujal.

 

Kontoriinimesed ei pea sõitma-jah, nii üldiselt on. Vastasin inimesele, kes kirjutas, kuidas kontoriinimesed sõitma peavad.

 

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jajah, ma olen viimased 20 aastat ettevõtja. Mine räägi oma jama kusagil mujal.

Jajah, sa oled see perekooli ettevõtja, kes siin ennegi 90-ndatesse kinni jäänud mõtetega esinenud. Kui sa oled ettevõtja, siis on imelik väita, et “mulle küll makstakse isikliku sõiduauto sõidud kinni”. Ise maksad endale, kui oled ettevõtja, oma raha, ise tead, kuidas laiaks lööd. Kui teistele töötajatele ka maksad ning samaaegselt ettevõtte autod ettevõtte õuel roostetavad, siis oled lihtsalt vilets, finantsmõtlemiseta ettevõtja.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mulle küll kompenseeritakse, miks ei? Ettevõtte autodega sõidavad ikka need, kes müügiesindajatena tööl. Kontoripool küll sellistega sõitma ei pea.

Tõsi? 🙂 Meil käivad ka projekteerijad, järelvalve ja insenerid objektil firma värvides tööautoga. Tippjuht käib samasugusega ärikohtumistel.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga palun. Paljudes ettevõtetes siiski ei kompenseerita oma sõiduauto sõite. Miks peaks, kui on olemas ettevõtte auto, mis õuel seisab. Kui raha ei taha sõidu eest, siis sõida, millega soovid, kasvõi taksoga. Ja kõigil pole autot või ei käida sellega tööl. Inimene, kes näiteks Tallinna kesklinnas autoga tööl käib ja seda maja ees päevad läbi pargib, peab ikka pururikas olema. Või puruloll.

Mulle küll kompenseeritakse, miks ei? Ettevõtte autodega sõidavad ikka need, kes müügiesindajatena tööl. Kontoripool küll sellistega sõitma ei pea.

nii on teil…..

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tänapäeval on siiski nii, nagu eelkõneleja selgitas – ja kui on kontoritöötajal vaja autoga sõita, siis ongi maja ees mõned autod ning millise otsa just mingil päeval satud, ei tea. Oleneb, mis vaba on.

<!– ezoic_video_placeholder-longest_content-640×360-999993-clearholder –><!– ezoic_video_placeholder-longest_content-640×360-999993-nonexxxclearxxxblock –><!– ezoic_video_placeholder-longest_content-426×240-999993-clearholder –><!– ezoic_video_placeholder-longest_content-426×240-999993-nonexxxclearxxxblock –><!– ezoic_video_placeholder-longest_content-384×216-999993-clearholder –><!– ezoic_video_placeholder-longest_content-384×216-999993-nonexxxclearxxxblock –>

Milleks? Ma ei kavatse küll mingi suvakaga sõita. Kui vahest vaja on, siis kontoritöötajana sõidan loomulikult oma isikliku autoga, mitte mingi mugavusteta, riidest sisuga, nõrga mootoriga odava autoga.

keda see sinu sina huvitab

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ettevõtte autodega sõidavad ikka need, kes müügiesindajatena tööl. Kontoripool küll sellistega sõitma ei pea.

Nii ta on. Müügimeestel on kõigil oma tööautod. Raamatupidajad ja muidu kontoris istujad ametiautot reeglina ei oma ja käivad oma autoga tööl.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Meil käivad ka projekteerijad, järelvalve ja insenerid objektil firma värvides tööautoga. Tippjuht käib samasugusega ärikohtumistel.

Loomulikult on ehitusfirmas projektijuhtidel omad tööautod, millega objektide vahel sõita. Nad ei ole ka klassikalised kontoriinimesed.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui sa oled ettevõtja, siis on imelik väita, et “mulle küll makstakse isikliku sõiduauto sõidud kinni”. Ise maksad endale, kui oled ettevõtja, oma raha, ise tead, kuidas laiaks lööd. Kui teistele töötajatele ka maksad ning samaaegselt ettevõtte autod ettevõtte õuel roostetavad, siis oled lihtsalt vilets, finantsmõtlemiseta ettevõtja.

Ei maksa ma endale, mulle makstakse. Ega ettevõtja olemine ei tähenda, et enam oma armastatud tööd ei tee? Ettevõtjana on täiesti lubatud teises ettevõttes palka saada. Mulle makstakse kinni nii limiteerimata kütus, kui väga korralik komp. Töösõite ei tee.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Meil käivad ka projekteerijad, järelvalve ja insenerid objektil firma värvides tööautoga. Tippjuht käib samasugusega ärikohtumistel.

Loomulikult on ehitusfirmas projektijuhtidel omad tööautod, millega objektide vahel sõita. Nad ei ole ka klassikalised kontoriinimesed.

Projekteerijad ja insenerid käivad objektidel ehk 2-3 korda aastas. Siis võtavad ametiauto. Klassikalised kontoritöötajad, sussides.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mulle makstakse kinni nii limiteerimata kütus, kui väga korralik komp. Töösõite ei tee.

Oot, sa just ju rääkisid, et töösõidule lähed oma autoga? Ja nüüd siis ei tee töösõite? See mõtteviis ongi 90-ndatest, et makstakse töötajale mingeid veidraid kulusid kinni, selle asemel, et maksta palka. Pisikese susser-ettevõtte hais on küljes.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oot, sa just ju rääkisid, et töösõidule lähed oma autoga? Ja nüüd siis ei tee töösõite? See mõtteviis ongi 90-ndatest, et makstakse töötajale mingeid veidraid kulusid kinni, selle asemel, et maksta palka. Pisikese susser-ettevõtte hais on küljes.

Ei ole töösõite. Vahest vaja poest midagi haarata kingituseks. Mul on väga korralik palk, valdkonna keskmisest umbes 50% kõrgem, tänan muretsemast. Ettevõte ka tuntud ja soliidne. Ju on põhjust mind hoida.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ju on põhjust mind hoida.

Sa räägid mööda. Kui teie ettevõttes ei olegi autosid, millega kontorirahvas sõita võiks, siis muidugi kasutagu oma autot, kui on vahel harva mõni töösõit. Jutt oli aga olukorrast, kust on kontorirahvale ka autod olemas. Siis pole vähimatki põhjust veel isikliku sõiduauto eest kellelegi maksta, firma auto seisab ju õuel. Siis lubaks mina juhina oma autoga sõitu kompenseerida vaid a) puudega inimesel, kellel on vaja oma autot; b) väga nõrgal juhil, keda ei usaldagi väga ettevõtte auto ligi; c) mingil erijuhtumil, mingi eridiil töötajaga või sõidu eripära (vaja maasturit, bussi vms).

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sa räägid mööda. Kui teie ettevõttes ei olegi autosid, millega kontorirahvas sõita võiks, siis muidugi kasutagu oma autot, kui on vahel harva mõni töösõit. Jutt oli aga olukorrast, kust on kontorirahvale ka autod olemas. Siis pole vähimatki põhjust veel isikliku sõiduauto eest kellelegi maksta, firma auto seisab ju õuel. Siis lubaks mina juhina oma autoga sõitu kompenseerida vaid a) puudega inimesel, kellel on vaja oma autot; b) väga nõrgal juhil, keda ei usaldagi väga ettevõtte auto ligi; c) mingil erijuhtumil, mingi eridiil töötajaga või sõidu eripära (vaja maasturit, bussi vms).

Meil on maja ees kaks ettevõtte logodega autot.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jutt oli aga olukorrast, kust on kontorirahvale ka autod olemas.

Eks kuskil on ka nii. Minul on tööauto, mida kasutan ainult mina. See on palju parem variant, kui kasutada iga päev mingit “kontori ees seisvat vaba autot”. Miks see parem on, seda vist ei ole vaja seletada.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Eks kuskil on ka nii. Minul on tööauto, mida kasutan ainult mina. See on palju parem variant, kui kasutada iga päev mingit “kontori ees seisvat vaba autot”. Miks see parem on, seda vist ei ole vaja seletada.

See ongi normaalne, et igal inimesel on oma auto-olgu see siis tööauto või isiklik auto. Ma ei soovi sõita autodega, mida erinevad inimesed kasutavad. Takso kannatab ära tagapingil olles, aga mingit kerget suitsuhaisust, tolmust, porist või kleepuva rooliga autot, kus kellegi higine käsi just olnud-ei! Tavaliselt on tööautod minimaalse lisavarustusega ning nõrga mootoriga ka veel. Mersut või BMW-d üldiselt ei kohta.

0
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Eks kuskil on ka nii. Minul on tööauto, mida kasutan ainult mina. See on palju parem variant, kui kasutada iga päev mingit “kontori ees seisvat vaba autot”. Miks see parem on, seda vist ei ole vaja seletada.

Saage nüüd aru, et me ei räägi kõigist võimalikest variantidest, mis maailmas leida on, vaid jutuks tuli asi üldse seepärast, et paljudes kontorites on ühiskasutatavad autod ning pole mingit kindlat autot, millega sõidad. Kui teil on teisiti, siis on teil teisiti. Vaata nüüd korra üle, mis teemaks oli, eks. Kui sul on oma tööauto, siis on sul arvatavasti palju sõite ning ühe kindla auto eraldamine on mõistlik. Kui firmal on mitmed üldkasutatavad kontoriautod, siis on selleks samuti oma põhjus, järelikult on niimoodi mõistlik. Ja kui pole üldse kontori jaoks autosid ning makstakse üksikud sõidud eraautodega kinni, siis on ka selleks oma põhjus.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tavaliselt on tööautod minimaalse lisavarustusega ning nõrga mootoriga ka veel. Mersut või BMW-d üldiselt ei kohta.

Loomulikult. Miks peaks tööautole nii palju raha raiskama, kui eesmärk on see, et inimene sõidetud saab. Ja kui ta vaid vahel harva transporti vajab, seda enam ei hakka talle keegi eraldi autot eraldama. Palju odavam on öelda, et võta Bolt ja asi vask või osta suure hulga inimeste peale üks odavamapoolne auto. Ei tea kuhu sul nii kiire on siis tööandja ajast, et peaks mingi võimsa mootoriga auto ostma. Naerukoht.

+2
0
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 151 kuni 180 (kokku 204 )


Esileht Hobinurk Rumalad küsimused tankimise kohta